Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
seda ma mõtlesin, et kuskohast selline hulk rattaid
. Teepeal üldse liigelda ei saanud
... lasin mööda tee äärt
. Minu taga küll oli paar autot kes nagu meelega telgjoonele võtsid, aga kui tsiklid juba nendest mööda said siis tõmbasin paremale kergalt üle telgjoone ja näitasin suunaga, et minge mööda
. Oli neid kes tõstsid käe... oli neid kes vilgutasid suundasid... ja oli neid kes üldse ei reageerinud... usun, et need kes ei reageerinud ei teinud seda halva pärast... vaid lihtsalt olid hõivatud sõitmisega. Ma loodan, et see hälvik bemari jutt ei käinud minu pihta... minu auto siis selline; 





-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Kui juba landcruiseritest juttu oli - tahtsin mina saku suurhalli juurest tabasalu poole liikuda. Läksin haabersti ringi poole, seal loomulikult korralik järjekord. Paremal autode ja äärekivi vahel korralik vahe et rattaga läbi mahuks. Vaatasin kui mingit liikumist ei olnud, sinna prakku siis. Vaikselt jalgadega aidates liikusin ringi poole kuni paar meetrit enne sihile jõudmist beez vanem cruiser siis rattad paremale keeras ja vastu äärekivi ilusti sõitis. Kahjuks ei märganud ta vist et olime just mingi selle jalgratta teeni (või mis iganes seal oli) jõudnud. St.äärekivi madal. Ma ei pidanud isegi pidurdama, ainult väike põige paremale ja tagasi. Ma kujutan ainult ette kui pettunud võis "länaka" juht olla 

Enne kui see tõrvamine veel eriti pikaks läheb. Mulle tundub, et 99% autojuhtidest on täiesti normaalsed, kellest veel rohkem kui pooled käituvad tsiklistide vastu kenamini kui eeskiri nõuaks.
Aga mis saab siis, kui selline normaalne inimene loeb käesolevat teemat. Vahel olen juhtunud vaatama autofoorumeid, kus siis kõik sõnavõtjad räägivad oma negatiivsetest kogemustest mootorratturitega. Seda on äärmiselt vastik lugeda. Eriti veel, kui juhtud seda tegema päeval, mil oled püüdnud käituda normi: "ela ise ja lase teistel ka elada" järgi (eks ole mulgi vahel selliseid päevi
). Reeglina tekib see emotsioon, et mis ma k...t ikka pingutan, nagunii l..llid sellest aru ei saa, parem panen nii et peegleid lendab - tulemus nagu ikka sama ju. Usun, et sellisel keskmiselt kenal autojuhtil tekib täpselt samasugune emotsioon, kui loeb käesolevat teemat. Sest enamuse autojuhtide suhtes on see jutt siin ebaõiglane. Muidugi on tore rääkida oma ohtlikest juhtumistest, aga selliste teemadega kujundame me ise ainult vastastikust vaenu ja liiklupilti ei mõjuta see kuskilt otsast paremuse poole.
Jah, muidugi on üksikuid idioote, aga vaevalt nad seda väärt on, et sellest niipalju jahuda. Unustage l..llid liikluses ja olge kenad edasi
.
Aga mis saab siis, kui selline normaalne inimene loeb käesolevat teemat. Vahel olen juhtunud vaatama autofoorumeid, kus siis kõik sõnavõtjad räägivad oma negatiivsetest kogemustest mootorratturitega. Seda on äärmiselt vastik lugeda. Eriti veel, kui juhtud seda tegema päeval, mil oled püüdnud käituda normi: "ela ise ja lase teistel ka elada" järgi (eks ole mulgi vahel selliseid päevi

Jah, muidugi on üksikuid idioote, aga vaevalt nad seda väärt on, et sellest niipalju jahuda. Unustage l..llid liikluses ja olge kenad edasi

-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Tegelikult arvan et veidi kasu ikka on. Vähemalt tead et on olemas selline 1 % ja käitud vastavalt. Näiteks minu puhul oli see vahe autode ja äärekivi vahel nii lai küll et mõni uljam rattur oleks sealt muu kiirusega läinud. Ja siis oleks manöövri tagajärg võinud hoopis midagi muud olla. Mina kui "üle pika aja taas rattal" läksin seal jalgadega kaasa aidates ja silmad käisid nagu piirivalve radar. Ja kui siis teadja ja ikka kiirustav rattur oleks "länkari" esirattasse käkru pannud peaks ta ennast süüdistama et ignoreeris "1% fakti".
-
Teema algataja
Euroopas on see tõesti nii, et kasutatakse ohu puhul ummiku alguses vm. juhul (ise kohtasin sellist asja Hispaanias). Baltikumis liikudes kasutatakse seda tänamiseks siiski. Ei näe olulist vahet kas plõksid nuppu edasi tagasi (ragistad suunatule kangi üles-alla) või näitad ühe korra <>.Õnnekas kirjutas:Aga tegelikult ei peaks kasutama tänamiseks ohutulesid, las need jäävad ikka ohuolukordadeks. Võimalus vilgutada vaheldumisi paremat-vasakut suunatuld. (Seda siis nii rataste kui ka autode puhul).
Nõuka ajal tänati rohkem käega, kui auto tagaklaasid veel läbi paistsid ja ole aus - palju autojuhte sinust mööda sõidab, et sind tänada. Aga mis siin ikka vaielda, peamine, et liikluskultuur kultuursemaks muutuks, et tänatakse.AzA kirjutas:
ohutuled on ohu näitamiseks, mul käib parem jalg momentaalselt pidurile kui neid näen või siis parem heeblile. juba 2 aastat olen om naisest seda nõukaaegset mentaliteeti välja juurinud
Sul on õigus, et enamus juhte (kas nüüd just 99%) on normaalsed, aga siiski on teinekord kasulik lugeda, mida mõni kibestunud autojuht on korda saatnud - milleks kõigeks peaks/võiks valmis olla kui lenksu hoiad.-Tomm kirjutas:
Enne kui see tõrvamine veel eriti pikaks läheb. Mulle tundub, et 99% autojuhtidest on täiesti normaalsed, kellest veel rohkem kui pooled käituvad tsiklistide vastu kenamini kui eeskiri nõuaks.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Idioote leidub igasuguseid ja ise iga idiootsuse peale ei oskagi tulla. Mina loen neid teemasid küll huviga ning tänavale sõitma minnes pean meeles, milleks lugupeetud kaasliiklejad võimelised on. Mitu napikat/crash'i on mul tänu sarnastele teemadele ära jäänud.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Matuwello: pigem on minu arvates point selles, et mingid tuled võiksid siiski jääda ka ohu näitamiseks, tõesti ohtlikust olukorrast hoiatamiseks.
Sinul ja tõenäoliselt enamusel meist ei teki arvatavasti erilist probleemi arvamaks, kas keegi tänab või on eespool 30 km/h liikuv surnud mosse, kuid mingi aja pärast - arvan, et juba praegu - on liiklus nii tihedaks muutunud, et enamusi liigutusi tehakse automaatselt - ohutuled=oht.
Eks tihedama liikluse pärast mujal maailmas kasutataksegi muid vahendeid tänamiseks.
Juba praegu on udutuled mingit laadi seltskonna edevuse märgiks kujunenud, umbes nagu palja naise kleepekas siksi armatuuril.
Sinul ja tõenäoliselt enamusel meist ei teki arvatavasti erilist probleemi arvamaks, kas keegi tänab või on eespool 30 km/h liikuv surnud mosse, kuid mingi aja pärast - arvan, et juba praegu - on liiklus nii tihedaks muutunud, et enamusi liigutusi tehakse automaatselt - ohutuled=oht.
Eks tihedama liikluse pärast mujal maailmas kasutataksegi muid vahendeid tänamiseks.
Juba praegu on udutuled mingit laadi seltskonna edevuse märgiks kujunenud, umbes nagu palja naise kleepekas siksi armatuuril.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mõne päeva eest pani minust (seekord autoga) kaks tsiklit paremalt mööda. Mingit ummikut ei olnud, kusjuures. OK, ruumi oli, aga palve on siiski mitte teha niimoodi, kuni ei ole siiski kindel, et sohver on seda teguviisi märganud ja sellega ka arvestab. Autojuhina ma EI PEA arvestama võimalusega, et keegi mu'st paremalt mööda uhab. Ma ei passi kogu aeg paremat peeglit. Ja mulle kohe PÕHIMÕTTELISELT ei meeldi, kui keegi mind liikluses oma ettearvamatu käitumisega ehmatab ja mind lihtsalt fakti ette paneb, et mul lihtsalt tuleb teha ka ise ohtlik manööver. Ja peamine reegel liikluses on siiski see, et tee, mis sa teed, aga tee seda nii, et ei takista ega ohusta kaasliiklejaid. Ka peegli kaudu saab suurepäraselt silmsidet pidada ja teineteisest aru saada.
Vastastikku mõistvat suhtumist ja ohutut sõitu!
Vastastikku mõistvat suhtumist ja ohutut sõitu!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Ega see paremalt möödatuhisemine ei ole suurem asi jah. Ise ka tihti autoroolis ning hiljuti oleksin parempöörde tegemisel niimoodi ühe rollerimehe, kes soovis minust paremalt mööduda ning otse sõita, kummuli sõitnud. Ei tea mis mind ajendas enne pöörde tegemist paremasse peeglisse vaatama. Saatuse karvane käsi päästis selle rollerihundi tervise või lausa elu.
Tsikli lenksus möödun autodest paremalt vaid ummikute puhul ja seda ka maksimumkiirusel 10km/h.
Tsikli lenksus möödun autodest paremalt vaid ummikute puhul ja seda ka maksimumkiirusel 10km/h.
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Selle paremalt möödumisega on jah keerulised ajad. Küll on kohti kus pead autoroolis ikka hoolega parempeeglit vaatama. Nt.Pärnu mnt.-lt Vineeri keerates, teisel pool samamoodi Tondi poole reastudes. Seal on paremal jalgratta/rollu rada. Ja nagu teada "tuhisevad" mõned neist liigagi hästi tänapäeval. Üritan isegi roolis olles seda endale vägisi harjumuseks kujundada. Aga tsikliga sealt möödudes praktiseeringi ainult väga vaikselt kulgemist ja võimalusel seisvatest autodest ikka. Aga küll on nähtud neid kaskadööre kes ei tee vasakul/paremal ega seisvatel/liikuvatel autodel vahet. Ilmselt on neil ratturitel ka oma osa selle 1 % autojuhtide mõttemaailma kujundamisel.
OK - mõtlesin, et ei hakka sappi pritisma, sest ise suht rahuliku loomuga, aga : sõit siis Treffile, grupp 6 choperit ja mina, maleasetuses, piirkiiruses ja normaalsete pikkivahedega - tegime möödasõidu mingist tumepunasest Eagle´st, mis teel munes - niikui tagasi reastusime, siis tüüp süstis 0,5 m kauguselt mul p**se tagant mööda - t*** kus ehmatas
. Vennal veel selline moosi nägu peas, et anna kannatust ja litsus ilmselt pedaali põhja (ilmselt mingi 160-170 km/h). Krt - algul mõtlesin, et las ahv läheb, aga siis sakkis endal ka ära
ja kütsin järgi - kui kutile täiel kiirusel märkamatult kõrvale jõudsin (213 km/h), pidi tüüp lihtsalt kraavi sõitma
- niipalju siis kõvatamisest 




Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 

Tore, selle järgisõitmisega langetasid ka ennast tema tasemele v ehk isegi madalamale. Liiklus pole koht, kus nö "tagasi teha"Bobcat kirjutas:OK - mõtlesin, et ei hakka sappi pritisma, sest ise suht rahuliku loomuga, aga : sõit siis Treffile, grupp 6 choperit ja mina, maleasetuses, piirkiiruses ja normaalsete pikkivahedega - tegime möödasõidu mingist tumepunasest Eagle´st, mis teel munes - niikui tagasi reastusime, siis tüüp süstis 0,5 m kauguselt mul p**se tagant mööda - t*** kus ehmatas. Vennal veel selline moosi nägu peas, et anna kannatust ja litsus ilmselt pedaali põhja (ilmselt mingi 160-170 km/h). Krt - algul mõtlesin, et las ahv läheb, aga siis sakkis endal ka ära
ja kütsin järgi - kui kutile täiel kiirusel märkamatult kõrvale jõudsin (213 km/h), pidi tüüp lihtsalt kraavi sõitma
- niipalju siis kõvatamisest

Hans
V-MAX
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Virago535 kirjutas:Tore, selle järgisõitmisega langetasid ka ennast tema tasemele v ehk isegi madalamale. Liiklus pole koht, kus nö "tagasi teha"Bobcat kirjutas:OK - mõtlesin, et ei hakka sappi pritisma, sest ise suht rahuliku loomuga, aga : sõit siis Treffile, grupp 6 choperit ja mina, maleasetuses, piirkiiruses ja normaalsete pikkivahedega - tegime möödasõidu mingist tumepunasest Eagle´st, mis teel munes - niikui tagasi reastusime, siis tüüp süstis 0,5 m kauguselt mul p**se tagant mööda - t*** kus ehmatas. Vennal veel selline moosi nägu peas, et anna kannatust ja litsus ilmselt pedaali põhja (ilmselt mingi 160-170 km/h). Krt - algul mõtlesin, et las ahv läheb, aga siis sakkis endal ka ära
ja kütsin järgi - kui kutile täiel kiirusel märkamatult kõrvale jõudsin (213 km/h), pidi tüüp lihtsalt kraavi sõitma
- niipalju siis kõvatamisest
![]()
Hans
Ei ole nõus, Hans! Arvan, et valides aega ja kohta ning saavutuse jämedust, on teinekord kaabakate tasemele langemine ainuõige lahendus. Igaühele tema enda keeles.

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!
Läti autojuhtidest
Käisime Lätis mõnepäevasel tiirul. Üldiselt oli liiklus täitsa ok, kuid üks seik ajas harja punaseks.
Riias pressis mingi vanem mersu reavahetuse manöövriga minu ja eessõitva ratta vahele. Tegi seda üsna jõhkra otsustavusega, sisuliselt lõikas mul tee momentaalselt ära. Tuli veel kuidagi vasakust reast nii, et mina nägin teda siis kui pool autot mind blokkis juba. Ajas ka hinge täis. Kohe vanduma ja signaalitama ajas. Esimese emotsiooniga annaks tappa kohe. Või siis saaks ise, pagan seda teab.
Sõitsin talle siis vasakult kõrvale ja lasin törtsu signaali ja avaldasin pisut arvamust. Mehel oli üsna savi, kõrvalistuja tegi nägu, et teda ei ole olemas. Kuna oli äärmine rada siis sain lõpuks selles väikses ummikus temast paremalt poolt mööda - eesmärk reisikaaslase ratta kõrvale saada, mis oli mersu ees. Paremal oli ca 1,5 m ruumi.
Selle manöövri käigus üritas siis vend mind rammida. Eks tal lükkas ka harja punaseks, et mingi Eesti numbriga ahv trügib ja avaldab tema kodumaal arvamust. Päris ebalahe on kui silmanurgast märkad kuidas autojuht rooli sinu poole välja keerab ja sellise meetrise jõnksu ratta suunas teeb. Ajas hinge üsna keema ja sellistel hetkedel oled üsnagi valmis ratta jalale panema ja füüsilist kontakti otsima. Õnneks läheb see kiiresti üle.
Välismaa liikluses on levimas selline mõiste nagu "road-rage". Lõppeb kõigile sitasti, sest liiklusolukorrast tekkinud konflikti käigus saavad kannatada nii sõidukid kui inimesed. Mõned pannakse selliste konfliktide tõttu haiglasse, mõned vangi. Kui esimene emotsioon üle, siis peaks mõtlema sellele - aitab. Kuigi jah, füüsilise noomituse tegemine tundub teinekord päris seksikas idee...
Riias pressis mingi vanem mersu reavahetuse manöövriga minu ja eessõitva ratta vahele. Tegi seda üsna jõhkra otsustavusega, sisuliselt lõikas mul tee momentaalselt ära. Tuli veel kuidagi vasakust reast nii, et mina nägin teda siis kui pool autot mind blokkis juba. Ajas ka hinge täis. Kohe vanduma ja signaalitama ajas. Esimese emotsiooniga annaks tappa kohe. Või siis saaks ise, pagan seda teab.
Sõitsin talle siis vasakult kõrvale ja lasin törtsu signaali ja avaldasin pisut arvamust. Mehel oli üsna savi, kõrvalistuja tegi nägu, et teda ei ole olemas. Kuna oli äärmine rada siis sain lõpuks selles väikses ummikus temast paremalt poolt mööda - eesmärk reisikaaslase ratta kõrvale saada, mis oli mersu ees. Paremal oli ca 1,5 m ruumi.
Selle manöövri käigus üritas siis vend mind rammida. Eks tal lükkas ka harja punaseks, et mingi Eesti numbriga ahv trügib ja avaldab tema kodumaal arvamust. Päris ebalahe on kui silmanurgast märkad kuidas autojuht rooli sinu poole välja keerab ja sellise meetrise jõnksu ratta suunas teeb. Ajas hinge üsna keema ja sellistel hetkedel oled üsnagi valmis ratta jalale panema ja füüsilist kontakti otsima. Õnneks läheb see kiiresti üle.
Välismaa liikluses on levimas selline mõiste nagu "road-rage". Lõppeb kõigile sitasti, sest liiklusolukorrast tekkinud konflikti käigus saavad kannatada nii sõidukid kui inimesed. Mõned pannakse selliste konfliktide tõttu haiglasse, mõned vangi. Kui esimene emotsioon üle, siis peaks mõtlema sellele - aitab. Kuigi jah, füüsilise noomituse tegemine tundub teinekord päris seksikas idee...
K1200S
Nujah, arvamuste paljusus ju meie demokraatlikus ühiskonnas täitsa lubatudbaltroon kirjutas:Ei ole nõus, Hans! Arvan, et valides aega ja kohta ning saavutuse jämedust, on teinekord kaabakate tasemele langemine ainuõige lahendus. Igaühele tema enda keeles.

Kui ehk mõnes teises olukorras olen suga isegi päri, siis liikluses ei tohiks seda siiski mitte teha, nagu ütles Bladyhell - "road-rage" ei lõpe kellelegi hästi.
PS Juba väga vanad eestlased tabasid ära, et targem annab järele. Ehk siis see kes järele ei anna on...

Hans
V-MAX
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Bladyhell'ile - taustsüsteem on Riias selline, et seal lihtsalt nii käibki, see on täiesti normaalne asjade käik meie lõunanaabri pealinnas. rida vahetades mitte keegi suunda ei näita, vaid lihtsalt läheb jõuga, kuna suunanäitamisele järgneb kaasliiklejate poolt igasugune reavahetusakende kinnitoppimine ja suunatulega sa lihtsalt vähendad oma võimalust rida vahetada. allikas - 2 tuttavat Riias elavat taanlast, kes ei suuda seda kõike ära imestada
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
huvitav see Riia linn.
Käin seal umbes kord kaks kuus ja pole küll keegi suuna näitamise peale auku kinni toppinud, aga jah reastutaksegi seal lihtsalt jõuga.
Esimest korda hakkas keps värisema ja silm läks punni pähe (mul oli tollal 3 kuud vaid load olnud), nüüd ei pilgu silm ka kui troll pläraki ette keerab, ise ei vaevu eriti huvituma, kas mahun või ei mahu, suund sisse ja rooliga nats jõnksutada ja mahubki.
Asjal on heas positiivne külg ka - nimelt sõidan Riias ikka palju tähelepanelikumalt kui Pärnus/Tallinnas.
Viga on numbrimärgi selles osas, kus on EST, sõitsin kord LV-ga ja tunne oli nagu oleks Rootsi sattunud.
Käin seal umbes kord kaks kuus ja pole küll keegi suuna näitamise peale auku kinni toppinud, aga jah reastutaksegi seal lihtsalt jõuga.
Esimest korda hakkas keps värisema ja silm läks punni pähe (mul oli tollal 3 kuud vaid load olnud), nüüd ei pilgu silm ka kui troll pläraki ette keerab, ise ei vaevu eriti huvituma, kas mahun või ei mahu, suund sisse ja rooliga nats jõnksutada ja mahubki.
Asjal on heas positiivne külg ka - nimelt sõidan Riias ikka palju tähelepanelikumalt kui Pärnus/Tallinnas.
Viga on numbrimärgi selles osas, kus on EST, sõitsin kord LV-ga ja tunne oli nagu oleks Rootsi sattunud.
Aga mulle meeldib.
Oleks vanad eestlased ka kõigile kurikaga vastu pead virutanud, kes aia taha mölisema tulid ja õigel ajal, siis oleks meil ilmselt rahvast paar miljonit rohkem, aga see selleks - ma vist ka mainisin, et suht rahuliku loomuga, aga see mölakas ajas ikka korralikult endast välja - seega tegin mis tegin - mis see sinu asi on mis teginVirago535 kirjutas:Nujah, arvamuste paljusus ju meie demokraatlikus ühiskonnas täitsa lubatudbaltroon kirjutas:Ei ole nõus, Hans! Arvan, et valides aega ja kohta ning saavutuse jämedust, on teinekord kaabakate tasemele langemine ainuõige lahendus. Igaühele tema enda keeles.
![]()
Kui ehk mõnes teises olukorras olen suga isegi päri, siis liikluses ei tohiks seda siiski mitte teha, nagu ütles Bladyhell - "road-rage" ei lõpe kellelegi hästi.
PS Juba väga vanad eestlased tabasid ära, et targem annab järele. Ehk siis see kes järele ei anna on...![]()
Hans

Üldjuhul ma ikka väga tolerantne ja viisakas juht - nii rattal kui ka rooli taga!
Minu poolt selles teemas kõik

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 

Oponeerin sellele seisukohale. Käin seal enamasti autoga, aga ka kaherattalisega on käidud. Liiklusviisakusele Riia linnas ei saa küll midagi ette heita. Mind on ka väga närvilistes ummikusituatsioonides lahkelt rivistuda lastud ja ka ise pead arvestama sellega, et kui keegi rivistuda tahab, siis lasedki tal seda teha.TLH kirjutas:Bladyhell'ile - taustsüsteem on Riias selline, et seal lihtsalt nii käibki, see on täiesti normaalne asjade käik meie lõunanaabri pealinnas. rida vahetades mitte keegi suunda ei näita, vaid lihtsalt läheb jõuga, kuna suunanäitamisele järgneb kaasliiklejate poolt igasugune reavahetusakende kinnitoppimine ja suunatulega sa lihtsalt vähendad oma võimalust rida vahetada. allikas - 2 tuttavat Riias elavat taanlast, kes ei suuda seda kõike ära imestada
Pigem on harjumatu see linnalähedastel teedel paremas servas hiilimine.
Aga külas on ikka viisakas kohalikest kommetest kinni pidamine, nii et seegi ei ole probleemiks.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Aga minule isiklikult see meeldib, vastu tuleb hunnik tulesid, kord vilgutatakse kaugeid ja saab selgeks kuhu kasima pead.spinna kirjutas:Pigem on harjumatu see linnalähedastel teedel paremas servas hiilimine.
Ilmselgelt ei korista ennast ära ainult turistide autod, kõik kohalikud tuiavad kenasti teepervel.
Möödasõite on ikka lausa lust teha.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
võibolla tõesti on seal liikluskultuuriga tegelikult kõik enamvähem hästi, see oli lihtsalt sealsete taanlaste arvamus, ju Taanimaal on kõik ülikorrektsed (milles ma natuke kahtlen).spinna kirjutas:Oponeerin sellele seisukohale. Käin seal enamasti autoga, aga ka kaherattalisega on käidud. Liiklusviisakusele Riia linnas ei saa küll midagi ette heita. Mind on ka väga närvilistes ummikusituatsioonides lahkelt rivistuda lastud ja ka ise pead arvestama sellega, et kui keegi rivistuda tahab, siis lasedki tal seda teha.
Pigem on harjumatu see linnalähedastel teedel paremas servas hiilimine.
Aga külas on ikka viisakas kohalikest kommetest kinni pidamine, nii et seegi ei ole probleemiks.
Aga kaubikujuht, kes sa laupäeva õhtul kella 11 paiku Vana-Viljandi maanteel kurvis täistuledega ja poolenisti minu sõidusuunas mulle vastu sõitsid, loodan et oled nüüd kaineks maganud ja peavalu on ka üle läinud. oli väga virgutav teepeenart sihtida...
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Vahva näide. Eile Tallinnas, fooris süttis roheline tuli, ees olev Toyota Corilla Verso hakkas venima ära, kuigi oli roheline ja sirge tee ees. No asusin oma väikse kollasega möödasõitma, kui vend ajas silmad punni ja gaasi põhja selle peale! Sel hetkel olin ta kõrval, mis asja jamaks tegi oli see, et vasta oli ka juba masinaid tulemas.
Ühesõnaga vahva, kui möödasõitu takistatakse! A, tänud vastatulnud Fordi juhile kes nägi ja pidurdas sutsu, et vahelt läbi kenasti mahtusin
Pidage vastu, tsiklistid, selles dzunglis!
Ühesõnaga vahva, kui möödasõitu takistatakse! A, tänud vastatulnud Fordi juhile kes nägi ja pidurdas sutsu, et vahelt läbi kenasti mahtusin

Pidage vastu, tsiklistid, selles dzunglis!
Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
[quote="0tt"]Ma olen päris palju sellist asja kohanud, et kui auto taga sõita, siis osad juhid hakkavad oma aknapesuvedelikuga mängima, kuigi otsene vajadus ilmselgelt neil selleks puudub
[/quote]
olen ka mina seda täheldanud, tea kas kõik seda nüüd meelega on teinud aga mõned kohe päris kindlasti kuna näed , et autol esiklaas täitsa puhas. Eriti mõnus on kui sul endal klaas üleval on.
_________________

olen ka mina seda täheldanud, tea kas kõik seda nüüd meelega on teinud aga mõned kohe päris kindlasti kuna näed , et autol esiklaas täitsa puhas. Eriti mõnus on kui sul endal klaas üleval on.
_________________
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Üldiselt olen oma sõitmistes, nii tsikli kui autoga üritanud järgida kahte printsiipi. 1) Live and let die 2) Viisakusprintsiip.
Olen täheldanud, et mõlemad on edukad minu isikliku ja minu kaassõitjate liiklusohutuse parandamises.
Kui keegi arvab, et ta sõidukiirus peaks olema kiirem kui minu oma, siis andku tuld, esimesel sobival momendil annan vastava juhtimisvõttega märku möödumise ohutuses.
Autoga sõites annan ka tsiklitele teed. Tüüpsituatsioon on selline kus tagant tulevad tsiklist(id) kelle liikumiskiirus on kiirem kui mul autoga (autoga sõites sõidan üldiselt max 5 km/h üle ja sedagi tähelepanematusest). Kui vahe minu ja tsiklite vahel on kahanenud piisavaks võtan autoga pisut teeserva, et tsikkel saaks kas peaaegu või täiesti sama raja piires oma möödasõitu läbi viia. Leian, et see viisakas. Kõik saavad positiivse emotsiooniga koju.
Mis on aga ratturite ja autojuhtide vahe?
Vahe on see, et eranditult kõik tsiklistid on tänanud viisaka käitumise eest, autojuhid aga teevad seda harva.
Nüüd et see jutt siin liialt OT ei oleks ka nati teemast.
Hälvikautojuhte on aga mitmesuguseid. On neid kes oskavad sõita kuid kel on paha päev vms. Noh juhtub.
On neid kel kogemusi/oskusi vähe ja seetõttu tunduvad hälvikutena.
Ja on traditsionaalseid hälvikuid kes, nimme teevad mingeid trikke, et tsiklistile meelde jääda hälvikut.
Kaldun arvama, et nende viimaste osakaal suhteliselt väike ja enamus "hälvikuid" on täiesti tavalise jurakas kel kas oskusi või kogemusi vähe või paha päev (pea laiali otsas).
Mina esimest ja teist kategooriat hälvikuks ei peaks sel sõnal nati s**t maitse juures. aga sihilikke hulle võiks minu arvates küll hakata üles võtma.
Olen täheldanud, et mõlemad on edukad minu isikliku ja minu kaassõitjate liiklusohutuse parandamises.
Kui keegi arvab, et ta sõidukiirus peaks olema kiirem kui minu oma, siis andku tuld, esimesel sobival momendil annan vastava juhtimisvõttega märku möödumise ohutuses.
Autoga sõites annan ka tsiklitele teed. Tüüpsituatsioon on selline kus tagant tulevad tsiklist(id) kelle liikumiskiirus on kiirem kui mul autoga (autoga sõites sõidan üldiselt max 5 km/h üle ja sedagi tähelepanematusest). Kui vahe minu ja tsiklite vahel on kahanenud piisavaks võtan autoga pisut teeserva, et tsikkel saaks kas peaaegu või täiesti sama raja piires oma möödasõitu läbi viia. Leian, et see viisakas. Kõik saavad positiivse emotsiooniga koju.
Mis on aga ratturite ja autojuhtide vahe?
Vahe on see, et eranditult kõik tsiklistid on tänanud viisaka käitumise eest, autojuhid aga teevad seda harva.
Nüüd et see jutt siin liialt OT ei oleks ka nati teemast.
Hälvikautojuhte on aga mitmesuguseid. On neid kes oskavad sõita kuid kel on paha päev vms. Noh juhtub.
On neid kel kogemusi/oskusi vähe ja seetõttu tunduvad hälvikutena.
Ja on traditsionaalseid hälvikuid kes, nimme teevad mingeid trikke, et tsiklistile meelde jääda hälvikut.
Kaldun arvama, et nende viimaste osakaal suhteliselt väike ja enamus "hälvikuid" on täiesti tavalise jurakas kel kas oskusi või kogemusi vähe või paha päev (pea laiali otsas).
Mina esimest ja teist kategooriat hälvikuks ei peaks sel sõnal nati s**t maitse juures. aga sihilikke hulle võiks minu arvates küll hakata üles võtma.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.