kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).
Minu NTV-l ei ole seda tagasitõmbamise trossi algusest peale olnud. Kõik toimib. Koht on olemas ja peaks tegelikult trossi ka ikkagi panema. Pole ju aega, sõita vaja ja iga rahh ka rangelt arvel. Kinnikiilumise puhul mahakeeramiseks oleks asjast muidugi abi.
Enivei, my point is kui ta olemas on, miks minema visata. Ja kui ei ole, ei juhtu ka midagi.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 04 Sept 2011, 11:42
Postitas tormavtellis
no selle trossi emaldamisega saaks jälle tühjemaks lenksu. gaas vasti ise peale ei lähe ning mus osas siis parem käsi more or less teab, mis toimub. käega maha keeramine surub ka tagasi juba. pigem äkki siis selle põhitrossi olukorrale peaks rõhku panema.
paljud sõidavad ühega, on siis see cb750/900 mingi kapriisem masin või?
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 04 Sept 2011, 12:25
Postitas 426f
YAMAHA xj550 ei kõlbagi või,sellest rattast juttu teemas vähe
70-ndate alguse Suzuki T125 Stingeri moditud paagiga ... päris kena.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 04 Sept 2011, 19:10
Postitas Bad Boy
tormavtellis kirjutas:
no selle trossi emaldamisega saaks jälle tühjemaks lenksu. gaas vasti ise peale ei lähe ning mus osas siis parem käsi more or less teab, mis toimub. käega maha keeramine surub ka tagasi juba. pigem äkki siis selle põhitrossi olukorrale peaks rõhku panema.
paljud sõidavad ühega, on siis see cb750/900 mingi kapriisem masin või?
Sa oled õigel teel Kui põhitross on korralik, hästi ja regulaarselt õlitatud siis miks ta peaks kinni kiiluma? pigem võib suure rutska väänamisega katki minna hoopis, ja vot selleks juhuks on karpa küljes vedru mis seda trossi tagasi tõmbab.. 2 trossi on hea sellepärast et kui gaasi andmise oma peaks katki minema siis saad need ajutiselt kohtadega ära vahetada (mõlemad otsad ikka) ja sõitu jätkata.. aga siin me oleme jalle selle teema juures et miks see peaks katki minema kui on hooldatud..
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 04 Sept 2011, 19:14
Postitas tormavtellis
no mootori juurde saab tugevama vastuvedru panna,
teiseks - tõstame nüüd kõik käed, kellel viimase väga pika aja jooksul gaasitross katki on läinud ja sõit sellest tulenevalt nägupidi betoonis on lõppenud.
(ma ei tõstnud)
edit: asja moraal siis see, et sedatüüpi pühapäevamasina jaoks võib selle vähe minimalistlikuma lähenemise valida küll.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 04 Sept 2011, 23:04
Postitas tormavtellis
sellise haige masina otse koperdasin. idee siis, et stockmasin (cb750) tehaksegi ringi "cafemaks". veider elukas. ainus hea asi tundub olevat, et nad sinna konservi veel 20 hobust sisse suudavad toppida. üldiselt veidi perversne masin http://www.bikeexif.com/honda-cb750-custom
huvitav, selliseid käepidemeid just kuskil eestis isegi nägin müügil.
ja siis miski suht huvitav 7-8kümnendate kandiline cafe. see on vist sellest ajastust, kui trendikad asjad hakkasid kandiliseks minema, päris tehase stock ta küll ei ole. ei tea, mis tunne sellega järsult pidurdada oleks, saaks paagikorgiga kümnesse iga kord vä? omamoodi lahedalt radikaalne. pakuks, et pigem mingi yamu või suzu?
kolmandast küljest ma ei suuda leida, et mis aastal tal selline ribidega külg oli. mingi varajane, arvestades kuidas need snikersi suurused õliradikad neid jahutavad, siis ribid igati abiks seal.
edit: või krt ega see mudel ka ei mätsi päris täpselt. mootori nurk ja tagaots jms on ikka natuke täitsa päris teised. no ajame aastaarvu kaela ja nimetame siis seda kandilist masinat tänapäevase supermoto prototüübiks. xt660 ntks
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 05 Sept 2011, 11:16
Postitas bezdomn6i
see ribiline kaas võib vabalt olla mingi aftermarket vidin. yamu sr-ile on neid tehtud nii õlifiltri korpusele kui geneka ümbrisele.
nord, vanahea polegi seal ammu käinud. eks kui talv peale tuleb, küll need kõik kohad meelde tulevad, nii kurb, kui see ka ei ole
üks omapärane leht veel, millest tsiklid suure osa moodustavad, on http://www.bikermetric.com/ seal muid rumalusi ka. tissid ja poliitika ning hillibilli filosoofia, millest meie aru ei saa päris hästi ntks. moblaga on tõsine PitA, arvutiga kannatab isegi tuhnida.
täitsa pädev põhi ju hind ka inimsõbralik.
hea kujuga paak, kikstarter, 3 silindrit, külgvedrud - no mis veel oskad tahta kirves pihku ja lammutama.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 07 Sept 2011, 11:59
Postitas skulptor
Iste teine ja sabaplastik ettepoole. Isegi tagaporikas ja need hiigeltuled on lahedad. Clubman lenks. Sellest saab suht väikese vaevaga, väga ägeda asja.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 07 Sept 2011, 12:10
Postitas Laisaar
endiselt otsin kajastamiseks huvitavaid rattaprojekte, mida siis laiemale publikule jagada
Anna endast julgelt märku.
väinz
5056777
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 07 Sept 2011, 12:17
Postitas tormavtellis
tollel eelpool visatud põhjal on ju väga head porikad ka, mida siis rellekaga saaks just õigeks mudida.
igivana clubman-clipon teema, ega seal suurt vahet ei ole, kui üldpildis hea kõõrdsilma või lontis kõrvade effekti saab - lenks madalam ja alla vaatav. ise vist kipun isegi cliponide suunas vaatama. mõned on väga minimalistlikult kenad ja diskreetsed. väike klamber ja pulk.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 08 Sept 2011, 13:01
Postitas HaLL
Yamaha YZ450
kahjuks rohkem ei tea, leidsin ainult pildi
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 08 Sept 2011, 16:02
Postitas jegesmesh
Oot, YZ peaks krossiratas olema?
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 08 Sept 2011, 16:39
Postitas tormavtellis
vaata radika asendit, kliirensit, raami kuju ja et põhja alt raami torud läbi jooksevad, mootori kuju, kickstarter jms, see kusjuures täiesti tundub yz450 olevat küll
ilmselt mingi räme vibraator, aga noh respekt build igatahes.
et mille poolest mingi yamu mudavurr hullem põhi on, kui porgand
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 09 Sept 2011, 18:14
Postitas MarekM
ahoi, väga sümpaatne teema, ehk on ka rotikatest miskiseid eredaid näiteid siit eestimaa pinnalt?
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 11 Sept 2011, 20:59
Postitas tsaar
Hea teema! Isegi imestan, et kompus favoriidimenüü ujutab pipeburn jne sarnastest lehtedest, kuigi vanusepoolest peaks baike jms vaatama vist. Ühel ilusal päeval kompunnin endalegi ühe sööklaväristaja. Juba sellepärast, et nende värviliste tätuudega ääretult kaunite naistega tutvuda..
Nö street trackeritest võib siin ka juttu teha? Endale imponeerivad sihuksed väga
Ah ja see, et nettimoto.com ja blocket.se on ju ka hüvad portaalid, kust head tainast bobikute küpsetamiseks leida.
nojah, tuleb teemat elus hoida.
väheke ekstreemne makeover on, aga noh heas mõttes bling. päris hästi ei saa aru, kas see päriski on, aga vist täitsa on tegelt (muidu Mac'i on pakutud põhjana, kui keegi sellist firmat ei tea, siis et vältida ebavajalikku trafficut apple lehele, minge http://mac-motorcycles.com/story.html ja on küll täitsa match)
ja kui tegemist mitte harliga eipole äkki (nüüd tuleb tali ja ütleb, et ma eesti keelt õpiks).