Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sinihammas ju sees, nagu ma aru saan... et siis lülita sinihammas sisse, tutvustad kiivrit/telefoni omavahel ja peaks toimima?
Sinihammas ju sees, nagu ma aru saan... et siis lülita sinihammas sisse, tutvustad kiivrit/telefoni omavahel ja peaks toimima?
Ei ole sinihammas sees. Peakomplekt ehk mikker ja kõlarid on lihtsalt eelpaigaldatud. BT seade tuleb eraldi osta. Eelpool on lingid kahele ühilduvale variandile.
morse kirjutas:Spoiler
Ei ole sinihammas sees. Peakomplekt ehk mikker ja kõlarid on lihtsalt eelpaigaldatud. BT seade tuleb eraldi osta. Eelpool on lingid kahele ühilduvale variandile.
Ma olen siin googeldanud ka sama tulemuse välja. Kahju. Muusika kuulamiseks/gpsi-ga ühendamiseks on see ikka sigakallis lahendus.
ranel kirjutas:Spoiler
morse kirjutas:Ei ole sinihammas sees. Peakomplekt ehk mikker ja kõlarid on lihtsalt eelpaigaldatud. BT seade tuleb eraldi osta. Eelpool on lingid kahele ühilduvale variandile.
Ma olen siin googeldanud ka sama tulemuse välja. Kahju. Muusika kuulamiseks/gpsi-ga ühendamiseks on see ikka sigakallis lahendus.
Võib ka nii vaadata asjale, et muusika kuulamine esitab seadmele vaat et kangemad nõudmised kui seljakotiga suhtlemisel. Selleks, et tsikli peal reaalselt mugavalt muusikat saaks kuulata, oleks hea kui:
Ma kardan, et odavad seadmed seda kõike ei suuda...
Nüüd pean muidugi tõdema, et seda kas Schuberthi Sena mudelid ülalmainitule vastavad või mitte, ma ei tea. Lihtsalt teoretiseerin.
Aga jah, ilmselt tuleb mõne kabedat tüüpi (ja kordades odavama) Hiina BT seadme paigaldamiseks need eelinstalleeritud kõlarid välja võtta või ringi tinutada.
Ma olen alati imestanud, et kuidas see waze saab nii udu olla (ja ei arendata paremaks ka!), et ta küll kaameraid nagu näitab, aga vot seda ei taipa näidata mis see kiirus selle kaamera all on. Poleks just raske sellist funktsionaalsust lisada.
ranel kirjutas:Spoiler
will111 kirjutas:Ma olen alati imestanud, et kuidas see waze saab nii udu olla (ja ei arendata paremaks ka!), et ta küll kaameraid nagu näitab, aga vot seda ei taipa näidata mis see kiirus selle kaamera all on. Poleks just raske sellist funktsionaalsust lisada.
Näitab ju vasakul all?
See on seadistuste all peidus. Valikud on, kas näitab, näitab ainult siis "kui ületad" või näitab koguaeg kiirusepiirangut.
Mida teema
äkki vahiks teed ja märke, mitte waze´i ja muid ekraaniga liituvaid üllitisi ning ei muutuks nii mugavaks.Mis teete rooli/lenksu taga?
simp, pean naisele siis ütlema, et ta ikka uuesti oma föönis need seadistused üles otsiks ja vaataks. väidetavalt ei olnud seal midagi seadistada aga tundus jube kahtlane jutt. samas mine tea, ei ole välistatud ka, et näiteks õuna ja androidi peal ongi samal äpil erinevad võimalused.
franz125, eitea keda sa täpselt adresseerisid selle ettepanekuga aga mina isiklikult ei olegi kunagi rooli taga olles mingeid üllitisi vahtinud. lenksu taga ammugi mitte. autos võib ka teisi reisijaid olla ja samas nagu ei tahaks kuskilt poola tripilt mingi rämeda trahvipagasiga väga tagasi tulla ka, kuidagi on ju vaja see kaamerajama ja kõik need erinevad "alad" seal ära tuvastada. kui märgid on poolpidused, üldse puudu või liiga hilja/vara, või kui neid on lihtsalt liiga palju korraga topitud siis ega väga midagi muud üle ei jää kui kasutada elektroonilisi abimehi. ja sellepärast ma tahakski, et waze (või misiganes äpp, mis on uptodate) ÜTLEKS mulle kõva häälega need paar lihtsat asja. Kaamera xx meetri pärast, xx km/h ala.
Waze hoiatab kiiruskaameraid ette ning saab ka seadistada, et näidatakse pidevalt lubatud kiirust ning hoiatust, kui seda ületatakse, küll aga ei saa seadistada, et kui pikalt see etteteatamine käib. Seega kui tuled ikka korraliku hooga, saad hoiatuse liiga hilja
Trast mi, ai nõu.
See äpp aga: https://play.google.com/store/apps/deta ... peed&hl=et on selles suhtes natukene rohkem seadistatav.
Peaks huvi pärast proovima...aga nime põhjal miskipärsat kipun arvama, et ju see vist tunnistab ainult eesti kaameravõrku?
Eesti omadega ma üldiselt saan hakkama, ka ilma abivahenditeta aga igasugused leedud ja poolad on need põhilised põnevuskohad. Seal on ka nii, et tihtipeale isegi kui märki näed ja enda arvates õige kiirusega sõidad siis tekib ikka kahtlusi, et kas äkki kuskil põõsas oli nüüd veel mingi märk ja kas see arvatavlubatud kiirus ikka on ka see õige lubatud kiirus seal kaamera all
See on ainult Eesti, jah.
Ega me neist äppidest enam lahti ei saa - see on nagu nendega, kes veel 5-10a tagasi raiusid, et ei mingit nutitelefoni! Milleks küll!? Nüüd vaatad, et nohistab midagi omaette nurgas, küsid, mis teed? Vastuseks, et mingit fakebooki nühinvms. ![]()
Mulle on Kiiruskaamerad ja Waze palju pappi säilitanud - pimedas või möödasõidul või teisi liiklusolusid jälgides või telefoni või kaasreisijaga rääkides jne.
Piipz kirjutas:Waze hoiatab kiiruskaameraid ette ning saab ka seadistada, et näidatakse pidevalt lubatud kiirust ning hoiatust, kui seda ületatakse, küll aga ei saa seadistada, et kui pikalt see etteteatamine käib. Seega kui tuled ikka korraliku hooga, saad hoiatuse liiga hilja
Trast mi, ai nõu.
See äpp aga: https://play.google.com/store/apps/deta ... peed&hl=et on selles suhtes natukene rohkem seadistatav.
Minu mäletamist mööda vähemalt kunagi sai küll seda vahemaad määrata. Äkki on siis nüüd mingite uuendustega ära keelatud.
Waze'il ei ole kunagi saanud, kasutan algusest saati.
franz125 kirjutas:Mida teema
äkki vahiks teed ja märke, mitte waze´i ja muid ekraaniga liituvaid üllitisi ning ei muutuks nii mugavaks.Mis teete rooli/lenksu taga?
Eelistame jälgida liiklussituatsiooni, mitte kaamerate pärast põdeda ja neid koguaeg otsida. Lätis või Leedus olid värskemad versioonid ikka päris pisikesed juba.
will111 kirjutas:simp, pean naisele siis ütlema, et ta ikka uuesti oma föönis need seadistused üles otsiks ja vaataks. väidetavalt ei olnud seal midagi seadistada aga tundus jube kahtlane jutt. samas mine tea, ei ole välistatud ka, et näiteks õuna ja androidi peal ongi samal äpil erinevad võimalused.
väike abi ka:
(lisaks võib vajalik olla ka see optsioon, täpselt ei mäleta)
Eelistame jälgida liiklussituatsiooni, mitte kaamerate pärast põdeda ja neid koguaeg otsida. Lätis või Leedus olid värskemad versioonid ikka päris pisikesed juba.
Ja liiklusmärkidel ei ole muidugi liiklussituatsioonidega midagi pistmist.
A vets ei tundu et kui lubatu piires sõita siis pole vaja liiklus kaameraid mööda põõsaid taga ajada.Ja märke leiab tee servast märksa lihtsamalt.
Eks te ise tea mis abivahendeid te kasutate aga mu meelest on see üks põhjustest miks nii linnas kui maanteel rämedalt lennatakse.Ja mis viga uhada-politsei eest hoiatatakse,kaamera eest hoiatatakse.Tulemused statistikas näha ja hullemaks läheb.Andke minna ![]()
franz125 kirjutas:Spoiler
Eelistame jälgida liiklussituatsiooni, mitte kaamerate pärast põdeda ja neid koguaeg otsida. Lätis või Leedus olid värskemad versioonid ikka päris pisikesed juba.
Ja liiklusmärkidel ei ole muidugi liiklussituatsioonidega midagi pistmist.
A vets ei tundu et kui lubatu piires sõita siis pole vaja liiklus kaameraid mööda põõsaid taga ajada.Ja märke leiab tee servast märksa lihtsamalt.
Eks te ise tea mis abivahendeid te kasutate aga mu meelest on see üks põhjustest miks nii linnas kui maanteel rämedalt lennatakse.Ja mis viga uhada-politsei eest hoiatatakse,kaamera eest hoiatatakse.Tulemused statistikas näha ja hullemaks läheb.Andke minna
Viitasin oma tekstis teadlikult ainult kaameratele. Märgid on teine teema.
Ma olen pikalt mõelnud, et peaks nüüd ca kümme aastat hiljem välja võtma liiklusõnnetuste statistika enne ja pärast kaameraid. Seal kus kaamerad on. Kahjuks pole ühtegi ametliku analüüsi silma jäänud.
Nohh, kui suur osa juhtidest kaamerat märgates kohe pidurit tallab, selle asemel et jalg lihtsalt gaasilt tõsta, siis... tagant otsasõidud teoorias peaks võrdlemisi levinud olema...
Moodsama masinaga on jalad pea kogu tee armatuuril ja näpp hoiab piirangute alas või enne kaameraid lihtsalt natuke pikemat aega kruisinuppu, nii et see numbreid 5 või 10 kaupa alla- või ülespoole lappama hakkab.
Mida rohkem tehnilisi abimehi, seda vähem juhtimisele ja rohkem kõrvalistele asjadele paraku tähelepanu pöörame.
Point nagu selles ongi et liikle nagu liiklema peab ja igasugused Waze ja muud sarnased probleemid kaovad nagu iseenesest ära..
Piipz kirjutas:Waze hoiatab kiiruskaameraid ette ning saab ka seadistada, et näidatakse pidevalt lubatud kiirust ning hoiatust, kui seda ületatakse, küll aga ei saa seadistada, et kui pikalt see etteteatamine käib. Seega kui tuled ikka korraliku hooga, saad hoiatuse liiga hilja
Trast mi, ai nõu.
See äpp aga: https://play.google.com/store/apps/deta ... peed&hl=et on selles suhtes natukene rohkem seadistatav.
Waze näitab mingi 450-500m ette ära kaamera(nii meil,kui kogu euroopas) ja samal ajal on ju sinu kiirus kui ka lubatud kiirus all vasakul nurgas näha.Kui 200-ga 70-e alas lendad,siis võib olla küll jääb aega väheks,kuigi ei tohiks,aga +20 ületades peaks paar korda jõudma nulli pidurdada selle ajaga.
Wazel ja ka Sygicul on kaamera asukoht kaardil juba kaugemal näha ka.
urmas66 kirjutas:Waze näitab mingi 450-500m ette ära kaamera(nii meil,kui kogu euroopas) ja samal ajal on ju sinu kiirus kui ka lubatud kiirus all vasakul nurgas näha.Kui 200-ga 70-e alas lendad,siis võib olla küll jääb aega väheks,kuigi ei tohiks,aga +20 ületades peaks paar korda jõudma nulli pidurdada selle ajaga.
Wazel ja ka Sygicul on kaamera asukoht kaardil juba kaugemal näha ka.
see 450-500m on täiesti piisav, kui sul on kiire telefon. Kui sul on telefon parasjagu millegipärast aeglane ja karjub oma kõlari asemel näiteks üle bluetoothi muusika vahele, siis tekib sinna juba liiga suur viivitus sisse. (muuska pausi, teavitus, muusika mängima võib aeglasemal telefonil üle BT mõnikümmend sekundit aega võtta) Tulemus on see, et saad teavituse siis kui pilti tehakse.
Lihtne lahendus oleks teavituse kaugus confitavaks muuta. Olen just eelkirjeldatud põhjusel sama mõelnud.
Pigem siis telefon nii seadistada,et võtab muusika maha ,kui teavitusi karjub. Mul on Waze puhul autos ainult telefoni kõlarist tulev hoiatuse heli ja piisab. Kui kõne lahti,siis vaigistab kõne ja karjub läbi auto kõlarite vahele.Sama ka tsikli sidekomplektiga. Sygic teeb seda nii,et võtab auto raadiol kõik helid ka maha ja ainult hoiatus karjub kõigist 8-st kõlarist. Lisaks läheb Waze ekraan ju roheliseks sellest kaamera ümber tekkivast sõõrist.
Midagi ikka ju silma jääb ,kui telefon või navi on nina ees? Ja kui ei jää,siis peab tõsisemalt sõitmisele keskenduma ja muud tegevused edasi lükkama.
see see point ongi, et kui ta üritab muusikat maha võtta, siis kehvema telefoni puhul jääb sinna räige viide sisse ja hoiatus tuleb liiga hilja.
telefon on joogitopsi hoidjas/selle kõrval hoidikus, mitte nina ees. St, silmapiirilt täiesti väljas ![]()
Ega äkki keegi selle foorumi lugejatest ei oma 76xx numbriga kohvikut?
Hr.Nõel kirjutas:Mul läksid enne Kesk Aasia trippi alla ...
FB veergudel ma ikka nägin üht-teist vilksamas aga ilmsegelt on siin ainest enamaks. Millal me päris reisijuttu oodata võime?
Ma ütlen ausalt, et ma ei viitsi juba ammu oma telefoni nii palju seadistada. Elu on näidanud, et kui 1kord seadistamisega ühele poole saad, siis on aeg telefoni vahetada.
Kui telefon on auto BT küljes, siis need teavitused ei tule sealt üldse kuuldavale. Ta suunab nad BT peale, aga mul mängib auto raadio. Teavitusi on ainult kõne ajal kuulda. Saab muuta kuskilt?
Ja kui telefon on kiivri küljes ja ise kaassõitjaga vestled, siis teavitused ei tule läbi. Käib ainult see mulks, mis on teavituse lõpus. Mõtlesin, et on telefoni või headseti probleem, aga praeguseks on vahetunud nii telefon, kui ka kiiver. Probleem on alles.
urmas66 kirjutas:Pigem siis telefon nii seadistada,et võtab muusika maha ,kui teavitusi karjub. Mul on Waze puhul autos ainult telefoni kõlarist tulev hoiatuse heli ja piisab. Kui kõne lahti,siis vaigistab kõne ja karjub läbi auto kõlarite vahele.Sama ka tsikli sidekomplektiga. Sygic teeb seda nii,et võtab auto raadiol kõik helid ka maha ja ainult hoiatus karjub kõigist 8-st kõlarist. Lisaks läheb Waze ekraan ju roheliseks sellest kaamera ümber tekkivast sõõrist.
Midagi ikka ju silma jääb ,kui telefon või navi on nina ees? Ja kui ei jää,siis peab tõsisemalt sõitmisele keskenduma ja muud tegevused edasi lükkama.
Kui nüüd täpne olla,siis minul Waze puhul need suht vaikimisi standard seaded ja telefoni puhul vist ka. Polegi midagi eraldi seadistanud. Kui Waze uues telefonis avasin,siis korra vaatsin seaded üle,võibolla midagi muutsin,aga võibolla ka mitte.
Sygicul on need seaded vaikimisi.
piiks kirjutas:Spoiler
Ma ütlen ausalt, et ma ei viitsi juba ammu oma telefoni nii palju seadistada. Elu on näidanud, et kui 1kord seadistamisega ühele poole saad, siis on aeg telefoni vahetada.
Kui telefon on auto BT küljes, siis need teavitused ei tule sealt üldse kuuldavale. Ta suunab nad BT peale, aga mul mängib auto raadio. Teavitusi on ainult kõne ajal kuulda. Saab muuta kuskilt?
Ja kui telefon on kiivri küljes ja ise kaassõitjaga vestled, siis teavitused ei tule läbi. Käib ainult see mulks, mis on teavituse lõpus. Mõtlesin, et on telefoni või headseti probleem, aga praeguseks on vahetunud nii telefon, kui ka kiiver. Probleem on alles.urmas66 kirjutas:Pigem siis telefon nii seadistada,et võtab muusika maha ,kui teavitusi karjub. Mul on Waze puhul autos ainult telefoni kõlarist tulev hoiatuse heli ja piisab. Kui kõne lahti,siis vaigistab kõne ja karjub läbi auto kõlarite vahele.Sama ka tsikli sidekomplektiga. Sygic teeb seda nii,et võtab auto raadiol kõik helid ka maha ja ainult hoiatus karjub kõigist 8-st kõlarist. Lisaks läheb Waze ekraan ju roheliseks sellest kaamera ümber tekkivast sõõrist.
Midagi ikka ju silma jääb ,kui telefon või navi on nina ees? Ja kui ei jää,siis peab tõsisemalt sõitmisele keskenduma ja muud tegevused edasi lükkama.
piiks kirjutas:Saab muuta kuskilt?
waze -> options -> voice & sound -> play sound to phone speaker
Millist elektrilist jalgratast linnavahele soovitate?
Kas mul on õigus, et juhtimisõiguse peatamise puhul ei saa ka mopeediga (AM kategooria) sõita?
Ole nüüd, siis ei tohiks ju ka jalgrattaga sõita ![]()