@Henn
Ma ei pidanud silmas seda,et keegi võtaks mingi CB või PMR(seda saab kusjuures olemasoleva kiivrikomplektiga teha üle BT üsna lihtsalt) saatja ja aretaks selle tsiklile. Pidasin silmas,et kõik need cardod-senad-midlandid jne arendajad võiks mõelda suunas kuidas neid asju saab lihtsamalt ja laiamale ringile kasutusse anda. Ehk luues seda uut sidestandardit võik see olla midagi muud ja lihtsamat(kasutada,mitte toota luua) a´la PMR või CB.
Oht,et keegi nüüd hakkab kohe mingeid oelmatu raha eest hiina junne kasutama ei ole vast reaalne. Meil on veoaktes CB saatjad ja neid on saada palju eri hinnas ning eri tasemega,aga me kasutame ikkagi üldjuhul Presidendi Taylorit või ühte teist samalaadset, mille hinna eest saaks ilmselt ka 2-3 odavamat osta. Ehk kui Cardo või Sena või Midland või idagi muud on hea,siis seda ostetaks ja eks igal asjal ole oma funclub.
Suureks miinuseks tavakasutajale tänasel kiirel ajastul on muidugi see, et ilma manuali lahti võtmata, ei tee Sena ega Cardoga suurt midagi. Tegelikult need seadmed nõnda keerukad polegi, aga vajab natuke kannatust ja tehnilist mõistmist. Viimast aga napib kohati üsna tugevalt. Alati on ju lihtsam kiruda ja nentida, et asi ei toimi
Ei, suureks miinuseks on eeldamine, et inimene kes korra kvartalis selle jubina karbist välja võtab suudab meeles pidada, mida tähendab kaks kollast või üks punane vilksatus nt. Kas vajutama või all hoidma pidi 1. või 3. nuppu jne.. See, et lugege manuaali on loll jutt. Keegi ei lähe tsikliga sõitma see kapsas kaenlas, et kusagil Kapa-Kohilas sõpradega kohtudes raamatu järgi paaritamisega tegelema hakata.
@Henn
Ma ei pidanud silmas seda,et keegi võtaks mingi CB või PMR(seda saab kusjuures olemasoleva kiivrikomplektiga teha üle BT üsna lihtsalt) saatja ja aretaks selle tsiklile. Pidasin silmas,et kõik need cardod-senad-midlandid jne arendajad võiks mõelda suunas kuidas neid asju saab lihtsamalt ja laiamale ringile kasutusse anda. Ehk luues seda uut sidestandardit võik see olla midagi muud ja lihtsamat(kasutada,mitte toota luua) a´la PMR või CB.
Oht,et keegi nüüd hakkab kohe mingeid oelmatu raha eest hiina junne kasutama ei ole vast reaalne. Meil on veoaktes CB saatjad ja neid on saada palju eri hinnas ning eri tasemega,aga me kasutame ikkagi üldjuhul Presidendi Taylorit või ühte teist samalaadset, mille hinna eest saaks ilmselt ka 2-3 odavamat osta. Ehk kui Cardo või Sena või Midland või idagi muud on hea,siis seda ostetaks ja eks igal asjal ole oma funclub.
Siis tekib küsimus, et milleks seda ühist asja lõpuks vaja oleks kui nagunii ostetaks kallimaid asju ehk siis Cardot ja Senat... Minuarust täna on ju kõik ok. tahad rääkida siis paarisaja € eest sa seda saad( näiteks Cardo). Ja kui mingi hetk enam ei tahagi siis müüd selle seadme veel ~160-190€ eest maha.
Suureks miinuseks tavakasutajale tänasel kiirel ajastul on muidugi see, et ilma manuali lahti võtmata, ei tee Sena ega Cardoga suurt midagi. Tegelikult need seadmed nõnda keerukad polegi, aga vajab natuke kannatust ja tehnilist mõistmist. Viimast aga napib kohati üsna tugevalt. Alati on ju lihtsam kiruda ja nentida, et asi ei toimi
Ei, suureks miinuseks on eeldamine, et inimene kes korra kvartalis selle jubina karbist välja võtab suudab meeles pidada, mida tähendab kaks kollast või üks punane vilksatus nt. Kas vajutama või all hoidma pidi 1. või 3. nuppu jne.. See, et lugege manuaali on loll jutt. Keegi ei lähe tsikliga sõitma see kapsas kaenlas, et kusagil Kapa-Kohilas sõpradega kohtudes raamatu järgi paaritamisega tegelema hakata.
Ma kasutan Cardot mitu korda kuus. Aga kuna enamasti midagi muutma ei pea (lihtsalt lülitad sisse/välja), siis mul on paari olulisema liigutuse juhendi lingid telefonis lemmikute all. Mõnikord, kui meelde ei tule, siis vaatan sealt. Juhendid on meelega juppideks löödud. Näiteks reseti juhend stillis 10 sekundiline video ja grupi loomise juhends stiilis minut vmt.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 16 Aug 2022, 10:34
Postitas Madlobster
põhi probleem ongi see, et menüüde ülesehitus on keerukas ja võimalusi palju. Kellelgi (kes ei näpi töö pärast vms neid igapäevaselt) ei jää see mudru (vilgutused ja piiksatused) meelde.
Ja kui nüüd on isegi sama firma erinevad mudelid, siis igal ühel peab olema oma "tatsibau", millest näpuga järge ajada, ja piikse lugeda ja lõpuks tõdeda, et ju sul on vana firmware alles ja sellepärast ei saa vms. Samal ajal higi voolab saapasäärde ja tahaks sõitma hakata.
Ja see teebki nende kasutamise võimatuks, kui tahad täna kohe ühe tiiru teha. Tõenäoliselt pikaks reisiks valmistudes jõuab neid updeitida ja paaritada jne.
Kui aga iga hommik on jälle loterii, kes saab täna kaasa rääkida ja kes ei saa, siis on see jah üsna frustratsiooni tekitav.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 16 Aug 2022, 10:35
Postitas Jesper
See on ikka naljakas, et muudes teemades on kõik klemmid sellised hakkamasaajad ja handymanid, et kõigi akudrellide mudelinumbrid on pähe õpitud, karburaatori düüsid on padrunite moodi vöö peal reas ja igaüks, kellel pole kümmet Makita akut riiulil ootamas, on lödipüks. Aga kui misiganes digiseadmel peab ühte nuppu vajutama või siis kui kõik maailmas viimase 20a jooksul toodetud seadmed ei ühildugi sajaprotsendiliselt omavahel, on nutt ja hala taevani.
Reaalselt see Cardo juhend on ühe A4 suurune ja nii suurte piltidega, et isegi kolmeaastane saab hakkama. Senat pole näppu juhtunud, aga ei usu, et see palju erineb.
Võibolla ongi parem, kui see seade gruppi ühendamata jääb, kes seda virinat ikka kuulata jaksab.
põhi probleem ongi see, et menüüde ülesehitus on keerukas ja võimalusi palju. Kellelgi (kes ei näpi töö pärast vms neid igapäevaselt) ei jää see mudru (vilgutused ja piiksatused) meelde.
Ja kui nüüd on isegi sama firma erinevad mudelid, siis igal ühel peab olema oma "tatsibau", millest näpuga järge ajada, ja piikse lugeda ja lõpuks tõdeda, et ju sul on vana firmware alles ja sellepärast ei saa vms. Samal ajal higi voolab saapasäärde ja tahaks sõitma hakata.
Ja see teebki nende kasutamise võimatuks, kui tahad täna kohe ühe tiiru teha. Tõenäoliselt pikaks reisiks valmistudes jõuab neid updeitida ja paaritada jne.
Kui aga iga hommik on jälle loterii, kes saab täna kaasa rääkida ja kes ei saa, siis on see jah üsna frustratsiooni tekitav.
Mis puudutab näiteks seadmete tarkvara uuendamist siis kes ise pole tahtnud või hakkama saanud on ikka abi saanud. Ehk siis ei peagi ise sellega tegelema. Selleks on spetsialistid. Mul on ka käinud kohapeal kliendid kes ei saa sidet püsti. Vaatame üle ja leiame lahenduse. Lõpuks ongi asjad korda saanud ja ka juhtnöörid antud mis ja kuidas. Tähtis ongi lõpuks, et klient ei jääks oma mures või küsimuses üksi.
See on ikka naljakas, et muudes teemades on kõik klemmid sellised hakkamasaajad ja handymanid, et kõigi akudrellide mudelinumbrid on pähe õpitud, karburaatori düüsid on padrunite moodi vöö peal reas ja igaüks, kellel pole kümmet Makita akut riiulil ootamas, on lödipüks. Aga kui misiganes digiseadmel peab ühte nuppu vajutama või siis kui kõik maailmas viimase 20a jooksul toodetud seadmed ei ühildugi sajaprotsendiliselt omavahel, on nutt ja hala taevani.
Reaalselt see Cardo juhend on ühe A4 suurune ja nii suurte piltidega, et isegi kolmeaastane saab hakkama. Senat pole näppu juhtunud, aga ei usu, et see palju erineb.
Võibolla ongi parem, kui see seade gruppi ühendamata jääb, kes seda virinat ikka kuulata jaksab.
No tundub, et sa pole vist seltskonnaga ringi sõitnud? (ja üritanud kõiki vestlusesse paaritada)
Jah sena S20 paaritamiseks pole vaja isegi ühtegi nuppu vajutada (va sisse lülitada)
Kui oled kellegi käest dualbacki muretsenud, et naisega juttu ajada, siis pole vahet on sul cardo/sena tipp mudel või noname aliexpressist. Enamasti läheb iga sisselülitusega side püsti.
Mitte kasutatavusest saad aru, siis kui on rohkem kui kaks seadet (erinevad tootjad, erinevad mudelid, erinevad firmwared). Siis hakkab reeglina eriline loterii pihta. Ja see kui korra oled kõigi vahel ühenduse püsti saanud ei tähenda seda, et see püsib päeva lõpuni või taastub hommikul endisel kujul.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 16 Aug 2022, 12:48
Postitas morse
erinevate mudelite kokku ühendamine on tüütu ja pikas plaanis ei tasu ära.
eelmine aasta ostis üks Senaga tuttav Packtalki ja sel aastal teine. Rohkem Senaomanikke ma vist ei tunne. G9 kasutajad on ka 99% Pactalki peale tulnud (nad said küll DMC gruppi kenalt sisse sillatud aga see oli tüütu ja me suunasime nad viisakalt poodi).
Cardo aku on liiga väike aga selle elab üle.
Muidu kasutaja @Jesper viimase postitusega nõus. Ja see “düüsid vööl reas nagu padrunid” tegi korralikult nalja!
Probleem algab sealt, et Sena suudab ennast müüa kiivritootja margipõhiseks sideseadmeks. Kui nüüd on osa oma margipõhiste sidede ja kiivritega, ja osa Cardodega, siis ongi jama majas. Ma ostaks kah kiivripõhise Sena aga tean ,et Cardo on üldiselt meil levinud. Samas tutvusringkonnas on ka mitmeid kiivripõhiseid Senna kasutajaid. Mitut sidejunni kah ei taha osta.
Tegelikult on see väga suur probleem. Tähtsad onud Euroopas hetkel kaaluvad, kas ära keelata KÕIK väljaulatuvad sideseadmed, sealhulgas siis Midlandid, Cardod ja Senad, mis ei ole konkreetselt kiivrisse sisse ehitatud. https://unece.org/sites/default/files/2 ... -19e_1.pdf
Põhjus lihtne - miski kandiline jublakas kiivri küljel kindlasti mõjutab kiivri turvalisusomadusi. Ka tekkiv tuulemüra on oht turvalisusele. Sena on seega siin pääris mitu sammu teistest ees ja hetkel tundub, et kui peaks see pügalake tõesti vastu võetama, siis ka suht monopoolses seisundis, sest minuteada hetkel kõigi suuremate kiivritootjate inbuilt kommunikaatorid on Sena baasil tehtud.
Probleem algab sealt, et Sena suudab ennast müüa kiivritootja margipõhiseks sideseadmeks. Kui nüüd on osa oma margipõhiste sidede ja kiivritega, ja osa Cardodega, siis ongi jama majas. Ma ostaks kah kiivripõhise Sena aga tean ,et Cardo on üldiselt meil levinud. Samas tutvusringkonnas on ka mitmeid kiivripõhiseid Senna kasutajaid. Mitut sidejunni kah ei taha osta.
Tegelikult on see väga suur probleem. Tähtsad onud Euroopas hetkel kaaluvad, kas ära keelata KÕIK väljaulatuvad sideseadmed, sealhulgas siis Midlandid, Cardod ja Senad, mis ei ole konkreetselt kiivrisse sisse ehitatud. https://unece.org/sites/default/files/2 ... -19e_1.pdf
Põhjus lihtne - miski kandiline jublakas kiivri küljel kindlasti mõjutab kiivri turvalisusomadusi. Ka tekkiv tuulemüra on oht turvalisusele. Sena on seega siin pääris mitu sammu teistest ees ja hetkel tundub, et kui peaks see pügalake tõesti vastu võetama, siis ka suht monopoolses seisundis, sest minuteada hetkel kõigi suuremate kiivritootjate inbuilt kommunikaatorid on Sena baasil tehtud.
Minu meelst Nolani sisseehitatud ei ole Sena. Kas neil mitte Midland polnud, aga võin eksida. Samas mul on ja mu meelest väga mugav ning äpp töötab ka nüüd väga hästi. kiivriküljest põhimõtteliselt ainult sisselülitamine. Mingi suurema gruppi konverents on ka võimalik teha,aga kuidas pole uurinud. Kahe seadmega opereerib lihtsalt ehk ilma manualita ainult äppi abil. Mingeid tulukesi jälgida ja sädemeid püüda ei viitsiks
Probleem algab sealt, et Sena suudab ennast müüa kiivritootja margipõhiseks sideseadmeks. Kui nüüd on osa oma margipõhiste sidede ja kiivritega, ja osa Cardodega, siis ongi jama majas. Ma ostaks kah kiivripõhise Sena aga tean ,et Cardo on üldiselt meil levinud. Samas tutvusringkonnas on ka mitmeid kiivripõhiseid Senna kasutajaid. Mitut sidejunni kah ei taha osta.
Tegelikult on see väga suur probleem. Tähtsad onud Euroopas hetkel kaaluvad, kas ära keelata KÕIK väljaulatuvad sideseadmed, sealhulgas siis Midlandid, Cardod ja Senad, mis ei ole konkreetselt kiivrisse sisse ehitatud. https://unece.org/sites/default/files/2 ... -19e_1.pdf
Põhjus lihtne - miski kandiline jublakas kiivri küljel kindlasti mõjutab kiivri turvalisusomadusi. Ka tekkiv tuulemüra on oht turvalisusele. Sena on seega siin pääris mitu sammu teistest ees ja hetkel tundub, et kui peaks see pügalake tõesti vastu võetama, siis ka suht monopoolses seisundis, sest minuteada hetkel kõigi suuremate kiivritootjate inbuilt kommunikaatorid on Sena baasil tehtud.
Kas Sena ise lobistab seda seaduseelnõud?
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 16 Aug 2022, 17:38
Postitas Ain
Siis võiks tulla juba mingi üldise standardi järgi auk või pesa kuhu saab seadmeid paigaldada. Tootjad lihtsalt kohandavad oma seadmed sinna sobivaks..
Aga sellisel juhul peaks muutuma midagi ka seikluskaamerate valdkonnas. Arvan, et niipea ei juhtu midagi. Selleks peaks olema mingid konkreetsed juhtumid kus tehakse selgeks, et midagi toimus tänu sideseadmele kiivril.
Huvitav oleks näha mingeid numbreid maailmast kellel kui suur turuosa on sideseadmete müügis.
Siis võiks tulla juba mingi üldise standardi järgi auk või pesa kuhu saab seadmeid paigaldada. Tootjad lihtsalt kohandavad oma seadmed sinna sobivaks..
Aga sellisel juhul peaks muutuma midagi ka seikluskaamerate valdkonnas. Arvan, et niipea ei juhtu midagi. Selleks peaks olema mingid konkreetsed juhtumid kus tehakse selgeks, et midagi toimus tänu sideseadmele kiivril.
Huvitav oleks näha mingeid numbreid maailmast kellel kui suur turuosa on sideseadmete müügis.
Ainuke mis juhtuma peab on EÜ komisjoni otsus, et päevast X tohib müüa EUs vaid neid sideseadmed, mis vastavad parameetritele XY ja Z. Pole mingeid traagilisi õnnetusi tarvis. Ja esimeseks on vaja, et keegi näitaks üles piisavat huvi ja teeks komisjonile selgeks, et tootjate poolt toimub pidevalt tarbijate kottimine omakasu eesmärgil ning lisaks hüljeste ja pingviinide heaolule pole erinevad standardid samuti näidustatud.
Siis võiks tulla juba mingi üldise standardi järgi auk või pesa kuhu saab seadmeid paigaldada. Tootjad lihtsalt kohandavad oma seadmed sinna sobivaks..
Aga sellisel juhul peaks muutuma midagi ka seikluskaamerate valdkonnas. Arvan, et niipea ei juhtu midagi. Selleks peaks olema mingid konkreetsed juhtumid kus tehakse selgeks, et midagi toimus tänu sideseadmele kiivril.
Huvitav oleks näha mingeid numbreid maailmast kellel kui suur turuosa on sideseadmete müügis.
Siis võiks tulla juba mingi üldise standardi järgi auk või pesa kuhu saab seadmeid paigaldada. Tootjad lihtsalt kohandavad oma seadmed sinna sobivaks..
Aga sellisel juhul peaks muutuma midagi ka seikluskaamerate valdkonnas. Arvan, et niipea ei juhtu midagi. Selleks peaks olema mingid konkreetsed juhtumid kus tehakse selgeks, et midagi toimus tänu sideseadmele kiivril.
Huvitav oleks näha mingeid numbreid maailmast kellel kui suur turuosa on sideseadmete müügis.
Tere
Mure järgmine, et minul on Sena 20S ja sõbral SENA 10U FOR KRIOS.
Ühendub ära ja kõik oleks nagu korras, aga levi ulatus pole üle 100m.
Kas võib olla, et teen midagi valesti või peabki nii olema?
Ei tundu nagu normaalne
Tere
Mure järgmine, et minul on Sena 20S ja sõbral SENA 10U FOR KRIOS.
Ühendub ära ja kõik oleks nagu korras, aga levi ulatus pole üle 100m.
Kas võib olla, et teen midagi valesti või peabki nii olema?
Ei tundu nagu normaalne
Liiga vähe infot - teadmata on, mida te ette võtnud olete ja kuidas see 100m välja näeb.
Aga üldsielt 100m pole kuskilt otsast normaalne. Lubatud 900m te 10U-st välja ei pigista aga 500m võiks küll suht möödaminnes saavutatav olla.
Kas see 100m on otsenähtavusega või kuidagi teisiti? Mis siis juhtub, kui disatants üle 100m on?
Kas tarkvara on mõlemal seadmel uuendatud? Kui ei siis uuenda ära, proovi ära ja tule räägi uuesti.
Kuidas te ühendust teostate? Äkki on siin kivi all vähk peidus?
Võimalik ka, et üks kahest seadmest on vigane. Selleks et teada saada kumb, proovi küla pealt leida kolmas seade, siis saad kiirelt teada.
Tere
Mure järgmine, et minul on Sena 20S ja sõbral SENA 10U FOR KRIOS.
Ühendub ära ja kõik oleks nagu korras, aga levi ulatus pole üle 100m.
Kas võib olla, et teen midagi valesti või peabki nii olema?
Ei tundu nagu normaalne
Liiga vähe infot - teadmata on, mida te ette võtnud olete ja kuidas see 100m välja näeb.
Aga üldsielt 100m pole kuskilt otsast normaalne. Lubatud 900m te 10U-st välja ei pigista aga 500m võiks küll suht möödaminnes saavutatav olla.
Kas see 100m on otsenähtavusega või kuidagi teisiti? Mis siis juhtub, kui disatants üle 100m on?
Kas tarkvara on mõlemal seadmel uuendatud? Kui ei siis uuenda ära, proovi ära ja tule räägi uuesti.
Kuidas te ühendust teostate? Äkki on siin kivi all vähk peidus?
Võimalik ka, et üks kahest seadmest on vigane. Selleks et teada saada kumb, proovi küla pealt leida kolmas seade, siis saad kiirelt teada.
Tarkvara uuendust pole teinud.
Distants 100m on minupoolt natuke isegi üle pingutatud, tegelikult on seda veel vähem.
Ühenduse oleme teinud selle video järgi
Kui vahe liiga pikaks läheb, siis lihtsalt hakkab 20s seadmes hakkima, 10U kuuleb juttu oluliselt kaugemalt. Vahe pikenedes kaob jutt lõplikult.
Vahet pikemaks lastes kõlab mitu piiksu, ise olen sellest aru saanud, et vb siis kaob levi lõplikult.
Võtsime ka 10U antenni kiivri koore alt välja, aga sellest abi ei olnud.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 09 Sept 2022, 18:44
Postitas ir
20S-il oli ikkagi uuendus tehtud
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 12 Sept 2022, 08:29
Postitas Macintosh
Kõik hard resetid jms on tehtud? (https://community.sena.com/hc/en-us/art ... tory-Reset)
Tee talle hard reset ja uuenda tarkvara uuesti. Tee seda korduvalt. Mõnel puhul on see aidanud. Kuna sa tead, et viga on sinu seadmes siis leia mõni teine Sena katsetamisel ja proovi uuesti, vaata kas saad sama tulemuse. Kui saad siis on su peakomplekt vigane - kui garantii kehtib siis vaheta ümber, kui ei siis s*tt jõul.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 12 Sept 2022, 19:19
Postitas ir
Tundub, et vigane on10U. Reset tehtud, aga uuendust teha ei lase. Garantii on. Sõber suhtleb Sena-ga, eks näeb mis saab.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 21 Dets 2022, 09:31
Postitas Jazzyl
Head foorumlased, kuulaks Teie ideid.
Kui tänasel päeval peaks valima sidesüsteeme, siis millist? Valik on suhteliselt kirju. Odavama otsa omad välistaks kohe.
Head foorumlased, kuulaks Teie ideid.
Kui tänasel päeval peaks valima sidesüsteeme, siis millist? Valik on suhteliselt kirju. Odavama otsa omad välistaks kohe.
Head foorumlased, kuulaks Teie ideid.
Kui tänasel päeval peaks valima sidesüsteeme, siis millist? Valik on suhteliselt kirju. Odavama otsa omad välistaks kohe.
Hea on alguses määratleda, et milleks sa sidesüsteemi soovid: muusika, telefon, vestlus kaasõitjaga, vestlus sõdidukaaslastega. Viimasel juhul oled sa igal juhul piiratud selle tootja toodetega, mida su sõbrad kasutavad, sest jätkuvalt ei ühendu erinevate tootjate seadmed omavahel (mõistlikul viisl).
Seda viimast probleemi on võimalik ületada ja ühendada erinevate sõitjate erinevate tootjate headsetid läbi Discord vestlusgrupi. See aga eeldab, et kohtades, kus sõidetakse on mobiilne andmeside olemas ja telefonis peab vastav äpp olema kogu aja sisse lülitatud ja igaüks peab omama Discordi kontot.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 21 Dets 2022, 14:50
Postitas Prets
Natuke oleneb ka kiivrist endast. Mõnel konkreetsel kiivril võibki sisseehitatud headset olla parim.
Natuke oleneb ka kiivrist endast. Mõnel konkreetsel kiivril võibki sisseehitatud headset olla parim.
Absoluutselt nõus, ei kujuta isegi ette mingit jurakat kiivri küljes. Mul ühendus telefoni ja tagaistujaga ning mõlemal samad kiivrid-seadmed.
Maci pakutud äpp on ka ilmselt tore asi(proovin kevadel ära ühe sõbraga kel on teise tootja seade),sest euroopas seigeldes on mobiililevi pea igalpool olemas. Meil siin metsades vast kõikjal pole, aga reisile minnes on 98% ajast olemas.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Postitatud: 23 Dets 2022, 10:18
Postitas Ain
Olen sideseadet aktiivselt kasutanud aastast 2010. See seade kiivri küljes pole kunagi häirinud. Pigem on see parim lahendus just neile kes on vähe aktiivsemad motomehed kellel mitu kiivrit. Ehk siis iga kiivri küljes on alus ja vastavalt mis kiivrit kasutad sinna seadme paned. Kiivrid muutuvad ajas ja lisaaluse saab ilma suurema vaevata jälle uue kiivri külge kinnitada. Kui midagi enam ei kasuta siis selle müüd suurema vaevata mõistliku hinnaga maha. Igasuguste sisseehitatud asjadega on selles osas asjad keerulisemad. Minu arust on täna see süsteem, et mingitel kiivritel on juba midagi sisse ehitatud mitte just kõige mõistlikum lahendus. Ehk siis ma pean ostma mingeid asju lisaks mida ma ei vaja..
Olen sideseadet aktiivselt kasutanud aastast 2010. See seade kiivri küljes pole kunagi häirinud. Pigem on see parim lahendus just neile kes on vähe aktiivsemad motomehed kellel mitu kiivrit. Ehk siis iga kiivri küljes on alus ja vastavalt mis kiivrit kasutad sinna seadme paned. Kiivrid muutuvad ajas ja lisaaluse saab ilma suurema vaevata jälle uue kiivri külge kinnitada. Kui midagi enam ei kasuta siis selle müüd suurema vaevata mõistliku hinnaga maha. Igasuguste sisseehitatud asjadega on selles osas asjad keerulisemad. Minu arust on täna see süsteem, et mingitel kiivritel on juba midagi sisse ehitatud mitte just kõige mõistlikum lahendus. Ehk siis ma pean ostma mingeid asju lisaks mida ma ei vaja..
Nõustun Morsega. Peale suvist avariid pidin kiivri välja vahetama, ja väga lihtne oli Sena ühe kiivri küljest teisele tõsta, selmet built in süsteem maha kanda ja uut hakata ostma
Olen sideseadet aktiivselt kasutanud aastast 2010. See seade kiivri küljes pole kunagi häirinud. Pigem on see parim lahendus just neile kes on vähe aktiivsemad motomehed kellel mitu kiivrit. Ehk siis iga kiivri küljes on alus ja vastavalt mis kiivrit kasutad sinna seadme paned. Kiivrid muutuvad ajas ja lisaaluse saab ilma suurema vaevata jälle uue kiivri külge kinnitada. Kui midagi enam ei kasuta siis selle müüd suurema vaevata mõistliku hinnaga maha. Igasuguste sisseehitatud asjadega on selles osas asjad keerulisemad. Minu arust on täna see süsteem, et mingitel kiivritel on juba midagi sisse ehitatud mitte just kõige mõistlikum lahendus. Ehk siis ma pean ostma mingeid asju lisaks mida ma ei vaja..
Nõustun Morsega. Peale suvist avariid pidin kiivri välja vahetama, ja väga lihtne oli Sena ühe kiivri küljest teisele tõsta, selmet built in süsteem maha kanda ja uut hakata ostma