Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3239
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oleks vaja lisatule korpust koos klaasiga. Pikkus vähemalt 16cm ja laius 14cm. Oskab keegi soovitada, kus sellist pikliku elukat leida võiks või tuleb järjest poode mõõdulindiga läbi käima hakata?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 515
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mingi aja sai kasutatud teiste vanu masinaid, UPO ja Indesit äkki, mõlemal tekkis sarnane häda - rihm ei vedanud või jäi mootor jõetuks, ei käinud ringi enam eriti.
Ca 5 aastat tagasi sai endale uut masinat otsitud ja töökaaslane käis välja hea mõtte - läheme uurime remondikohast, mis on hea ja mis halb.
Läksimegi, miski keldripood annelinnas, päris suur töökoda tundus.
Remondimees seletas kohe hea meelega, et Indesit ja Whirlpool on saast ja Saksa Bosch ja korralik Electrolux on hea, sest juppe on saada ja hea vahetada ka.
Siis küsisin, et kuidas LG-ga on. Mõtles hetke ja ütles "Ei tea, pole ühtegi toodud".
Ostsin LG. hetkel 2tk kasutuses ja toimivad veatult. Isal ka lg ja ka rahul. 300 eurist allapoole kõigil hind olnud. Läheb tuksi, ostan uue, aga siiamaani väga rahul.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
claw kirjutas:Spoiler
Mingi aja sai kasutatud teiste vanu masinaid, UPO ja Indesit äkki, mõlemal tekkis sarnane häda - rihm ei vedanud või jäi mootor jõetuks, ei käinud ringi enam eriti.
Ca 5 aastat tagasi sai endale uut masinat otsitud ja töökaaslane käis välja hea mõtte - läheme uurime remondikohast, mis on hea ja mis halb.
Läksimegi, miski keldripood annelinnas, päris suur töökoda tundus.
Remondimees seletas kohe hea meelega, et Indesit ja Whirlpool on saast ja Saksa Bosch ja korralik Electrolux on hea, sest juppe on saada ja hea vahetada ka.Siis küsisin, et kuidas LG-ga on. Mõtles hetke ja ütles "Ei tea, pole ühtegi toodud".
Ostsin LG. hetkel 2tk kasutuses ja toimivad veatult. Isal ka lg ja ka rahul. 300 eurist allapoole kõigil hind olnud. Läheb tuksi, ostan uue, aga siiamaani väga rahul.
Sama. Paar aastat tagasi tundsin huvi LG direct drive ehk "mootor trumli küljes" masina poole.
Euronicsi müügitädi muidugi laitis maha, et seda jube keeruline remontida ja et rihmaga ikka palju lihtsam tehnoloogia ja odavam remontida. Vastasin, et mul polegi plaanis 7 aasta pärast (sest just 7 või 10 aastat väitis tootja olevat otseveomootori garantii) paarisaja eurost masinat remontima hakata ja jalutasin järgmisesse poodi, kus meelepärane soodsaima hinnaga müügis oli.
Vahel on müüjate "ekspertarvamuse" küsimine vajalik oma veendumuste kinnitamiseks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
claw kirjutas:Spoiler
Mingi aja sai kasutatud teiste vanu masinaid, UPO ja Indesit äkki, mõlemal tekkis sarnane häda - rihm ei vedanud või jäi mootor jõetuks, ei käinud ringi enam eriti.
Ca 5 aastat tagasi sai endale uut masinat otsitud ja töökaaslane käis välja hea mõtte - läheme uurime remondikohast, mis on hea ja mis halb.
Läksimegi, miski keldripood annelinnas, päris suur töökoda tundus.
Remondimees seletas kohe hea meelega, et Indesit ja Whirlpool on saast ja Saksa Bosch ja korralik Electrolux on hea, sest juppe on saada ja hea vahetada ka.Siis küsisin, et kuidas LG-ga on. Mõtles hetke ja ütles "Ei tea, pole ühtegi toodud".
Ostsin LG. hetkel 2tk kasutuses ja toimivad veatult. Isal ka lg ja ka rahul. 300 eurist allapoole kõigil hind olnud. Läheb tuksi, ostan uue, aga siiamaani väga rahul.
Sõbral oli Bosch mingid aastad vana ,uuena ostetud sigakallis(tonni alla maksis) ,aga kui midagi seal otsad andis,siis oli ka remont vastavalt kallis.Ostis hoopis uue,sest mõttetu oli remontida.
Teine sõber(elektroonika maaletooja),kes mulle kunagi müüs 2000 algul,rootsis toodetud Selectro masina(hilisem Electrolux),ütles,et ma seda ära ei viskaks,sest need masinad on odavalt remonditavad jne. Väidab,et need uuemad on pügimäe kaup,kui kümmekond aastat kasutatud ja midagi katki läheb.
Ma samas ostsin uue Candy,sest oli kohe vaja.See maksis mingi 280-300 kanti ja töötab nüüd kolmandat aastat probleemideta. Vana veel siiani remontimata,töö maksaks 60-70€, kättevõtmise asi et töökotta viia.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 351
- Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
- Tsikkel: Honda CB500XA
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul ka 2+ aastat LG probleemivabalt käinud. Sõbral oli, imestasin kui vaikselt see töötab ja tahtsin omale ka. Mõnus vaikne ja ei kõnni ringi.
Maksis 324 euri selline https://www.lg.com/ee/pesumasinad/lg-FH2B8NDA
-
- Postitusi: 8430
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
LG-de häda (vähemalt ühe remondimehe jutu järgi) on liiga peeneks ja kavalaks aetud trumli tasakaalustamise süsteem enne tsentrifuugimist. Ja kui ei pidavat tsentrifuugimiseks saama trumlit tasakaalu, siis täispööretega ei tsentrifuugigi. Rihmaajamiga masin veidi loksutab pesu laiali aga lõpuks ikka tõmbab tuimalt täispöörded peale.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sõltub masinast (või tootjast). Mul 8 a vana Candy (GOY-105, 5 kg, aga hästi õhuke, mul oli ruumi vähe ja see oli enam-vähem ainus nii õhuke 5 kg masin, mida tol hetkel üldse saada oli). Kui enne tsentrifuugimist trumlit tasakaalu ei saa, siis jätab üldse tsentrifuugimata. Kui masin väga tuugalt täis toppida, nii et pesul pole ringi liikumiseks ruumi, siis juhtub päris sageli, et ei tsentrifuugigi. Masinal endal on olnud 8 a jooksul täpselt kaks viga. Üsna kohe pärast garantii lõppu läks vee sisselaskeklapi solenoidi mähis läbi. Sain Arwestist viieka eest uue mähise, mille sai eraldi ära vahetada, nii et klapp jäi vana. Teine viga tekkis eile, kui pumba filtrit puhastasin üle pikkade aastate lihtsalt profülaktika mõttes. Välja tuli sealt üksainus sõrmus, aga tagasi pannes ei jäänud enam vett pidama, sest tal on selline halb konstruktsioon, mis ei lase tihendit pingutada, kui see ära on vajunud. Uuena on see hea, sest ei lase üle pingutada ja tihendit ära lõhkuda, aga nüüd on vaja kas mingi lisatihend aretada või terve uus kork osta, sest tihend tundub olevat korgi ja filtriga kokku valatud.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oli enda vana Candyga sama jama, et filtri tihend ei jäänud enam pidama. Pesin ta korralikult kuuma vee ja seebiga puhtaks, kuivatasin ja tõmbasin silikoonõliga üle, hakkas pidama.
Candy WD39 tuli 2004a korteri ostuga kaasa, oli ilmselt juba siis 10+a vana ja tõenäoliselt põhjast sisserännanud. Mul polnud sellega ühtki probleemi, viimasel aastal hakkas tsentrifuugimisel ainult tiba kriuksuma. Laagrid ilmselt. Kuna oli siiski moraalselt maru vananenud, läks sümboolse hinnaga kuskile maakohta ja töötab seal ilmselt veel 25a. Made in Italy pill.
Sel suvel võtsin asemele kuivati ja WiFi-ga LG. Saab äpist vaadata, kaua veel pesta on ja värki. Näis, kaua kestab, vaikne on küll. Esimeste kuivatustega oli ainult tuba jubedat kummikärsakat täis. Ses mõttes võiks kuivatiga masina pruugituna osta...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pole küll otseselt rumal ega segane, aga küsimus sellegipoolest. Ega kellelgi leidu juhuslikult mõnda fordi diagnostikakarpi, mida saaksin korra laenata (tallinnas asun)? Ma arvan, et mingi suhteliselt lihtne seade oleks piisav...a'la nagu siin lingil https://www.ebay.com/itm/USB-FTDI-ELM32 ... SwhQhYz8Ll
või mis iganes muu mobiilne seade, millega on lootust lugeda 2000ndate esimese kümnendi C-Maxi veakoode. ükskõik kas eraldiseisev või läpaka taha ühendatav.
läks käima, sõitis 100m ja suri raisk välja. enam piiksu ei tee ja mootorituli jääb põlema.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
will111 kirjutas:Pole küll otseselt rumal ega segane, aga küsimus sellegipoolest. Ega kellelgi leidu juhuslikult mõnda fordi diagnostikakarpi, mida saaksin korra laenata (tallinnas asun)? Ma arvan, et mingi suhteliselt lihtne seade oleks piisav...a'la nagu siin lingil https://www.ebay.com/itm/USB-FTDI-ELM32 ... SwhQhYz8Ll
või mis iganes muu mobiilne seade, millega on lootust lugeda 2000ndate esimese kümnendi C-Maxi veakoode. ükskõik kas eraldiseisev või läpaka taha ühendatav.
läks käima, sõitis 100m ja suri raisk välja. enam piiksu ei tee ja mootorituli jääb põlema.
Ma võin sulle ODB2 (ELM327) juhet pakkuda, kui sellest abi on.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul teemaks süüteluku puhatamine-määrimine.
Sügise ja külma saabudes on tsikli süütevõti hakanud raskelt käima. Ilmselt vaja lukk ära puhastada ja uuesti määrida.
Hetkel oli mõte järgnev:
- pesen luku korralikult brake cleaneriga
- puhun kompressoriga läbi
- õlitan luku mõne graafiiti sisaldava määrdega. millisega?
Küsimus targematele: milline on parim meetod ja sobivaimad vahendid?
-
- Postitusi: 8430
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Macintosh kirjutas:Spoiler
Mul teemaks süüteluku puhatamine-määrimine.
Sügise ja külma saabudes on tsikli süütevõti hakanud raskelt käima. Ilmselt vaja lukk ära puhastada ja uuesti määrida.
Hetkel oli mõte järgnev:
- pesen luku korralikult brake cleaneriga
- puhun kompressoriga läbi
- õlitan luku mõne graafiiti sisaldava määrdega. millisega?
Küsimus targematele: milline on parim meetod ja sobivaimad vahendid?
Kas silikoonmääre ei oleks parem? Näiteks Würth. Ma mõten siis mitte aerosooli vaid tuubis oleva asja.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mx77 kirjutas:Kas silikoonmääre ei oleks parem? Näiteks Würth. Ma mõten siis mitte aerosooli vaid tuubis oleva asja.
Ise küsin, ise vastan.
Mul puudub täpne teave selle kohta, mis loom see Würthi silikoonmääre on. Üldiselt on aga luku määrimiseks kõige paremad vahendid, mis ei seo mustust. Igasugused õlide-määrdeainete baasil asjad jäävad seega välja. Ideaalne on väidetavalt PTFE pulber arosoolis, samas klassis on ka PTFE "kuiv määre" (koosneb PTFE pulbrist ja kergelt aurustuvast lahustist) ja viimaks on vana hea grafiit (hõõrud seda otse pehme pliiatsi osatst pulbriks ja puistad lukusüdamikku).
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
Macintosh kirjutas:mx77 kirjutas:Kas silikoonmääre ei oleks parem? Näiteks Würth. Ma mõten siis mitte aerosooli vaid tuubis oleva asja.
Ise küsin, ise vastan.
Mul puudub täpne teave selle kohta, mis loom see Würthi silikoonmääre on. Üldisle on aga luku määrimiseks kõige paremad vahendid, mis ei seo mustust. Igasugused õlide-määrdeainete baasil asjad jäävad seega välja. Ideaalne on väidetavalt PTFE pulber arosoolis, samas klassis on ka PTFE "kuiv määre" (koosneb PTFE pulbrist ja kergelt aurustuvast lahustist) ja viimaks on vana hea grafiit (hõõrud seda otse pehme pliiatsi osatst pulbriks ja puistad lukusüdamikku).
Grafiiti võid ka aerosoolina osta
-
- Postitusi: 8430
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
Macintosh kirjutas:mx77 kirjutas:Kas silikoonmääre ei oleks parem? Näiteks Würth. Ma mõten siis mitte aerosooli vaid tuubis oleva asja.
Ise küsin, ise vastan.
Mul puudub täpne teave selle kohta, mis loom see Würthi silikoonmääre on. Üldisle on aga luku määrimiseks kõige paremad vahendid, mis ei seo mustust. Igasugused õlide-määrdeainete baasil asjad jäävad seega välja. Ideaalne on väidetavalt PTFE pulber arosoolis, samas klassis on ka PTFE "kuiv määre" (koosneb PTFE pulbrist ja kergelt aurustuvast lahustist) ja viimaks on vana hea grafiit (hõõrud seda otse pehme pliiatsi osatst pulbriks ja puistad lukusüdamikku).
Silikoonil on ka teatavasti omadus mitte siduda mustust. Selle PTFE kuiväärdega on mul endal viletsad kogemused, määrivad omadused kadusid suht kiirestija seda oodatud "libedust" ei tekkinud ka kohe alguses.
See Würthi silikoonmääre on sellise umbes tavalise vaseliini viskoossusega, ta tõrjub väga hästi vett ja mustust ning tänu oma konsistentsile püsib kaua määritavas kohas. Ta ise on puhas ja ei määri, st. ei ole õline. Endal on selle kasutamisel hea kogemus krossiratta madalalt koormatud liigendite (heeblid, kick jne) määrimisel, sest peab hästi vastu survekaga pesemisele.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul huvipärast küsimus selle Renard GT ratta kohta, et kas selle hind mitte ei olnud 50k kui valmis sai ? Nädal tagasi nägin Tartu kaubamajas müügis 80k euriga. Millest selline hinnatõus ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Naisterahva SV'l sõber mõni aeg tagasi määris süütelukku mingisuguse würthi aerosoolpudelist pärit asjaga, kahjuks täpselt ei mäleta mis sinna pudeli peale kirjutatud oli. Igatahes fakt on see, et suht koheselt peale seda määrimist muutus see süütelukk peaaegu keeramatuks. Ühel hetkel olin sunnitud linnas maja ees tilgutama luku sisse bensiini, kuni see plöga mingil määral ära lahustus ja oli võimalik rooliluku asendist siiski lukk välja keerata.
Ma ütleks, et siit 2 õppetundi.
1) Mis iganes määret sa sinna sisse ei lase, kindlasti ei tasu selle kogusega üle pingutada stiilis paneme ikka nii, et on. Pigem toimiv variant, et üks surakas mingi x aja tagant.
2) määre, mida luku sisse lasta ei tohi olla hästi viskoosne, pindadele tugevalt kleepuv, vaid peaks pigem olema hästi kerge ja heade "vahele tungivate" omadustega.
Kui rääkida enda poolt edukalt kasutatud ainetest siis mina olen süütelukkude sisse lasknud mingit motipi ptfe oil'i. üsna vedel ja kerge kraam. igatahes pole see mul ühtegi lukku kunagi hullemaks teinud. http://www.bodycare-automotive.co.uk/in ... uct_id=263
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tavaline WD-40, CRC 5-56, peenmehaanika õli, relvaõli jne. Ärge tehke oma elu keeruliseks. Grafiit hoidke eemale kui ei taha just vilkuvate tulede või suitseva rattaga tee ääres olla.
Lukuõlidest, eriti nendest sulatavatest hoian mina eemale.
-
- Postitusi: 8430
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
RasmusL kirjutas:Mul huvipärast küsimus selle Renard GT ratta kohta, et kas selle hind mitte ei olnud 50k kui valmis sai ? Nädal tagasi nägin Tartu kaubamajas müügis 80k euriga. Millest selline hinnatõus ?
Ma mäletan hinda 120k
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
RasmusL kirjutas:Mul huvipärast küsimus selle Renard GT ratta kohta, et kas selle hind mitte ei olnud 50k kui valmis sai ? Nädal tagasi nägin Tartu kaubamajas müügis 80k euriga. Millest selline hinnatõus ?
Neid on 2 või 3 valmistatud, ja rohkem neid minuteada ka ei tule. Erinevalt kustom tsikltest on sellel EÜ tüübikinnitus, seega ka tsiklimark ja mudel ning vajalikud ametliku seeeriatootmise atribuudid olemas. Puhas collector item, defitsiit, haruldus. Kui sellel on olemas mingi muu väärtus, kui lihtsalt sõiduki hind, siis hinnalagi tal puudub.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
RasmusL kirjutas:Mul huvipärast küsimus selle Renard GT ratta kohta, et kas selle hind mitte ei olnud 50k kui valmis sai ? Nädal tagasi nägin Tartu kaubamajas müügis 80k euriga. Millest selline hinnatõus ?
Tunnen ühte selle ürituse käima tõmbajatest-toetajatest ja kohe peale, või siis pigem enne selle esimese eksemplari valmimist, oli jutt vist 70k minimaalsest müügihinnast,mis oleks omahinna lähedane.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kauri kirjutas:Lukuõlidest, eriti nendest sulatavatest hoian mina eemale.
Ma olen kunagi kauges minevikus ühel sõiduautol lukusüsteemi plast- ja kummiosad sellise lukuõliga ära sulatanud. Iga kord, kui "lukuõli" nimelisi tooteid riiulis näen tuleb see meelde. Kallis õppetund.
Kuiva PTFT kasuks räägib asajolu, et pärast pihustamist aurustub selle koostises olev lahusti ja alles jääb vaid PTFE pulber. Aerosoolis olev PTFE pulber oleks ilmselt parim aga ma ei näe edaspidi oma majapidamises sellele rakendust. Nn märjad PTFE määrded seovad tänu koostises olevale määrdeainele tolmu ja sodi ning varem või hiljem moodustub sellest pastataoline mass. Muidugi, kui tsikkel seisab garaazis ja tolmuseid teid eriti ei näe siis see pole teema.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tilk "õmblusmasinaõli" võtme muukidele, võti paar korda sisse-välja, tehtud. Kui arvad, et seal sees varasematest õlitustest ilge tavoti- ja tolmusegune poslamasla on, võib ju WD40 või break cleaneriga enne läbi pesta.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui näiteks ületalve seisab, võib juhtuda, et ei aita enam mingi õlitamine ega pesu. Mul kaubik seisis talvel mitu kuud ja pärast enam ukselukud ei käinud. Ei aidanudki lõpuks muu asi, kui lingid maha ja südamikud välja. Südamike väljavõtmiseks suure õlitamise peale niipalju sain keeratud, kui toiminguks vaja, hirm oli küll, et võti läheb pooleks. Südamikud olid seest paksult alumiiniumi, vase jms oksiidi täis, ükski õli seda pehmeks ei leotanud. Viisin lukufirmasse, seal lammutati aatomiteks ja pesti läbi, õlitati ära ja lapati kokku tagasi. Kolme südamiku peale kulu paarkümmend eurot, selle raha eest sain teenust oma arust küll.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sellepärast tulekski kõik kummalisi aineid sisaldavad asjad eemale hoida lukkudest. Põhikomponendiks on reeglina silumiin, mis on niiskuse ja osade keemiate suhtes eriline pirtsu.
WD-40 ja 5-56 on ülimalt hea tungimisvõimega, neutraalsed ja omavad märkimisväärset määrimisomadust ja niiskuse tõrjumist. Relvaõli on samuti superheade lahustumis omadustega, kes tulirelvadega rohkem kodus see teab.
Kui keegi on aga mingit PTFE laadset liimi muugid täis lasknud, siis võib juhtuda sama teema nagu pühakul. Igasugused pulbrilised asjad on seal samuti saatanast, lukumuugi vedrud ei ole tuntud just erilise survejõu poolest. Iga võõrkeha seal muugisüsteemis on saatanast.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kauri kirjutas:Kui keegi on aga mingit PTFE laadset liimi muugid täis lasknud, siis võib juhtuda sama teema nagu pühakul.
Oled sa ikka päris kindel oma selles viimases väites? PTFE on teadaolevalt kõige madalama friktsiooniindeksiga materjal. Pulbrilise Tefloni osakeste suurus määrdeaines on 3-6 micronit. Ehk liiga väikesed, et olla nähtavad optilise mikroskoobi all. Mul on raske aru saada, kuidas ilma sideaineta, sisuliselt frikstioonitu aine luku muugid umbe ajab.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pakun, et tegelikult ei saa teada enne lõplikult teada kui ei ole ise proovinud. Mina ka hästi ei taha uskuda, et ptfe kui aine nüüd luku kindlasti umbe ajab või kinni liimib. Aga eks see umbeajamine ole ka võimalik jällegi juhul kui pihustamisega liiale minna. Samas võib ju aegajalt teha lukule jällegi "pesu" ning läbipuhumist.
Minumeelest üks parimaid lükkeid oleks panna süütelukule ilusi peale sobiv kummist "kork". Suvel pole selle kasutamine muidugi enamasti vajalik aga sügiseste eesti ilmade puhul jällegi suht hädavajalik. Minu kunagise ratta poolpidune lukk igatahes hakkas sitasti käituma alati just peale seda kui sinna oli jälle mingi kogus vett oma tee leidnud.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Grafiit- ja vasemääre elektrisüsteemis on BIG no! Mõlemad on elektrijuhid, tekitad omale korraliku lühise ühel hetkel.
Igasugu elektriasjade jaoks on kontaktiõli. Aerosoolpakendis, Würth müüb. Puhastab oksiidist, kaitseb oksüdeerumise eest ja määrib, püsib üsna kaua peal ning vananedes mingit paksu möginat ei tekita, sihuke hästi vedel, sisseimbuv kraam. Päris kaua juba kasutan, siiani mingeid tüsistusi pole olnud.

-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui juba uputama ja läbi pesema hakata, võiks niikuinii luku lukupõhjast eraldada. Mida rohkem lahti annab puhastamiseks lammutada, seda etem.
Kontaktiõli on natuke teine teema. Hetkel on jutt siiski konkreetselt luku mehaanikapoolest - raam, silinder, muuktihvtid, vedrud.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Luku eemaldamisega on see asi, et mõne ratta puhul ei pruugi see just teab mis lihtne olla. Ma ei mäleta hetkel täpselt millegi oli tegu, aga kord oli ainuke võimalus lõigata poldid läbi. Õigemini vist üks kahest poldist, mida lihtsalt ei olnud võimalik kätte saada. Ja ega sa seda mingi tavalise relakaga seal väga teha ei saa ka. kasutasin vist dremelit või suruõhuga lõikurit. Ma arvan see on ka tihtipeale põhjus miks üritatakse asja saada tööle ilma eemalduseta ja lahti kiskumata. Juba küljest kätte saadad lukku on muidugi lihtne lahti monteerida ja puhastada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.