Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ühisgeenjuste trahvist pääsu pole
Ühisgeenjuste trahvist pääsu pole
M.T mulle tuli kuu tagasi tööandja meilile kohe meeldetuletus,et päev tagasi oli trahvi makse tähtaeg ehk ühisteenused on väga aktiivsed oma nõuetega
Ostsin endale Soomest talveprojektiks Rootsis registreeritud ratta. Müüjale ülekanne tehtud ja lähen sellele esmaspäeval järgi ning sõidan tagasi Eestisse.
Kuidas foorumlaste kogemustega on, mis dokumentidele täpsemalt tähelepanu pöörama pean, et oleks korrektselt vormistatud ja siinses ARKis arvele saamisega probleeme ei tekiks?
Madlobster kirjutas:Ühisgeenjuste trahvist pääsu pole
Päsis nii ei ole - olenevalt sellest, kas nende kliendiks on riik/omavalitsus või eraisik/-ettevõte, nad kas saavad sõidukite registri andmetele ligi või ei saa. Otseteed neil selleks pole.
Kas/kes tahab kohe ära maksta või kõrvale viilida, on juba teine teema.
Black kirjutas:Spoiler
Madlobster kirjutas:Ühisgeenjuste trahvist pääsu pole
Päsis nii ei ole - olenevalt sellest, kas nende kliendiks on riik/omavalitsus või eraisik/-ettevõte, nad kas saavad sõidukite registri andmetele ligi või ei saa. Otseteed neil selleks pole.
Kas/kes tahab kohe ära maksta või kõrvale viilida, on juba teine teema.
Kle sul võib täiesti õigus olla isegi.
Piipz kirjutas:Ryanair teeb nahka jälle.
Kas see tähendab, et minu teine kott, mille ma senini sain lennukisse kaasa võtta, tuleb ikka lennukisse kaasa, kuid lihtsalt mitte üles, vaid alla?
"Your second 10kg bag will be tagged at the gate and put into the hold free of charge. "
https://www.ryanair.com/ie/en/plan-trip ... age-policy
No nüüd teevad küll nahka, eks see step-by-step läheb. https://m.postimees.ee/section/2429/6140613
mihkels kirjutas:Ostsin endale Soomest talveprojektiks Rootsis registreeritud ratta. Müüjale ülekanne tehtud ja lähen sellele esmaspäeval järgi ning sõidan tagasi Eestisse.
Kuidas foorumlaste kogemustega on, mis dokumentidele täpsemalt tähelepanu pöörama pean, et oleks korrektselt vormistatud ja siinses ARKis arvele saamisega probleeme ei tekiks?
Standardolukord- teh.pass ja ostu-müügi leping.
Ei ole päris standardolukord. Kui mõlemat tehn passi osa (sinist ja kollast) endale ei saa siis võib aega ja vaeva minna... Loe siit: viewtopic.php?f=58&t=27776&hilit=rootsist
rannamees kirjutas:Spoiler
mihkels kirjutas:Ostsin endale Soomest talveprojektiks Rootsis registreeritud ratta. Müüjale ülekanne tehtud ja lähen sellele esmaspäeval järgi ning sõidan tagasi Eestisse.
Kuidas foorumlaste kogemustega on, mis dokumentidele täpsemalt tähelepanu pöörama pean, et oleks korrektselt vormistatud ja siinses ARKis arvele saamisega probleeme ei tekiks?Standardolukord- teh.pass ja ostu-müügi leping.
tauf kirjutas:Spoiler
Ei ole päris standardolukord. Kui mõlemat tehn passi osa (sinist ja kollast) endale ei saa siis võib aega ja vaeva minna... Loe siit: viewtopic.php?f=58&t=27776&hilit=rootsist
rannamees kirjutas:mihkels kirjutas:Ostsin endale Soomest talveprojektiks Rootsis registreeritud ratta. Müüjale ülekanne tehtud ja lähen sellele esmaspäeval järgi ning sõidan tagasi Eestisse.
Kuidas foorumlaste kogemustega on, mis dokumentidele täpsemalt tähelepanu pöörama pean, et oleks korrektselt vormistatud ja siinses ARKis arvele saamisega probleeme ei tekiks?Standardolukord- teh.pass ja ostu-müügi leping.
Olin küsimust kirjutades laisk ja hakkasin alles hiljem otsingut kasutama. Tänud abi ja teema linkimise eest.
Käisin rattal hoopis reedel järgi ja nüüdseks juba edukalt tagasi kodumaal. Tehnilise passi mõlemad osad on taskus ja ostu-müügi leping sõlmitud. Püüan lähipäevadel korraliku E-märgisega summuti külge leida ja vaatan, mis ARK asjast arvab.
Tere
Mis funtktsiooni täidab must plastrõngas ümber 48 mm KTM WP amorditoru alumise osa. VT pilti.
Mina tänan
Need hoiavad kaitsmeid ja pidurivoolikut torust eemale. Minu varasemal mudelil neid pole ja ajapikku on pidurivoolik amordile augu sisse hõõrunud, küll õnneks tolmukaitsme ja simmeri vahelt.
Transalp XL600v. Kas vastab tõele, et nukakett on ühes tükis ja peab küljekaaned ja detailid eest ära kiskuma või saab ikka neetides selle keti ka ära vahetatud?
Vastust ootaks neilt, kes asjaga rohkem kursis on ja päris kohvipaksu pealt arvamist pole vaja.
Kõik pildid mis netis kuskil poodides on näitavad ühes tükis ketti.Omal mitu hondat ja neil kõigil ühes tükis kett,ei usu et TA-gi erinev on.
Autodel tulevad samamoodi kõik ketid ühes tükis. On küll olemas spets tööriistad nende neetimiseks, aga laiemale avalikkusele väga seda infot ei jagata. See küll ainult rullkettide puhul. Kui on see plekiliistakatest käkk, siis seda ma ilmselt ei torgiks ja kisuks ikka lilleks.
Okei, eks nüüd on süda rahul selle vastusega. Eks tuleb siis ikka tõmmits hooratta jaoks ära osta seekord. Lootsin küll, et saab lihtsamalt hakkama.
Nii hull see ka pole, on ka enamus tsiklitele needitavad nukaketid olema. Võtame kasvõi sellesama TA: https://www.wemoto.com/bikes/honda/xl_6 ... rivet_link
Üldiselt lastakse pinguti lahti, lõhutakse vana kett(relakas, deneetija vmt.), ühendatakse uus vanaga ja tõmmatakse uus sisse. Oleneb igatsugu piirajatest/suunajatest, peab vändast järgi aitama. Kui uuel ketil ring peal, needitakse kinni. Märgid paika, pinguti....
edu
Erci kirjutas:IMG_20180826_133010.jpg
TereMis funtktsiooni täidab must plastrõngas ümber 48 mm KTM WP amorditoru alumise osa. VT pilti.
Mina tänan
Et amorditoru ära ei kuluks.
yeekim kirjutas:Spoiler
Nii hull see ka pole, on ka enamus tsiklitele needitavad nukaketid olema. Võtame kasvõi sellesama TA: https://www.wemoto.com/bikes/honda/xl_6 ... rivet_link
Üldiselt lastakse pinguti lahti, lõhutakse vana kett(relakas, deneetija vmt.), ühendatakse uus vanaga ja tõmmatakse uus sisse. Oleneb igatsugu piirajatest/suunajatest, peab vändast järgi aitama. Kui uuel ketil ring peal, needitakse kinni. Märgid paika, pinguti....
edu
https://www.motomike.eu/motohoov/et/cat ... le/548526/
Ehk siis seesama kett peaks kenasti toimima?
Pildi järgi on ta lahtine ja kuskil peaks ka needitav lüli olema. Allpool ka jutt ilusti kirjas
edu
On keegi Eestis selliseid E27 -> voolupesa üleminekuid müügil näinud?
Tahan ajutises rendiruumis pisut pikendusi vedada, kui kogu kaabeldust ümber tegema ei kipu.
mihkels kirjutas:On keegi Eestis selliseid E27 -> voolupesa üleminekuid müügil näinud?
Tahan ajutises rendiruumis pisut pikendusi vedada, kui kogu kaabeldust ümber tegema ei kipu.
Euronicsis ja muudes suuremates elektroonikakohtades. Alternatiivina raudpolt ka Noores Tehnikus ning Oomipoes.
EDIT: Ooot, nii spetsiifilist tegelt ei tea. Ma hooga vaatasin, et tavaline pistikuüleminek
ranel kirjutas:Spoiler
yeekim kirjutas:Nii hull see ka pole, on ka enamus tsiklitele needitavad nukaketid olema. Võtame kasvõi sellesama TA: https://www.wemoto.com/bikes/honda/xl_6 ... rivet_link
Üldiselt lastakse pinguti lahti, lõhutakse vana kett(relakas, deneetija vmt.), ühendatakse uus vanaga ja tõmmatakse uus sisse. Oleneb igatsugu piirajatest/suunajatest, peab vändast järgi aitama. Kui uuel ketil ring peal, needitakse kinni. Märgid paika, pinguti....
edu
https://www.motomike.eu/motohoov/et/cat ... le/548526/
Ehk siis seesama kett peaks kenasti toimima?
Aga ära arva, et nukaketi neetimine on lihtsam kui küljekaante, siduri ja magnetsi eemaldamine. Korduvalt tehtud seda neetimist (vanematel rida-4 mootoritel, kus nukakett keskel) ja alustades asjaolust, et nukektineetija juba maksab kolmekohalise summa, siis esimene neetimine läheb suure tõenäosusega pekki. Nende nukaketilüliliistakate ühekaupa vahele ladumine on paras kellassepa töö Ja siis tuvastamine, et neet on ikka kokku needitud ja samas lüli kinni pole poonud... Mina isiklikult eelistaks ja peaks lihtsamaks ning ka turvalisemaks kinnise keti pealetõstmist.
StreetMoto kirjutas:Spoiler
ranel kirjutas:yeekim kirjutas:Nii hull see ka pole, on ka enamus tsiklitele needitavad nukaketid olema. Võtame kasvõi sellesama TA: https://www.wemoto.com/bikes/honda/xl_6 ... rivet_link
Üldiselt lastakse pinguti lahti, lõhutakse vana kett(relakas, deneetija vmt.), ühendatakse uus vanaga ja tõmmatakse uus sisse. Oleneb igatsugu piirajatest/suunajatest, peab vändast järgi aitama. Kui uuel ketil ring peal, needitakse kinni. Märgid paika, pinguti....
edu
https://www.motomike.eu/motohoov/et/cat ... le/548526/
Ehk siis seesama kett peaks kenasti toimima?
Aga ära arva, et nukaketi neetimine on lihtsam kui küljekaante, siduri ja magnetsi eemaldamine. Korduvalt tehtud seda neetimist (vanematel rida-4 mootoritel, kus nukakett keskel) ja alustades asjaolust, et nukektineetija juba maksab kolmekohalise summa, siis esimene neetimine läheb suure tõenäosusega pekki. Nende nukaketilüliliistakate ühekaupa vahele ladumine on paras kellassepa töö
Ja siis tuvastamine, et neet on ikka kokku needitud ja samas lüli kinni pole poonud... Mina isiklikult eelistaks ja peaks lihtsamaks ning ka turvalisemaks kinnise keti pealetõstmist.
Njaa, siis on kohe selgem, et miks sellise vastuse sain.
reimps kirjutas:mihkels kirjutas:On keegi Eestis selliseid E27 -> voolupesa üleminekuid müügil näinud?
Tahan ajutises rendiruumis pisut pikendusi vedada, kui kogu kaabeldust ümber tegema ei kipu.Euronicsis ja muudes suuremates elektroonikakohtades. Alternatiivina raudpolt ka Noores Tehnikus ning Oomipoes.
EDIT: Ooot, nii spetsiifilist tegelt ei tea. Ma hooga vaatasin, et tavaline pistikuüleminek
Jep, koridoris on lambid olemas, kuid 4 korruse peale mitte ühtegi voolupesa. Asjaga on nõks kiire, nii et välismaalt tellida ka ei taha.
mihkels kirjutas:Jep, koridoris on lambid olemas, kuid 4 korruse peale mitte ühtegi voolupesa. Asjaga on nõks kiire, nii et välismaalt tellida ka ei taha.
Kui seda õiget asja ei leia, siis ostad näiteks E27 ülemineku GU10 peale, see käib kruvidega lahti ja sinna otsa saad juhtmejupi ja pistukpesaga lahenduse ise kokku nikerdada.
https://www.lemona.ee/?page=item&i_id=101101
Paides on midagigi olemas. http://koma.ee/ee/products/index/PKJUH/0
Kohe esimene toode
Kuidas või kuskohalt ma teada saan, kas konkreetene (20 a. vanune) tsikkel sõidab E10 või E15 kütusega või mitte?
Macintosh kirjutas:Kuidas või kuskohalt ma teada saan, kas konkreetene (20 a. vanune) tsikkel sõidab E10 või E15 kütusega või mitte?
Sõidavad kõik, aga mõni mitte väga kaua.
Asjalikumaks minnes - infot leiab owner manualist või margifoorumist.
Üldistatuna- kui on karpadega masin, siis ei sobi. Pritsega mootoritel ei tohiks probleem olla.
Kirjuta täpne mudel ja leitakse ka korrektne vastus.
3rik kirjutas:Spoiler
Macintosh kirjutas:Kuidas või kuskohalt ma teada saan, kas konkreetene (20 a. vanune) tsikkel sõidab E10 või E15 kütusega või mitte?
Sõidavad kõik, aga mõni mitte väga kaua.
Asjalikumaks minnes - infot leiab owner manualist või margifoorumist.
Üldistatuna- kui on karpadega masin, siis ei sobi. Pritsega mootoritel ei tohiks probleem olla.Kirjuta täpne mudel ja leitakse ka korrektne vastus.
Miks siklid ei peaks sõitma ? Eriti veel 20 aastane karpaga ratas.?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
3rik kirjutas:Spoiler
Macintosh kirjutas:Kuidas või kuskohalt ma teada saan, kas konkreetene (20 a. vanune) tsikkel sõidab E10 või E15 kütusega või mitte?
Sõidavad kõik, aga mõni mitte väga kaua.
Asjalikumaks minnes - infot leiab owner manualist või margifoorumist.
Üldistatuna- kui on karpadega masin, siis ei sobi. Pritsega mootoritel ei tohiks probleem olla.
Kirjuta täpne mudel ja leitakse ka korrektne vastus.
Pole täpset mudelit veel, mõtisklesin siin mõne soodsama-kergema offroad masina soetamise üle ja korraga lõi pähe, et mitte kõik need ei kannata, kui piiritus süsteemist läbi käib. Jah, muidugi ära põleb kõik aga kütuse teekonnal paagist silindrisse võib see nii mõnegi detaili aja jooksul tuksi keerata. Näiteks alumiinium ja piiritus pole väga kokkusobivad, mõned kummisegud ei kannnata piirituse agressiivset mõju jms. Samas 1:1 nii võtta ei saa, Volvo väidab, et kõik nende toodetud autod alates 1976 aastast on kuni E15 kokkusobivad, samas Toyota puhul vist oli enne 2005 aastat valmistatud sõidukitele ei sobi üldse piiritusesegu.
Võtame näiteks SUZUKI DR 650 SE või DRZ 450 - 2000. Karbussiga masin, kas kannatab?