Re: Õnnetused mootorratastega 2020
Keegi zoomis välja ka, mis ratas?
Keegi zoomis välja ka, mis ratas?
Ducati 749 s
https://reporter.elu24.ee/7000925/repor ... -ristmikku
Kiiret paranemist.
Boldi närule võiks mingi reaalne karistus järgneda
Ka cabergi kiiver peabki niiviisi puruks minema?
Päris õudne. Samas eksime me kõik. Seda peab eeldama ka teistelt liiklejatelt.
Kunagi liigeldes väikese pirukaautoga, suutsin esiklaasi kõrval oleva piilari taha ära kaotada terve rekka, kui Tallinna ringteele lähenesin. Õnneks ei kiirustanud ja siis silmasin teda kui ta juba ristmikule päris lähedal oli, võttis ikka kerge jõnksu seest läbi kui see suur sein eest läbi vuhises. Seisin natukse seal enne peateed ja siis läksin edasi. Asi siis üks tsikkel ära kaotada päiksesse, armatuuril oleva taksoaparaadi või A4-suuruses nutitelefoni taha. Eriti kui sõidad mingi luksuslikuma masinaga, mil polstrit tiba enam ja piilar lai kui kabatšokk.
Kiiret paranemist tsiklimehele ja oleme kõik ikka ettevaatlikud!
Termoplastik
oil kirjutas: ↑21 Juun 2020, 23:23Päris õudne. Samas eksime me kõik. Seda peab eeldama ka teistelt liiklejatelt.
Kunagi liigeldes väikese pirukaautoga, suutsin esiklaasi kõrval oleva piilari taha ära kaotada terve rekka, kui Tallinna ringteele lähenesin. Õnneks ei kiirustanud ja siis silmasin teda kui ta juba ristmikule päris lähedal oli, võttis ikka kerge jõnksu seest läbi kui see suur sein eest läbi vuhises. Seisin natukse seal enne peateed ja siis läksin edasi. Asi siis üks tsikkel ära kaotada päiksesse, armatuuril oleva taksoaparaadi või A4-suuruses nutitelefoni taha. Eriti kui sõidad mingi luksuslikuma masinaga, mil polstrit tiba enam ja piilar lai kui kabatšokk.
Kiiret paranemist tsiklimehele ja oleme kõik ikka ettevaatlikud!
Vasak pööret tehes ei jää ju mingit piilarit ette. Ta ei näinud otse vastutulijat, vaid vahtis mujale või tegeles muuga seal roolis.
Luxor kirjutas: ↑20 Juun 2020, 21:04Harjus Randvere teel taas hukkunud mootorrattur -> https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=90237477
Õnnetuskohas on tänagi veel tükid maas. Auto keeras välja kahe kõrge heki vahelt. Mõlemas suunas pikk sirge tee, viimasest kurvist ristmikuni sadu meetreid. Kiirusepiirang seal 40km/h. Autojuht võis mitte märgata, võis olla täis, võis olla mida kõike veel. 74-aastane juht Opel Astraga ilmselt kässariga kannakaid ei tee, tõenäoliselt voolas teosammul hekkide vahelt tee peale. Seega autot PIDI tsiklimees nägema ja oleks kiirus olnud vähegi mõistlikkuse piires, oleks pidama saanud või vähemalt ellu jäänud.
Laiemas plaanis polnud see avarii mitte kas, vaid millal küsimus. Olles kohalik, tean väga hästi, milline kallamine ja kräunutamine siin ilusamatel suveõhtutel käib. Mähe-Randvere-Muuga-Viimsi ei ole ringrada, see on küla, kus elavad inimesed.
amrfr kirjutas: ↑22 Juun 2020, 14:04Luxor kirjutas: ↑20 Juun 2020, 21:04Harjus Randvere teel taas hukkunud mootorrattur -> https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=90237477
Õnnetuskohas on tänagi veel tükid maas. Auto keeras välja kahe kõrge heki vahelt. Mõlemas suunas pikk sirge tee, viimasest kurvist ristmikuni sadu meetreid. Kiirusepiirang seal 40km/h. Autojuht võis mitte märgata, võis olla täis, võis olla mida kõike veel. 74-aastane juht Opel Astraga ilmselt kässariga kannakaid ei tee, tõenäoliselt voolas teosammul hekkide vahelt tee peale..
Sõltub kui kaugel ratas oli hetkel, kui auto hekkide vahelt välja liikus.
Minul isiklikult pole mingit infot selle kohta, kui palju konkreetne ratas kiirust ületas, või kas auto tõesti teosammul liikus.
Aga noh, eks ratturid ikka kihutavad ja eks rattaid ole ka raskem näha. See on siililegi selge.
Samas pole mingit reeglit, et 40km/h kiiruselt hetkega vastu autot nullini kiirendades, kindlasti ellu jääb.
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=90251975
Metsavahel siis silmad lahti
Pärnumaal toimus mootorratturiga liiklusõnnetus: https://parnu.postimees.ee/7001787/parn ... lusonnetus
TÜV pidurkatselt mats ka lehte jõudnud:
Kell 14.35 kukkus esialgsetel andmetel parkimisalal tehnoülevaatuse käigus sooritatud pidurduse tagajärjel Sauel Tule 31 juures mootorratast Kawasaki juhtinud 46-aastane mees. Mootorratta juht toimetati Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=90277623
Keegi, dubleerige infot TÜV teemas
Madlobster kirjutas: ↑21 Juun 2020, 23:03https://reporter.elu24.ee/7000925/repor ... -ristmikku
Kiiret paranemist.
Boldi närule võiks mingi reaalne karistus järgneda
Ka cabergi kiiver peabki niiviisi puruks minema?
Kiivrit veel näppida pole saanu ka ainult pildipealt näinud hetkel tundub suht pilbasteks. Ise haiglas veel paranemas.ostetud sai siis kiideti küll.aga pea kaitses ära
Järelikult täitis kiiver kenasti eesmärki. Kiiret paranemist!
Olid teadvusel peale matsu? Äkki päästjad lõikasid kiivri lahti, et seda ohutult peast eemaldada? Käisin kord med.koolitusel ja seal oli ka teemaks motoõnnetuste teema põgusalt. Nimelt on kiirabil suht problemaatiline teabmis vigastustega mootorratturil kiivrit ohutult peast eemaldada. Eks seda kahekesi saab ka teha, kuid kui on lihtsamaid-ohutumaid variante võtta, siis minnakse seda teed. Videost ka näha, et koos sisuga on eemaldatud.
Kirs kirjutas: ↑27 Juun 2020, 11:46Olid teadvusel peale matsu? Äkki päästjad lõikasid kiivri lahti, et seda ohutult peast eemaldada? Käisin kord med.koolitusel ja seal oli ka teemaks motoõnnetuste teema põgusalt. Nimelt on kiirabil suht problemaatiline teabmis vigastustega mootorratturil kiivrit ohutult peast eemaldada. Eks seda kahekesi saab ka teha, kuid kui on lihtsamaid-ohutumaid variante võtta, siis minnakse seda teed. Videost ka näha, et koos sisuga on eemaldatud.
Ei olnud teadvusel kiiver oli eemaltatud enne päästjaid
Järgmine laar õnnetusi liikluses motikatega. Lisaks sekka ka epideemiaks muutunud jalgrattaõnnetusi: https://www.postimees.ee/7007829/paevag ... se-inimest
Leedus tegi Eestist pärit tsiklimees avarii. Surnud.
See on see 24. juuni õnnetus, kus tüdrukul läks ratas lappama ja nii ta surma saigi. Õnnetuseks ei olnud kiiver ka korralikult kinnitatud ja lendas peast minema.
Madlobster kirjutas: ↑01 Juul 2020, 16:01
Natukene detektiivitööd ja 99% kindel, et tegemist oli selle isikuga: https://www.facebook.com/svetlana.solopova.1
kahju, ilus noor tüdruk. Piltide järgi koosnes tema elu tsikliga mööda ilma ringi kolistamisest.
Mul oli kiivripaela lahti unustamist esimesel aastal väga palju.
Paned paja pähe ja siis teed midagi muud ja ongi paela kinnitamine unustatud.
Nüüd on reegel, kui on kiiver peas siis on pael kinni. Peres kõik, kes tsikli selga ronivad on koolitatud sama moodi. Mitte ühte teist liigutust peale paja pähe panekut ei tee enne paela kinnitamist.
Rattaid ja ka isegi hälviklasi -> https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=90359991
Piipz kirjutas: ↑01 Juul 2020, 22:13Madlobster kirjutas: ↑01 Juul 2020, 16:01Natukene detektiivitööd ja 99% kindel, et tegemist oli selle isikuga: https://www.facebook.com/svetlana.solopova.1
Nüüd siis ka ametlikult sugu kinnitatud. https://www.postimees.ee/7008370/leedus ... esti-naine
Samas ei kujuta ette, kuidas on võimalik niimoodi juhitavus kaotada. Näppis navit või?
Moluvihikus kirjutati nii - Vene EZ-дуны! grupis ühelt kohalviibinult info ka - maanteel 130 alas, lubatud kiiruse piires, möödasõidul hakkas lihtsalt lappama (tank slapper?) ja kukkumisel lendas kiiver peast.
Jah kiivririhm oli lahti ununenud.
Ega me seda enam teada ei saa,millest see lappama läks. Eemal vaatajale võib tunduda ühtemoodi,aga mis tegelikkuses juhtus, pole kahjuks enam kelletki küsida.
Viskaks siia offtopicu, et palju siis on elusaid mootorrattureid, kes suurel kiirusel maanteel tank slapperi läbi elanud? Üritasin googeldada, aga peaasjalikult teoreetikute jutt, kuidas tank slapperist üle saada, mitte ühtegi edukat hands-on kogemust ei leidnud. Ainult väiteid, et steering dampener on ussiõli ja tank slapper võib igaüht tabada igal kiirusel...
No minul on tulnud tankslpper ca 70 km/h keerasin diagonaalis vanalt asfaldilt uuele (kõrge serva peale)
No jutu järgi peaks juurde keeramine aitama aga no see on nii violent asi, et reaalselt laperdad seal lenksu küljes nagu märg pesu.
Õnneks see kestis väga lühikest aega ja jäin püsti. Vastu kaklemine pikendab recovery aega. Pmst on, et lase lõdvaks ja las laperdab.
Üsna ebameeldiv tunne on ja ega ausaltöeldes väga midagi mõelda ei jõua.
See laperdamine oleks uue teemana huvitav!