Autoridade vahel sõitmine
Moderaator: Moded
Re: Autoridade vahel sõitmine
MrR kirjutas:Seda ridade vahel sõitmist on järjest raskem praktiseerida. Mitmed read on viimastel aastatel juba nii kitsaks tehtud, et suurem auto mahub ise vaevu sinna joonte vahele ära.
Katsu sa Pirita teel kahest Hummerist keskelt mööduda?
Kui nii väga vaja siis, ma läheks sealt äärest
Aga mahuks ka niisama ära..
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: Autoridade vahel sõitmine
Tervitus.
Kirjutaksin ühest mõttest mis mul seoses selle ridade/radade vahel sõitmisega tekkis kunagi. Töötan rekkajuhina ja näen mootorrattaid päris tihti. Maanteel olen alati teeserva võtnud kui peeglist motikat näen ja pole siklimehed/naised ka kadedad käppa viskama.
Aga linnas on mul selle suurega sõites vaja koguaeg jälgida, et keegi ette või alla jne ei keeraks. Mul on 6 peeglit ja kuidagi ei suuda neid kõiki korraga vahtida Rekkajuhi jaoks on kabiini parempoolse külje varjus üks nn pime nurk. Kui te jääte sinna seisma või liigute enamvähem samas tempos, siis keerake korraks vaba käiguga "rutskat," kroomika müdin või baigi vingatus annab rekkajuhile märku, et seal kõrval on midagi, mis küll peeglist ei paista, aga ta on seal. isegi kui mõni vanakooli autojuht selle peale vihastab, siis ei jõua ta nagunii midagi teha, et "ülbele tsiklistile" koht kätte näidata
Võibolla mõni mootottattur ka kasutab juba seda või on lihtsalt juhus olnud, aga ma olen tänu sellele kuulnud, et seal paremal kabiini kõrval on keegi. Eriti oluline on see kui veokas liigub, siis ma tean arvestada, et ma ei saa hoida rohkem paremale kui minust vasakul mõni sõidukas oma ritta ära ei taha mahtuda.
Henn
ikka veel liiga palju rattaid all..
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Autoridade vahel sõitmine
Proovisin minagi täna esimest korda tsikli eeliseid ja sõitsin piisavast vahest üks 4-5 autost ette. Ja sattusin mingite debeelikute otsa kohe. Vasakul must VW minivan ja vasakul mingi roheline sedaan audi. Ja läksin siis nende vahele ning nii kui sain seisma jääda, hakkavad nad edasi liikuma. Liigun siis mina ka natuke edasi, et ikka kindlalt õigel ajal sealt vahelt ära saada. Ja jällegi nemad liiguvad edasi.
Ja näitasin siis mina, mida bike võimeline on.
Nagu tänaval näha siis peab ikka julgem olema.
Re: Autoridade vahel sõitmine
Isegi selliste otsa sattunud. Järgmise foori all tulevad kõrvale ja võtavad oma masinatest kõik mis võtta annab.
Ükspäev just oli selline Subaru Forester, kiirendasin täiesti kiiresti tal eest ära, järgmise foori all punane, lasin gaasi lahti, andis siis törtsu signaali ja sõitis kõrvale.
No ja kui mina täiesti rahulikult kiirendasin, siis tema auto küll rahuliku häält ei teinud enam
Aga on ka viisakaid, pühapäeval tehti Järvevana peal ilusti ruumi kui seal suhteliselt suur ummik oli.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Autoridade vahel sõitmine
Lasete järvevanal ridadest kõrval ka ? Seal paremal on see väike riba ?
Tundub kuidagi ebaviisakas seal sõita
Politseile muidu talub sellist asja ?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
Thesaarlane kirjutas:Lasete järvevanal ridadest kõrval ka ? Seal paremal on see väike riba ?
Tundub kuidagi ebaviisakas seal sõita![]()
Politseile muidu talub sellist asja ?
Parem serv on jalgrattatee, sealt hoia eemale
Mööda ja ette sõida ikka vaskult. Neid (auto)juhte palju pole, kes paremat peeglit vaatavad.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Autoridade vahel sõitmine
Kuidas onu politseinik vaatab, kui lasete ridade vahel ette poole ja siis näed 1 reas seisab politsei auto. Jätad sõidu pooleli või lased edasi ja politseist mööda ?
Kuiads nad suhtuvad selles üldiselt ?
Re: Autoridade vahel sõitmine
Sõitsin Mustamäe poole, see esimene foor mis Järvevana peal on, seal vasakpööre, sõitsin mööda seda esimeseks, teiselpool vastas oli Superb, ristmikul vahetasin rea paremale, sellelele mis otse läheb järgi nad mulle ei tulnud. Usun et nad nägid ka kui ma mööda piirde serva sinna poole kulgesin. Täitsa oleneb mendist. Aga üldiselt neist mööda ei trügiks.
-
Teema algataja
Re: Autoridade vahel sõitmine
Thesaarlane kirjutas:Kuidas onu politseinik vaatab, kui lasete ridade vahel ette poole ja siis näed 1 reas seisab politsei auto. Jätad sõidu pooleli või lased edasi ja politseist mööda ?
Kui ma mahun temaga (või kõrvalseisval real oleva autoga) samasse ritta, niiet ma seda pidevat joont seal foori ees oma ettetrügimisega ei ületa, siis podistan ikka vaikselt neile kõrvale. Piinlikult stoppjoone taha.
Kui ma peaks pidevat joont oma trügimisega veits ületama, siis ei hakka tüli norima ja liigun niikaugele kui saan. Et oleks ikka kõik jokk
Re: Autoridade vahel sõitmine
Enamasti tähendab ridade vahel sõitmine seda, et liigud foori all autode vahele ning siis pead seal kõikide autojuhtide tähelepanu ja võib-olla ka kurja pilgu all lubavat foorituld ootama. Eile aga juhtus sedasi, et nägin kohe ca 10 auto tagant (üle selle foori mahub ca 5), et ma päris ette sõitma ei mahu, kuna seal paar kaubikut täiesti külgepidi koos, kuid mahun kõrvale ühele teisele tsiklistile umbes 3.-4. "kohal". Sõitsingi ridade vahelt ja mahutasin end kenasti teise tsikli kõrvale ning mahtusime kenasti mõlemad koos esimese fooritsükliga üle.
Mu point on tegelikult ilmselt selles, et Eestis on tsiklite arv nii jõudsalt kasvanud ning sõites või näiteks foori all seistes võiksid tsiklid juba mõelda sellele, et teine tagant tulev tsikkel neile kõrvale saaks mahtuda.
Re: Autoridade vahel sõitmine
munaz kirjutas:Mu point on tegelikult ilmselt selles, et Eestis on tsiklite arv nii jõudsalt kasvanud ning sõites või näiteks foori all seistes võiksid tsiklid juba mõelda sellele, et teine tagant tulev tsikkel neile kõrvale saaks mahtuda.
+1
-
Teema algataja
Re: Autoridade vahel sõitmine
Niisiis,
Sain täna ka nö. laksu ära Hipodroom-i juures.
Möödusin teises reas olevatest autodest vasakult poolt ilma pidevat joont ületamata ja seda väga mõistliku kiirusega (10-15 km/h).
Jäin siis valgusfoori ette rahulikult lubavat tuld ootama, kui järsku üks naisterahvas mulle õlale koputas, ning kisendas: "Nii ei sõideta!!" ja näitas oma töötõendit ning nõudis mult juhilubasid. Kuna foori lubav tuli oli kohe-kohe süttimas, siis sõitsime eemale et mitte liiklust takistada. Riigiametnik oli siis era autoga/era värvides autoga ja tava riietes. Kontrollis mu lubasid ning tsikli dokke ning oli jumala närvis, et tema ehmatas ning toonitas et nii ei ole õige sõita. Mina jälle väitsin vastupidist. Lõpuks läksime lihtsalt laiali. Tegin sellest koomikust koos autoga pildi ka
Siit ka minu küsimus, kas ma sõtsin siis valesti?
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Autoridade vahel sõitmine
irw, ma oleks rahuliku südamega ära sõitnud
-
Teema algataja
Re: Autoridade vahel sõitmine
justcraizy kirjutas:irw, ma oleks rahuliku südamega ära sõitnud
Seda minagi, lihtsalt ise olin suht ehmunud hetkel, tagantjärgi oleks pikalt saatnud
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Autoridade vahel sõitmine
Oot nüüd. Kes see näitsik oli siis kes oma töötõendiga vibutas ? Polnud politsei ?
-
Teema algataja
Re: Autoridade vahel sõitmine
Thesaarlane kirjutas:Oot nüüd. Kes see näitsik oli siis kes oma töötõendiga vibutas ? Polnud politsei ?
Riigiametnik-piirivalvur homme selgub täpsemalt.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
Shrek kirjutas:Thesaarlane kirjutas:Oot nüüd. Kes see näitsik oli siis kes oma töötõendiga vibutas ? Polnud politsei ?
Riigiametnik-piirivalvur homme selgub täpsemalt.
Nojah, piirivalrvuritel nüüd töötõend kirjaga "POLITSEI" ,ehk nii mõnigi hakkab ennast kotkana tundma
Re: Autoridade vahel sõitmine
Pole küll ridade vahel sõitmisega seotud, aga talvel hangede vahel ukerdades suutsin ühe sarnase "ametniku" autoga kergelt kokku saada. Vehkis kah oma kiletatud töötõendiga ja mis pärast välja tuli - Politseiorkestri pasunamängija A alguses oli kohe kõva mees tõendiga vehkima kui ma ta moorile suure sõimamise peale julgesin pisut vastu öelda. Leidub igasuguseid...
Re: Autoridade vahel sõitmine
Kuigi piirivalve(toll) ja politsei on ühinenud, ei ole tolliametnikul õigus liikuluseeskirjade rikkumise eest trahvi teha. Ma ei tea kuidas rikkumise eest hoiatuste tegemisega on, aga kindel on see, et sõiduki kontrolli võivad nad igaljuhul teha.
Re: Autoridade vahel sõitmine
Stopp, teeme nüüd ühe asja selgeks: piirivalve ja toll on kaks täiesti eraldiseisvat ametkonda, ehk siis liitunud on politsei ja piirivalve. Toll on koos maksuametiga. Toll saab kontrollida dokumente ja teha sõidukite läbivaatust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 74
- Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
- Tsikkel: zr-7, nc700sd
- Asukoht: Kuusalu
- Tänatud: 4 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
Eks selle uue liitorganisatsiooniga -politseiasutus. lisandus paljudele uutele ja enne hiirekestena elanutele enneolematu võim, mis nüüd nende aju tuksi keerab. Soovitus foorumis olevatele vormikandjatele - õpetage oma uusi ametikaaslasi ja tutvustage neile võimu suurenemisega kaasnevaid kohustusi - kohustust tunda asjakohaseid seadusi ja eeskirju ning seal viidatud materjale. Ei ole tarvis leiutada jalgratast ja üha uutel uus politseiametnikel avastada, et bike võibki liikuda teatud nõuete täitmisel autode vahel. Ei ole tarvis emotsioonide ajel maailmaparandajaid. Ja kui ongi närvid läbi ja autoga ummikus, siis on hea politsei poolne väljend: "tuleb arvestada liiklus seisakutega ja varem liikuma hakata". ja autor lisab ... või hangi endale kaherattaline.
Edu liikluses
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Autoridade vahel sõitmine
Ärge nüüd arvake, et politsei temaatika piirivalvele midagi uut ja võõrast on. Ma olin 98-99 aasta piirivalves ajateenija ning piiriäärsetes valdades rakendusime me politsei ülesannetes päris laialdaselt.
Re: Autoridade vahel sõitmine
justcraizy kirjutas:irw, ma oleks rahuliku südamega ära sõitnud
See on üks võimalustest.
Samas võib see aga lõppeda üsna pahasti. Sest kaante taskus hoidja võib sellele adekvaatselt reageerides kirjutada kokku toreda ettekande teemal liiklushuligaani peatamine rikkumiskohal, selgelt arusaadavale peatumise märguandele mitte reageerimine ja võimuesindaja korraldustele mitte allumine. Juurde kaasreisijana olnud tunnistaja seletus ja tehtud! Loomulikult on kaante taskus hoidjal selleks vajalik võimuvolitus. Aga kui tal see olemas on, siis võib tagajärg nutune olla.
Mina soovitan igaljuhul selline tegelane ära kuulata ning uurida tema käest, millised on tema võimuvolitused. Kui tal need kohased on, siis on mõistlikum naeratada ja vabandada ja lubada ennast parandada. Ammetnik saab rahuldatud, oma ülesande on ta ühiskonna ees (tema enese arvates) täitnud ning lähete sõpradena laiali. Enamat ta ju kohapeal teha ei saa - ei usu et eraautoga sõites on tal väärteomenetluseks vajalik kaasa. On olemas ka selline võimalus, et tegemist on printsipiaalse ametnikuga, kes peale peatamist ja dokumentide oma kätte võtmist kutsub välja patrulli ja siis juba patrull tegeleb rikkujaga edasi.
Sõnaga, enne rahuliku südamega ärasõitmist tuleks veenduda, et peatajal ei ole võimuvolitust peatamiseks. Kui seda ei ole, siis nägemist! Kui on, siis ...
Re: Autoridade vahel sõitmine
Ja peatama peab ainult "mundris" tegelase viipe (peatamismärguande) peale, kui miski tegelane erariietes püüab sind peatada vaatamata asjaolule, et politsei puhkpilliorkestrandi papper (loe töötõend) taskus või näpuvahel on, võib vabalt edasi sõita.
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Autoridade vahel sõitmine
goal kirjutas:Ja peatama peab ainult "mundris" tegelase viipe (peatamismärguande) peale, kui miski tegelane erariietes püüab sind peatada vaatamata asjaolule, et politsei puhkpilliorkestrandi papper (loe töötõend) taskus või näpuvahel on, võib vabalt edasi sõita.
VV määrus: Liiklusjärelevalve teostamise kord
§ 14. Liiklusjärelevalve teostaja kohustused
6) kandma vormiriietust või eraldusmärki ning olema liiklejaile hästi nähtav (välja arvatud varjatud liiklusjärelevalve korral), tema tegevus peab olema arusaadav.
Varjatud liiklusjärelevalvet teostavad tsiviilvärvides sõidukites või tsiviilriietuses politseiametnikud kuritahtlike liiklus- ja muude õiguserikkumiste tõkestamiseks.
Nii et ei pea olema "mundris".
Re: Autoridade vahel sõitmine
õemehe õemees kirjutas:goal kirjutas:Ja peatama peab ainult "mundris" tegelase viipe (peatamismärguande) peale, kui miski tegelane erariietes püüab sind peatada vaatamata asjaolule, et politsei puhkpilliorkestrandi papper (loe töötõend) taskus või näpuvahel on, võib vabalt edasi sõita.
VV määrus: Liiklusjärelevalve teostamise kord
§ 14. Liiklusjärelevalve teostaja kohustused
6) kandma vormiriietust või eraldusmärki ning olema liiklejaile hästi nähtav (välja arvatud varjatud liiklusjärelevalve korral), tema tegevus peab olema arusaadav.
Varjatud liiklusjärelevalvet teostavad tsiviilvärvides sõidukites või tsiviilriietuses politseiametnikud kuritahtlike liiklus- ja muude õiguserikkumiste tõkestamiseks.Nii et ei pea olema "mundris".
Ok! Ta autol on siiski vilkurid (ma eeldan et sel hetkel vilguvad ka) ja "tema tegevus peab olema arusaadav" Ma kirjutasin seda mälu järgi ja ma usun, et seaduses on veel täpsustusi peatamise kohta! Vastasel korral peaksime iga hääletaja vehkimise peale seisma jääma...
-
Teema algataja
Re: Autoridade vahel sõitmine
Tarts kirjutas:justcraizy kirjutas:irw, ma oleks rahuliku südamega ära sõitnud
peatumise märguandele mitte reageerimine ja võimuesindaja korraldustele mitte allumine. Sõnaga, enne rahuliku südamega ärasõitmist tuleks veenduda, et peatajal ei ole võimuvolitust peatamiseks. Kui seda ei ole, siis nägemist! Kui on, siis ...
Iseenesest õige aga..
Asualt öeldes "tule taevas appi" on minu arvamus.
Arvan siis nii ,et kõigepealt polnud ridade vahel sõitja eeskirja rikkunud, kuna teemärgistusi ei ületatud. Edasi, "koputas õlale"!!?? See tähendab, et isik rikkus jämedalt liikluseeskirju kui väljus sõidukist ja "alustas nö. korra loomist". Ei ole lubatud väljuda sõidukist, mis seisab foori taga, üldises liikluses. Igatahes mitte selleks, et koputada kaasliiklejale õlale. Sellele, et keegi lehvitab näpuvahel mingit väidetavat töötõendit (orkestrandi tõend), ei pea sellises olukorras mitte kuidagi reageerima. Teise isikuga füüsilisse kontakti astumine (koputas õlale) ei ole seadusega lubatud ja seda võib tõlgendada ründena isiku vastu.
Vähe sellest, et liikluses patrullivad eravärvides autod keda on raske identifitseerida politseisõidukiks, peedistavad väitega, et üritatakse patrulli eest põgeneda, siis nüüd jõuame juba niikaugele, et ka terve mõistuse reegleid eirates (seadusandlust nagunii) üritatakse liiklejaid peatada ja "korrale kutsuda" jalastudes ja autode vahel sõeludes, erariides ja ilma igasuguse vormi ja töövahenditeta. Kodanikul on ALATI õigus põgeneda ründe eest. Kodanik ei ole kohustatud ründele vastama kaitsega. Võib aga ei ole kohustatud. Kust kodanik peab teadma, kes on selline koputaja (parimal juhul orkestrant). Fakt on see, et normaalne inimene nii ei tegutse. Olgu ta või politseinik.
Kokkuvõtteks ütleksin nii ,et niikaua kuni kõikidelt kodanikelt ei saa eeldada seaduskuulekat käitumist (aga seda ju kunagi ei juhtu) so. ei tegele varguste-röövimistega ja liikluseeskirjade rikkumisega, ei ole turvaline reageerida incognito "koputamistele" ja incognito järgisõitmistele muud moodi kui püüda neist eelmalduda.
Riik on ettenähtud kodaniku teenimiseks. Aga võib juhtuda ka vastupidi, riik võib, ebaadekvaatse ametniku näol, osutuda ka suurimaks terroriseerijaks. Selleks peab olema valmis, nii nagu peab olema valmis veeupututuseks, vulkaanipurskeks jne. Säästke raha ja varuge omale hea jurist. Või kasutage juriidilist kindlustust. Kunagi ei tea, millal tuleb loodusõnnetus.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Autoridade vahel sõitmine
Juhtus siis selline lugu, et oodates (paar nädalat tagasi) Juhkentali tänavalt vasakpööret Liivalaia (Tallinnas) tänavale sattusin olema teine auto valgusfoori taga ja minust vuras mööda tsiklist koos seljakotiga. Kui süttis roheline tuli, siis rattur ei suutnud kohe kuidagi kiirendada ja minul tekkis mitu ohtlikku olukorda, kuna me ei mahtunud koos ühele sõidurajale ära. Rattur kasutas liikumiseks jalgratturitele ja mopeedisõitjatele mõeldud teeosa ja ei suutnud otsustada kuhu ja miks ta teel on. Ma arvan, et kui rattur pole endas päris kindel ja seljakott käitub nagu Jo-Jo, siis ei peaks ridade vahelt ette sõitma! Kui sõita ridade vahelt teiste liiklejate ette, siis peaks sealt ka esimesena startima.
Selle Politsei ja Piirivalve orkestri pillimehe katsun kindlaks teha ja teen talle ka asjakohase märkuse.
P.S. Ma ise ei tööta samas kollektiivis, seega võtab see natuke aega!
Re: Autoridade vahel sõitmine
On suur vahe, kas juhuslik hääletajakodanik vehib kuskil teepervel või astub ligi ametnik, kes ennast tutvustab nagu vaja, kellel on esitada "töötõend" ja kes annab seadusliku korralduse. Suur vahe. Kui keegi leiab, et erariietes ja ilma vilkuritega autota politseinik ei ole politseinik, siis järgige jah seda hea advokaadi ja õigusabikindlustuse juttu - teil läheb seda ükskord kindlasti vaja ja kogu raha eest.
Mõistlikud inimesed suudavad aga teha vahet hääletajal ja ülesandeid täitval ametnikul. See, kuidas ta liikluses ligi tuleb või kuidas ta "õlale koputab" on kolmas teema ja ei anna mitte kellegile õigust võimuesindajale mitte alluda. Küll aga suudab mõistlik inimene ametniku käitumisvigasid hiljem oma kasuks pöörata. Rõhk sõnadel mõistlik inimene.
Ma ei õigusta orkestrandi tegevust. Ma ei mõista hukka ridadevahelt sõitjat. Ma proovin kaasratturitele anda soovitusi, kuidas vältida enese jaoks negatiivseid tagajärgi. Ei võta tükki küljest tulla vastu orkestrandi palvele peatuda teeääres, kuid tuleb nii nagu ma ennist juba seletasin, teha enesele selgeks, kas tal on volitusi peatada, kas tal on volitusi dokumente nõuda jne jne. Lõpetuseks, kui omal aega on ja selgub, et orkestrant on valesti käitunud, siis võib selle orkestrandi korrale kutsumiseks ise politseisse helistada. Järgmisel korral see volitusteta orkestrant enam ei tüüta. Nii lihtne ongi.
Demagoogia teemal, et ilma vormita ja vilkuriteta autota ning ainult töötõendiga politseinik ei vääri tähelepanu ja võib rahulikult ära sõita, on aga nii loll jutt, et seda ei viitsi isegi kommenteerida. Edu neile, kes sedasi arvavad.
Shallow Throttle kirjutas:Teise isikuga füüsilisse kontakti astumine (koputas õlale) ei ole seadusega lubatud ja seda võib tõlgendada ründena isiku vastu.
Ole hea ja hari rumalat - millise seaduse vastane see on? Kus see kirjas on?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.