Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Miks mitte see: http://www.addinol.ee/tooted/toostusmaa ... ika-oli-2/
Maksab 5 eur suvalises ehituspoes, saab mujal majapidamises ka kasutada. Väidetavalt: XF12 ei vaigustu, on happevaba, vananemiskindel ja korrosioonitõrjuvate omadustega. Kasutatakse peenmehaanika (nt. mõõteriistad, õmblusmasinad, jalgrattad, bürootehnika, ukselukud) liikuvate osade määrimiseks.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
- Tsikkel: TDM900, 08
- Asukoht: Vääna
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 6 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
will111 kirjutas:Luku eemaldamisega on see asi, et mõne ratta puhul ei pruugi see just teab mis lihtne olla. Ma ei mäleta hetkel täpselt millegi oli tegu, aga kord oli ainuke võimalus lõigata poldid läbi. Õigemini vist üks kahest poldist, mida lihtsalt ei olnud võimalik kätte saada. .
Ilmselt võib olla probleem sellistes poltides:
Kasutataksegi süütelukkude puhul. Kinni on siis kui ülemine osa ära murdub.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
tyyp kirjutas:Ilmselt võib olla probleem sellistes poltides:
Kasutataksegi süütelukkude puhul. Kinni on siis kui ülemine osa ära murdub.
Ma ostsin selliste poltide avamiseks spetsiaalselt kitsa ja lühikese meisli.Siiani pole ükski polt avamata jäänud,sest nende kinni keeramise moment on suht nõrguke ja poldid ise keeravad üldjuhul kergelt.Vaja just see üks nõks, õige nurga alt, meisliga teha ja käes ta ongi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tort kirjutas:Miks mitte see: http://www.addinol.ee/tooted/toostusmaa ... ika-oli-2/
Maksab 5 eur suvalises ehituspoes, saab mujal majapidamises ka kasutada. Väidetavalt: XF12 ei vaigustu, on happevaba, vananemiskindel ja korrosioonitõrjuvate omadustega. Kasutatakse peenmehaanika (nt. mõõteriistad, õmblusmasinad, jalgrattad, bürootehnika, ukselukud) liikuvate osade määrimiseks.
Või see: https://www.koduekstra.ee/et/a/universa ... pert-100ml
Või lausa spessial WD40 baikidele > https://aeromotors.ee/universaalne-immu ... usoli.html
Tegelikult tõesti, miks see valge ketiõli ei peaks lukule sobima? Pea igal tsiklistil riiulis või sadula all olemas.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Black kirjutas:Tegelikult tõesti, miks see valge ketiõli ei peaks lukule sobima? Pea igal tsiklistil riiulis või sadula all olemas.
Kuna valge ketiõli on kleepuv ja kogub tolmu endale külge. Lõpuks on süütelukk seda tolmu ja muud jama täis.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
simp kirjutas:Spoiler
Black kirjutas:Tegelikult tõesti, miks see valge ketiõli ei peaks lukule sobima? Pea igal tsiklistil riiulis või sadula all olemas.
Kuna valge ketiõli on kleepuv ja kogub tolmu endale külge. Lõpuks on süütelukk seda tolmu ja muud jama täis.
Ükski keti õli või hammasratta vaseliin või mida iganes tahkuv õli ei kõlba lukule just selle kleepuva-tahkuva omaduse poolest.
Mina olen ühed lukud suht kiirelt peeti keeranud mingi teflonit sisaldava nö "määriva" lukuõliga(turtlewax äkki). Tulemus oli paari kuuga kinni oksüdeerunud ukselukud ja lahendus oli need koos linkidega välja vahetada,sest oksiid oli kahjustanud juba ka seda nö korpust mille sees südamik pöörleb.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mm.. Kuidas testida libisevat sidurit? Mulle tundub, et veidi libiseb, üle 246km\h ei taha väga minna. Praeguste kehvade ilmadega ei soovi teedele"testima" minna . Otsest pöörete tühja käimist pole ka nagu tunda. Sellistel kiirustel on pöörded niikuinii üleval.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Boobush kirjutas:Spoiler
Mm.. Kuidas testida libisevat sidurit? Mulle tundub, et veidi libiseb, üle 246km\h ei taha väga minna. Praeguste kehvade ilmadega ei soovi teedele"testima" minna . Otsest pöörete tühja käimist pole ka nagu tunda. Sellistel kiirustel on pöörded niikuinii üleval.
Testimise kohta ei oska öelda aga ma olen kolmel tsiklil siduri libisemiseni jõudnud ja iga kord nägi see välja üsna ühtemoodi, ühel hetkle tekib kahtlus ja esitad endale küsimuse: "huvitav, kas mulle ainult tundub või päriselt sidur libiseb?". Ehk minu kogemus ütleb, et kui kahtled siis järelikuilt libiseb.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Boobush kirjutas:Spoiler
Mm.. Kuidas testida libisevat sidurit? Mulle tundub, et veidi libiseb, üle 246km\h ei taha väga minna. Praeguste kehvade ilmadega ei soovi teedele"testima" minna . Otsest pöörete tühja käimist pole ka nagu tunda. Sellistel kiirustel on pöörded niikuinii üleval.
Pane madalamal kiirusel 5-6 käik ja kiirenda, kui pöörded kasvavad ebaproportsionaalselt kiirendusega siis libiseb läbi.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Rolleril peabki ülekanne pidevalt libisema. 246 kandis tõenäoliselt ainult libisebki, kui keegi tagant tõukab.
Tegelt ma arvan, et meest, kes on siin 12a tagasi regatud, ei pea õpetama siduri libisemist kontrollima...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
sidrun libiseb siis kui vedada on kõikse raskem ja jõudu on kõikse rohkem. teisisõnu viimnekäik ja otsid mootori väändegraafikust üles, kus see kõige magusam koht on. viimsekäiguga liikudes kiirendad rahulikult nende pööreteni ja siis lööd labida põhja, mitte ei hakka seal meelitama. libiseb nagu nalja kui pöörded tõusevad aga kiirus justkui ei taha järele jõuda. kui korra on kogetud siis edaspidi suht lihtne aru saada kui hästi natuke libiseb, on muidugi suht keeruline aru saada.
samas ma hästi ei usu, et natuke libisev sidrun eriliselt tippu piirama hakkab. läbilibisemine toimub pigem ikka varem, kuskil seal kus väändemoment on maksimaalne ja üritad seda täielikult kasutades rajult kiirendada. või see 246 pole veel tipu lähedalgi?
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Black kirjutas:Kontaktiõli on natuke teine teema. Hetkel on jutt siiski konkreetselt luku mehaanikapoolest - raam, silinder, muuktihvtid, vedrud.
Just nimelt. Kontaktiõli on ka süüteluku mehaanika siiani kenasti toimimas hoidnud. Piisavalt määriv ja oksüdeerumise eest kaitsev ollus. Ehk siis 2 in 1 süütelukku.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
isakene kirjutas:Spoiler
Black kirjutas:Kontaktiõli on natuke teine teema. Hetkel on jutt siiski konkreetselt luku mehaanikapoolest - raam, silinder, muuktihvtid, vedrud.
Just nimelt. Kontaktiõli on ka süüteluku mehaanika siiani kenasti toimimas hoidnud. Piisavalt määriv ja oksüdeerumise eest kaitsev ollus. Ehk siis 2 in 1 süütelukku.
Ma kasutan ka Würth kontakti õli ja kahte erinevat.Üks mis puhastab oksiidi ja teine mis säilitab oksiidi tekkimise eest. Kõlbab ka auto ukselukkudesse panna.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
will111 kirjutas:samas ma hästi ei usu, et natuke libisev sidrun eriliselt tippu piirama hakkab. läbilibisemine toimub pigem ikka varem, kuskil seal kus väändemoment on maksimaalne ja üritad seda täielikult kasutades rajult kiirendada. või see 246 pole veel tipu lähedalgi?
Pole mina oma maises elus veel kuulnud, et libisevad sidrunid ühtegi kulminatsiooni oleks piiranud
Teoreetiliselt võiks ratas vähemalt 280, välja minna, mul veits moditud ka, seega võiks veidi rohkemgi minna. Mehaanikat ma mõistan, saan aru, kuidas vääne ja sidur töötavad, kuid küsimus oli, kuidas testida praeguste ilmade ja oludega Olen väiksemate ratastega (50cc, 125cc, 600cc, 636cc) siduri libisemist tundnud ja tean väga hästi, mis kuidas see tundub ja mis juhtub. Sellel rolleril on 100 km/h pöörded 3500 rpm 6nda käiguga, väändemoment on seal 7-8k rpm, siis on kiirus juba 200 + km/h. Otsest läbilibisemist ei ole 1.5x legaalsetel kiirustel tunda. Esimene kahtlus tekkiski siis kui punn oli põhjas ja kella peal 246 enam ei suurenenud. Sellised kiirused annavad meie (avalikel)teedel juba prii pääsme kartsa
Ehk siis, kuidas oleks mõistlik testida? Või tulebki Maci soovitusel kõhutunnet uskuda, et libisebki läbi ja nii ongi. Rahaliselt ja ajaliselt on lihtsam ehku peale uus sidrunikomplekt hankida kui Audrusse kahel lõigul testima minna.
-
- Postitusi: 3239
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Boobush kirjutas:Spoiler
will111 kirjutas:samas ma hästi ei usu, et natuke libisev sidrun eriliselt tippu piirama hakkab. läbilibisemine toimub pigem ikka varem, kuskil seal kus väändemoment on maksimaalne ja üritad seda täielikult kasutades rajult kiirendada. või see 246 pole veel tipu lähedalgi?
Teoreetiliselt võiks ratas vähemalt 280, välja minna, mul veits moditud ka, seega võiks veidi rohkemgi minna. Mehaanikat ma mõistan, saan aru, kuidas vääne ja sidur töötavad, kuid küsimus oli, kuidas testida praeguste ilmade ja oludega
Olen väiksemate ratastega (50cc, 125cc, 600cc, 636cc) siduri libisemist tundnud ja tean väga hästi, mis kuidas see tundub ja mis juhtub. Sellel rolleril on 100 km/h pöörded 3500 rpm 6nda käiguga, väändemoment on seal 7-8k rpm, siis on kiirus juba 200 + km/h. Kiirustel 100-150 ei tunne läbilibisemist. Suuremad kiirused annavad meie (avalikel)teedel juba prii pääsme kartsa
Ehk siis, kuidas testida? Või tulebki Maci soovitusel kõhutunnet uskuda, et libisebki läbi ja nii ongi.
Võta omale mingi väga paks seljakott saba peale ja mine testi
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ranel kirjutas:Võta omale mingi väga paks seljakott saba peale ja mine testi
Üks paks vabatahtlik, käsi püsti nüüd
-
- Postitusi: 3239
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Boobush kirjutas:Üks paks vabatahtlik, käsi püsti nüüd
Lähed rattaga täna õhtul mcdonaldsi ette ja kiiver kaasas. Vast suurema naisolevuse suudad sekunditega ära rääkida. Lihtsalt ära maini, et siduri testimiseks paksu sõidutada vaja
Endal vähemalt kohvrid külge ladudes ja täis pannes vanal suzul tuli kenasti libisemine välja.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oskab keegi soovitada Tartus kohta, kus auto tulesid lasta poleerida?
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
- Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Keegi oskab öelda, kas eestist Barracuda Silur suunatulesid on saada ?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
nojah, kuidas koormust suurendada see tuleb ikka endal välja mõelda. kui paksu seljakotti mäki eest ei saa siis võib ju minna teist teed ja võtta mõne originaal seljakoti. suure reisika ning laduda selle telliseid täis vms. kas takistab tuul või takistab mass, mida pead kiirendama...siduri jaoks seal ilmselt vahet ei ole
praeguste ilmadega testimiseks tuleb lihtsalt vast oodata kuiv ilm ära, ega muud vahet ju ei ole kui sirge peal tippu saavutama lähed. mis rattaga tegu on muide, kui tohib küsida?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Rattaks on kahesilindriline Aprilia roller, praeguse ülekandega läheb teoreetiliselt 299 välja(pilt).
Ranel, 600ste 4sil mootorite puhul olen siduri libisemise kohe ära tundnud, need on lahjad ja seal on seda libisemist lihtne ära tunda. Kahesilindrilisel on vääne suht koguaeg olemas.
Võibolla on hoopis mootor kohvi ja sidur polegi teema.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Garaazi ees pukil ju ei tohiks sidur libiseda! Nii kidurat sidurit pole ühelgi tsiklil.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
koi kirjutas:Garaazi ees pukil ju ei tohiks sidur libiseda! Nii kidurat sidurit pole ühelgi tsiklil.
Tsiteerin sinu enda signatuuri:"Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks."
Mureks oli, et kaks ratast maas pole ma üle 246kmh saanud. Ei mäleta palju pöördeid toona oli. Praegu sai teoreetilist maksimumi testitud, palju ülekanne lubab.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Aga palju saada tahad? Pilt kiirusega kellal ju pole kuskil trassil.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tehas lubab stock konditsioonis 280, nagu ma eelnevalt kirjutasin. Mul veidi muditud, võiks grammi rohkemgi minna.
Ei pea olema kõrgharidusega, et aru saada, mis oludes see pilt on tehtud.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul, näed, on kõrgharidus. See küll alustamata, aga siiski. Sa ei saa uskuda puhtalt selle kella näitusi. Seda enam, et pöörete piiraja ilma koormuseta mootoril hakkab lõpus suuresti hüplema. Düno pink näitaks välja, mis tegelikult toimub.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma ei saa aru, milles see mure või küsimus on. Keegi polegi väitnud, et pukil sidur libiseb.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Heh! Naljakas jah. Mure oli ju ikka sinul. Hea vastuse saad ehk ikka dünos. Seal koormuse all saad kõik ajahetked ilusti näha. Samas saaksid ka teada, palju modimine kaasa aitas tehase andmetele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Boobush kirjutas:Tehas lubab stock konditsioonis 280, nagu ma eelnevalt kirjutasin. Mul veidi muditud, võiks grammi rohkemgi minna.
Ei pea olema kõrgharidusega, et aru saada, mis oludes see pilt on tehtud.
Nii suur mees ja usub muinasjutte!
Tehased võivad ideaaltingimustes lubada igatsugu kiiruseid ja kütusekulu aga reaalsus on midagi muud.
5;6 käik sisse kohapeal ja tuld! (Rattad maas siis)
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Miks mul T10 w5w parkimistule LED lamp pidevalt otsad annab? Hõõgniidiga lamp kestis "miljon aastat" aga LED keskeltläbi 3-5 kuud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.