Käega tervitamisest.
Moderaator: Moded
giggs kirjutas:Õppesõidu üks osa on ju käemärgid (suuna näitamine). Seda tuli ka näiteks ARK-i platsieksamil teha. Muidugi praegu vist enam platsisõitu ei ole... aga ikkagi ei taha uskuda seda juttu, et sõiduõpetaja ei luba kätt lenksu küljest lahti lasta.Telempe kirjutas:Tundub, et paljud sõiduõpetajad ei luba käsi lenksust lahti lasta.
On nii platsisõit, kui ka käemärgid..
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
+358458693818
Andke olla nüüd inimesed! Sõidu õppimise/-eksami ajal tegeletakse liiklemisega LE järgi ja "ilmaasjata" käte-jalgadega ei vehita. Mitte ainult ei ole see ohtlik (algaja hakkabki keset tagasipööret lehvitama) vaid sellise asjaga võib õige eksaminaatori otsa sattudes kenasti miinuspunkti saada. Tuttav võttis veokaga eksamil tee äärde (üle valge joone), et kiiremad läbi lasta ja sinna see eksam lõppeski: vale paiknemine teel, vaidle kui tahad.
Ehk siis, las õppijad liiklevad nii, nagu LE ette näeb ja annavad ka märguandeid ainult vastavalt sellele. Hiljem aega lehvitada küll.
Ehk siis, las õppijad liiklevad nii, nagu LE ette näeb ja annavad ka märguandeid ainult vastavalt sellele. Hiljem aega lehvitada küll.
Aivar
ma arvan, et nüüd õppesõidu ratastele küll ei maksa pahaks panna, et vastu ei viipa... mäletan kui isegi sai nii sillas oldud ja koguaeg topelt kontrollid oma igat liigutust.. lihtsalt ei pane tähele.. komme on tore aga ei maksa südamesse võtta kui keegi vastu ei viipa... kes teab mis kellel mõttes on või millega parasjagu tegeles lenksu taga..
:) kuidas sina teistele nii teised sinule.. viipame aga hoolega edasi ja küll siis mitte-viipajad viipama hakkavad




Olen tähele pannud et kõige vähem vastu viipavad kurjad chopperi onud. Sellepärast mina neid enam ei tervita, väljaarvatud juhul, kui vastusõitja ise esimesena tervitab, või mõni tuttav on. Muidu on suht ebameeldiv tunne kui vastu ei tervitata. Õnneks neid choppereid eriti palju ei liigu, teised ratturid tervitavad 99% vastu.
Ja baigimehed ei lehvita mulle....Lauri23 kirjutas:Olen tähele pannud et kõige vähem vastu viipavad kurjad chopperi onud. Sellepärast mina neid enam ei tervita, väljaarvatud juhul, kui vastusõitja ise esimesena tervitab, või mõni tuttav on. Muidu on suht ebameeldiv tunne kui vastu ei tervitata. Õnneks neid choppereid eriti palju ei liigu, teised ratturid tervitavad 99% vastu.
tahtsin just vastupidist väita, et hoopis kõvad sportbike'i vennad ei tervitaLauri23 kirjutas:Olen tähele pannud et kõige vähem vastu viipavad kurjad chopperi onud. Sellepärast mina neid enam ei tervita, väljaarvatud juhul, kui vastusõitja ise esimesena tervitab, või mõni tuttav on. Muidu on suht ebameeldiv tunne kui vastu ei tervitata. Õnneks neid choppereid eriti palju ei liigu, teised ratturid tervitavad 99% vastu.

chopperid aga 99% tervitavad...
kus see tõde nüüd on?

No need to say anything you don't care...
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
ise küll vahet ei tee kas baik või chopper...kõik saavad tervitatud
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Koolis tehti kohe esimese linnasõidu ajal selgeks, et tuleb tervitada. Aga pigem vast asi tõesti selles, et jälgimist on niigi palju ja väike värin ka sees. Õpilane ei tunne nii kindlalt veel ennast lenksu taga, et igas olukorras vehkima hakata. Aga hea meel oli küll kui käppa visati, tekkis kohe selline kuuluvustunne.
Eksami ajal õnneks teisi tsikleid vastu ei tulnud, ei tea kuidas eksamineerijad asjasse suhtuvad. Ei usu, et eriti pahaks panevad, eks nadki tea kombeid.
Eksami ajal õnneks teisi tsikleid vastu ei tulnud, ei tea kuidas eksamineerijad asjasse suhtuvad. Ei usu, et eriti pahaks panevad, eks nadki tea kombeid.
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Üritan minagi tervitada vastutulevaid rattureid. Kui vaadata statistikat, siis viimasel ajal on väga palju tsikleid arvele võetud ja ilmselt võetakse veelgi. Ehk siis tsiklimehi saab järjest rohkem olema ja ilusate ilmadega tihedas linnaliikluses peab varsti punktist A punkti B kulgemisel oma raudruuna taltsutama ühe käega sarvist hoides. Ilmselt traditsioon kujuneb tulevikus selliselt, et tervitatakse ainult väljaspool asulaid maanteel sõites. See küll minu subjektiivne arvamus. Vaatan, et paljud välismaalased ei kipu linnas samuti tervitama aga maanteel nad seda viga juba ei tee. Mina igatahes tervitan vastutulevaid tsiklimehi, ja kui keegi vastu ei tervita, siis jätan näo meelde ja järmine kord samuti ei tervita



Viimati muutis nolev, 29 Mai 2007, 18:47, muudetud 1 kord kokku.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Rolleritega sõitvad inimesed ei tea ehk sellisest kombest? enamus nad ju lapsed pealekauba. Nad lihtsalt ostavad omale fööni ja pinisevad sellega ringigangsta kirjutas:Mulle viibutavad küll kõik vastu nii šopperid kui baigid. Aga kes ei lehvita on rollerid. Viskad kulpi ja need vaatavad sulle lolli näoga otsa, et mis sa sipled kas mul tuled ei põle vä?
Mul läheb 4s hooaeg ratta seljas. Ja leffamine on vähenenud nii minu enda kui vastusõitvate tsiklistide poolt stabiilselt. Miks? Liiklustihedus on suurenenud - tähelepanu mujal. Rattaid on rohkem ja see on ilmselt peamine - ei pane tähele ja kaob tasapisi nö "klubitunne" - see et meid on vähe, me oleme kuidagi erilised jne. Kui võtta lõunamaad, siis seal ei leffa keegi ja seal on rataste/muude liiklusvahendite suhe oluliselt teistsugune kui meil siin. Ehk siis: tsiklistide omaveheline leffamissagedus/leffajate % on pöördvõrdelises sõltuvuses tsiklite arvuga.
Hans
Hans
V-MAX
Pooldan lehvitamist või piisab ka käe sirutamisest.
Sõidan igapäevaselt rolleriga ja üritan ikka lehvitada,kuid teed on nii kehvas seisus et ei julge kätt lahti lasta!
Korra oleks juba kõhuli käinud!
Peaga olen ka proovinud noogutada,kuid see vist ei paista vastusõitjale arusaadavalt ja vastu pole lehvitamist märganud.
Terv Jan
Sõidan igapäevaselt rolleriga ja üritan ikka lehvitada,kuid teed on nii kehvas seisus et ei julge kätt lahti lasta!
Korra oleks juba kõhuli käinud!
Peaga olen ka proovinud noogutada,kuid see vist ei paista vastusõitjale arusaadavalt ja vastu pole lehvitamist märganud.
Terv Jan
Viimati muutis jan22, 29 Mai 2007, 21:15, muudetud 1 kord kokku.
BMW R1100RT
seda ütlem ma pigem teie kohta, ning ainukesed inimesed kes vastu meile rolleristidele lehvavad ongi kroomi vennad, müts maha nende ees.gangsta kirjutas:Mulle viibutavad küll kõik vastu nii šopperid kui baigid. Aga kes ei lehvita on rollerid. Viskad kulpi ja need vaatavad sulle lolli näoga otsa, et mis sa sipled kas mul tuled ei põle vä?
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

sõltuvalt olukorrast, kas peanoogutusega või käeviipega.... alati on olnud tagasiside. bikevennad on viimasel ajal vastutulles mulle vasaku jala välja sirutanud...
ilmselt uus tervitusviis
kusjures paar rollerivenda on ka käppa tõstnud....
lehvan vastu, vahet pole... sealt kasvavad nii mõnedki normaalsed tsiklivennad välja
üldjuhul ikka tervavad vastu, vahet pole kes esimene..


kusjures paar rollerivenda on ka käppa tõstnud....
lehvan vastu, vahet pole... sealt kasvavad nii mõnedki normaalsed tsiklivennad välja

üldjuhul ikka tervavad vastu, vahet pole kes esimene..
Suzuki 650 K7
[quote="Virago535"]Mul läheb 4s hooaeg ratta seljas. Ja leffamine on vähenenud nii minu enda kui vastusõitvate tsiklistide poolt stabiilselt. Miks? Liiklustihedus on suurenenud - tähelepanu mujal. Rattaid on rohkem ja see on ilmselt peamine... /.../ Ehk siis: tsiklistide omaveheline leffamissagedus/leffajate % on pöördvõrdelises sõltuvuses tsiklite arvuga.[/quote]
Kipuks Hansu toetama, viipamist on vähem. Varakevadel, kui vähem sõitjaid oli, siis tõsteti tihti käppa, nüüd pigem harva. Liiklustihedus, teede kehv seisukord, rohkem sõitjaid - ei ole võimalik ja jõua kõigile viibata.
Aga pole hullu, tekivad uued grupid - bike'i mehed viipavad üksteisele, rolleristid omavahel, retroratturid omavahel jne :)
Kipuks Hansu toetama, viipamist on vähem. Varakevadel, kui vähem sõitjaid oli, siis tõsteti tihti käppa, nüüd pigem harva. Liiklustihedus, teede kehv seisukord, rohkem sõitjaid - ei ole võimalik ja jõua kõigile viibata.
Aga pole hullu, tekivad uued grupid - bike'i mehed viipavad üksteisele, rolleristid omavahel, retroratturid omavahel jne :)
Mina viipan alati, kui liiklus seda vähegi võimaldab.
Siin on juttu olnud ka jalaga siputamisest...
See video, mis siin enne lingiti, ja samuti ka USA foorumid on seda teemat ilusasti lahanud. Nimelt on see ebaviisakas. Miks on raske tõsta kätt või siis vähemasti noogutada? Pole vaja ju üritada oma jalga välja venitada, muutes sõidu ohtlikumaks.
Arvatavasti kujutab jala tõstmine palju suuremat ohtu, kui hetkeks käe tõstmine. Kui seda teha ei saa, siis nooguta.
Siin on juttu olnud ka jalaga siputamisest...
See video, mis siin enne lingiti, ja samuti ka USA foorumid on seda teemat ilusasti lahanud. Nimelt on see ebaviisakas. Miks on raske tõsta kätt või siis vähemasti noogutada? Pole vaja ju üritada oma jalga välja venitada, muutes sõidu ohtlikumaks.
Arvatavasti kujutab jala tõstmine palju suuremat ohtu, kui hetkeks käe tõstmine. Kui seda teha ei saa, siis nooguta.
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.