Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
selle eilse taksopargi ristmiku looga seoses, et õudus tuleb peale kui vaatad kuidas mõned linnapeal sõidavad. eile sealtsamast autoga linnapoole ummeldes nägin ühte bike venda t-särgi ja teksaste väel kõigepealt vastasuunas autode vahelt läbi kihutamas ja natukese aja pärast minuga samas suunas "möödumas".
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Timo oli päris kõvasti viga saanud. Kuuldavasti räme ettekeeramine...
Saa ruttu terveks, mees!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kiiret paranemist ratturile minugi poolt. Mõtlema pani, et mis seal siis lõppude lõpuks juhtus. Tali inf ja ajakirjaniku pakutav räägivad üksteisele vastu:
põrkasid kokku samas sõidureas ja suunas liikunud ning vasakpööret sooritanud sõiduauto Mercedes-Benz, mida juhtis 19aastane Kristo ja otse liikunud politsei mootorratas Suzuki, mida juhtis 25aastane Timo.
Ilma suunatuleta pööre? Või läks Timol veri vemmeldama ja ranne värahtas? Või tuli üleüldse vilkuritega? Politseitsikkel uksest sisse saada on muidugi päris kõva juhikarjääri algus 19 aastasele noormehele.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Ilma suunata pööre vist jah, tsikkel oli möödasõidul ja ju jäi kuidagi pimedasse alasse autojuhi jaoks. Nii mees kui Busa pidid üsna pasaks olema.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Timost muidugi kahju , soovin talle kiiret toibumist ja loodan täielikule paranemisele - kuigi ise temaga tuttav ei ole, tundus igati mõistlik tüüp.
mux2hot kirjutas:FayKing kirjutas:Pöörake tähelepanu pildile millel tuuleklaasis on ümmargune sisselõige - see käis ära auto summuti otsas.
Kui su auto summuti selle peale terveks jäi läks sul õnneks. Mul õnnestus u. sarnases õnnetuses autol summuti kortsu sõita, tõsi küll siis tegin algajaliku vea paigalt võtmisel kus andsin sidurit liiga palju järgi ja ratas läks käest ära.
Kui nüüd autot lähemalt uurisin ja mootori häält kõrvaga kuulasin siis ilmnes, et see on jah tugevalt pihta saanud - paremale muljutud ja kuskilt vist ka järgi andnud, hääl oleks justkui madalam ja veidi valjem - eks kindlustus uurib.
FayKing kirjutas:Timost muidugi kahju
__________________, soovin talle kiiret toibumist ja loodan täielikule paranemisele - kuigi ise temaga tuttav ei ole, tundus igati mõistlik tüüp.
mux2hot kirjutas:FayKing kirjutas:Pöörake tähelepanu pildile millel tuuleklaasis on ümmargune sisselõige - see käis ära auto summuti otsas.
Kui su auto summuti selle peale terveks jäi läks sul õnneks. Mul õnnestus u. sarnases õnnetuses autol summuti kortsu sõita, tõsi küll siis tegin algajaliku vea paigalt võtmisel kus andsin sidurit liiga palju järgi ja ratas läks käest ära.
Kui nüüd autot lähemalt uurisin ja mootori häält kõrvaga kuulasin siis ilmnes, et see on jah tugevalt pihta saanud - paremale muljutud ja kuskilt vist ka järgi andnud, hääl oleks justkui madalam ja veidi valjem - eks kindlustus uurib.
Kontrolli kat ka kindlasti üle, pidi sellise tagant kolksu puhul üsna pea õhtale minema.
Andrez kirjutas:FayKing kirjutas:Timost muidugi kahju
__________________, soovin talle kiiret toibumist ja loodan täielikule paranemisele - kuigi ise temaga tuttav ei ole, tundus igati mõistlik tüüp.
mux2hot kirjutas:FayKing kirjutas:Pöörake tähelepanu pildile millel tuuleklaasis on ümmargune sisselõige - see käis ära auto summuti otsas.
Kui su auto summuti selle peale terveks jäi läks sul õnneks. Mul õnnestus u. sarnases õnnetuses autol summuti kortsu sõita, tõsi küll siis tegin algajaliku vea paigalt võtmisel kus andsin sidurit liiga palju järgi ja ratas läks käest ära.
Kui nüüd autot lähemalt uurisin ja mootori häält kõrvaga kuulasin siis ilmnes, et see on jah tugevalt pihta saanud - paremale muljutud ja kuskilt vist ka järgi andnud, hääl oleks justkui madalam ja veidi valjem - eks kindlustus uurib.
Kontrolli kat ka kindlasti üle, pidi sellise tagant kolksu puhul üsna pea õhtale minema.
Muutub küll juba veid OT-ks kuid käisin autoga kindlustuses ja margiesinduses ning vahetusväärseteks osutusid tagastange koos kinnitustega, summutaja viimane pütt ning ka katalüsaator. Kat-i sees ju keraamiline sisu ja see suht-koht habras. Tänud Andrez-le asjaliku märkuse eest - mõne aasta pärast kui aeg esimest korda autoga ülevaatusele minna oleks heitgaasidega jama majas olnud.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
mida üldsus arvab Eesti oludes uutest teetähistest nn jonnipunnidest Tallinnas?
http://www.postimees.ee/020508/esileht/ ... 327788.php
Kogu jutt käib selle ümber, et pidevale joonele paigaldatuna seda paremini tähistada ja et autoga norm kiirusega üle sõites suurt jama ei tekita. Täna märkasin suht ootamatult keset teed tekkinud jonnipunne Estonia pst ja Kentamanni tänava ristumisel. Ja panin tähele, et pooled neist olid juba juppideks sõidetud. Suure küsimärgi tekitas asjaolu, et kui peaks nendest "punnidest" tsikliga üle laskma....et kas jääks püsti või oleks käna garanteeritud? On keegi saanud juba omal nahal neid junne proovida?
Ohutut liiklemist!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
tnusepp kirjutas:Mina leian et nende jonni punnide asemel peaks ültse olema betoon ääre kivi. Kui ületad pidevat joont siis mitte ei saa trahvi vaid lapid oma autot. Siis hakkatakse aru saama mis märgid tee peale märgitud on.
Ma ise ei ole liikluses ingel aga asi on ikka natuke jama küll.
Sepp
Noo palju õnne sulle siis,
ise ma sõitsin kerge kruusa tõttu kurvis äärekivisse ja praegu lapin tsiklit ja ohh õnne enam pea ei valutagi. Ühesõnaga isiklikult on korralik allergia igasugu äärekivide ja muu p*sa suhtes teel.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Noh! Igatahes võib nüüd rahumeeli ükskõik mis sõidukiga mööda ühistranspordi rada kimada, sest märgistus ei vasta enam LE-le
Muidugi ühissõiduki raja märgi puhul milkudega vaielda ei saa aga teekateemärgistuse puhul küll
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=277924
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
tnusepp kirjutas:Mina leian et nende jonni punnide asemel peaks ültse olema betoon ääre kivi. Kui ületad pidevat joont siis mitte ei saa trahvi vaid lapid oma autot. Siis hakkatakse aru saama mis märgid tee peale märgitud on.
Ma ise ei ole liikluses ingel aga asi on ikka natuke jama küll.
Sepp
pane mingi teine nimi oma postituste lõppu,midu arvatakse,et mina teen nii debiilseid postitusi
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
tnusepp kirjutas:Mina leian et nende jonni punnide asemel peaks ültse olema betoon ääre kivi. Kui ületad pidevat joont siis mitte ei saa trahvi vaid lapid oma autot. Siis hakkatakse aru saama mis märgid tee peale märgitud on.
Sul omal ratas on ? Tahaksid sinna betoon äärekivisse sisse sõita kasvõi kogematta kuna liikluskorraldus on muutunud, pole ammu seal kandis sõitnud ja arusaamatusest põrutasid sisse näiteks ? Ja siis nii ennast kui tsiklit lappida ? Ma ei saa aru miks nii äärmuslikke näiteid tuuakse ??? Äkki paneks mingid raud ogad sinna kohe, pole juhti, pole rikkujat enam
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Põhimõtteliselt pole mul midagi selle vastu kui ühistranspordile tehakse liikluskorraldajate poolt privileege. Pea igal pool Euroopa suurlinnades on ÜT-l omad rajad ning mõnelpool ka betoon äärekivi sarnase kõrgendusega eraldatud (Pariis lööb esimesena ette - ja kaherattalisi seal ju põhimõtteliselt pole ). Samas, peab mainima et ma pole kohanud et neid kõrgendusi, piirded vms paigutatakse kurvi nagu meil sinna Eesti Panga juurde on pandud
.
Karupoiss kirjutas:Liikluseeskirjaga või liiklusseadusega pidavat see samuti kooskõlla minema... või juba olema. Ainus, kes jändab, on keeleinspektsioon.
Tuhnisin huvi pärast LE ja LS-i läbi, kuid viidet "BUS"-le ei leidnud. "Jonnipunni" osas võiks öelda, et sellist märgist olemas ei ole. Asjakohased momendid LE-s seoses ühissõidukirajaga:
Liikluseeskiri
§1. Käesoleva määrusega kehtestatakse liikluskord Eesti teedel.
/.../
( 57 ) Ühissõiduki all mõistetakse sõiduplaani kohaselt sõitjaid vedavat bussi, trolli või trammi. Ühissõidukiks loetakse ka sõitjaid vedavat taksot.
( 58 ) Ühissõidukiraja all mõistetakse vastavalt «Liiklusseaduse» § 4 lõikele 7 sõidutee osa, mis on ette nähtud liiklemiseks sõiduplaani kohaselt sõitvale bussile ja trollile, samuti sõitjaid vedavale taksole. Ühissõidukirada tähistatakse vastavate liiklusmärkide või teekattemärgistega.
/.../
- Ühissõidukirada. Tähistab liiklusmärgiga 525 osutatud ühissõidukirada (joonis 8 ) või ühissõiduki peatuskoha teelaiendit.
https://www.riigiteataja.ee/ert/get-att ... ?id=927398
Joonis 8. 912 lai pidevjoon, 913 kahekordne pidevjoon, 921 lühikeste kriipsudega katkendjoon, 924 lai katkendjoon, 943 teeandekoht, 948 ristumine jalgrattateega, 95 suunanool, 973 ühissõidukirada, 975 jalgrattatee
Seega vähemasti LE-st mina võimalust "BUS"-i kasutamiseks ei leidnud. Iseasi on rahvusvahelised lepingud/konventsioonid ja nende võimalik ülimuslikkus üle riiklike õigusaktide. Eesti on Viini teeliikluskonvensiooniga teatud tingimustel liitunud: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=24467
Endale isiklikult "BUS" ei istu, pigem võiks siis juba olla maakeelne "BUSS" - see pole aga teeliikluskonventsiooniga lubatud variant, seal ainult variandid "A" ja "BUS". Kellele huvi pakub siis konventsiooni tekst (liiklusmärgid) on siin: http://www.unece.org/trans/conventn/signalse.pdf
Jonnipunnide ja betoonpiirete (sellised ju ammu Pirita teel ja Mõigus) paigaldamine minu arusaama kohaselt LE-ga päris kooskõlas küll ei ole - "jonnipunn" meenutab veidi LE kohast püstmärgist nimetusega "ümarpost", kuid neid kollaseid betoonpätsikesi ei ole kusagil mainitud
Samas kogu see ühissõidukite teema pealinnas lõhnab selle järele, et riigis ja pealinnas kehtivad ikka väga erinevad põhimõtted ja arusaamad, ning ka seadusandlus ei pruugi vist sama olla Pean siin silmas just seda, et konventsioon lubab kahte varianti, samas Eestis on LE-ga kehtestatud variant "A", kuid linnaisadele on LE ju lihtsalt tükk paberit, mis nende jaoks midagi ei maksa
Või ei ole Tallinn enam osa Eestist
, et seal LE järgi ei peaks teekattemärgiseid maha joonima
edit: lisasin URLI joonisele, kuna Picasa ei lase vist otse linkida
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Palju õnne mulle sünnipäevaks. Nii võiks alustada oma selle teema esimese ja loodetavasti ka viimase kirjutisega. Käisime täna Polecatiga Võrtsjärve ääres Trepimäel ja tagasi tulles õnnestus peale Rannut kitsega kohtude. Kits roomas minema, aravatasti sureb lähipäevil, ratas pilbasteks, sõiduriided auklikud, kiiver ära kriibitud ja ise ühe sinika ja ühe marrastusega kodus tagasi. Õnnetuse hetkel oli kiirus umbkaudu 60-70 kmh, kuna päike oli just äsja loojunud ja loomadel õhtused uitamised alanud ja oli eeldada, et seal kandis liigub kitsi päris ohtrasti ringi. Ja nagu kiuste tuligi üks eelmise aasta väljalase risti üle tee, ma arvan, et ma nägin teda umbes 3-5m enne pauku ja mul pole õrna aimugi, kas ma pidurdada üldse jõudsin. Kits lendas matsust igatehes tee pealt minema ja ratas tegi oi kui suure sädemepilve MIs siis ikka, korjasin end tee pealt püsti ja lonkasin ratta juurde, plastiku tükke oli terve tee jagu ja kett oli ka maha jooksnud. Kuna väljas oli juba üsnagi pime, siis ei saanud ülejäänud kahjusid üle vaadata, mootor läks õnneks käima, heeblid olid terved aga käiguvahetushoob deformeerunud imeliku kujuga junniks. Lenks ka kõver peal - nii me siis kulgesime 40 kmh kiirusega Tartusse. Eks homme tule koha peal üra käia ja vaadata, mis maha ununes ja valges gondel maha harutada ja kahjud kokku lüüa.
Hea, et niigi läks!
edit: peale hommikust kohal käiku võib öelda, et lohisesin mööda asfalti umbes 30m ja kits lendas minuga kaasa umbkaudu 20m, tsikli lohisemistee pikkuseks kujunes 35m.
Kahju jah, et eileõhtune sõit nii lõppes . Aga jääb üle vaid olla õnnelik, et Ivoonu ise elus ja terve, mul jõudis 101 mõtet juba peast läbi käia kui seisma jäin, aga õnneks siis tõusis ta ka oma jalgadele. Huuh see vaatepilt oli nagu märulifilmis....... loodetavasti ma rohkem sellist vaatepilti ei näe. Ilusat toibumist nii Ivoonule kui tema rattale
