6. leht 46-st
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Veebr 2015, 22:54
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Õlivõtt on võetud andurist ja tagasivool karterisse, peaks olema okei, nii igatahes enamus teevad 
Ok. aga kas turbo jääb õli tasemest madalamale?
Kui jääb madalamale, siis pumbast tulev õli jääb turbosse ja ei jookse ise mootorisse tagasi!
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Veebr 2015, 23:22
Postitas RasmusL
Nii kõrgele pandud kui võimalik, ei tohiks jääda madalamale kui õlitase on
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Veebr 2015, 21:34
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Nii kõrgele pandud kui võimalik, ei tohiks jääda madalamale kui õlitase on
Siis on ok 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Veebr 2015, 23:48
Postitas RasmusL
Täna sain siis suppordid tagasi külge, jalarauad, radikas, leidis omale koha ka uus pump( vaja ainult kinnitada raami külge koos regulaatoriga) Pildilt näha ka uus rõhutoru asetus, vaja ainult üks 90kraadine põlv keevitada juurde, ning koht Bov-ile ja vesipritsele. Üks pilt ka:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2015, 00:05
Postitas zorten22
Ohoo, tuleb ikka metapritse siis? Hirmsasti tahaks seda masinat juba tänavatel veeremas näha ja nina vastu mootorit uudistada.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2015, 00:16
Postitas Kri§to
värvi heeblid ka siis juba sama mootoripunasega üle 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2015, 07:39
Postitas RasmusL
Kahte komplekti on pakutud, Aquamist toodang ja DevilsOwn . Märtsi algul saan loodetavasti emb-kumma ära ostetud. Igaksjuhuks panen jah, saab vähe rohkem boosti kasutada, kui ilma
Kui pilli linnavahele saan, siis uudista palju tahad 
Heeblite kohapealt arvan, et see värv kuluks sealt suht kiiresti maha...
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2015, 19:26
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Kahte komplekti on pakutud, Aquamist toodang ja DevilsOwn . Märtsi algul saan loodetavasti emb-kumma ära ostetud. Igaksjuhuks panen jah, saab vähe rohkem boosti kasutada, kui ilma
Kui pilli linnavahele saan, siis uudista palju tahad 
Heeblite kohapealt arvan, et see värv kuluks sealt suht kiiresti maha...
Kus tanklas Sa tankima hakkad? 
Mõtlesin ka korra etanooli peale, aga käin vahest eestis üritustel ja minu teada eestis ei müüda enam e85?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2015, 19:48
Postitas RasmusL
Sellel pritsel on eraldi paak, millest läheb voolik pumpa,pumbast omakorda düüsi,mille tõenäoliselt topin boosti torusse, et rõhu temperatuuri alandada,kuna coolerit ei saa panna sellele
Sõitma hakkab pill ikka 98-ga 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2015, 19:55
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Sellel pritsel on eraldi paak, millest läheb voolik pumpa,pumbast omakorda düüsi,mille tõenäoliselt topin boosti torusse, et rõhu temperatuuri alandada,kuna coolerit ei saa panna sellele
Sõitma hakkab pill ikka 98-ga 
Aaaa ja jah, räägime täitsa erinevatest asjadest
Kui Sa kardad liiga kõrge temperatuuri pärast, siis lase sisselaskesse panna temp andur, mis hoiatab kui liiga palavaks kipub
Mul on ka ilma goolerita
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Veebr 2015, 09:12
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Veebr 2015, 14:09
Postitas RasmusL
Deiv, midagi huvitavat peab ju tegema ja tsiklite turbokultuur eestis on väga mannetu, vast hakatakse neid ka rohkem ehitama kui nähakse, et keegi teeb ja saab sõitma ka korralikult
Ma selle siduri teemaga lähengi Sami peale välja,las vaatab ka sahtlist korralikud vedrud, ise ei viitsi enam sellega jännata, terve google neid vedrusid läbi tuhnitud 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Veebr 2015, 17:59
Postitas Janar.R1
Sami on jah oma ala spetsialist. Minu turbo projekt saigi alguse temaga konsulteerides, Sami ütles mis juppe mul vaja on selleks, et tuleks hea. Juppide saamisega oli muidugi teine teema sest näiteks kütuse surveregulaator BEGI tellimine viis mind lõpuks tehaseni välja ja neid toodetakse ainult tellimuse peale, sama jama oli madalsurve 9.1 kolbidega.
Ei tea jah, ma ennem ei julge gsx-r 1000 maha müüa kui R1 turbot proovinud olen......loodan et üllatab positiivselt
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Veebr 2015, 18:05
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Deiv, midagi huvitavat peab ju tegema ja tsiklite turbokultuur eestis on väga mannetu, vast hakatakse neid ka rohkem ehitama kui nähakse, et keegi teeb ja saab sõitma ka korralikult
Ma selle siduri teemaga lähengi Sami peale välja,las vaatab ka sahtlist korralikud vedrud, ise ei viitsi enam sellega jännata, terve google neid vedrusid läbi tuhnitud 
Kui plaan on Samil lasta sidurit teha, siis pane uus siduriketta komplekt kohe kaasa
mul põletas 3500 km. sõitnud komplekti maha pingis ja tuli uus tellida.
Ma arvan et eesti turbokultuur on rohkem rahakotis kinni, kui huvis.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Veebr 2015, 08:24
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Veebr 2015, 15:48
Postitas RasmusL
Deiv ! Ole hea ja saada pilte mulle(kui viitsid muidugi) kusagile, nt feissi oma sellest vesipritse paagist, tahaks uurida kuidas tehtud on 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Veebr 2015, 20:33
Postitas Janar.R1
Seda turbot pole saanud veel proovida jah kahjuks, aga homme lähen rattale Sami juurde järgi ja kui kraadid on plussi poolel siis lähen sõites sealt ära
Arvata võib jah, et see begi on vana, sest projekti alustasin poolteist aastat tagasi
Ka minu R1 turbotamise kulu pool jääb ka ajalukku, aga kõik mis külge keerati tuli pakendist
Sami kiitis Zerial modifi kollektoreid ja käekirja
Jeps ma lendasin ka sinna originaal siduriga, aga kuna neid r1 nii palju ei turbotata siis ei teadnud ka Sami kui palju see kannatab 
Düno tulemus on siin :
Ps. Mul ei ole pikka kiike taga!
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Veebr 2015, 21:32
Postitas RasmusL
Miks kiigepikendusi ei osta,kui jõu maha panekuga probleeme, nagu ma mingist jutust aru sain?
peaks mingi ca 200e kätte saama poest, või lased Ape-l Soomes teha nagu enamus sealseid ehitajaid. Facebookis Ape`s 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Veebr 2015, 21:52
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Miks kiigepikendusi ei osta,kui jõu maha panekuga probleeme, nagu ma mingist jutust aru sain?
peaks mingi ca 200e kätte saama poest, või lased Ape-l Soomes teha nagu enamus sealseid ehitajaid. Facebookis Ape`s 
Mul on eesmärk jätta ratas võimalikult tehase välimusega, aga proovin sõita ja siis vaatab kuidas tundub 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Veebr 2015, 21:57
Postitas RasmusL
Krt ma vist Bikeri foorumi siinsetest turbotsiklite omanikest viimane,kes ratastele saab..läheb veel aega
Aga ma ise ka enamus ajast Soomes Lahtis, nii et suvel saame kusagile kärnatama minna 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Veebr 2015, 09:44
Postitas Deiv
No aga anna siis teada,kuidas tundub
Graafik on küll ilus tänava jaoks - mis turbot kasutad ???
Soovitan suht ettevaatlik olla - just stock pikkuse tõttu - võib backflip-i tahta teha
Ja tervita Sami ka palun .
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Veebr 2015, 19:50
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:No aga anna siis teada,kuidas tundub
Graafik on küll ilus tänava jaoks - mis turbot kasutad ???
Soovitan suht ettevaatlik olla - just stock pikkuse tõttu - võib backflip-i tahta teha
Ja tervita Sami ka palun .
Selle aasta esimene tiir tehtud. Keerata õieti ei saanud..... lihtsalt rehv suitseb ja ei mingit tõmmet
Esma mulje on väga hea, mootor käitub nagu vabalthingav, aga ütlen ausalt raju- väga raju
Siduriga tagarattapeale ei saanud ja lihtsalt gaasiga ka mitte, proovisin 120 km/h pealt ka aga ei midagi.... rehv ei pea ja kogu lugu.
Ootan kunas ilmad veic soojemaks lähevad, siis saab ehk natuke paremat aimu selle võimsuse kohta.
Turbo on 04 td 16 Mitsubishi
Rieiu..... ma usun et ka Sina ei pea kahetsema, et sellise projekti ette võtsid, see on seda väärt 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Veebr 2015, 19:54
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Krt ma vist Bikeri foorumi siinsetest turbotsiklite omanikest viimane,kes ratastele saab..läheb veel aega
Aga ma ise ka enamus ajast Soomes Lahtis, nii et suvel saame kusagile kärnatama minna 
Loomulikult lähme suvel tiirule, ma sõidan igal aastal ca 13- 18000 km ja enamasti Soomes 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Veebr 2015, 20:36
Postitas RasmusL
Oi sa raisk, hea et istusin seda lugedes, muidu oleks ärevusest persili kukkund
väga kõva, et rahul oled, andis kohe motti juurde
Ma ei jõua ära oodata, kuna kurvides saab hakata power slaidi laskma oma tagapalliga 
Edit: Ma pole kusagilt välja lugend, et mis elektroonikat kasutad, st mis aju ?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Veebr 2015, 21:19
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:Oi sa raisk, hea et istusin seda lugedes, muidu oleks ärevusest persili kukkund
väga kõva, et rahul oled, andis kohe motti juurde
Ma ei jõua ära oodata, kuna kurvides saab hakata power slaidi laskma oma tagapalliga 
Edit: Ma pole kusagilt välja lugend, et mis elektroonikat kasutad, st mis aju ?
Rapid bike 3 + lamda andur 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Veebr 2015, 10:42
Postitas Deiv
Klassika 
Tere tulemast .
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Veebr 2015, 14:40
Postitas stev666
teema väline aga mis ligikaudne turbotamise hind tuleb?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Veebr 2015, 16:17
Postitas makuke
Hind orjenteeruvalt:
Kepsud-kolvid ca 1500-1800€
turbo (uus) 150-250€
aju (oleneb kas kasutad eraldi aju või power commanderi sarnast lisa unitit) - 0...400€
pihustid - 200..400€
Sisselase, vaakumvoolikud ja muu purdru hind on ca 100...200€
Jämedalt 2500.3000€
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Veebr 2015, 16:24
Postitas RasmusL
Plenum ja kolde tegemine ka, kui ise teed saad odavamalt aga teha lastes ca 100e silinder nii plenumi kui koldele..need siis proffide hinnad. Seadistamine ka ca 200-300e
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Veebr 2015, 19:56
Postitas Janar.R1
makuke kirjutas:Hind orjenteeruvalt:
Kepsud-kolvid ca 1500-1800€
turbo (uus) 150-250€
aju (oleneb kas kasutad eraldi aju või power commanderi sarnast lisa unitit) - 0...400€
pihustid - 200..400€
Sisselase, vaakumvoolikud ja muu purdru hind on ca 100...200€
Jämedalt 2500.3000€
Siit on puudu veel bensiini pump 350 euri+ kütuse surveregulaator 300 euri bensiini voolikud (etanooli kindlad Ca 50 euri meeter)
Saaled. tihendid, õli vanni keevitus+ voolikud, klambrid. + turbost õli ära imev pump 230 eur.(kui läheb muidugi vaja)
200 euriga arvan et turbot ei leia... vähemalt uut mitte?
Väljalase+ turbost edasi minev jooks 800 euri
Sisselaset .... 200 eurga ... ei tea kust saab!+ selle alla plaatide vesilõikus (mul on pritsung pealt sile)+ tihendid+ trompetid?
Sidur.... uued vedrud, seibid 60 eur+ tihend.
Pane siia töö ka juurde!