Rootsi jätab vahele jah. Algselt oli plaan sõita Stockholmi välja ja siis lihtsalt laevaga Tallinnasse. Hetkel ei julge ka lihtsalt läbi Rootsi Soome sõita, sest 14 päeva pärast karantiinis olla ei ole võimalik.
Laias laastus on marsruut selline:
Rootsi jätab vahele jah. Algselt oli plaan sõita Stockholmi välja ja siis lihtsalt laevaga Tallinnasse. Hetkel ei julge ka lihtsalt läbi Rootsi Soome sõita, sest 14 päeva pärast karantiinis olla ei ole võimalik.
Laias laastus on marsruut selline:
Läbi Rootsi võid rahulikult Soome sõita ja sealt Eesti. Keegi ei pane karantiini. Viimase paari kuu jooksul korduvalt proovitud.
Äkki mõeldi SWE-Norway suunda
"From 15 June, the Nordic countries have reopened their borders to allow travel between the countries. This reopening does not include Sweden, but you can travel between the other Nordic countries."
https://www.visitnorway.com/plan-your-t ... to-norway/
Rootsi teemal artikkel 03. juuli 2020.
Rootsist tulevad inimesed peavad endiselt 14 päevaks koduseinte vahele jääma ja reegli rikkujale on ette nähtud kuni 9600-eurone sunniraha. Samas jääb reeglite täitmine inimese südametunnistusele, sest aktiivset kontrolli riik enam ei korralda, vahendab ERR.
Metsmaa kirjutas: ↑03 Juul 2020, 09:15Rootsi teemal artikkel 03. juuli 2020.
Rootsist tulevad inimesed peavad endiselt 14 päevaks koduseinte vahele jääma ja reegli rikkujale on ette nähtud kuni 9600-eurone sunniraha. Samas jääb reeglite täitmine inimese südametunnistusele, sest aktiivset kontrolli riik enam ei korralda, vahendab ERR.
Soomet läbides on sinu valitud tee kõige igavam rekkaid täis tee. Võiks ka nii minna,näeks rohkem ja oleks natuke rahulikum liiklus.
Õige! See kaart on rohkem selleks, et näidata enam-vähem suund kätte. Rattad on 88a xl600v transalp ja 92a klr650 tengai. Reisi jooksul otsime ka väiksemad teed/rajad üles.
Väga äge plaan, sai ise Nordkapis 2a tagasi ära käidud ja jättis unustamatu mulje. Ilmaga on joppamise küsimus, aga soovitan võimalikult päeva algusesse planeerida Nordkapi külastust - ise olin telgiga ja jõudsin päikeseloojanguks kohale, tagasisõit kiskus tormiks ja pimedaks, seega kohapeal kaua ei olnud. Kuna ise plaanin nüüd lõuna-Norra minna juuli teises pooles, siis Norra saatkonnaga suhelnud ja antakse lootust, et 10. juuli tuleb uudis, et 15. juulist lõdvendatakse reegleid. See peaks siis tähendama seda, et kui sõidad ühe jutiga (ilma ööbimiseta) läbi Rootsi, siis pääsed Norra poole ilma karantiinita. Tasub Soomest uurida, et äkki on sarnane võimalus, kui soovite Norrast ühe jutiga läbi Rootsi sõita Soome Või siis Norrast allapoole tulla ja siis jutiga Rootsi laeva peale...
11.juuli õhtu - 18.juuli teeks väikse tripi:
Ligatne bunker, Hundikoobas, Stutthof, Gdansk.
Vahepeal Sõidaks veidi ka kohalikku TETi.
teekond umbes selline, plus siis teti lõigud:
https://goo.gl/maps/s64qiRY3o5ELVPKa7
Tervitus matkajatele!
Kuna olukord reisimisega sel aastal on tsipa keerulisem kui muidu siis jagan veidi infot, ehk on kellegi jaoks midagi kasulikku.
Lahkusime kodust ca 10 päeva tagasi mõttega et sõidame sinna kuhu lastakse. Suund balkanimaadesse. Eesmärk oli alguses mere ääres hängida ja pärast Albaania ja Kreeka tetti sõita, kui peaks õnnestuma nii kaugele jõuda.
Esimese osaga oleme kenasti hakkama saanud. Tänaseks juba mõned päevad ka Albaanias selget merevett ja päikest saanud nautida.
Seni on kõik piirid olnud täiesti probleemivabad. Ei mingeid küsimusi. Seltskond tuttavaid mootorrattureid on ringiga ka koju tagasi jõudnud ja kogemus sama-piirid on lahti.
Küll aga on mõistlik hoida silma peal asjakohastel ametlikel veebilehtedel, saamaks infot nakatunute arvu kohta riikides. Montenegros näiteks nakatunute arv kasvab endiselt ja on kusagil 100/100 000 kandis. See sundis meid sealt ka soovitust kiiremini edasi liikuma.
Maskides inimesi ja 2+2 silte on igal pool olnud näha. Samas liiga hoolega seda ei järgita. Enamus võtab siiski vabalt. Maske on igal pool saada, antakse tasuta.
Igatahes, postituse mõte on selles et reisida on võimalik. Kas ka mõistlik, seda otsustab igaüks ise.
Olge terved!
Eile väike tagasilöök ka- nimelt ebaõnnestus Albaaniast Kreekasse sisenemine. Alguses proovisime sinisilmselt maad mööda "Albaania lõpust" Kreekasse siseneda. Saadeti tagasi. Uurisime veidi netist, meritsi pidada saama. Proovisime siis Sarantest praamiga Korfule saada, et sealt edasi järgmise praamiga mandrile seilata. Paraku ei saanud isegi sadamasse sisse. Kinni teadmata ajaks.
Ametlikult on Kreeka siiski lahti. Reaalsuses on avatud ainult üks piiripunkt Bulgaariaga. Tuleb esitada neg.test, järjekorrad on meeltud ja sisse saamine pidi olema täielik loterii.
Lennujaamade kohta ei oska kommenteerida. Pileteid müüakse. Meie seltskonnal läksid igatahes ostetud piletid vett vedama kuna plaanid tuli ringi teha. Samas, Varssavist Tiranasse saab 20-30€/ üks ots.
Elu on seiklus!
Aga kas tagasi ka saab? Balkan ju jälle omadega nati upakil selle viiruseasjaga.
Eks näis. Ega siin ka paha pole
Sattusin pikemale Läti tripile ja avastasin seal ühe superhea mototee, mille olemasolu tahtsin jagada ka teistega, kellel lõunanaabrite juurde asja.
Üks kunagine käänuline kruusatee on saanud EU raha toel uhiuue asfaltkatte. Tee on liiklusest tühi, looduskaunis, käänuline kui kurat, 20 kilomeetrit Sauga ringrada, ainult põrkepiirded on lisaks. Tee number on P32 ja mina keerasin sellele suurelt Riia-Pihkva maanteelt Augšlīgatne ristist, suund lõunasse. Ja sealt siis Nītaure–Slīpe–Zaube–Meņģele–Koknese. Kokneses on muuseas Daugava ja Perse jõe kohtumiskohas vana Koknese lossi varemed. Ilus koht.
Ja vesikonnahuvilistele veel niipalju, et Lätis on kaks Perse nimelist jõge, teine on küll pehmem ja algab B-tähega – Berse...
Head sõitmist!
Niisiis. Eile sai tehtud Varssav-Dresden-München-Zell am See. 1300 km, päris brutaalne, aga kohal, viimane 100 km oli pimedas ja vimas Alpide vahel keerutamist. Homme lubab vihma, E ja T peaks olema ilm ranna ja Grossglockneri jaoks. Ma pole tegelikult teab mis kogemustega sõitja ja mulle meeldib odav ja lihtne tehnika ja varustus, kui ise ei prooviks ega siis kindlalt teaks ka, kas mu ideoloogia on õige, aga kõigi selliste pikkade reiside kogemuse pealt ütleks kokkuvõtteks ikka, et rohkem sõitu, vähem mõla! Kõik need 20k rattad, 500E telgid ja 160E rehvid on täiesti ebavajalìkud, ma ei kujuta küll ette, millisesse auku ma nad peaks omale istuma, et mingit väärtust lisada oma reisile.
Täna siin Saksas vihmane jah, eile oli see eest 5+ ilm. Reedel sai ise samuti Varssavist starditud, kuid keerasime Berliini peale ja siit nüüd täna Dresdeni. A me laisad autoga
Tuleb nõustuda, et saab ka soodsalt läbi ja näiteks JYSKi telk täidab oma ülesande täitsa ära.
Minu 2,2 ruutmeetrine valgusküllane ühekorruseline penthouse-stuudio nädal tagasi Norras vaatega Lofootidele.
Valminud Hiinas, aga ümberpaigutamine nõuab vähest vaeva. Ehitatud kaasaegsetest ehitusmaterjalidest; polüsterist ja nailonist. Kandekonstruktsioonides kasutatud klaasfiiberplasti? ja alumiiniumi. Katuse vihmakindlus hämmastavad 1200mm. Põrand ühendatud maaküttega, siseruumi kütab õhksoojuspump mis reguleerib ennast ise vastavalt välisõhu temperatuurile. Ventilatsioon on passiivne, läbi kahe laes asuva võrguga kaetud ava. Tenthousis on üks panoraam vaatega Queensize voodikohaga magamistuba. Lisa mugavusena on võimalik kasutada võrkuksega sääsetõkke režiimi. Köök, vannituba ja WC esiukse avamise kaugusel. Naabrid vastavalt omaniku soovile. Parkimine tasuta. Hoolduskulud puuduvad. Katastritunnus puudub.
Kokkupakituna 55x10cm ja kaalub kõigest 1.5kg. Hind 12.99€.
Mul on sama telk, see on huvitav leid, sest 1500 mm (mitte 1200) on kirjas ja teised sarnased on kõik a la 400. See aga on 12.99 eest täiesti vihmakindel ja kõik muud plussid ka, st väike, kerge, kiiresti kokku-lahti ja mahutab ka varustuse vihma eest peitu. Tegelikult muidugi täpselt neid hindu ei vaadanudki ja ei mäleta, aga magamiskott ja madrats olid vist ka a la 6 ja 8. Muidugi kui vaja kuskil külmas magada jne siis see kõik teine asi, aga kui sõidad lõunasse siis samahästi võib ka 4.50 eest koormakatte võtta, mille saab puu ja ratta vahele vihmavarjuks tõmmata.
LendavTaldrik kirjutas: ↑26 Juul 2020, 13:11Tuleb nõustuda, et saab ka soodsalt läbi ja näiteks JYSKi telk täidab oma ülesande täitsa ära.
Minu 2,2 ruutmeetrine valgusküllane ühekorruseline penthouse-stuudio nädal tagasi Norras vaatega Lofootidele.
pilt.png
Valminud Hiinas, aga ümberpaigutamine nõuab vähest vaeva. Ehitatud kaasaegsetest ehitusmaterjalidest; polüsterist ja nailonist. Kandekonstruktsioonides kasutatud klaasfiiberplasti? ja alumiiniumi. Katuse vihmakindlus hämmastavad 1200mm. Põrand ühendatud maaküttega, siseruumi kütab õhksoojuspump mis reguleerib ennast ise vastavalt välisõhu temperatuurile. Ventilatsioon on passiivne, läbi kahe laes asuva võrguga kaetud ava. Tenthousis on üks panoraam vaatega Queensize voodikohaga magamistuba. Lisa mugavusena on võimalik kasutada võrkuksega sääsetõkke režiimi. Köök, vannituba ja WC esiukse avamise kaugusel. Naabrid vastavalt omaniku soovile. Parkimine tasuta. Hoolduskulud puuduvad. Katastritunnus puudub.
Kokkupakituna 55x10cm ja kaalub kõigest 1.5kg. Hind 12.99€.
Äste saadud, ma loll ostsin sama vinge maja omal ajal Saksast 29.95€ aga noh, on teine teeninud ka juba aastaid ja nüüd reservis.
Tere !
Ümber viisava euroopa vastu päeva. Pikkuseks ca 40 000 km. Ööbin peamiselt telgis. Naudin ja sõidan. Reis alles suht alguses. Jälgida saab läbitud marsruuti kvatelecom.ee kaartilt.
Ma olen siin varemgi kirjutanud, et jyski telk korralikult ülespanduna on väga asjalik. Lihtsalt miinus ülespüstitamise aeg, ühe inimesega püstitamise kiirus ja materjalidest tulenev kaal. Kes neid viimaseid ka tahab, siis ostabki kallima telgi. Oma jyski oma kestis 10a probleemideta ja oleks veel kauemgi kestnud. Minule sai määravaks püstitamise kiirus ja pm võimatu üksi suure tuulega pealmist katet peale saada.
Ümber Euroopa viisavaba osa . Vastu päeva. Püüan külasta tippe. Ööbin telgis . Vähemalt siiani. Pikkuseks ca 40 000 km. Kestuseks ca 5 kuud. Alustasin 8. Juulil. Selle mis juba läbitud, leiab kvatelecom.ee/kaart/. Midagi leiab ka instagramist ja youtubist . Püüan tõestada ,et euroopa on ümmargune. Märksõnaks valterkraavi. Olen alles suht alguses aga Norra põhjaosa on läbi sõidetud. Ja asjalikud nõuanded on teretulnud. Küsida võib kaaa.
Tänud lugemast.
Tervitades.
Valter Kraavi
valter1 kirjutas: ↑27 Juul 2020, 08:47Ümber Euroopa viisavaba osa . Vastu päeva. Püüan külasta tippe. Ööbin telgis . Vähemalt siiani. Pikkuseks ca 40 000 km. Kestuseks ca 5 kuud. Alustasin 8. Juulil. Selle mis juba läbitud, leiab kvatelecom.ee/kaart/. Midagi leiab ka instagramist ja youtubist . Püüan tõestada ,et euroopa on ümmargune. Märksõnaks valterkraavi. Olen alles suht alguses aga Norra põhjaosa on läbi sõidetud. Ja asjalikud nõuanded on teretulnud. Küsida võib kaaa.
Tänud lugemast.
Tervitades.
Valter Kraavi
Väga äge! kindlasti jälgin edaspidi
Ja mis piikidega tagasi tullakse niiumbes jõulu ajal?
Ümber Euroopa viisavaba osa . Vastu päeva. Püüan külasta tippe. Ööbin telgis . Vähemalt siiani. Pikkuseks ca 40 000 km. Kestuseks ca 5 kuud. Alustasin 1. Juulil. Mis juba läbitud leiab kvatelecom.ee/kaart/. Midagi leiab ka instagramist ja youtubist . Püüan tõestada ,et euroopa on ümmargune. Märksõnaks valterkraavi. Olen alles suht alguses aga Norra põhjaosa on läbi sõidetud. Ja asjalikud nõuanded on teretulnud. Küsida võib kaaa.
Tänud lugemast.
Tervitades.
Valter Kraavi
Elame näeme. KOJU kasvõi käpuli.
. Veel üks vaade kesk-põhja Norrast .maantee F17 . Samas pean kiitma ka E6 te. Nimelt seal jäävad teele kõrgemad tasandikud - külmemad , tuulisemd , kõhedust tekitavamd. Samas väsitavamad. Nii on et kõike läbi sõita ei jõua . Ees ootab ka lõuna Euroopa. Head tsikeldamist.