Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
msso aka Marek Masso jätkab nüüd nii:
Kellelt: msso
Kellele: Õnnekas
Postitatud: L okt 13, 2007 11:49
Pealkiri: jobu
kas sa oled kuuma saant v6i lihtsalt lammas mis subarust sa sogad jopski minul autot polegi veel.Kellelt: msso
Kellele: Õnnekas
Postitatud: P okt 14, 2007 17:11
Pealkiri: Re: jobu
Jobu ise kui oled k6va mees saada mulle oma nini ja elukoha aadress siis vaatame mis saab (k6va mees)Moded, ehk oleks aeg ta solgitorust alla lasta.
Mees ei ole vist koolis käinudki.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
necromany kirjutas:msso aka Marek Masso jätkab nüüd nii:
Kellelt: msso
Kellele: Õnnekas
Postitatud: L okt 13, 2007 11:49
Pealkiri: jobu
kas sa oled kuuma saant v6i lihtsalt lammas mis subarust sa sogad jopski minul autot polegi veel.Kellelt: msso
Kellele: Õnnekas
Postitatud: P okt 14, 2007 17:11
Pealkiri: Re: jobu
Jobu ise kui oled k6va mees saada mulle oma nini ja elukoha aadress siis vaatame mis saab (k6va mees)Moded, ehk oleks aeg ta solgitorust alla lasta.
Mees ei ole vist koolis käinudki.
Pole veel kooliealinegi, mis sa siin koolist räägid.
Kas ma olen ainuke kellele tundub, et selle teema all sõna võtjad, kes räägivad, kui paha ja jube on kiiruse ületamine, ei ole seda siis kunagi teinud. No politsei eest ära sõit on juba teine asi, kuid mina ütlen ausalt et olen ka nii siin kui seal kiirust ületanud, kui ikka spidomeeter näitab 280, siis kuskil sirgel teel, kui tuult ei puhu ja jalgujääjaid ei ole tekib huvi ikka see seier poole peale ajadagi. Kas see teeb minust siis ka hälvik mootoratturi?
Valgel ajal, oma koduteel, ilus kolme kilomeetrine sirge, tee on enam vähem, autosi liigub tunni jooksul kaks, tee lai, mets ümber, seega puudub külgtuul, ning politseil pole kohta ega mõtet selle tee ääres istuda. Sellises kohas olen tõesti kiirust ületanud. Ei ütle et see minust erilist inimest tegi, pigem oli tegu uudishimu ja enda proovile panekuda, viimast saaks loomulikult lennuväljal proovida, kuid kahjuks kõige lähem 30km.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
mart211 kirjutas:kuid kahjuks kõige lähem 30km.
Kiirusega 280km/h läbid selle vahemaa ju kõigest 6,4 minutiga
Kindlasti saab sinust eriline inimene pärast seda, kui sa näiteks armsa nelja aastase naabritüdruku surnuks sõidad, kes ei osanud ette näha, et sellel "oma koduteel, ilus kolme kilomeetrine sirge, tee on enam vähem, autosi liigub tunni jooksul kaks, tee lai, mets ümber, seega puudub külgtuul, ning politseil pole kohta ega mõtet selle tee ääres istuda", võib liikuda rakett. Mõtle mees!
Õnnekas, keegi ei rääkinud 280km/h, sellel lõigul max 180-190 kiiremini pole sõitnud ja ei soovigi. Neljaastast naabritüdrukut mul esiteks üldse ei ole, teiseks, miks peaks ta kuskil metsast järsku välja kargama ja üle tee vurama nagu tiirane tõupull. ja ma arvan et 90km/h ja alla selle on inimesi aetud rohkem alla, kui kiirust ületades. Ei väida et kui kiirust ületad, ei juhtu midagi. Kuid kas sina, Õnnekas, ei ole kunagi kiirust ületanud.
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
mart211 kirjutas:Kõige parem otsus, et teda mitte surnuks sõita, on enamasti see, et keegi enam mootorsõidukit ei kasuta ja jalgrattaga üle 10km/h ei väntaks.
Jalgrattaga sõites 10km/h allamäge ja siis läheb piduri tross katki. Ratas saavutab juba kiiruse 55km/h ja kaldub kurvis natuke välja inertsi tõttu. Ja vot seal kurvis ongi see nelja aastane kes ei osanud arvestada, et jalgratas nii kiiresti võib sõita ning siis on õnnetus käes . Seega targem oleks käija jala, aga siis on ka oht libiseda ja kukkuda ning.....
OT
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Eks see kõik ole jah meie liiklejate kultuurituse taga kinni. Tõenäoliselt põhiliselt tegu ikkagi innamaasturite ja praegu lugematul hulgal saada olevate hiina wannabe atv'de ja pitbikede omanikega, kes seal sõitmas käivad. Tõsihuviline mülkamees sinna ei roniks kuna seal ei ole ju huvitav.
/Pärna sõnul armastavad nende toredaid metsaradu kasutada ka mootorsõidukitega lapsed. Mitmed koolipoisid sõidavad linnast Upale ja tagasi 5-km terviserada pidi, tekitades sügavaid rööpaid just jalgraja peale./
Tõenäoliselt on see minu isiklik kiiks ja eks kindlasti ka vahest mõni ülevoolavat energiat täis rolleri ja mopeedivend seal "kannakaid" ja "kaapekaid" tegemas käinud, aga mittekuidagi ei suuda kaasa tunda pastorile, kes arvab, et mopeedidega metsarada mööda koolis käivad (!) maalapsed on saatanast ja põhilised rajalõhkujad ning neid tuleb lausa püüdmas käia.
oldmoped kirjutas:Eks see kõik ole jah meie liiklejate kultuurituse taga kinni. Tõenäoliselt põhiliselt tegu ikkagi innamaasturite ja praegu lugematul hulgal saada olevate hiina wannabe atv'de omanikega, kes seal sõitmas käivad. Tõsihuviline mülkamees sinna ei roniks kuna seal ei ole ju huvitav.
/Pärna sõnul armastavad nende toredaid metsaradu kasutada ka mootorsõidukitega lapsed. Mitmed koolipoisid sõidavad linnast Upale ja tagasi 5-km terviserada pidi, tekitades sügavaid rööpaid just jalgraja peale./
Tõenäoliselt on see minu isiklik kiiks ja eks kindlasti ka vahest mõni ülevoolavat energiat täis rolleri ja mopeedivend seal "kannakaid" ja "kaapekaid" tegemas käinud, aga mittekuidagi ei suuda kaasa tunda pastorile, kes arvab, et mopeedidega metsarada mööda koolis käivad (!) maalapsed on saatanast ja põhilised rajalõhkujad ning neid tuleb lausa püüdmas käia.
Pole seal metsarajal käinud, aga samas kandis peatun nädalavahetuseti üsna tihti ja olen üsna kindel, et need mopeedid ja rollerid on linna poolt just sinna rajale läinud sõitma. Seal kandis olen ise näinud kuidas mopeedidega mööda metsa teed rannaäärsele karjamaale sõidetakse ja siis jalg maas gaas põhjas ringe kohapeal tehakse ja rannaniitu üles küntakse. Lisaks valmis aasta alguses Upale viiv asfalt kattega ratta tee, mida mööda maa lastel oleks hea rattaga või muu vahendiga koolsi käia. Selle tervise raja kasutamine mootorsõidukiga liikumiseks ei ole küll põhjendatude sellel suunal. Tõsisemad ateka vennad on Saatemaal soiseid maalappe kamba peale ostma hakanud, et siis seal ennast tühjaks sõita.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
--> SIIM <-- kirjutas:Lisaks valmis aasta alguses Upale viiv asfalt kattega ratta tee, mida mööda maa lastel oleks hea rattaga või muu vahendiga koolsi käia.
Millega me jõuame jälle selle juurde, millega ma juba mitu aastat võitlen - tõenäoliselt on sinne uuele väidetavale "rattateele" järjekordselt paigaldatud liiklusmärk "435", mille järgi momendil Eestis kehtivate liikluseeskirjade kohaselt see ei olegi jalgrattatee ja selle kasutamine mopeedidega liiklemiseks on keelatud!
Ma ei proovi õigustada mittekuidagi mittekellegipoolt teostatud idiootset käitumist ja vandaalitsemist, lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et üks sõidukikategooria on igalpool ja alati millegipärast peksupoiss, keda igaltpoolt ära aetakse.
oldmoped kirjutas:--> SIIM <-- kirjutas:Lisaks valmis aasta alguses Upale viiv asfalt kattega ratta tee, mida mööda maa lastel oleks hea rattaga või muu vahendiga koolsi käia.
Millega me jõuame jälle selle juurde, millega ma juba mitu aastat võitlen - tõenäoliselt on sinne uuele väidetavale "rattateele" järjekordselt paigaldatud liiklusmärk "435", mille järgi momendil Eestis kehtivate liikluseeskirjade kohaselt see ei olegi jalgrattatee ja selle kasutamine mopeedidega liiklemiseks on keelatud!
Kusjuures ei teagi, kas seal on mõni märk, eks järgmine kord uurin, aga kui õigesti mäletanoli see just mõeldudki ratta ja rolleri (mopeedi) teeks. Millegipärast arvan, et seal terviserajal on pigem hiina wannabe krossikad kui rollerid.
mart211 kirjutas:ja ma arvan et 90km/h ja alla selle on inimesi aetud rohkem alla, kui kiirust ületades.
Mis krdi äraspidine loogika see on? Sellest võiks järeldada, et jalakäiate suhtes on pigem ohutum lapats põhjas sõita.. :D
Mõtlemisaineks... Fordid osalevad Eestis kümme korda rohkem liiklusõnnetustes kui Škodad (ei esita seda faktina, kuid oletan, et see umbkaudselt nii on). Miks? Kas see tähendab, et Skodad on nii palju paremad ning turvalisemad kui Fordid ja nende juhid osavamad, et vahe lausa kümnekordne?
Nii, loodan, et tuvastasid nüüd loogikavea oma mõttekäigus :)
Muide, ei arva, et see sinust hälviku teeb, kui sa kõnealusel teejupil seieri poole peale (140) vahest lased.
kas just loogika viga, aga sellest said aru, mida öelda tahtsin, et kuigi ajatakse palju inimesi alla kiirusepiirangutest kinni pidades, ei mõtle ma et kõik täe hooga ainult peaks laskma, sellest oli juba juttu ka, kuid pigem rõhutan seda, et kui ma sel teelõigul kasvõi 10km/h rohkem sõidan siis ju ei hakka kuskil naabrinaisi teele sadama. Seega arvan ise ka, et ei kuulu mootorratta hälvikute hulka, kuna vahest harva kiirust ületan.
Panthera kirjutas:Sest Forde on tänavapildis rohkem kui Škodasid ?
No täpselt (Forde 10x rohkem Eestis arvel 01.10.07 seisuga). Mu jutu mõte oli siis selles, et ei saa kõiki asju ju absoluutarvudes võrrelda. Aga kui seda teha, siis võib ju ka järeldada, et autoga on turvalisem liigelda purjus peaga, kuna joobes juhtide osakaal avariides on kõigest kolmandiku kanti, ülejäänud 2/3 kained on juhid. ... ... ...
(jällegi statistika täpsuse osas pead ei anna)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.