53. leht 283-st
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 08:25
Postitas Tort
Miks mitte see: http://www.addinol.ee/tooted/toostusmaa ... ika-oli-2/
Maksab 5 eur suvalises ehituspoes, saab mujal majapidamises ka kasutada. Väidetavalt: XF12 ei vaigustu, on happevaba, vananemiskindel ja korrosioonitõrjuvate omadustega. Kasutatakse peenmehaanika (nt. mõõteriistad, õmblusmasinad, jalgrattad, bürootehnika, ukselukud) liikuvate osade määrimiseks.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 08:27
Postitas tyyp
will111 kirjutas:Luku eemaldamisega on see asi, et mõne ratta puhul ei pruugi see just teab mis lihtne olla. Ma ei mäleta hetkel täpselt millegi oli tegu, aga kord oli ainuke võimalus lõigata poldid läbi. Õigemini vist üks kahest poldist, mida lihtsalt ei olnud võimalik kätte saada. .
Ilmselt võib olla probleem sellistes poltides:

Kasutataksegi süütelukkude puhul. Kinni on siis kui ülemine osa ära murdub.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 09:13
Postitas urmas66
tyyp kirjutas:
Ilmselt võib olla probleem sellistes poltides:
Kasutataksegi süütelukkude puhul. Kinni on siis kui ülemine osa ära murdub.
Ma ostsin selliste poltide avamiseks spetsiaalselt kitsa ja lühikese meisli.Siiani pole ükski polt avamata jäänud,sest nende kinni keeramise moment on suht nõrguke ja poldid ise keeravad üldjuhul kergelt.Vaja just see üks nõks, õige nurga alt, meisliga teha ja käes ta ongi.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 09:17
Postitas Black
Tort kirjutas:Miks mitte see: http://www.addinol.ee/tooted/toostusmaa ... ika-oli-2/
Maksab 5 eur suvalises ehituspoes, saab mujal majapidamises ka kasutada. Väidetavalt: XF12 ei vaigustu, on happevaba, vananemiskindel ja korrosioonitõrjuvate omadustega. Kasutatakse peenmehaanika (nt. mõõteriistad, õmblusmasinad, jalgrattad, bürootehnika, ukselukud) liikuvate osade määrimiseks.
Või see: https://www.koduekstra.ee/et/a/universa ... pert-100ml
Või lausa spessial WD40 baikidele
> https://aeromotors.ee/universaalne-immu ... usoli.html
Tegelikult tõesti, miks see valge ketiõli ei peaks lukule sobima? Pea igal tsiklistil riiulis või sadula all olemas.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 09:29
Postitas simp
Black kirjutas:
Tegelikult tõesti, miks see valge ketiõli ei peaks lukule sobima? Pea igal tsiklistil riiulis või sadula all olemas.
Kuna valge ketiõli on kleepuv ja kogub tolmu endale külge. Lõpuks on süütelukk seda tolmu ja muud jama täis.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 09:44
Postitas urmas66
simp kirjutas:Black kirjutas:
Tegelikult tõesti, miks see valge ketiõli ei peaks lukule sobima? Pea igal tsiklistil riiulis või sadula all olemas.
Kuna valge ketiõli on kleepuv ja kogub tolmu endale külge. Lõpuks on süütelukk seda tolmu ja muud jama täis.
Ükski keti õli või hammasratta vaseliin või mida iganes tahkuv õli ei kõlba lukule just selle kleepuva-tahkuva omaduse poolest.
Mina olen ühed lukud suht kiirelt peeti keeranud mingi teflonit sisaldava nö "määriva" lukuõliga(turtlewax äkki). Tulemus oli paari kuuga kinni oksüdeerunud ukselukud ja lahendus oli need koos linkidega välja vahetada,sest oksiid oli kahjustanud juba ka seda nö korpust mille sees südamik pöörleb.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 11:33
Postitas Boobush
Mm.. Kuidas testida libisevat sidurit? Mulle tundub, et veidi libiseb, üle 246km\h ei taha väga minna. Praeguste kehvade ilmadega ei soovi teedele"testima" minna . Otsest pöörete tühja käimist pole ka nagu tunda. Sellistel kiirustel on pöörded niikuinii üleval.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 11:48
Postitas Macintosh
Boobush kirjutas:Mm.. Kuidas testida libisevat sidurit? Mulle tundub, et veidi libiseb, üle 246km\h ei taha väga minna. Praeguste kehvade ilmadega ei soovi teedele"testima" minna . Otsest pöörete tühja käimist pole ka nagu tunda. Sellistel kiirustel on pöörded niikuinii üleval.
Testimise kohta ei oska öelda aga ma olen kolmel tsiklil siduri libisemiseni jõudnud ja iga kord nägi see välja üsna ühtemoodi, ühel hetkle tekib kahtlus ja esitad endale küsimuse: "huvitav, kas mulle ainult tundub või päriselt sidur libiseb?". Ehk minu kogemus ütleb, et kui kahtled siis järelikuilt libiseb.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 12:09
Postitas in4r3k
Boobush kirjutas:Mm.. Kuidas testida libisevat sidurit? Mulle tundub, et veidi libiseb, üle 246km\h ei taha väga minna. Praeguste kehvade ilmadega ei soovi teedele"testima" minna . Otsest pöörete tühja käimist pole ka nagu tunda. Sellistel kiirustel on pöörded niikuinii üleval.
Pane madalamal kiirusel 5-6 käik ja kiirenda, kui pöörded kasvavad ebaproportsionaalselt kiirendusega siis libiseb läbi.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 12:11
Postitas Black
Rolleril peabki ülekanne pidevalt libisema. 246 kandis tõenäoliselt ainult libisebki, kui keegi tagant tõukab.
Tegelt ma arvan, et meest, kes on siin 12a tagasi regatud, ei pea õpetama siduri libisemist kontrollima...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 05 Okt 2018, 22:15
Postitas will111
sidrun libiseb siis kui vedada on kõikse raskem ja jõudu on kõikse rohkem. teisisõnu viimnekäik ja otsid mootori väändegraafikust üles, kus see kõige magusam koht on. viimsekäiguga liikudes kiirendad rahulikult nende pööreteni ja siis lööd labida põhja, mitte ei hakka seal meelitama. libiseb nagu nalja kui pöörded tõusevad aga kiirus justkui ei taha järele jõuda. kui korra on kogetud siis edaspidi suht lihtne aru saada
kui hästi natuke libiseb, on muidugi suht keeruline aru saada.
samas ma hästi ei usu, et natuke libisev sidrun eriliselt tippu piirama hakkab. läbilibisemine toimub pigem ikka varem, kuskil seal kus väändemoment on maksimaalne ja üritad seda täielikult kasutades rajult kiirendada. või see 246 pole veel tipu lähedalgi?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 00:26
Postitas isakene
Black kirjutas:Kontaktiõli on natuke teine teema. Hetkel on jutt siiski konkreetselt luku mehaanikapoolest - raam, silinder, muuktihvtid, vedrud.
Just nimelt. Kontaktiõli on ka süüteluku mehaanika siiani kenasti toimimas hoidnud. Piisavalt määriv ja oksüdeerumise eest kaitsev ollus. Ehk siis 2 in 1 süütelukku. 
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 00:52
Postitas urmas66
isakene kirjutas:Black kirjutas:Kontaktiõli on natuke teine teema. Hetkel on jutt siiski konkreetselt luku mehaanikapoolest - raam, silinder, muuktihvtid, vedrud.
Just nimelt. Kontaktiõli on ka süüteluku mehaanika siiani kenasti toimimas hoidnud. Piisavalt määriv ja oksüdeerumise eest kaitsev ollus. Ehk siis 2 in 1 süütelukku. 
Ma kasutan ka Würth kontakti õli ja kahte erinevat.Üks mis puhastab oksiidi ja teine mis säilitab oksiidi tekkimise eest. Kõlbab ka auto ukselukkudesse panna.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 08:41
Postitas Boobush
will111 kirjutas:samas ma hästi ei usu, et natuke libisev sidrun eriliselt tippu piirama hakkab. läbilibisemine toimub pigem ikka varem, kuskil seal kus väändemoment on maksimaalne ja üritad seda täielikult kasutades rajult kiirendada. või see 246 pole veel tipu lähedalgi?
Pole mina oma maises elus veel kuulnud, et libisevad sidrunid ühtegi kulminatsiooni oleks piiranud
Teoreetiliselt võiks ratas vähemalt 280, välja minna, mul veits moditud ka, seega võiks veidi rohkemgi minna. Mehaanikat ma mõistan, saan aru, kuidas vääne ja sidur töötavad, kuid küsimus oli, kuidas testida praeguste ilmade ja oludega
Olen väiksemate ratastega (50cc, 125cc, 600cc, 636cc) siduri libisemist tundnud ja tean väga hästi, mis kuidas see tundub ja mis juhtub. Sellel rolleril on 100 km/h pöörded 3500 rpm 6nda käiguga, väändemoment on seal 7-8k rpm, siis on kiirus juba 200 + km/h. Otsest läbilibisemist ei ole 1.5x legaalsetel kiirustel tunda. Esimene kahtlus tekkiski siis kui punn oli põhjas ja kella peal 246 enam ei suurenenud. Sellised kiirused annavad meie (avalikel)teedel juba prii pääsme kartsa 
Ehk siis, kuidas oleks mõistlik testida? Või tulebki Maci soovitusel kõhutunnet uskuda, et libisebki läbi ja nii ongi. Rahaliselt ja ajaliselt on lihtsam ehku peale uus sidrunikomplekt hankida kui Audrusse kahel lõigul testima minna.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 09:02
Postitas ranel
Boobush kirjutas:will111 kirjutas:samas ma hästi ei usu, et natuke libisev sidrun eriliselt tippu piirama hakkab. läbilibisemine toimub pigem ikka varem, kuskil seal kus väändemoment on maksimaalne ja üritad seda täielikult kasutades rajult kiirendada. või see 246 pole veel tipu lähedalgi?
Teoreetiliselt võiks ratas vähemalt 280, välja minna, mul veits moditud ka, seega võiks veidi rohkemgi minna. Mehaanikat ma mõistan, saan aru, kuidas vääne ja sidur töötavad, kuid küsimus oli, kuidas testida praeguste ilmade ja oludega
Olen väiksemate ratastega (50cc, 125cc, 600cc, 636cc) siduri libisemist tundnud ja tean väga hästi, mis kuidas see tundub ja mis juhtub. Sellel rolleril on 100 km/h pöörded 3500 rpm 6nda käiguga, väändemoment on seal 7-8k rpm, siis on kiirus juba 200 + km/h. Kiirustel 100-150 ei tunne läbilibisemist. Suuremad kiirused annavad meie (avalikel)teedel juba prii pääsme kartsa 
Ehk siis, kuidas testida? Või tulebki Maci soovitusel kõhutunnet uskuda, et libisebki läbi ja nii ongi.
Võta omale mingi väga paks seljakott saba peale ja mine testi 
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 09:06
Postitas Boobush
ranel kirjutas:
Võta omale mingi väga paks seljakott saba peale ja mine testi 
Üks paks vabatahtlik, käsi püsti nüüd 
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 09:09
Postitas ranel
Boobush kirjutas:Üks paks vabatahtlik, käsi püsti nüüd 
Lähed rattaga täna õhtul mcdonaldsi ette ja kiiver kaasas. Vast suurema naisolevuse suudad sekunditega ära rääkida. Lihtsalt ära maini, et siduri testimiseks paksu sõidutada vaja 
Endal vähemalt kohvrid külge ladudes ja täis pannes vanal suzul tuli kenasti libisemine välja.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 12:48
Postitas kalamees1
Oskab keegi soovitada Tartus kohta, kus auto tulesid lasta poleerida?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 15:32
Postitas isr-tt89
Keegi oskab öelda, kas eestist Barracuda Silur suunatulesid on saada ?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 15:59
Postitas will111
nojah, kuidas koormust suurendada see tuleb ikka endal välja mõelda. kui paksu seljakotti mäki eest ei saa siis võib ju minna teist teed ja võtta mõne originaal seljakoti. suure reisika ning laduda selle telliseid täis vms. kas takistab tuul või takistab mass, mida pead kiirendama...siduri jaoks seal ilmselt vahet ei ole 
praeguste ilmadega testimiseks tuleb lihtsalt vast oodata kuiv ilm ära, ega muud vahet ju ei ole kui sirge peal tippu saavutama lähed. mis rattaga tegu on muide, kui tohib küsida?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 23:06
Postitas Boobush

Rattaks on kahesilindriline Aprilia roller, praeguse ülekandega läheb teoreetiliselt 299 välja(pilt).
Ranel, 600ste 4sil mootorite puhul olen siduri libisemise kohe ära tundnud, need on lahjad ja seal on seda libisemist lihtne ära tunda. Kahesilindrilisel on vääne suht koguaeg olemas.
Võibolla on hoopis mootor kohvi ja sidur polegi teema.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 23:18
Postitas koi
Garaazi ees pukil ju ei tohiks sidur libiseda! Nii kidurat sidurit pole ühelgi tsiklil.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 23:27
Postitas Boobush
koi kirjutas:Garaazi ees pukil ju ei tohiks sidur libiseda! Nii kidurat sidurit pole ühelgi tsiklil.
Tsiteerin sinu enda signatuuri:"Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks."
Mureks oli, et kaks ratast maas pole ma üle 246kmh saanud. Ei mäleta palju pöördeid toona oli. Praegu sai teoreetilist maksimumi testitud, palju ülekanne lubab.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 23:37
Postitas koi
Aga palju saada tahad? Pilt kiirusega kellal ju pole kuskil trassil.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 23:40
Postitas Boobush
Tehas lubab stock konditsioonis 280, nagu ma eelnevalt kirjutasin. Mul veidi muditud, võiks grammi rohkemgi minna.
Ei pea olema kõrgharidusega, et aru saada, mis oludes see pilt on tehtud.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 06 Okt 2018, 23:50
Postitas koi
Mul, näed, on kõrgharidus. See küll alustamata, aga siiski. Sa ei saa uskuda puhtalt selle kella näitusi. Seda enam, et pöörete piiraja ilma koormuseta mootoril hakkab lõpus suuresti hüplema. Düno pink näitaks välja, mis tegelikult toimub.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 07 Okt 2018, 00:49
Postitas Boobush
Ma ei saa aru, milles see mure või küsimus on. Keegi polegi väitnud, et pukil sidur libiseb.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 07 Okt 2018, 01:47
Postitas koi
Heh! Naljakas jah. Mure oli ju ikka sinul. Hea vastuse saad ehk ikka dünos. Seal koormuse all saad kõik ajahetked ilusti näha. Samas saaksid ka teada, palju modimine kaasa aitas tehase andmetele.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 07 Okt 2018, 09:38
Postitas yeekim
Boobush kirjutas:Tehas lubab stock konditsioonis 280, nagu ma eelnevalt kirjutasin. Mul veidi muditud, võiks grammi rohkemgi minna.
Ei pea olema kõrgharidusega, et aru saada, mis oludes see pilt on tehtud.
Nii suur mees ja usub muinasjutte!
Tehased võivad ideaaltingimustes lubada igatsugu kiiruseid ja kütusekulu aga reaalsus on midagi muud.
5;6 käik sisse kohapeal ja tuld! (Rattad maas siis)
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 07 Okt 2018, 10:18
Postitas Macintosh
Miks mul T10 w5w parkimistule LED lamp pidevalt otsad annab? Hõõgniidiga lamp kestis "miljon aastat" aga LED keskeltläbi 3-5 kuud.