Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Vasta

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

pole küll mingi ekspert, kuid minuarust turvalisuse kohalt vahet pole, küll aga rihma kinnitamise mugavuses vahe sees. kinnastega või külmast kangete sõrmedega annab seda rihma sealt aasade vahelt toppida. nn. clic kinnitusega saab aga peenemate kinnastega hakkama. muidu ka mugavam ja kiirem.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8468
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mootorispordivõistlustel on lubatud AINULT topelt D-aasaga kinnitused. "Click" ja muud kiirkinnitused on keelatud, eks sellest võib ka midagi järeldada.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

auto-motospordis paljugi keelatud , mis tavaliiklejale lubatud. loomulikult on ka nn click kinnitustel erinevused. kõik sõltub hinnast. odav plast jääb kindlasti metallkinnitusele alla.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Väike ülevaade kiivritest, mis oli mul kunagi mul inglisekeelse tekstina:

1. oluline on, et kiiver oleks sulle mugav. sest sa kavatsed seda ju päris tihti kanda.

2. turvalisem on, kui kiivri korpus on ühes tükis. sest korpuse idee on ju pehmendada põrutust. kui on mitmest tükist, siis annab kuskilt kindlasti rohkem järgi. seega kinnine kiiver on alati turvalisem, kui lahtikäiv. mis puutub korpuse materiali, siis reeglina on fiiberklaas kõige tugevam ja peab vastu kõvematele põrutustele.

3. see kiht, mis on järgmiseks peale välist kesta ehk korpust, on umbes sama material, millest tehakse neid kohvitasse, nagu penoplast vms. mõnedel kiivritel see puudub. selle puudumisel saab küll teha pehmema sisu jms, kuid suurendab peavigastuste riski.

4. kiivri sisu. hea oleks, kui see material hingaks ning see oleks eemaldatav/pestav.

5. ventilatsioon. hea kiiver ei ole alati väga vaikne. ventilatsioon hoiab su visiiri uduvabamana ning pea jahedama. hea on, kui saad ventilatsiooni reguleerida ehk siis ise avada/sulgeda/sättida

6. lukustus. kõige turvalisem ja muideks ka kaalult kergem on siiski double D-ring. neid klõpsuga lukustusi on palju erinevaid, tasub otsida siiski kõige lihtsamat, mitte kõige mugavamat. üldiselt on mugavuse arvelt turvalisust vähendatud.

7. kõrvad. hea oleks, kui kõrvadel oleks ruumi näiteks kasvõi prillide jaoks. ning tugevalt vastu pead surutud kõrvad kipuvad pikematel sõitudel valusaks minema. mõnedel kiivritel läheb see sisu su pea / prillide järgi ise paika, st. algul tundub, et on kitsas, kuid iga peashoitud tunniga muutub mugavamaks. minu enda kiiver osutus lõpuks liiga suureks ehk siis algul oli ta täpselt paras.

8. prillid. mõnedel kiivritel on päikesevisiir sisse ehitatud, kuid neid tootjaid pole palju, kes seda teevad. mina tean ainult kolme tootjat.

9. kiivri kaal. kui su kiiver pole just kiviajast, siis tänapäeval paarsada grammi siia sinna ei tohiks olla probleem. ei pea ostma just kõige kergemat kiivrit. kael harjub ka nõksa raskema kiivriga aja jooksul.

10. visiirid. tasub jälgida, et visiir ei moonutaks pilti liiga palju. mõned visiirid murravad valgust ja toovad esemeid lähemale/ viivad kaugemale.
kindlasti on oluline kontrollida, kui hästi visiir paigas istub, kui kerge on teda eemaldada jms.


Mõned kasulikud näpunäited.

Kui proovid kiivrit, hoia seda vähemalt 5 minutit peas (tean, motopoes võid sa veits totakas tunduda). Keskendu kohtadele, mis sind häirima hakkavad. Võta kiiver peast ja vaata peeglist, kas näol on mõned kohad punasemad. Kui on liiga tugevad jäljed, siis on see kiiver siiski liiga väike või lihtsalt ei sobi sulle.

Hoia kiivrit maapinnale lähemal. Enamus kiivreid kuluvad ja lähevad katki just sellepärast, mitte avariitingimustes.

E-tähistus. Kui su kiivril puudub e-tähistus, siis pole valgete kitlitega onud selle kiivri turvalisuses kindlad. käitu samamoodi ja vaata mõnd teist kiivrit.

Hea, kui visiir on udu- ja kriimustusvastane. Mõnedel kiivritel visiirid käivad vastu kiivri kesta, kui avada. See kipub neid ära kriipima.

Kui ennist oli juttu, et pole väga vahet see kiivri kaal, paarsada grammi siia-sinna, siis tegelikult on ikkagi kerge kiiver parem.

Lõuapaela otsa peaks saama ära peita. Sõidu ajal võib see päris valusalt vastu lõugu "pläriseda". Kui seda pole enam kuskile torgata, siis lõika lühemaks ning kõrveta ots ära, et hargnema ei hakkaks.

aerodünaamika. kui on võimalik proovida kiivrit ka sõidutingimustes, siis vahi paremale-vasakule üles-alla, vaata, kas on erinevusi kiivri ja kiivri vahel. mida kergem sul seda teha on, seda vähem on reeglina ka igasugust tuulemüra.


Kiivritüübid:

1. ülepeakiiver - full face - kõige tugevam konstruktsioon, miinusteks osalt udu ja see, et see on kõige "palavam" variant. samas ka kõige turvalisem.

2. hübriidkiiver - hybrid helmet - avatav kiiver. mugavam prillikandjatele ning miks ka mitte, suitsumeestele, lõuatuulutajatele jms :) turvalisem on ta ikkagi suletud asendis.

3. lahtine kiiver - open face - pealagi ja küljed on kaitsud, kuid lõug on absoluutselt ilma kaitseta (okei, Schuberth J1 omab mingit raudpulka seal ees, kuid seegi on eemaldatav). hea omadus on muidugi parem vaateväli.

4. täislahtine kiiver - shorty helmet - customi/cruiserimeestele ehk kõige meelepärasem, kuid omab kaitset ainult pealaele ja kuklale.

5. motokrossikiiver. põhimõtteliselt sama kaitse, mis ülepea kiivril. oma ehituselt on ta mõeldud sind kaitsema rohkem ka muda ja päikese eest. võimalus kasutada prille, mõned krossikiivrid on ka koos visiiriga.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 933
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas retro »

Jozeph kirjutas:
sys kirjutas:
Küsimus järgmine:
Tahaks kinnist kiivrit. Mida peaks jälgima ning millise tootja kiivrit soovitate ja mida üldse ei soovita?
Ma soovitaksin sul siis nüüd võtta nõu neilt selgitajailt ja osta see kiiver ära.
vaata selle postituse kuupäeva ka :)
2,5aasta jooksul on sys vast kuplikatte ära ostnud 8)

teemasse ka - kas Piipz-i juttu kuidagi sticky-ks saaks teha?
oleks algajatel hea lugeda. 8ndalt leheküljelt ei pruugi seda igaüks kohe leida.
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere

Tahaksin teada, kas keegi omab kogemust Nolan N93E kiivritega:
http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?gr ... =633&nr=13

Mulle see kiiver istub pähe väga hästi, aga mürataseme kohta tahaks rohkem teada. Ventilatsiooni avad on ka kenasti kaetud, st igasugused sitikad ja putukad ei saa nende avade vahele lennata.

Milline Nitro kiivritest võiks olla ligilähedane sellele Nolani mudelile?
Võibolla keegi oskab soovitada mõnda teist sarnast kiivrit selle asemel?

Tänud
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kõige selle jutu peale tekkis üks kiuslik küsimus - turvalisusest räägivad kõik, aga ehk keegi toob ka näite, kus tema turvalisem kiiver sai hakkama millegagi, millega kehvem (kuid siiski nõuetekohane) kiiver poleks hakkama saanud? Ja seda iseäranis Eestis, täites ligilähedaseltki liikluseeskirju (kiirus 100+-). Mugavused on muidugi iseasi. Paljud siin foorumis on üldse tõeliselt raske kukkumise üle elanud? Mõtlen, et need mehed on on need, kes tegelikult võiks sõna võtta. Mina olen jalgrattalt üle otsa lennanud 50 km/h pealt jalgrattakiivriga pea ees vastu asfalti. No ära kriipis, aga ei murdunud kusagilt. Ise ka elus ja kondid terved (no ehk veidi lollim kui enne, irw). Kõrva veristas veidi rihmaga, pähe jäid ka need. Tsikliga "lennud" jäävad aastate taha, aga ka sealt on meeles vaid sinine tagumik ja häbitunne (siiani ei saa aru, miks).
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Vaata, odavate ja kalliste kiivrite kohta ei oska öelda, küll aga on üle nipli käidud umbes 70 - 80 kmh pealt, peas õnneks kinnine kiiver. Muidu ei möliseks ma üldse, ainult kirjutaks. Kiivri lõuaosa oli peale seda lendu kõvasti kriibitud ja suud- silmad kruusa täis.
Sellest ajast peale on Jack vaatamata ilule- stiilile- temperatuurile ja muudele võga tähtsatele asjaoludele kindel kinnise kiivri pooldaja.
Harva kodus
Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

veneaegse isetehtud "kiilukaga" äärekivisse lennanud, visiir kildudeks, kiiver jubedalt kraabitud, ise ok, kiirus oli ikka päris suur muidu, arvan et vedas lihtsalt

Teema algataja
sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Retro, ei ole hullu, mul just plaanis selleks hooajaks uus kiiver hankida. Ja Jozephile ka tänud, ma loen jah mida teised kirjutavad... Ja odav/kallis on väga suhteline mõiste. Minu praegusest kiivrist poole kallimad asjad ei sobinud mulle pähe, seega peakuju ja kiivri sobivs võiks olla kriteeriumiks. Nüüd sai Soomes messil ka Arai ja Shoei toodangut pähe proovitud ja nende asjade jäikus on hoolis midagi muud kui minu praeguse AGV DemonTopi oma. Jäikus tuli välja just pähe pannes. Kui selle suhteliselt odava AGV venitad alt laiali nii kuidas tahad, siis Shoei ja Arai ei tahtnud üldse venida - ehk sellise kujuga nagu need tehtud olid, sellisena need pähe ka panna tuli. Herr Bick ilmselt teab sellest rääkida ja ühtlasi ta testis ka nende anti-fog visiire... Seega järgmine kiiver on ilmselt kas Shoei või Arai valikust.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Tsikkelröövel kirjutas:
Kõige selle jutu peale tekkis üks kiuslik küsimus - turvalisusest räägivad kõik, aga ehk keegi toob ka näite, kus tema turvalisem kiiver sai hakkama millegagi, millega kehvem (kuid siiski nõuetekohane) kiiver poleks hakkama saanud? Ja seda iseäranis Eestis, täites ligilähedaseltki liikluseeskirju (kiirus 100+-). .

Mul üks aasta oli mingi ca 10 peapõrutust: No ega ei oska ausalt öeldes öelda kas shoeiga oli teistmoodi kui agv-ga sest tavaliselt normaalse peapõrutusega võtab pildi eest nii või teisiti.
Aga samas näiteks axod on peale "pildikastis" käimist tavaliselt silmnähtavalt kasutuskõlbmatud. Ja tavaliselt on silmad ka sinised.

Selleks peaks kuidagi spetsiaalselt laksama, et hakata nüüd kogemusi edastama et shoeiga oli parem pea ees maasse panna kui agv-ga või et näiteks nitro kiivriga mind enne seda kui pildituks panin häiris mind lõuakaitse ebaharilik deformeerumine ja maa magnetvälja tuntav tõmme või midagi niisugust.
Võib olla on mõni kamikadze... tee uus teema ja küsi :)

Aga selge on see, et isegi näiteks AGV, mis tänasel päeval kõigi nende nitro-takashi-vtx-rs-gde jne miljoni uue kaubamärgi sees kõva sõna ja uhke tegija, kõige kallim krossikiiver ei kannata üle ühe kõva hooaja sõitmist. Siis on nii välja veninud nagu soolikas ja loksub peas.
Seega need odavad mis ostes juba üsna kandilised loksuvad ikka üsna ruttu enda salvoks ära.

Samas Shoei-Arai on paar aastat sõites sama enam-vähem nagu ostes. Igatepidi hea.
Ja kui kiiver ei loksu siis saad sõitmisega tegeleda, näed mis toimub ning püsid paremini püsti.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Voh, hakkabki vist kujunema pilt, mida ootasin - kallim kiiver on (ehk)mugavam ja selle juustuks muutumine võtab kauem aega. Aga kui rääkida ise-enese tervisest, pole suurt vahet - laksu, mis nõuetekohase kiivri purustab, ei peaks pea vist kiivri sees niikuinii vastu. Muidugi, lükake mu jutt ümber, kui ma jama ajan.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Eriti nõudlik klient saab kiivrit ja muud varustust Berliinis Louisi poes tuulekanalis testida:)

JC

Lugemata postitus Postitas JC »

Oskab keegi midagi selle kiivri kohta öelda ?
Ehk proovind/sõitnud ? Midagi kuskilt lugenud?
Pilt

Interneti põhjal Eestis müügil ainult http://www.streetmoto.ee lehel
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Nongrata kirjutas:
Eriti nõudlik klient saab kiivrit ja muud varustust Berliinis Louisi poes tuulekanalis testida:)
Üsna pea ka Polo Koblenzi poes. Peale kiivri saab ka muud varustust testida, seda siis sarnase tuule tugevuse juures, kui ca 120 km/h tsikliga sõites.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

racerx kirjutas:

Mul üks aasta oli mingi ca 10 peapõrutust: No ega ei oska ausalt öeldes öelda kas shoeiga oli teistmoodi kui agv-ga sest tavaliselt normaalse peapõrutusega võtab pildi eest nii või teisiti.
Aga samas näiteks axod on peale "pildikastis" käimist tavaliselt silmnähtavalt kasutuskõlbmatud. Ja tavaliselt on silmad ka sinised.

Selleks peaks kuidagi spetsiaalselt laksama, et hakata nüüd kogemusi edastama et shoeiga oli parem pea ees maasse panna kui agv-ga või et näiteks nitro kiivriga mind enne seda kui pildituks panin häiris mind lõuakaitse ebaharilik deformeerumine ja maa magnetvälja tuntav tõmme või midagi niisugust.
Võib olla on mõni kamikadze... tee uus teema ja küsi :)
Sorry kysimast aga Racer, sa ei karda, et selline "peaga maase panemine" su vaimsele tervisele halvasti mõjub?
Peapõrutus on nagu nokaut ja praegu räägitakse palju kui ohtlik poks ajutegevusele on. Motokross paistab igatahes tunduvalt ohtlikum olema. :shock:

Huvitav kas rinka meestel ka nii tihti peapõrutusi juhtub?
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

JC kirjutas:
Oskab keegi midagi selle kiivri kohta öelda ?
Ehk proovind/sõitnud ? Midagi kuskilt lugenud?
Pilt

Interneti põhjal Eestis müügil ainult http://www.streetmoto.ee lehel
Proovi enne selle kiivri ostmist ka midagi kallimat - kvaliteetsemalt.
Ja siis tee omad järeldused ;) Et palju su pea siis "väärt" on? :)
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

stonefree kirjutas:

Sorry kysimast aga Racer, sa ei karda, et selline "peaga maase panemine" su vaimsele tervisele halvasti mõjub?
Peapõrutus on nagu nokaut ja praegu räägitakse palju kui ohtlik poks ajutegevusele on. Motokross paistab igatahes tunduvalt ohtlikum olema. :shock:

Huvitav kas rinka meestel ka nii tihti peapõrutusi juhtub?
Kindlasti mõjub halvasti aga ise sellest eriti aru ei saa. Kuna bikeris on jumala kiired moded siis enamasti teised ka ei saa siin aru :lol: :lol:
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

stonefree kirjutas:
Sorry kysimast aga Racer, sa ei karda, et selline "peaga maase panemine" su vaimsele tervisele halvasti mõjub?
Ehh, Stonefree. Vaata pisut foorumis ringi ja juba tundubki, et mõni mees tegeleb "peaga maasse panemisega" mitu tundi päevas ja seda ka talvisel ajal. RacerX'i jutt vähemalt on küll veel adekvaatne ja huvitav lugeda. Seega - paistab ikka vägagi individuaalne olevat, et mitu maassepanekut üks kolp välja kannatab. :)
Juuresolevale OT-le tahaks lisada veel kunagi ammu kuuldud võrdluse (ausaltöeldes seetõttu sai seda posti üldse kirjutama hakatudki), et üks korralik kärakapaneku põhjustatud mäluauk võrdub kergemat sorti peapõrutusega. Ja kiiver siin ka ei aita! 10 põrutust aastas? Ma ei usu, et ma vägapalju maha jään... :roll:

terv, sokk

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

racerx kirjutas:
stonefree kirjutas:

Sorry kysimast aga Racer, sa ei karda, et selline "peaga maase panemine" su vaimsele tervisele halvasti mõjub?
Peapõrutus on nagu nokaut ja praegu räägitakse palju kui ohtlik poks ajutegevusele on. Motokross paistab igatahes tunduvalt ohtlikum olema. :shock:

Huvitav kas rinka meestel ka nii tihti peapõrutusi juhtub?
Kindlasti mõjub halvasti aga ise sellest eriti aru ei saa. Kuna bikeris on jumala kiired moded siis enamasti teised ka ei saa siin aru :lol: :lol:
tead seda habemega anekdooti: Korraldatakse uurimus ja poksijate käest küsitakse, et kas poks on kahjulik ajutegevusele. 10 protsenti vastab et on kyll, 90% ei saa küsimusest aru :lol:

Samas öeldakse, et selline kiire nokaut polegi ohtlik, halvem on kui pikemat aega kurnatuse piiril pekstakse.
Aga selge on, et motokross on karm ala.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

JC

Lugemata postitus Postitas JC »

apsik kirjutas:
JC kirjutas:
Oskab keegi midagi selle kiivri kohta öelda ?
Ehk proovind/sõitnud ? Midagi kuskilt lugenud?


Interneti põhjal Eestis müügil ainult http://www.streetmoto.ee lehel
Proovi enne selle kiivri ostmist ka midagi kallimat - kvaliteetsemalt.
Ja siis tee omad järeldused ;) Et palju su pea siis "väärt" on? :)
Konkreetseid kogemusi kellegil pole? ning midagi adekvaatset ei oska öelda?
Juttu sellest, et kallimad ja kvaliteetsemad kivirid pead hoiavad olen siin foorumis päris küllaga lugenud ning ei kahtlegi selles.

Kui keegi aidata ei oska siis tuleb hakata jah proovimas käima kõikjal! Mõtlesin et ehk enne saab mõnes suunas infot!

Küsimus endiselt seisab -
Oskab keegi midagi selle kiivri kohta öelda ?
Ehk proovind/sõitnud ? Midagi kuskilt lugenud?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

JC kirjutas:
Oskab keegi midagi selle kiivri kohta öelda ?
Ehk proovind/sõitnud ? Midagi kuskilt lugenud?
Pilt

Interneti põhjal Eestis müügil ainult http://www.streetmoto.ee lehel
mina sõitsin selle kiivriga terve eelmise hooaja (~13000) km. sõber ostis samasuguse, talle hakkas ka see kiiver meeldima.
plussid: välimus, istub mugavalt peas, suht hea tuulutus
miinused: natuke lärmakas, visiir pole uduvastane (350eegiga saab pinlockida, siis üks miinus vähem kohe)
turvalisuse kohta ei oska öelda, pole sellega vastu puud sõitnud, kuid kindlasti kaitseb ta paremini, kui mõni suvaline ilma lõuakaitsmeta kiiver.
enamvähem ainus põhjus, miks ma nüüd uue kiivri ostsin, ongi see, et selle kiivri sisse on raske mingit mikrofoni panna, kuna need tuuleavad tekitavad just mikri koha peal parajat müra.

JC

Lugemata postitus Postitas JC »

Piipz - ja ostsid streetmotost? on seal kohapeal võimalik sobivat suurust pähe proovida? Kui uue kiivri ostsid , mis sellest Rat'ist sai?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

JC kirjutas:
Piipz - ja ostsid streetmotost? on seal kohapeal võimalik sobivat suurust pähe proovida? Kui uue kiivri ostsid , mis sellest Rat'ist sai?
streetmotost jah. kui on kohapeal olemas, siis saad proovida ka ma arvan :) minu rat on mul kapis. igaks juhuks :P
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Kuna olen laisk siis ei viitsi mööda poode joosta....seda enam et pooltes kohtades kaup saabumata..

Seega küsin foorumist..... kas ca. 10000.- kiivri puhul on AGV ja Arai puhul määravaid erinevusi või on ikkagi klass juba enamvähem sama....
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

Rider*RR

Lugemata postitus Postitas Rider*RR »

Kameeleon kirjutas:
Seega küsin foorumist..... kas ca. 10000.- kiivri puhul on AGV ja Arai puhul määravaid erinevusi või on ikkagi klass juba enamvähem sama....
ON, vaata kustpoolt tahad, aga ARAI on alati liider.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Rider*RR kirjutas:
Kameeleon kirjutas:
Seega küsin foorumist..... kas ca. 10000.- kiivri puhul on AGV ja Arai puhul määravaid erinevusi või on ikkagi klass juba enamvähem sama....
ON, vaata kustpoolt tahad, aga ARAI on alati liider.

Põhjenda arusaadavalt ....
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

Rider*RR

Lugemata postitus Postitas Rider*RR »

Kameeleon kirjutas:

Põhjenda arusaadavalt ....
Kuna sa võtsid võrdluseks ainult hinnaklassi, mitte konkreetsed mudelid, siis on raske plusse ja miinuseid välja hakata tooma. Oletan, et sa soovid head kiivrit, mida kavatsed ka näiteks ringrajal kasutada. Kui sa nüüd võrdleid erinevaid kiivreid ja proovid pähe, saad vastuse kiirelt. Vähemalt nii ma oletan. Ma olen neid omal ajal kõiki võrrelnud - sõitnud olen nii Shoei kui Arai tippudega ja hetkel olen jäänud Arai RX7 Corsair-ile kindlaks. Aga selge on see, et minu nõudmised ühele kiivrile võivad tugevalt erineda kellegi teise nõudmistest. Kui kasutad kiivrit ainult tänavasõidus, siis oleks kindlasti paremaid soovitusi, kuna sport-kiivrid on küllaltki lärmakad.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Rider*RR kirjutas:
Kameeleon kirjutas:

Põhjenda arusaadavalt ....
Kuna sa võtsid võrdluseks ainult hinnaklassi, mitte konkreetsed mudelid, siis on raske plusse ja miinuseid välja hakata tooma. Oletan, et sa soovid head kiivrit, mida kavatsed ka näiteks ringrajal kasutada. Kui sa nüüd võrdleid erinevaid kiivreid ja proovid pähe, saad vastuse kiirelt. Vähemalt nii ma oletan. Ma olen neid omal ajal kõiki võrrelnud - sõitnud olen nii Shoei kui Arai tippudega ja hetkel olen jäänud Arai RX7 Corsair-ile kindlaks. Aga selge on see, et minu nõudmised ühele kiivrile võivad tugevalt erineda kellegi teise nõudmistest. Kui kasutad kiivrit ainult tänavasõidus, siis oleks kindlasti paremaid soovitusi, kuna sport-kiivrid on küllaltki lärmakad.
Ainult tänavasõidus jah.
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

Rider*RR

Lugemata postitus Postitas Rider*RR »

Kameeleon kirjutas:
Ainult tänavasõidus jah.
No siis vaata ikka erinevaid mudeleid poodides. Selle raha eest juba valikut jagub. Tean ise ühte härrat, kes uue Arai Schuberth-i C2-e vastu vahetas. Põhjuseks just seesama lärmakus. Ise kasutan samuti Arai-d ainult koos kõrvatroppidega kiiremal sõidul ja probleemi väga ei tee, aga mugavamale inimesele võib see tülikaks muutuda.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”