5. leht 7-st

Postitatud: 23 Apr 2007, 17:02
Postitas VÄNT
mul läheb jah väljalaske klapp alla 0,05 aga seda natukeseks ajaks, mul
vajalikud tööriistad koguaeg kaasas, et teepeale ei jääks :D

Postitatud: 23 Apr 2007, 17:08
Postitas Kirs
VÄNT kirjutas:
mul läheb jah väljalaske klapp alla 0,05 aga seda natukeseks ajaks
Misasja :shock: Mismoodi natukeseks ajaks? Klapid reguleeritakse lehtkaliibriga paika ja nii nad jäävadki. Päris mitmeid tuhandeid km kohe kindlasti ei pea neid enam puutuma.

Postitatud: 23 Apr 2007, 17:19
Postitas VÄNT
ma reguleerin need klapid kohe ära sellepärast natukeseks ajaks.
järelikult mul si**** klapid.

Postitatud: 23 Apr 2007, 18:52
Postitas ping
Klappe reguleeritakse alati ühesugusel silindrikaane temperatuuril. Tavaliselt +18C - +20C.
Kas sa siis teepeal ootad niikaua kui mootor on õigesse temperatuuri jahtunud?

Postitatud: 23 Apr 2007, 19:29
Postitas VÄNT
kuidas kunagi. siis kui teepeale jään
siis regullin kohe ära, et sihtpunkti jõuda ja siis sihtpunktis
ootan millal ära jahtub ja regullin uuesti.

Postitatud: 23 Apr 2007, 20:16
Postitas Kirs
Minule jääb küll arusaamatuks kuidas saavad klapivahed pidevalt valeks minna :? Regullid ära ja fikseerid ju tugevalt veel nn lukustusmutriga.

Postitatud: 23 Apr 2007, 20:28
Postitas Microgrupp
Ei tahaks küll näida liigse targutajana teadmata seda konkreetset "VÄNTA", aga miskipärast tundub mulle selle "pideva" teepealejäämise suurima põhjusena just see igas asendis klapireguleerija-mees ise.....

Paneb õlgu kehitama see jutt- "...kui tee peale jään, regullin kohe ära...."

Postitatud: 24 Apr 2007, 10:02
Postitas Microgrupp
Lugesin nüüd teemat ka eestpoolt, ja just selleks, et leida neid vändamehe pajatusi. Ja teate, minu arvates pole neid postitusi küll mõtet tõsiselt võtta. Kuskil "Rapla taga võsas" mingis F-tähega kohas vedelevad pooleteise tonniga tutikad 139tüüp mootorid? Ma tahaks kah neid, milleks siis neid üldse lahti võtta ja parandada kui tutikaid jagatakse sellise hinnaga. Ja siis läheb mingi tegelane karpamembraani pärast ja ostab uue mootori? Ja klapid lähevad pidevalt ära? Kui inimene väidaks, et keti hammasratas nihkub ja muudab nukkvõlli asendit vända suhtes, siis seda usuks veel (aga ka see toimuks ühes suunas ja pidevast klapivahede reguleerimisest poleks abi) sest olen ise näinud ülemises surnud seisus kolbi mille nukkvõll oli üle poole hamba märkidest nihkes (seegi oli pigem viltu vändale peale istutatud ennem kui jõuga edasi tõmmatud).

Järgmises teemas vahetab see VÄNT juba tankimise ajal kolvirõngaid (...mul komplekt alati kaasas ja egas siis peale pikka sirget mõni mikron ju ikka kulub...) ja meie kõik loeme ja imestame ja arutame

See jutt läheb mõttetuks....

Postitatud: 01 Juun 2007, 08:06
Postitas Kirs
Mõtlesin, et jagan tiba juttu üle pika aja jälle neljataktilise kohta... tegelikult siis juba talvel sai asi ette võetud. Mis nimelt. Eelmine hooaeg sai peale kruvitud suurem silindrikomplekt. Tulemusega jäin suht rahule aga. Jäi kripeldama seik, et komplekt suurema silindri ja kolviga küll, kuid kaas seeeest ikka sama, 50 kuubukulise suuruste sisse-ja väljalaske kanalitega. Miks? Ei tea. Mis siis ikka, mõtlesin asja natu silindri-kolvile ´sobivamaks´ aidata. Kõigepealt läksin leegitoru kallale. Too ju jube pliiats. Sai siit biker-i kaudu soetatud Keeway Hurricane leegitoru. Tollel sama summuti, mis Freedo2-l ja seega summutikinnitus sama. Asja kättesaades tuli välja, et ka silindripoolne ots täiesti sobiv. Ümbertegemist vajas ainult siis vahepealne osa. Aitas mind nn veneaegne raudvoodi konstrukstsioon. Tulemuseks sai siis originaali ca 18mm läbimõõdu asemel ca 24mm leegitoru. Edasi. Läksin sisselaske kollektori kallale. Minifrees oli hea abiline. Kahjuks pole uusi mõõte kirja pannud, aga suuremaks sa asi küll. Lausa poleeritud, kuigi targemad räägivad, et poleeritud ei olegi nii hea. Karedam pidavat paremini gaase niiöelda keerutama panema. Siis sai juba silindripea kallale mindud. Avastasin ,et üleminek kollektorist ei jookse üldse kokku. Ilusti sai asi kokku jooksma pandud ja kanal ´põlve´järgi suuremaks-sobilikumaks aetud. Väljalskekanaliga tegin sama asja. Targad onud nimetavad sellist teguviisi vist portimiseks või nii...nõnnaks valmis vist. Kevad ka tuli vahepeal ja muidugi tahtmine ju asja proovida. Sai proovitud. Hea tegelikult sai. Käivitub ja tühikäik ilus. Masin tõepoolest ´hingab´palju paremini. Paranes ka dünaamika. Jõudu rohkem. Ühtlaselt kiirendabja läheb suht ilusti 70km/h. 60km/h pealt rutskat põhja keerates tunned, et läheb. Eriti ei takista enam ka vastutuuled. Rügab ilusti. Soodsate tuuleoludega 80km/h(spido järgi) nii 80kg kaalu juures tuleb lihtsalt. Enne sättimist oli mul teatud teelõik kiirenduse tsekkamiseks. Varem teatud vahemaa läbimisel oli kiirus nii 50km/h, nüüd 65km/h. Nüüdseks siis põlveotsas sätitud joller sõitnud üle tuhande km. Isegi naispool räägib, et teine tubakas kohe :P Kõik okei. Nüüd mõtlen tasapisi tulemuste üle, mis võib kaasa tuua muutuva süütenurgaga CDI. Vaatab. Annan teada, kui asi soetatud ja proovitud. Tegelikult ping teab täpselt.

Postitatud: 05 Juul 2007, 01:20
Postitas MarkX
Küsimus siis teadjamatele Freedo 1 meestele (Baotian BT49QT-10) :!:
Kavatsen osta paar juppi, et selle hiinaka minekut ja/või lõppkiirust kasvõi natukene suurendada.
Tahaksin osta rullikuid (rulle?), kuid ei tea, millised sobivad ja kust neid oleks võimalik saada?
Tahaksin ka soetada suurema düüsi, sõber soovitas #90 (koos koonusfiltriga) ? Ja samas küsiks kust neid düüse on võimalik osta?
Ning veel sooviksin osta koonusfiltri, kui see on võimalik? Kui on, siis millist ja kust?
Teretulnud on veel kõiksugused soovitused selle masina nn. "tuunimise" kohta.
Aitäh teemakohaste vastuste eest juba ette, jään neid huviga ootama :wink: !
(Ei hakanud ka uut teemat nende küsimuste jaoks tegema 8) )

Postitatud: 05 Juul 2007, 10:25
Postitas Enemy Territory [ COD ]
osta endale 17.5 dellorto karpa 82 düüs ja osta koonukas metrakiti oma braueris olemas praegu 400.- ja liigub hästi. aga üks asi on see kas see karpa läheb freedole peale seda ei tea :?

Postitatud: 08 Juul 2007, 10:06
Postitas Kirs
Originaali 17mm asemel suure raha eest 17,5 mm? Pole vast mõtet ju.
Kui vabamalt hingav õhufilter siis kindlasti suurema avaga düüs. Originaaldüüsiga jääb segu kindlalt lahjaks.(proovitud) Suurema düüsi otsa pole ise veel vähemalt eestis komistanud. Võimalik tegelikult ka suuremaks puurida. Välismaa internetipoodides olen suuremaid düüse trehvanud küll. Variaatorirullid on mõõtudega 16x13mm ja originaalis 6,5g. Ise soetasin Mulgi motoärist kõige odavamad(natu üle 100.-). Kestavad küll. Panin kolm 6,5 ja kolm 5g variaatorisse. Vabalhingava filtri(Malossi E5 325.-))sain samuti sealt. Mäletamistmõõda vist 39mm avaga. Summuti võiks ka vähe vabama läbilaskega ehitada.

Postitatud: 31 Juul 2007, 22:36
Postitas Sarge
Endal ka Freedo 2. Ei kurda.
Pea 3000 km on sõidetud.
Nii... Sõitsin, hakkas järsult pooma ja suri välja. Käima läks alles 5 minutilise tampimise peale, aga suri alati uuesti välja. Tegin karpa lahti, membraan oli liivane. Nii sain asja tööle... Nüüd selline asi, et gaas jääb peale. Aga samas kui ma karpa silindri ja õhufiltri vahelt ära võtsin, võtsin ära ka selle, mis seal juhtmega ühendatud on, kahe poldiga kinni (külmkäivitus?). Tagasi seda korralikult ei saanud, ühe poldiga sai kinni, teine üle poole ei lähe. Asi võib selles olla ?
Endal ainult üks piiraja maas, see vasest düüs või mis iganes. Peale selle maha võtmist oli minek kõvasti paranenud ja tippkiirus läks laksult 55 pealt 70 peale. No, natsa üle 70, nii kuskil 71-72.


Aga kus veel piirajad on ? Kas nõelal võib selle seibi ära võtta ? Või lihtsalt tõstan seda nõela seibi kolmandasse soonde ja võttan selle kummi sealt ära ? Rääkige mulle piirajatest, aitäh.
Kuskil kolmandal lehel ütles ping, et ta leidis kolm piirajat oma Freedo 1'l.
Mul Freedo see kirju värviga, 2006 aasta oma :P. See mis mul pildil on. Asi on paberite järgi 2.6 kW.

Postitatud: 01 Aug 2007, 02:06
Postitas Kirs
Näita see koht kus ping kolm piirajat enda rolleril leidis. Kas 70km/h ei piisa või? Kui sellised kiirused, siis on piiraja eemaldatud.
Loomulikult peab karburaator täpselt samamoodi kokku minema nagu tehasest tulnud. Gaas jääb peale? Ega trossi liialt ära ei pingutanud? Või tühikäigukruvi peale kruttinud? Miks karburaatoris oli liiv? Kindlasti ei tohi seda sinna jõuda. Lõdvikud-voolikud terved?

Postitatud: 01 Aug 2007, 08:47
Postitas Sarge
No, ma arvan, et asi selles, et filter pole eriti hea, või on kulunud.
Ma tõstsin nõela, ma arvan, et asi ka selles. Kui mul täna parem hakkab, siis ma ajan jalad alla ja lähen vaata oma rollerit.
Kas midagi sumpaga ei saa ette võtta ? See on väga kahtlane, ma arvan, et see ise on ka suur piiraja. Aga üks tuttav pani omale teise sumpa alla ja tal oli tippkiirus ainult 65 km/h.

Postitatud: 01 Aug 2007, 08:48
Postitas Sarge
ping kirjutas:
Rõõm kuulda,et kiirematel juba sissesõidetud edukalt.Äkki märgiks ka ära kui palju muutus tõmme ja lõpp kiirus kui 3 piiri maha sai.
No, ma arvan, et 3 piiri tähendabki 3 piirajat.

Postitatud: 01 Aug 2007, 10:53
Postitas suff
Sarge kirjutas:
Endal ainult üks piiraja maas, see vasest düüs või mis iganes. Peale selle maha võtmist oli minek kõvasti paranenud ja tippkiirus läks laksult 55 pealt 70 peale. No, natsa üle 70, nii kuskil 71-72.
Tahtsin küsida kas mul on ka selline piiraja ? Rolleriks Baotian Freedo 1 (BT49QT-10)
Rolleril ilusti läbisõit tehtud, sõidetud 1400km vms. Veits paranes tippkiirus küll, 47'lt 52 ni. Ühtegi piirajat pole maha võetud veel. Vahest kui pikalt olen sõitnud ja sõidan sileda maantee peal, sis tuleb tasapisi isegi peaaegu 60 km/h sisse. Rolleri on ka palju vigu, mida ma iseenesest vihkan.

Postitatud: 01 Aug 2007, 13:11
Postitas Sarge
Kui sul kiirust kogub, siis peaks arvatavasti jah sama olema. Ei tea, kas just samas kohas, aga põhimõte peaks sama olema. Mul ka kogus tasapisi kiirust juurde.

Endal mure rolleriga...
Äkki keegi oskab aidata.
Kui ma rolleriga sõidan, siis äkki hakkab pooma ja ei saa bena peale... (böööööö).
Karpa on igast kohast läbi puhutud ja abi pole.

Postitatud: 03 Aug 2007, 14:38
Postitas Kirs
Sarge kirjutas:

Endal mure rolleriga...
Äkki keegi oskab aidata.
Kui ma rolleriga sõidan, siis äkki hakkab pooma ja ei saa bena peale... (böööööö).
Karpa on igast kohast läbi puhutud ja abi pole.
No loogiliselt võttes võiks ju siis bensiini pealevoo paagist alates üle vaadata. Vaakumvoolik ilusti küljes ja terve? Vaakumkraan töökorras? Bensiinifilter puhas? On ikka kvaliteetne bensiin paagis? Paak puhas seest?
Nõela alt ära võta mingeid seibe ära. Need PEAVAD seal olema. Ärge nähke iga asja otstarbes piirajat. Nagu luulu kohe :)
Miks sa filtrit ära ei vaheta, kui see liiva ja sodi läbi laseb. Siis on igasugused böööd võimalikud. Varsti ei tee sedagi sooniliseks kulutatud-höörutud kolvi, rõngaste ja silindriseina tõttu.

Postitatud: 05 Aug 2007, 12:20
Postitas suff
Lõikasin enda Freedo 1l roosa juhtme läbi, pidi olema pöörete piiraja, ja oligi. Pöörete piiraja maas, võtab 70 km/h välja. Ja tahtsin küsida, et kui sõita nüüd sellise kiirusega tavaliselt, kas midagi võib katki ka minna ?

Postitatud: 05 Aug 2007, 12:30
Postitas Kirs
suff kirjutas:
Ja tahtsin küsida, et kui sõita nüüd sellise kiirusega tavaliselt, kas midagi võib katki ka minna ?
Mis sa ise arvad? Eks kiiremini ikka ää lõpeb, kui pidevalt lapats põhjas lasta.

Postitatud: 05 Aug 2007, 13:34
Postitas suff
Aga mis asi võib katki minna ?

Postitatud: 05 Aug 2007, 13:50
Postitas Kirs
suff kirjutas:
Aga mis asi võib katki minna ?
Keegi ei oska öelda mis otseselt. Peamiselt mootoris olevad sõlmed võivad palju kiiremini üles öelda. Vändalaagrid, nukvõllilaagrid, kolb, sõrm, kepsulaager, klapid, rõngad jne. Suurem oht ka ülekuumenemisele.

Postitatud: 05 Aug 2007, 14:44
Postitas Sarge
holma kirjutas:
No loogiliselt võttes võiks ju siis bensiini pealevoo paagist alates üle vaadata. Vaakumvoolik ilusti küljes ja terve? Vaakumkraan töökorras? Bensiinifilter puhas? On ikka kvaliteetne bensiin paagis? Paak puhas seest?
Nõela alt ära võta mingeid seibe ära. Need PEAVAD seal olema. Ärge nähke iga asja otstarbes piirajat. Nagu luulu kohe :)
Miks sa filtrit ära ei vaheta, kui see liiva ja sodi läbi laseb. Siis on igasugused böööd võimalikud. Varsti ei tee sedagi sooniliseks kulutatud-höörutud kolvi, rõngaste ja silindriseina tõttu.
Karpas on bena kõik korralikult olemas. Aga lihtsalt ta ei saa kuskilt peale.
Võimalik, et düüs pole korras ?

Edit:
Täna jamasin siis pool päeva. Tegin sellise avastuse, et karbussis on bensiin olemas, voolab alla, aga silindrini ei jõua.

Postitatud: 08 Aug 2007, 16:44
Postitas Sarge
Kas keegi ei oska siis aidata ?

Ainuke võimalus võib olla veel ujuk. Aga kõik liikus korralikult. Eks ma homme teen siis ujuki ka lahti ja loodetavasti on viga seal.
Aga samas, ma lasin bensiini otse silindrisse ja siis isegi ei lubanud midagi...

Edit: Jamasin täna jälle päev otsa. Katsetasin karpaga igasugu erinevaid asju. Aga ei midagi. Kui silmaga üle vaadata ja läbi puhkuda, on karpaga kõik korras.
Nüüd on ainult silindrisse piiluda ja vaadata, mis seal sees toimub.

Postitatud: 23 Juun 2008, 00:08
Postitas Sarge

Ei ole kaua aega kirjutanud. Roller oli aasta remonditöökojas. Sain nüüd kuu aega tagasi kätte. Viga oli kommutaatoris.


Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN

Postitatud: 06 Juul 2008, 22:32
Postitas suff

Nii, võtaks teemat natuke üles. Kuidas kellegil freedod elavad ? Sõidavad ikka veel ? Enda freedo 1l'st siis, sai vahepeal ära vahetatud survevedru, sidurivedrud ja rullid. Aga ei saanud peale jätta, sest koguaeg jubedalt pöördes. Kuu aega tagasi juhtus ka nii, et sõitmise ajal läks variaatori rihm täitsa ribadeks ja rullid lendasid variaatoris laiali, tore oli tee ääres seista, sai siis soetatud uus rihm, see andis 5 km/h juurde (ennem oli tippkiirus 60km/h). Rolleri kiiruseks hetkel 65 km/h. Pole kuidagi kiiremaks saanud seda enam. Plaanid ka olnud, et osta 80 cc silinder aga rahadega hädas. Piiraja aint eemaldatatud pöörete piiraja. Kuskilt pole rohkem leidnud neid, või neid enam polegi lihtsalt. Siit tekkis ka küsimus, et kuidas muuta rollerit võimsamaks/kiiremaks ilma, et osta tuuningjuppe ja värke, kui üldse on võimalik.


Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN

Postitatud: 10 Juul 2008, 01:33
Postitas isasander

mul freedo 5 ... 139qma mootoriga sõidetud 2400 km ja sooviks piirajast lahti saada kuid ei leia seda ... pole kruvi karbussis, roosa juhe cdil pole ühendatud (cdil pole seda klemmi ) variaatori esimeses osas pole puksi , segu nõel kõrgeimas asendis kuid kiirust üle 55 ei areta 55 on selline vhea kiirus keskmine siiski ca47... kus sul see pöörete piiraja asus


Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN

Postitatud: 10 Juul 2008, 13:17
Postitas suff

Vaata variaatorisse, kas sinna jookseb üks juhe vastu sidurit. See on pöörete piiraja. Kui sul see on, siis eemalda, kui mitte, siis ma ei oska midagi arvata enam.


Re: Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN

Postitatud: 14 Juul 2008, 13:13
Postitas isasander

puudub see juhe :S