Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
ei pea kukkuma, tõmbab ka niisama töötades käigukasti õli silindrisse
ei pea kukkuma, tõmbab ka niisama töötades käigukasti õli silindrisse
Tere,
Kas keegi on proovinud voi kui hullumeelne see oleks kui, soitjat rajal raadiosaatja teel opetada?
Sass
Mingil ajal oli olemas isegi selline kiivri komplekt kus vastuvõtja sees aga eks ta ajaks ikka päris närvi ilmselt kui pingutad ja siis keegi "kaldalt" karjub , et keera peale Parim tulemus on nö videotreeningul mida pärast saab koos treneeriga analüüsida ja siis näed kka end kõrvalt ja saad aru et tegelt ei teegi nii nagu soovitav oleks.
Kui poiss alles esimesi samme tegi rajal, siis kasutasin telefone selleks. Panin klapid poisile pähe, telefoni kotiga kaenlaalla ja siis sai telefoni teel räägitud mida tegema peab. Pärast seda, kui hakkas hüpekaid läbima, ei julge telefoni rajale enam lasta. Nüüd on vahenditeks kaamera ja kõva hääl raja kõrval
Hollowinside kirjutas:Tere,
Kas keegi on proovinud voi kui hullumeelne see oleks kui, soitjat rajal raadiosaatja teel opetada?Sass
videosse võtta ja hiljem rahulikult üle vaadata on palju mõstlikum. rajal peab poiss ikka oma peaga sõitma.
'Bergi vänt vaja lahti pressida, uus keps panna ja kokku tagasi. Kas tartu ligidal keegi teeb ja mis hind, võtaks nr-i?
Tere.Samuti oleks abi vaja.
Nimelt kas keegi omab taolist tõmmitsat?
Nimelt oleks vaja väntvõlli küljest laager kätte saada.
Abi oleks vaja tartu läheduses või veelparem põlvamaal,võrumaal.
Oleks väga tänulik
Laager soojaks ja kukub ise otsast ära tavaliselt kui just mõni geenius pole liimi vahele tigutanud
2stroketaliban kirjutas:Laager soojaks ja kukub ise otsast ära tavaliselt kui just mõni geenius pole liimi vahele tigutanud
Ei õnnestunud lahti saada, seega oleks ikka vastavat tõmmitsat vaja oskab keegi aidata?tahaks masinaga juba rajale minna
kri5too kirjutas:2stroketaliban kirjutas:Laager soojaks ja kukub ise otsast ära tavaliselt kui just mõni geenius pole liimi vahele tigutanud
Ei õnnestunud lahti saada, seega oleks ikka vastavat tõmmitsat vaja
oskab keegi aidata?tahaks masinaga juba rajale minna
pealinna satud saaks aidata
mx77 kirjutas:kri5too kirjutas:2stroketaliban kirjutas:Laager soojaks ja kukub ise otsast ära tavaliselt kui just mõni geenius pole liimi vahele tigutanud
Ei õnnestunud lahti saada, seega oleks ikka vastavat tõmmitsat vaja
oskab keegi aidata?tahaks masinaga juba rajale minna
pealinna satud saaks aidata
Pealinna kahjuks ei satu, ehk keei tartumaalt põlvamaalt võrumaalt?
Või oskab keegi mingit remonditöökoda soovitada, kus oleks olemas?
Kawa kxf250 2008. Mootor ei lähe korralikult pöördesse. Ühtlase gaasiga sõites kipub vahele jätma ja jõnksutab veab ei vea. Mis võib selle jama põhjustada?
kristo_92 kirjutas:Kawa kxf250 2008. Mootor ei lähe korralikult pöördesse. Ühtlase gaasiga sõites kipub vahele jätma ja jõnksutab veab ei vea. Mis võib selle jama põhjustada?
millal küünalt vahetasid viimati?
Mis küünal seal peal käib? Hetkel oli peal NGK 1275 CR8E.
kristo_92 kirjutas:Mis küünal seal peal käib? Hetkel oli peal NGK 1275 CR8E.
vaata manualist
Maanual näitab sama marki lähen käin muretsen uue siis.
kristo_92 kirjutas:Maanual näitab sama marki lähen käin muretsen uue siis.
vaata alguses kas elektroodide vahe on õige
Kuule,hàrra,kas te natuke üle ei paku. Minu teada enamus krossimehed pole küünla vahetusest kuulnud ka,nagu autodel. See rohkem varuosamüüjate trikk või ei ole. Viga on ikka kuskil mujal.
leib kirjutas:Kuule,hàrra,kas te natuke üle ei paku. Minu teada enamus krossimehed pole küünla vahetusest kuulnud ka,nagu autodel. See rohkem varuosamüüjate trikk või ei ole. Viga on ikka kuskil mujal.
aga loomulikult selles tagumise ratta vasakult komandas kodaras on jama
Ma saan aru ,et viga minu peas,tänan aga mis on jõnksutamisel pistmist küünlaga.
Kuule,hàrra,kas te natuke üle ei paku. Minu teada enamus krossimehed pole küünla vahetusest kuulnud ka,nagu autodel. See rohkem varuosamüüjate trikk või ei ole. Viga on ikka kuskil mujal.
Samuti pole suur osa kuulnud õli vahetamisest, filtri pesemisest ja üleüldiselt hooldusest, kas see tähendab , et nüüd peaksime kõik kõrvad/silmad kinni pigistama ja edasi jõnksutama? Ei ole ju küünla kontrollimine iseenesest keeruline tegevus Muide ka autol vahetatakse küünlaid, peale mida mootor oluliselt paremini ja ühtlasemalt tööle hakkab kui tegu juba mingit ajalugu näinud masinaga
Mõni masin on küünla kohalt tundlikum ka kui teised. Samuti vale sädevahe võib põhjustada probleeme. Päris igavene ei ole ükski asi!
Isegi nii lihtne asi nagu muruniiduk, mis tavaliselt ei saa üldse ligilähedaseltki nii põhjalikku hoolt kui mootorratas, on küünla tõttu kakkuma hakanud. Peale vahetust masin nagu uus.
Ehh minu kahetaktisel on küünlaid ikka läind, eriti iriidumeid, mõni kestab vägakaua mõni sureb väga kiirelt ära, et miks sellist soovitust nüüd maha teha? Baigil oli samasugune mure, vahetasin küünlad ära nagu uus! Alati alustada lihtsamast!
Küünla vahetusega ei muutund nagu miskit. Nii palju veel lisaks, et madala pöörega puterdab aga kui kui siis minema hakkab laseb ilusti kõik käigud lõppu.
kristo_92 kirjutas:Küünla vahetusega ei muutund nagu miskit. Nii palju veel lisaks, et madala pöörega puterdab aga kui kui siis minema hakkab laseb ilusti kõik käigud lõppu.
midagi pidi ju ikka muutuma, kui sa verem kirjutasid et ei lähe pöördesse. katsu ikka ise enne aru saada, milles probleem on.
Kohapeal ei lähe pöörde plöt plöt ja kõik enne läks ikka rohkem ja ei hakkand puterdama kui gaasi antsin. Sai vahetada küünal, silindiri ja karbussivaheline kummi lutt. järgmisena hakkan karbussi lahti kiskuma kui keegi muu mõttega lagedale ei tule.
Ei ole suur spets nagu 77 või 2stroke aga kord oli sõbra jamul bensupaagi küljes olev sõel või mis ta nimi on umbes,sodist ummistunud ja bens ei jooksnud korralikult karpasse. Vaevalt see aga kontrolli.
kristo_92 kirjutas:Kohapeal ei lähe pöörde plöt plöt ja kõik enne läks ikka rohkem ja ei hakkand puterdama kui gaasi antsin. Sai vahetada küünal, silindiri ja karbussivaheline kummi lutt. järgmisena hakkan karbussi lahti kiskuma kui keegi muu mõttega lagedale ei tule.
njah, ega ise nägemata 100% kindlat nõu ei oska anda
Karbuss puhtaks ja siis vaatab edasi. Korralikult düüsidest sodi minema. Kuna ta sul ikkagist pöördesse läheb korralikult väänates ja tööle ka ta saad. Kohapeal töötab ilusti? Äkki mingi nõela vimka, et ta sul seal alguses tahab puterdada. Samas võib ju kohapealkäigu düüs sodine olla, aga siis ei töötaks ta kohapeal ka normaalselt. Ilusti värske kütus ka sisse.
kohapeal ei läinud aga kas sõites läks pöördesse? Kas lasid mootori ilusti soojaks enne kui gaasitama kukkusid?
neljatakti puhul klapid paigast ära või üldse pekkis koos pesadega, samuti võib jupsida kiirenduspump mingil määrl ja muidugi süüde läheb vanematel kawadel aegaajalt hapuks.
kord oli sõbra jamul bensupaagi küljes olev sõel
ka õige, kindlasti lihtsam üle vaadat algul kui klapid