42. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Mai 2019, 00:55
Postitas TiitX11
RasmusL kirjutas: 25 Mai 2019, 12:26

Käekõrval on ka veerend üsna palju :lol: Aga tegelikult, olen ma seda käigukasti jama juba pikemalt oodanud. Pole ju kunagi miskit viga sellel olnud ja kuna kõik ülejäänud osa mootoris on välja vahetatud, siis käimar on ikka veel täiesti stock. Kui originaalis on 93nm, siis eelmine kord oli juba 180nm ning nüüd 262nm...ei ole vist tehases väga mõeldud sellele, et nii palju nm peaks kunagi see kast nägema. Samas ei kujuta ette, mis billet kast maksaks, kui laseks kuskil teha. Peaks vist mingisuguse organi ära müüma.

Moment tapab! Isegi Vulacan oma 200NM kui päris originaalis peaks olema 165NM on kasv 1,2 korda aga siduril tuli tugevamnad vedrud panna ja neid päris "õigeid" pole siiani leidnud, sellel rattal aga on 3x! Loomulikult käimakott ei võta seda vastu. :D
Lisaks tehas annab kõigil liikuritel (nii võrrist kuni traktori ja rekkani) pöördemomendi mootori vända otsast mõõdetuna. Kett ja rihmveo korral on see tagarattast 1,13 korda väiksem. Nii, et mootorist mõõdetuna tuleks 260x1,13= 293,8NM ja see on juba üle 3x suurem, kast peabki lendama :x


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Mai 2019, 05:38
Postitas Ailar

Müts maha, väga kõva pilli oled valmis teinud ikka, pikalt seda teemat jälginud ja siit Austraaliast hea vaadata võrdluseks kus keegi ise ei tee midagi oma masinatega(vähemalt läänekaldal) ja kõik on nii stock ja tavalised(automaailm on midagi muud muidugi) ja siis sa oled sellise "looma" valmis ehitanud. Kuna oma silmaga võimalik näha ei ole ega katsuda siis kas oleks miskine võimalus sellest masinast ka overview video teha kus rohkem näha ja tutvuda sellega?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Mai 2019, 20:45
Postitas RasmusL

Tänud Ailar. Kui ratas täisti valmis siis on plaanis teha küll kokkuvõttev video, umbes nagu 2015 sai Motors24 poolt tehtud. Mul veel on üks suur plaan rattaga mõtteis, mille tahaks teoks teha järgmise talve jooksul..see siis velgede ja kiige näol. Kui teemat jälgid ja näed, et ratas sõidus on ning ise eestimaal oled siis võta ühendust. Saad näha/katsuda/sõita :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Aug 2019, 19:01
Postitas RasmusL

Hellou. Pole ammu kirjutanud siia ega isegi sisseloginud mitte. Eile sain siis mootori värvimisest kätte. Enne seda aga Deiv mässas ja nuputas mõned päevad käigukastiga, et mis kuradi viga seal saab olla, kui pealevaadates on kõik nii nagu peab aga 5-6 käik ei lülitu :shock: Täpselt sama oli mul, kui karteri lahti võtsin ja mootori maha. Kõik oli nii nagu peab aga teatud käigud lihtsalt ei lüliltu. Noh...5nda käigukahvel oli valetpidi mootoris :lol: Kuna manualis on pilt pealtpoolt tehtud, aga käigukasti sai tehtud nii, et mootor oli alumine ots ülespoole siis läkski inimliku vea tõttu see sinna valesti. Ometi alguses lauapeal töötas. Pärast dünos peale suurt ragistamist ei lülitunud enam üldse. 5nda hammakas oli ka haiget saanud, aga kuna mul oli teine kast olemas siis sai kohe uus võetud. Lähiajal siin loodan pilli jälle kokku panna, ehk saab see hooaeg ikkagi kasvõi pisikese tiiru teha linnapeal :bsmile: Kone sai seekord siis üleni neegri välimuse ja enne seda käis ka soodapritsist lãbi. Värvimise eest tänud Kickass tuningule, kes senimaani kõiki selle ratta värvimisi on teinud.

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Okt 2019, 11:48
Postitas RasmusL

Hei jälle kõigile. Sai siin just teine dünosessioon tehtud, mille tulemuseks oli sulanud paisupaak :lol:

Pilt

Juhtus see siis nii, et ilmselt oli mootor saanud natukene haiget kui see 370hp sai tõmmatud. Oli plaanis keerata siis üle 400 nüüd ning bensule map teha, quickshifter ühendada. Viimane sai tehtud, 2-map süsteem sai ka tööle pandud, kuid bensuga me üle 80hp ei jõundnud, kui oli vesi väljas juba :mrgreen: Ilmselt oli siis varasemalt kaant kergitanud, mille tulemusena surub põlemisgaasid jahutussärki ja keedab vee kohe tulikuumaks. Ilmselt pidi vedelik olema ikka mitusada kraadi kui see plastikpaak niimoodi vedelaks sulas ja rõhuga kõik mööda seinu laiali pritsis. Varasemalt enne bensuga möllamist oli veel etanool paagis, ning panime 1.66bar mille tulemuseks oli 350hp, ehk siis 20hp vähem kui 1.5 bariga. Kaas ei pidanud rõhku enam. Uus kaanetihend tellitud, tõmbame tikkudele 10nm juurde ja peaks pidama. Oli plaanis ju siin see aasta ikkagi veel tiir teha oktoobris aga läks nii nagu alati. 100m olen isegi sõitnud garage õuel sellega, et sai isu täis pm :lol:

AGA, suurem uudis on see siin:

Pilt

Usast jõudis minuni siis MSI wheelblanks, ehk veljetoorikud cnc jaoks. Taolistest toorikutest teevad igasugu veljefirmad omale velgi, RC Components jne. Otsustasin, et tahaks teha täiesti enda silma järgi disaini jne, seega ei hakanud valmisasju ostma. Minu andmetel pole eestis billet velgi veel tehtud, seega ka see oli põhjuseks 8) Suvel sai veel Korke juurest läbi käidud, ning soetatud korralikud pidurikettad Brembo T-drive, mis mõeldud S1000RR-ile, tuunime siis need ka külge. Kinnituspoltideks võtsin inglismaalt pro-bolt titanium poldid. Eelmised on küll tutikad ebayst tellitud kettad, kuid 20mm väiksemad ja pole päris nii high-end . Tagumiseks laiuseks tuleb siis tagasihoidlik 300 R18 ning ette 160 R17. 300 oli väga hea sõita vrodil ,ning usun et ka Kawal.

Pilt

Ilusat ehitamishooaega kõigile :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Okt 2019, 12:33
Postitas h0lger
RasmusL kirjutas: 15 Okt 2019, 11:48

Tagumiseks laiuseks tuleb siis tagasihoidlik 300 R18 ning ette 160 R17. 300 oli väga hea sõita vrodil ,ning usun et ka Kawal.

Sa ei saa taha 300 panna, pealkirjas on 360 :-|||
Ja kes krt seda viitsib vahetama hakata. Telli parem uus laiem toorik.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Okt 2019, 12:57
Postitas RasmusL

Hahah, jah tõsi, tuleb lasta siis Macil või Piipz-il pealkirja muuta kui asjad valmis. Mul ju samas 360 kit alles kenasti. Aga tegelt, 360 sobiks paremini kui oleks ees 180-200 nagu varem aga 160ga on 300 paremini proportsioonis. :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Okt 2019, 13:04
Postitas Macintosh
h0lger kirjutas: 15 Okt 2019, 12:33

Sa ei saa taha 300 panna, pealkirjas on 360 :-|||

Nüüd saab. :ner:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Okt 2019, 22:17
Postitas TiitX11
Pöörete tuli.jpg

Bikers-24 kunagi saatis vale asja, see on HD-le mõeldud. Kas saab vulcanile paigaldada? Käiguvahetus tulega tegemist 2-e silindriline variant.

Käisin vaatamas Deivid-i juures, mootor oli laual ja ootas lahtivõtmist. Väljalaske kollektor RV palju selle töö maksis? Kas poleks õigem olnud titaanist teha, oleks kergem tulnud, samuti plaat kollektori all. Kuidas kollektori torude diameetrit turbo korral arvutakse, see peaks vastava läbimõõduga olema, et turbo rakenduks "õigetel" pööretel? Muidugi see sõltub ka turbost ja jumal teab veel millest.....


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Jaan 2020, 16:08
Postitas Andrea

https://www.nettimoto.com/en/kawasaki/z/2475867

Täitsa sarnane mingi nurga alt. :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2020, 20:11
Postitas RasmusL

Nonii, teeme siinset igavaks muutund foorumit vähe huvitavamaks jälle ja kirjutame siia telkide ja gps-ide vahele ka toimunud "edusammudest". Nimelt lahkunud kaanetihendi põhjus oli liiga õrnat kinni tõmmatud plokikaas, mis oli ca 60nm, nüüd siis 80nm. Uueks kaanetihendiks sai tellitud Cometicu toodang, mida veel 1tk ebays leidus, kuna on tootmisest maas juba paar aastat. Nukkvõllid said paika kraaditud soome dünojumala poolt, ja peaks olema nii hea, kui vähegi saab nende nukkadega teha. Varasemalt märkide järgi paikapandud nukad( väljalaske oma) oli väga hiline, sellest ka siis turbo ärkas hilja. Nüüd võiks täitsa tänavapill olla ideaalis.
Pilt

Sai ka mõõdetud kollektori voolavus ära, kui väljalaske port kaanel voolab ca 75cfm siis kolle oli keskmiselt 100cfm. On küll suure voolavusega, kuid pigem niipidi kui et liiga väike.

Pilt

Kuid ümber pean ma ta ikkagi tegema, vaja turbo kõrgemale saada. Sumpa ja rõhutoru õli täis ning see näitab,et ei voola ära.

Andrea kirjutas: 02 Jaan 2020, 16:08

https://www.nettimoto.com/en/kawasaki/z/2475867

Täitsa sarnane mingi nurga alt. :D

Värv ja fat veljed :mrgreen: Muidu on ta mu ratta vanem, nõrgem ja odavam vend. Aga jah, see tehti juba aastal 2005 nii, et müts maha, oli vist üks esimesi turbotatud Z maailmas.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2020, 00:50
Postitas RasmusL

Väike update siis jällegi, sai siin pill kokku laotud. Plaanis oli ümber teha natuke kollet ja muud kola, et oleks saanud turbo kõrgemale tõsta, kuna õli äravoolu probleem kummitab. 2 korda dynos käinud on sumpa ja rõhutoru õli täis. Ilmselget sellepärast, et turbo võll on ju paralleelselt õli tasapinnaga, ega saagi ära voolata. Kõrgemale tõstmisest aga asja ei saanud, kuna see oleks tähendanud absl kõige ümber tegemist, ning kogu eelnev töö oleks tühja olnud. Seega otsustasin ikkagi selle krdi äravoolupumba kasuks, mille vastu varasemalt koguaeg olin, et ei taha rattale juurde elektrit viivat junni mis võib ka perse minna mingihetk. Aga no mis sa teed, mehhaanilist sellele rattale ei saa ostes, peaks hayabusa omast aretama mis aga on juba hoopis suurem töö kui elektrilise lisamine. Mine tea, võibolla teeb tolle ka ära kunagi tulevikus. Hetkel aga mõned pildid sellest kompotist. Äravoolu toppisin ignition rotori kaane külge. Loodame, et toimib. Pump iseenesest on väga tilluke ja sobib kenasti karteri alla peitu. Samat pumpa kasutab ka kasutaja Cossie oma turbo Banditil.

Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 00:33
Postitas RasmusL

Rattale uus juhtaju ning juhtmestik tulemas. Selline hunnik jäi üle:

Pilt
Pilt

Uueks ajuks tuleb Estecu, mis on Joosep Järve edasiarendus Megasquirt 2-st. Juhtmestiku tööd ja seadistuse teostab ka sama mees Tartust. Otsustasin, et kiviaja powercommanderist tuleb lahti saada ja siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 08:03
Postitas Carl

Kas veljemajandus on valmis saanud? Rattast mõni üldpilt ka tulemas?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 09:31
Postitas franz125

siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.

Selgita rumalale,kas eestis ei osanud keegi justnimelt PC-d häälestada dünos või millest see vajadus ära kadus.Ega MS ju ka ennast ei häälesta.Vahet ju pole mis programmi nuppe krutid.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 11:49
Postitas RasmusL
franz125 kirjutas: 19 Apr 2020, 09:31

siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.

Selgita rumalale,kas eestis ei osanud keegi justnimelt PC-d häälestada dünos või millest see vajadus ära kadus.Ega MS ju ka ennast ei häälesta.Vahet ju pole mis programmi nuppe krutid.

Eesti dünos polnud isegi Map andurit kust täpset rõhku näha vaid seda vaadati ratta enda kella pealt ehk siis pm seadistati puusalt. Sellised tonnised turbo r4 pillid käiks seal pingis kohe laiali. Ma nüüd ei räägi korke tegemistest vaid sellest teisest dünost. Tema vist samuti turbokaid ei seadista. Nii et jah, eestis ei osata siiamaani pc seadistada viimase vindini, mingi algelise seade vb saab jah tehtud et rahulikult töristada. Ja minu jutt puudutab just turbo rattaid mitte vabalthingavaid. Suur vahe on ka ajudes mida seadistada. Iga düno operaator
On ikkagi spetsialiseerunud teatud programmile/dele mitte, et oskab kindlalt neid kõiki mis maailmas leidub. Juhtajusid on ikka üsna mitmeid saada tänapäeval. Minu otsus oli nimelt see, et kui miskit vaja parandada, ei pea ma jälle soomest tagasi vedama tartusse ning siis tagasi sinna. Igakord kestab asi nädalaid+ et seal on juba kuu ajaline järjekord. Las oma küla mees tegutseb. Pc on enivei kiviaeg ka, tuleb edasi liikuda. Soome dünomees soovitas Haltech Elite 2500, kuid vkm-i uksi ma küll kulutama ei hakka.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 11:54
Postitas RasmusL
Carl kirjutas: 19 Apr 2020, 08:03

Kas veljemajandus on valmis saanud? Rattast mõni üldpilt ka tulemas?

Vana taguosa sai sisse scannitud juba jah, esivelje äkki saab ära tehtud siin enne mai lõppu ma loodan. Taguosa jääb sügisesse-järgmisesse talve ilmselt.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 12:31
Postitas franz125
RasmusL kirjutas: 19 Apr 2020, 11:49
franz125 kirjutas: 19 Apr 2020, 09:31

siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.

Selgita rumalale,kas eestis ei osanud keegi justnimelt PC-d häälestada dünos või millest see vajadus ära kadus.Ega MS ju ka ennast ei häälesta.Vahet ju pole mis programmi nuppe krutid.

Eesti dünos polnud isegi Map andurit kust täpset rõhku näha vaid seda vaadati ratta enda kella pealt ehk siis pm seadistati puusalt. Sellised tonnised turbo r4 pillid käiks seal pingis kohe laiali. Ma nüüd ei räägi korke tegemistest vaid sellest teisest dünost. Tema vist samuti turbokaid ei seadista. Nii et jah, eestis ei osata siiamaani pc seadistada viimase vindini, mingi algelise seade vb saab jah tehtud et rahulikult töristada. Ja minu jutt puudutab just turbo rattaid mitte vabalthingavaid. Suur vahe on ka ajudes mida seadistada. Iga düno operaator
On ikkagi spetsialiseerunud teatud programmile/dele mitte, et oskab kindlalt neid kõiki mis maailmas leidub. Juhtajusid on ikka üsna mitmeid saada tänapäeval. Minu otsus oli nimelt see, et kui miskit vaja parandada, ei pea ma jälle soomest tagasi vedama tartusse ning siis tagasi sinna. Igakord kestab asi nädalaid+ et seal on juba kuu ajaline järjekord. Las oma küla mees tegutseb. Pc on enivei kiviaeg ka, tuleb edasi liikuda. Soome dünomees soovitas Haltech Elite 2500, kuid vkm-i uksi ma küll kulutama ei hakka.

Et siis põhjusmõtteliselt on Tartus olemas aju,mees ja düno?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 12:57
Postitas RasmusL
franz125 kirjutas: 19 Apr 2020, 12:31
RasmusL kirjutas: 19 Apr 2020, 11:49
franz125 kirjutas: 19 Apr 2020, 09:31

siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.

Selgita rumalale,kas eestis ei osanud keegi justnimelt PC-d häälestada dünos või millest see vajadus ära kadus.Ega MS ju ka ennast ei häälesta.Vahet ju pole mis programmi nuppe krutid.

Eesti dünos polnud isegi Map andurit kust täpset rõhku näha vaid seda vaadati ratta enda kella pealt ehk siis pm seadistati puusalt. Sellised tonnised turbo r4 pillid käiks seal pingis kohe laiali. Ma nüüd ei räägi korke tegemistest vaid sellest teisest dünost. Tema vist samuti turbokaid ei seadista. Nii et jah, eestis ei osata siiamaani pc seadistada viimase vindini, mingi algelise seade vb saab jah tehtud et rahulikult töristada. Ja minu jutt puudutab just turbo rattaid mitte vabalthingavaid. Suur vahe on ka ajudes mida seadistada. Iga düno operaator
On ikkagi spetsialiseerunud teatud programmile/dele mitte, et oskab kindlalt neid kõiki mis maailmas leidub. Juhtajusid on ikka üsna mitmeid saada tänapäeval. Minu otsus oli nimelt see, et kui miskit vaja parandada, ei pea ma jälle soomest tagasi vedama tartusse ning siis tagasi sinna. Igakord kestab asi nädalaid+ et seal on juba kuu ajaline järjekord. Las oma küla mees tegutseb. Pc on enivei kiviaeg ka, tuleb edasi liikuda. Soome dünomees soovitas Haltech Elite 2500, kuid vkm-i uksi ma küll kulutama ei hakka.

Et siis põhjusmõtteliselt on Tartus olemas aju,mees ja düno?

Jah, kõik saab tehtud ühe katuse all. Autosid on ta juba teinud kümneid kui mitte sadu siin viimase 15 aastaga. Ühe 600cc turbo tsikli on ta samuti otsast lõpuni ehitanud ja dünotanud vist MS-2ga. Algselt punnis küll vastu mulle, kuna tsikli ja selle süütekaartide seadistamine on totaalselt teine mis autol kuid lõpuks võttis ette ikkagi. Hea reklaam ju temalegi. Pealegi ma usun, et Estecul on tulevikku, kuna esiteks on aju hind väga hea, teiseks sisaldab ta kõik vajaliku 4-8 silkuste tänavapillide jaoks, sisaldab ka flex-fueli, veekindel, karbi suurus umbes 2 suitsupakki ja kolmandaks on olemas inimene kes selle paigaldab ja seadistab mis lõppkokkuvõttes on see kõige tähtsam asi. Eestis on hetkel mitu "garaget" kes müüvad juhtajusid mida nad paigaldada ja seadistada ei oska. Kui fb olemas, siis tsekkige Wheelsup racing, seal juttu tema loodud ecust jne.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 19:04
Postitas kalju1

Tartu mehed, nagu te olete otsi kontakti Lärmiga. Talle tehti kunagi selline custom mäkketõusupill (NOS jne.) et vähe pole. Kosulteeri sellega kes tegi. Krt ei tule praegu nimi meelde. TÜ taustaga füüsik.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Apr 2020, 21:49
Postitas RasmusL
kalju1 kirjutas: 19 Apr 2020, 19:04

Tartu mehed, nagu te olete otsi kontakti Lärmiga. Talle tehti kunagi selline custom mäkketõusupill (NOS jne.) et vähe pole. Kosulteeri sellega kes tegi. Krt ei tule praegu nimi meelde. TÜ taustaga füüsik.

Teada ammu kes tegi tolle, olen kõrvalgaraasis ise olnud mõned nädalad :) Täitsa käre pill sai tollest v2 konest, umb sama hp mis mul oli eelmise setupiga vist.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Apr 2020, 22:14
Postitas RasmusL

Sirvisin telefonis pilte ja tuli meelde et märtsis sai väike sünnipäeva istumine tehtud 2 sõbraga garages. Juua täispeaga sai hommikul 4 aeg valmis alumiiniumist sellised külje katted. Hetkel kickass tuningus värvimises.

Pilt
Pilt
Pilt

Need said suuremad kui originaalis ja see oli point ka.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mai 2020, 19:00
Postitas RasmusL

Vaikselt edeneb, pildilt näha kui väike see ecu karp on.

Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mai 2020, 00:57
Postitas cossie

....aga aku on raske vanakooli jurakas :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mai 2020, 14:27
Postitas RasmusL
cossie kirjutas: 02 Mai 2020, 00:57

....aga aku on raske vanakooli jurakas :D

No igasugusteks katsetusteks on tava aku palju parem kui fancy liitium. Mul shorai ka olemas muidu :wink:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mai 2020, 21:30
Postitas Savikivi
RasmusL kirjutas: 04 Mär 2014, 20:18

Kiige tehtud tavalisest metallist. Ülekanne niiöelda offset hammakas, koos korraliku tugiplaadiga. Soomlaste jutu järgi antud ülekanne peaks kestma umbes 400hj, kuid sellist numbrit see ratas vaevalt nägema hakkab. :bsmile:

42 teemalehte hiljem juba turboasetusest ja ECU-dest juttu :lol: Tubli töö! Loodetavasti näen seda see aasta Smashil ka :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mai 2020, 22:11
Postitas ranel
Savikivi kirjutas: 02 Mai 2020, 21:30
RasmusL kirjutas: 04 Mär 2014, 20:18

Kiige tehtud tavalisest metallist. Ülekanne niiöelda offset hammakas, koos korraliku tugiplaadiga. Soomlaste jutu järgi antud ülekanne peaks kestma umbes 400hj, kuid sellist numbrit see ratas vaevalt nägema hakkab. :bsmile:

42 teemalehte hiljem juba turboasetusest ja ECU-dest juttu :lol: Tubli töö! Loodetavasti näen seda see aasta Smashil ka :D

Ma võin 100 eur vahele panna, et 2020.a smashil sa seda ei näe.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mai 2020, 22:37
Postitas RasmusL
Savikivi kirjutas: 02 Mai 2020, 21:30
RasmusL kirjutas: 04 Mär 2014, 20:18

Kiige tehtud tavalisest metallist. Ülekanne niiöelda offset hammakas, koos korraliku tugiplaadiga. Soomlaste jutu järgi antud ülekanne peaks kestma umbes 400hj, kuid sellist numbrit see ratas vaevalt nägema hakkab. :bsmile:

42 teemalehte hiljem juba turboasetusest ja ECU-dest juttu :lol: Tubli töö! Loodetavasti näen seda see aasta Smashil ka :D

Njh, nii see isu kasvab samm sammult. Never say never ikka kehtib vahest. Aga see aasta smash ei toimu kahjuks :(


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mai 2020, 20:50
Postitas Savikivi
ranel kirjutas: 02 Mai 2020, 22:11
Savikivi kirjutas: 02 Mai 2020, 21:30
RasmusL kirjutas: 04 Mär 2014, 20:18

Kiige tehtud tavalisest metallist. Ülekanne niiöelda offset hammakas, koos korraliku tugiplaadiga. Soomlaste jutu järgi antud ülekanne peaks kestma umbes 400hj, kuid sellist numbrit see ratas vaevalt nägema hakkab. :bsmile:

42 teemalehte hiljem juba turboasetusest ja ECU-dest juttu :lol: Tubli töö! Loodetavasti näen seda see aasta Smashil ka :D

Ma võin 100 eur vahele panna, et 2020.a smashil sa seda ei näe.

Üks mees juba peaaegu panustas 220 et mu sõbra Cbr125r ei ärka ellu peale küünlavahetust :lol: Igatahes nägin juba et smash ei toimu, ehk juhtun nägema Tartus kui veeren oma muruniidukiga sinna millalgi. :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Juun 2020, 12:02
Postitas RasmusL

Velje disain sai lõpuks paika ja otsustasin sellise Billet-Carbon stiili kasuks, kuna ei tea, et keegi kusagil oleks tsiklile nii teind, esivelg peaks max paari nädala sees nüüd valmis saama. Aa ja ratas töötab ka uue Ecu-ga. Vaja pinki lükata järgmiseks, kuid kuna tegemist on auto dünoga, siis vaja kõigepealt 1 rull lahti ühendada ja mingi korralik rakis teha ,kuhu ratas kinni tõmmata. Mõned pildid ka velje disainist:
Pilt
Pilt
Pilt