Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kui vabamalt hingav õhufilter siis kindlasti suurema avaga düüs. Originaaldüüsiga jääb segu kindlalt lahjaks.(proovitud) Suurema düüsi otsa pole ise veel vähemalt eestis komistanud. Võimalik tegelikult ka suuremaks puurida. Välismaa internetipoodides olen suuremaid düüse trehvanud küll. Variaatorirullid on mõõtudega 16x13mm ja originaalis 6,5g. Ise soetasin Mulgi motoärist kõige odavamad(natu üle 100.-). Kestavad küll. Panin kolm 6,5 ja kolm 5g variaatorisse. Vabalhingava filtri(Malossi E5 325.-))sain samuti sealt. Mäletamistmõõda vist 39mm avaga. Summuti võiks ka vähe vabama läbilaskega ehitada.
Pea 3000 km on sõidetud.
Nii... Sõitsin, hakkas järsult pooma ja suri välja. Käima läks alles 5 minutilise tampimise peale, aga suri alati uuesti välja. Tegin karpa lahti, membraan oli liivane. Nii sain asja tööle... Nüüd selline asi, et gaas jääb peale. Aga samas kui ma karpa silindri ja õhufiltri vahelt ära võtsin, võtsin ära ka selle, mis seal juhtmega ühendatud on, kahe poldiga kinni (külmkäivitus?). Tagasi seda korralikult ei saanud, ühe poldiga sai kinni, teine üle poole ei lähe. Asi võib selles olla ?
Endal ainult üks piiraja maas, see vasest düüs või mis iganes. Peale selle maha võtmist oli minek kõvasti paranenud ja tippkiirus läks laksult 55 pealt 70 peale. No, natsa üle 70, nii kuskil 71-72.
Aga kus veel piirajad on ? Kas nõelal võib selle seibi ära võtta ? Või lihtsalt tõstan seda nõela seibi kolmandasse soonde ja võttan selle kummi sealt ära ? Rääkige mulle piirajatest, aitäh.
Kuskil kolmandal lehel ütles ping, et ta leidis kolm piirajat oma Freedo 1'l.
Mul Freedo see kirju värviga, 2006 aasta oma

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Loomulikult peab karburaator täpselt samamoodi kokku minema nagu tehasest tulnud. Gaas jääb peale? Ega trossi liialt ära ei pingutanud? Või tühikäigukruvi peale kruttinud? Miks karburaatoris oli liiv? Kindlasti ei tohi seda sinna jõuda. Lõdvikud-voolikud terved?
Ma tõstsin nõela, ma arvan, et asi ka selles. Kui mul täna parem hakkab, siis ma ajan jalad alla ja lähen vaata oma rollerit.
Kas midagi sumpaga ei saa ette võtta ? See on väga kahtlane, ma arvan, et see ise on ka suur piiraja. Aga üks tuttav pani omale teise sumpa alla ja tal oli tippkiirus ainult 65 km/h.
Tahtsin küsida kas mul on ka selline piiraja ? Rolleriks Baotian Freedo 1 (BT49QT-10)Sarge kirjutas:Endal ainult üks piiraja maas, see vasest düüs või mis iganes. Peale selle maha võtmist oli minek kõvasti paranenud ja tippkiirus läks laksult 55 pealt 70 peale. No, natsa üle 70, nii kuskil 71-72.
Rolleril ilusti läbisõit tehtud, sõidetud 1400km vms. Veits paranes tippkiirus küll, 47'lt 52 ni. Ühtegi piirajat pole maha võetud veel. Vahest kui pikalt olen sõitnud ja sõidan sileda maantee peal, sis tuleb tasapisi isegi peaaegu 60 km/h sisse. Rolleri on ka palju vigu, mida ma iseenesest vihkan.
Endal mure rolleriga...
Äkki keegi oskab aidata.
Kui ma rolleriga sõidan, siis äkki hakkab pooma ja ei saa bena peale... (böööööö).
Karpa on igast kohast läbi puhutud ja abi pole.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
No loogiliselt võttes võiks ju siis bensiini pealevoo paagist alates üle vaadata. Vaakumvoolik ilusti küljes ja terve? Vaakumkraan töökorras? Bensiinifilter puhas? On ikka kvaliteetne bensiin paagis? Paak puhas seest?Sarge kirjutas:
Endal mure rolleriga...
Äkki keegi oskab aidata.
Kui ma rolleriga sõidan, siis äkki hakkab pooma ja ei saa bena peale... (böööööö).
Karpa on igast kohast läbi puhutud ja abi pole.
Nõela alt ära võta mingeid seibe ära. Need PEAVAD seal olema. Ärge nähke iga asja otstarbes piirajat. Nagu luulu kohe

Miks sa filtrit ära ei vaheta, kui see liiva ja sodi läbi laseb. Siis on igasugused böööd võimalikud. Varsti ei tee sedagi sooniliseks kulutatud-höörutud kolvi, rõngaste ja silindriseina tõttu.
Karpas on bena kõik korralikult olemas. Aga lihtsalt ta ei saa kuskilt peale.holma kirjutas:No loogiliselt võttes võiks ju siis bensiini pealevoo paagist alates üle vaadata. Vaakumvoolik ilusti küljes ja terve? Vaakumkraan töökorras? Bensiinifilter puhas? On ikka kvaliteetne bensiin paagis? Paak puhas seest?
Nõela alt ära võta mingeid seibe ära. Need PEAVAD seal olema. Ärge nähke iga asja otstarbes piirajat. Nagu luulu kohe![]()
Miks sa filtrit ära ei vaheta, kui see liiva ja sodi läbi laseb. Siis on igasugused böööd võimalikud. Varsti ei tee sedagi sooniliseks kulutatud-höörutud kolvi, rõngaste ja silindriseina tõttu.
Võimalik, et düüs pole korras ?
Edit:
Täna jamasin siis pool päeva. Tegin sellise avastuse, et karbussis on bensiin olemas, voolab alla, aga silindrini ei jõua.
Ainuke võimalus võib olla veel ujuk. Aga kõik liikus korralikult. Eks ma homme teen siis ujuki ka lahti ja loodetavasti on viga seal.
Aga samas, ma lasin bensiini otse silindrisse ja siis isegi ei lubanud midagi...
Edit: Jamasin täna jälle päev otsa. Katsetasin karpaga igasugu erinevaid asju. Aga ei midagi. Kui silmaga üle vaadata ja läbi puhkuda, on karpaga kõik korras.
Nüüd on ainult silindrisse piiluda ja vaadata, mis seal sees toimub.
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Nii, võtaks teemat natuke üles. Kuidas kellegil freedod elavad ? Sõidavad ikka veel ? Enda freedo 1l'st siis, sai vahepeal ära vahetatud survevedru, sidurivedrud ja rullid. Aga ei saanud peale jätta, sest koguaeg jubedalt pöördes. Kuu aega tagasi juhtus ka nii, et sõitmise ajal läks variaatori rihm täitsa ribadeks ja rullid lendasid variaatoris laiali, tore oli tee ääres seista, sai siis soetatud uus rihm, see andis 5 km/h juurde (ennem oli tippkiirus 60km/h). Rolleri kiiruseks hetkel 65 km/h. Pole kuidagi kiiremaks saanud seda enam. Plaanid ka olnud, et osta 80 cc silinder aga rahadega hädas. Piiraja aint eemaldatatud pöörete piiraja. Kuskilt pole rohkem leidnud neid, või neid enam polegi lihtsalt. Siit tekkis ka küsimus, et kuidas muuta rollerit võimsamaks/kiiremaks ilma, et osta tuuningjuppe ja värke, kui üldse on võimalik.
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
mul freedo 5 ... 139qma mootoriga sõidetud 2400 km ja sooviks piirajast lahti saada kuid ei leia seda ... pole kruvi karbussis, roosa juhe cdil pole ühendatud (cdil pole seda klemmi ) variaatori esimeses osas pole puksi , segu nõel kõrgeimas asendis kuid kiirust üle 55 ei areta 55 on selline vhea kiirus keskmine siiski ca47... kus sul see pöörete piiraja asus
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Vaata variaatorisse, kas sinna jookseb üks juhe vastu sidurit. See on pöörete piiraja. Kui sul see on, siis eemalda, kui mitte, siis ma ei oska midagi arvata enam.
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
OT, ega kellegil pole müüa Freedo õhufiltri korpust?
53482245 või ES
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN (NEEDUS)
sai siis kaa soetatud freedo1.esiotsa oli kõik tore peale selle,et bensu näidik ei näidanud.esiotsas klõbises midagi imelikult.enne hooldusaega kostusid ülekandest IMELIKUD HELID aga see sai ülekandeõli vahetamisega KORDA.Niisiis roller tundus 2 kohaline ja sai 2-kesi sõidetud.Ilmnes probleem:istme tagumisele osale survet avaldades LÄKSID LAIALI PLASTIKDETAILID NING TULI MUUTUS PRAGULISEKS.siit järeldus:-->S..t KONSTRUKTSIOON.Nüüd läbisõit 1700km.ning roller on paranduses:EI KÄIVITU JA SÄDE ON KADUNUD.vahepeal imekombel säde tegib ja taas kaob nigu vits vette!3 päeva tagasi viisin remonti ja kui hakkan ära sõitma siis EI KÄIVITU jälle.Müsteerium...raha on läinud 1000eeq, vahetati ära:mähis ja bensuandur.needus,halb õnn?APPII!!
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Meie teostame 139qmb mootoritele/rolleritele remonti, ja mõningaste firmadele ka garantii remonti, kellel huvi, võite me poole põõrduda...
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Selle teema alguses olen kirjeldanud sädeme "kadumist" külgjala lülitisse. Kas seda oled kontrollinud?
Sammuti vist kirjutasin sellest kuidas paari 10mm vineeritüki abil õnnestub tagumise osa mõranemist edaspidi vältida.
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN hmm..
ping kirjutas:Selle teema alguses olen kirjeldanud sädeme "kadumist" külgjala lülitisse. Kas seda oled kontrollinud?
Sammuti vist kirjutasin sellest kuidas paari 10mm vineeritüki abil õnnestub tagumise osa mõranemist edaspidi vältida.
huvitav..kui külgjalg on all ei käivitu mootor üldse ju aga kuidas säde sinna saab ära kaduda ja kuidas sellest aru saada..?
kuidas sellele lülitile üldse ligi saab..kusjuures jahh..jalg käib sitkelt ja kui remondist ära hakkasin minema, siis panin tõesti jala alla ning kui alt ära võtsin, siis oli säde kadunud.aga tundub,et mingi selline väike viga peab olema.
sinna istme taha plastikdetailide laialiminemise vältimiseks panin ma sinna alla kummibuksid ja seibidega tõstsin istet ning lukustusmehhanismi kõrgemale.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Sealt küljejalalülitist mitte kaugel ei tohiks olla pistikuühendus. Enda omalt ühendasin sealt lahti ja viskasin selle lüliti üldse vahelt ära.
Selle lüliti eesmärk ongi süüte e sädeme katkestamine juhuks, kui küljelalg all. Kui seal midagi peetis, siis tõepoolest võib vahest süüdet katkestada. Uuri asja lähemalt.
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
õigus, asi oligi selles lülitis võeti remondis kaa vahelt ära ja masin käib nigu võluväel.
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN (NEEDUS)
karmkarmo kirjutas:needus,halb õnn?APPII!!
Ei, lihtsalt freedo
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Mul on kah siis freedo ja olen sõitnud juba sellega pool aastat ja ls on 5000. Pole ühtegi probleemi olnud rolleriga ja loodan, et ei teki kh!
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Tere
Lõhksuin oma freedo ära krossitades ( väga lollikindel masin peaks mainima ) Ja nüüd hakkas puhkus ja võtsin moto maha. Ning siis tuli meelde, et nägin netis sellist lehekülge nagu : http://www.ts-motors.ee/?act=motorollerid&id=38 Kas kellelgi sellise KIT'ga on tegemist olnud või neil vahet pole.
A igatahes läheb see kaup homme tellimisele ning saab näha.
Freedo pigistab niigi oma 65 välja, aga palju lisa on oodata. Ning kas tagarattasse ka ajab ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.