Aprilia Rs 125
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
MotoMell kirjutas:Mis edasi teed siis?kas korda või müüki.
Palgapäev tulekul, eks ma teen ta korda ikka, eBay abiga ei lähe asi nii kalliks ka et mõtet poleks... Kui värvida ja mootor korda teha, saab normaalse masina, rehvid on uued, tagaamort on tutikas, müüja jutu järgi kogu esihark ka, raam ja veljed ok...
2 takti jaaah. Siis vaatame edasi kui sõidab
Kui abi vaja siis annaa teada.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kämbu kirjutas:A mis selle silindriga siis NII HULLU juhtus, et kohe uue peab muretsema?
Silinder muidu uuena 9600 eek. + 1200 vist oli kolb koos kõige muuga, enam täpselt ei mäletagi. (Rotax Kardi kolb)
Ei ole küll päris kindel, aga Rotax DD2 silinder peaks sobima vist ka RS125le. Selle saaks kindlasti odavamalt kui Rs125 oma.
Kui sa jalutad näiteks AGS-Racingusse sisse oma silindriga siis nad kindlasti ütlevad sulle kas sobib või ei.Rotax MAX oma ei sobi, ja pealegi see on vähe lahjem silinder ka.
Aprilia originaal kolb on vist 2500.. See ei tähenda et see parem oleks. Tulevad need samast tehasest, Kardi kolb on 1 rõngaga aprilia oma 2 rõngaga.
Selleks, et silindrit enam taastada ei saaks peab see ikka päris pilbasteks olema.
Saku motoklubist aegajalt saadetakse neid inglismaale parandusse. keevitavad suuremad vigastused kinni, ja panevad uue nikasiili kihi peale ja jääb nagu uus.
Hoonimisega tegeleb Hanno Rajamets, kui foorumis otsingu teed siis leiad tema telefoni nr ka.
Võin öelda, et DD2 silinder on põhimõtteliselt sama, kuid alumine äär on kõrgem, kui aprilia oma (oleks nagu vaetükki vaja). Seega ei sobi. Rotax kolb (teflon kihiga, ühe rõngaga) aga riiulikaup. Samuti sobib kardi pealt võtta väljalaske klapp, karpa ja ehk veel mõni vidin. Kui huvi on, siis saame ka pütti vähe "paremaks" timmida.
Kui on küsimusi, siis
AGS Racing
www.ags.ee
pood@ags.ee
Sven
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Hahaha. Päris hea peaks mainima. Suht ulme tuuningu vennad on need saksamaa omad ma vaatan. Tuleks sealt siis mõni suke masin ka mis kokku kohe ei jookse, aga kui ise veel natuke raha sisse panna siis saab päris korraliku asja. Varsti tiksub mul vahetatud juppidega 2000km täis ja pole mingit probleemi olnud!;)
Mul oli kõige odavama otsa ratas ja teadsin, et kolb otsas, aga väntvõllist ei midagi. Välimus tundus ok ja nii ostsingi. Õlinäpuna ei näinud mõtet sõitvat võrri osta kokkujooksnud masinast 200-300 euri kallimalt, sest sellised kipuvad kohe ära lõppema. Parem ostan odavalt masina, millel defekt teada ja kui kord üle teha saab sama raha eest või odavamaltki kindlalt toimiva ratta.
TO RIEJU : põhimõtteliselt peaks selle vedru üleval olema selline ümmargune asi mida saab keerata edasi tagasi .. keermete peal noh .. aga ma ei ole kindel kas saab .. sõbraga ükspäev arutasime asja mõlemad arvasime et nii saab ...
selline küss et olen kah nüüd sõitnud oma 125 sega ja arvan et võiks kah midagi üle vaadata et siis kus kohas see exchaust valve on ... .... ma saan aru et see peaks olema väljalaske klapp we.. aga 2t ju ei ole seda või mis
Symster kirjutas:TO RIEJU : põhimõtteliselt peaks selle vedru üleval olema selline ümmargune asi mida saab keerata edasi tagasi .. keermete peal noh .. aga ma ei ole kindel kas saab .. sõbraga ükspäev arutasime asja mõlemad arvasime et nii saab ...
selline küss et olen kah nüüd sõitnud oma 125 sega ja arvan et võiks kah midagi üle vaadata et siis kus kohas see exchaust valve on ... .... ma saan aru et see peaks olema väljalaske klapp we.. aga 2t ju ei ole seda või mis
Edu sulle sest ma just üleeile puhastasin ka enda oma aga kui ma hakkasin klappi välja tõmbama siis mul läks klapp pooleks sealt kohast kus pildil on punane joon.ma nats palju väänasin ka seda
http://nagi.ee/photos/KillerBee/6368917/in-set/87111/
Ma annan tellimuse varsti sisse (tellin Ebay-st)
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-Ausla ... m153.l1262
Küsiks siis et kas kellegil ei ole enda vanat klappi mull müüa.Saaks vahepeal sõita.
Ma tegin enda rattast pilte ka ,kui keegi tahab näha
http://nagi.ee/photos/KillerBee/sets/87111/
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
- Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
- Asukoht: Pärnu
Re: Aprilia Rs 125
hehe, mul murdus lahti võtmisel üks kõrv ära ühelt poolt. Ei kangutanud, ega kiskunud mdiagi, lihtsalt võtsin ära ja kõrv kukkus otsast ära. Tuleb kinni keevitada.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Rs 125
Hei.Mis numbrid peavad olema kompressiooni mõõtes küünla pesast ?
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: Aprilia Rs 125
Kompressiooni mõõtes antakse tulemus Atmosfäärides, Barides, või PSI-des..
Või sa mõtled, nagu kompressioon peaks olema antud rattal, et hea oleks?
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
- Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
- Asukoht: Pärnu
Re: Aprilia Rs 125
Kipsi kirjutas:Hei.Mis numbrid peavad olema kompressiooni mõõtes küünla pesast ?
9-11 at oleks normaalne
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
KURAT KÜLL!!Kuidas saab JUST aprilia esinduses kolb ja väljalaske klapp vahetatud tsiklil jõud lambist ära kaduda?Suri välja,ja käima EI lähe..Sama asja tegi siis,kui väljalaske klapp katki läks ja sedakaudu kolb.Krt just 2nädalat tagasi kulutasin 4000 Eesti krooni,et Tartu Aprilia esindus(Wild Riders) asja korda teeks.Täna sai uus gaasitross vahetatud,sain mingi 2km sõita,kaob jõud TÄITSA ära.Pöörded kohapeal lähevad küll üle 11 tuhande,aga sõiduajal vapsee 9k.Ja 8-11.500 tuhande pöörde peal,kus see tsikkel lendama peaks,pidi krt pea-aegu jalaga hoogu juurde tõukkama.Möödasõidud olid VÄGA aeglased..asjal mingi 30kw(forseeritud mootor) peaks ju ometi kiirem olema Muidu läks 185 -195 probleemideta välja,täna 30min tagasi vapsee üle 110 ei läinud.Mis ma nüüd tegema peaks?Misasi seal nt veel võib olla,et äkki ei olegi klapi viga?Siin mingi 2päeva tagasi kadus samuti minek ära,aga eile tuli tagasi.Kõik töötas super hästi,kuni tänaseni.Natuke narr tunne,et 4k maksad,ja saad 3nädalat sõita..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
KURAT KÜLL!!Kuidas saab JUST aprilia esinduses kolb ja väljalaske klapp vahetatud tsiklil jõud lambist ära kaduda?Suri välja,ja käima EI lähe..Sama asja tegi siis,kui väljalaske klapp katki läks ja sedakaudu kolb.Krt just 2nädalat tagasi kulutasin 4000 Eesti krooni,et Tartu Aprilia esindus(Wild Riders) asja korda teeks.Täna sai uus gaasitross vahetatud,sain mingi 2km sõita,kaob jõud TÄITSA ära.Pöörded kohapeal lähevad küll üle 11 tuhande,aga sõiduajal vapsee 9k.Ja 8-11.500 tuhande pöörde peal,kus see tsikkel lendama peaks,pidi krt pea-aegu jalaga hoogu juurde tõukkama.Möödasõidud olid VÄGA aeglased..asjal mingi 30kw(forseeritud mootor) peaks ju ometi kiirem olema Muidu läks 185 -195 probleemideta välja,täna 30min tagasi vapsee üle 110 ei läinud.Mis ma nüüd tegema peaks?Misasi seal nt veel võib olla,et äkki ei olegi klapi viga?Siin mingi 2päeva tagasi kadus samuti minek ära,aga eile tuli tagasi.Kõik töötas super hästi,kuni tänaseni.Natuke narr tunne,et 4k maksad,ja saad 3nädalat sõita..
Soovitan sul üle vaadata, kas nad ikka vahetasid asjad ära. Ise ostsin sealt kunagi rolleri ja hooldus sellele oli küll alla igasuguse arvestuse.
Pidid mul ära puhastama õhufiltri, seda nad ei teinud, pidid panema õli ning seda nad ka ei teinud jnejne , ma jobu ei kontrollinud ka kas tegid kõik ära ja tšekki nad ka ei andnud.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nonii,nüüd sai proovitud,läks käima,aga gaasi peab koguaeg peal hoidma,muidu sureb välja.Aga mingi asi nagu takistab käimist,häält on kah kuulda,et nagu võtaks klapp kolbi kinni vms..Klapi ma viisin neile ise,ja kolbi nad tellisid(wiseco oma).Vähemalt kolbi karpi nad näitasid,ja tseki sain kaa.Ja siduri tegid nad kah korda,mis sest,et ma isegi neile ei rääkinud sellest.Aga nagu ei tahaks jälle teist 4k kulutada :S Kas nt motodepoos aprilia rs-i ei tehta korda? Neil ju tunnitöö 95kr odavam..Ise keeraksin veel rohkem midagi perse,kui hakkaks näppima.Samas 80CR-il sai kõik ise tehtud,nii kolb vahetatud jne..aga selle RS-i kallale ei taha tikkuda..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Kas tegu on kasutaja Sulu-lt ostetud rattaga?
Siis tegu minu vana Rs125.
Antud rattal on väljalaske klapi ava kulunud väga suureks, ja sellepärast võib väljalaske klapp uuesti pooleks murduda.
Kui tahad sama silindriga edasi sõita, siis tuleks väljalaske klapi ava täis keevitada ja lasta sinna uus ava freesida.
Teine variant oleks osta uus silinder ja lasta see samasuguseks teha.
Kolmas variant oleks väljalaske klapp maha võtta, ja Originaal Rs125 piiraja töödelda selliseks, et see oleks väljalaske kanali suhtes sujuv.
Viimaane variant kõige odavam, aga sedasi tehes on väga ebamugav linnas sõita.. Alla 9000 pöörde on umbes 10hj ja peale seda järsku 40+hj.
Samas on see kõige töökindlam ja kaob vajadus väljalaske klappi puhastada.
Mis kütusega sa sõidad?
Selle tsikliga tuleks sõita ainult 98 või parema kütusega.
Proovi vältida igasugu "maa tanklaid".
Võta küünal maha ja vaata kas küünal on korras.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Kämbu kirjutas:Kas tegu on kasutaja Sulu-lt ostetud rattaga?
Siis tegu minu vana Rs125.
Antud rattal on väljalaske klapi ava kulunud väga suureks, ja sellepärast võib väljalaske klapp uuesti pooleks murduda.
Kui tahad sama silindriga edasi sõita, siis tuleks väljalaske klapi ava täis keevitada ja lasta sinna uus ava freesida.
Teine variant oleks osta uus silinder ja lasta see samasuguseks teha.
Kolmas variant oleks väljalaske klapp maha võtta, ja Originaal Rs125 piiraja töödelda selliseks, et see oleks väljalaske kanali suhtes sujuv.
Viimaane variant kõige odavam, aga sedasi tehes on väga ebamugav linnas sõita.. Alla 9000 pöörde on umbes 10hj ja peale seda järsku 40+hj.
Samas on see kõige töökindlam ja kaob vajadus väljalaske klappi puhastada.Mis kütusega sa sõidad?
Selle tsikliga tuleks sõita ainult 98 või parema kütusega.
Proovi vältida igasugu "maa tanklaid".
Võta küünal maha ja vaata kas küünal on korras.
Sander Suluga vahetasime tsiklid,tal nüüd minu 4T Derbi.Kütus ainult 98 olnud,ja Nestest olen seda ostnud.Krt ei teagi mis teha..tahaks nagu odavalt läbi saada..samas krt see viimane variant oleks suht nigel..Aga kas see oleks siis nii,nagu 2T krossikatel,et alguses minek väga s**t,ja äkitselt paneb minema?Eriti mõtetult see ei tundu,kuna 80nese hondaga oli suht hea sõita.Teine variant oleks ju VÄGA kallis.Ja samas silindri tellimisega kestab teab kui kaua..kui juba Wild Riders tegi 1,5nädalat seda korda(kolbi tellimisega läks aega).Kaua esimese variandiga aega läheks?Reedel oleks vaja soomes hädasti käia...
EDIT: Nüüd sai jälle käima proovitud,oli tühikäik iseenesest tagasi tulnud,aind et pöörded olid 3k-3,1k Pöördesse läheb jube hästi,nagu enne.AGA,mis krt tal viga võiks olla?Küünal oli kah korras,südamik oli pruun,nagu peab.Selline imelik hääl kostab mootorist,nagu mingi rauapuru käiks seal sees kolbiga kaasas..
Käima läheb suht hästi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Rotaxi mootori kolbi 1,5 nädalat oodata on suht ulme.
Seda juhul kui Tallinasse juhtud saad kohapealt kohe päris mitmest kohast..
Kas siis AGS racing, või Vihur Team (Viuh Oü, Hanno Rajamets)
Juhul kui tühikäigu kruvi on õiges asendis ja pöörded ise kõrgele tõusevad siis üldjuhul on tegu sellega et saab kusagilt lisaõhku. Põhjuseks võivad olla: katkised\halvasti paigaldatud tihendid, Summuti ja silindri kinnituses on vahe sees, klamber mis kinnitab karburaatorit sisselaske kollektori külge võib olla lahti ununenud, või seal samas mõni polt korralikult kinni keeramata.
Väljalaske klappi soovitan puhastada vähemalt iga tuhande kilomeetri tagant.
Juhul kui väljalaske klapp ära murdub siis üldjuhul on võimalik lasta treida sinna rauast või mõnest muust tugevast metallist uus saba, väljalaske klapi murdunud koha lased siledaks freesida ja sinna sisse augu puurida ja selle ära keermestada ja keerad selle uue saba sinna sisse. Sedasi jääb see oluliselt tugevam kui originaal. Kindlasti kasuta tugevat keermeliimi kui selle saba sinna väljalaske klapi sisse keerad.
Üks variant silindri parandamiseks oleks veel sinna freesida vähe laiem auk ja lasta sinna teha hülss.
Sellel tsiklil see üleminek madalalt pöördelt kõrgele on oluliselt järsem kui 80cc krossikal. Seda mismoodi see täpselt on saad proovida sedasi, et tõmbad väljalaske klapi käsitsi kinni ülemisse asendisse.
Sellel helil mis mootorist kostub võib olla vägapalju põhjuseid ja seda neti teel õelda on väga keeruline. Selleks võivad olla nii väntvõlli laagrid, eelmise mehhaaniku oskamatus (kolvi, väljalaske klapi tükid kusagil mootoris) või mingi hoopis muu asi.
Kaua nende minu pakutud variantidega läheb ei oska õelda, oleneb täiesti mehest kes seda teostab.
Kindlasti ei ole see selline töö mis saab kiiresti tehtud. Üldjuhul nendel meestel kes selliseid asju teha oskavad on tööd palju ja hinnad kordades kõrgemad kui igalpool teenindustes.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
See kolb,mis praegu mu rs-is on Wiseco 2 rõngaga,mitte Rotax kardi oma.Ei teagi kust otsast ma alustama peaksin,kõige lihtsam oleks vist motodepoosse viia,ja nendega seal konsulteerida,et mis viga võiks olla jne palju korda tegemine maksaks.Juba eile tuli mootorisse mingi imelik "kolin" sisse,kui tuure anda.Ma ei pööranud nagu eriti suurt tähelepanu kaa sellele(loll muidugi olin)aga kõik töötas perfektselt,minek oli super jne,sama täna hommikul,kõik töötas laitmatult.Aind et gaasitross andis lõpuks otsad,aga uus ootas juba riiuli peal.Niisiis,sai ta maale viidud,kus panin siis uue kinni.Hakkasin linna tagasi sõitma,sain mingi 2km sõita,järsult kadus minek ära..kohapeal läks/läheb väga hästi tuuri,aga sõites mitteüldse.Vot ei tea jah..sellised need 2t pillid on.Honda CR-il ostes jooksis kah mootor kokku(sain 100m sõita )Aga peale väntvõlli,silindri,kolbi jne vahetust töötas terve suve laitmatult,ja töötab veelgi uuel omanikul.Aga ma küsiks ühte asja,mis juhe see on,kus on nagu "kübar" peal,samasugune nagu küünlale peale käib(palju väiksem ainult),aga "kübara" sees on selline otsmik,mis käib nagu mingi klemmile otsa? Suht segane seletus,aga kas asi ei käi RAVE juurde?Praegu ta lihtsalt ripub silindri peal,samamoodi nagu eelmine kord,kui klapi vars pooleks läks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Mulle tundub et sa mõtled temp anduri juhet, silindrikaane peal anduri küljes peaks see olema.
Re: Aprilia Rs 125
Ei oska peast täpselt õelda, pole seda tsiklit väga kaua aega puutunud.
Ega tegu ometi väljalaske klapi trossiga pole? Sellisel juhul on klapp pooleks, ja arvatavasti mootor seest juba väga katki.
Täpselt ei mäleta, aga vist oli sellel tsiklil ka mootori temperatuuri juhe sellise kinnitusega.
Mis sul ennem siduriga viga oli?
Küsin sellepärast, et antud tsikli sidurit on ringi tehtud sedasi, et sinna mahuks vahele rohkem kettaid, ja kui sinna panna samapalju kettaid kui originaalis on siis kaua sõita ei saa ennem kui sidur libisema hakkab.
Kui sidurikettaid vahetama hakata siis soovitan osta EBC HEAVY DUTY sidurikettaid.. ise testinud pole aga niipalju kui lugenud olen on need oluliselt paremad.
Üks võimalik seletus sellele, miks sul tsiklil mingi hetk jõudu on ja siis jälle pole, on see et väljalaske klapi ava on nii suureks kulunud, et klapp tõmbab seal sees ennast viltu ja poob ennast kinni.