Re: Õnnetused mootorratastega
Pidurdusjäljed võivad olla viimaste 3 tsikli omad ?
2 esimese puhul oleks pidanud jälje lõpus olema v..e loik?
Pidurdusjäljed võivad olla viimaste 3 tsikli omad ?
2 esimese puhul oleks pidanud jälje lõpus olema v..e loik?
kaupz kirjutas:Pidurdusjäljed võivad olla viimaste 3 tsikli omad ?
2 esimese puhul oleks pidanud jälje lõpus olema v..e loik?
Tavaliselt kui auto millegagi põrkub jääb ta suht koht paigale,ratas ja rattur seevastu "lendavad" kokkupõrke kohast jupp maad eemale.
snah kirjutas:kaubiku juht jäi ilmselt magama
Seda võimalust toetab ka kaubikujuhi jutt, et kuulis äkki kahte mütsu. Tagasõitva auto juht, kes väidetavalt tunnistas, et kaubik oli oma sõidureas...võis vabalt ka kaubikujuhi naabrimees olla, ilmselt sama praamiga tulid...
Tagasõitva auto juht, kes väidetavalt tunnistas, et kaubik oli oma sõidureas...võis vabalt ka kaubikujuhi naabrimees olla, ilmselt sama praamiga tulid...
tõeline induktiivse järelduse meistriklass. Ehk leppisid juba varem kokku, et ajavad kaks soome rattameest alla. Edasi seltsimehed, kes pakub üle.
Piux kirjutas:Kas tegu võib olla sealkandis toimunud rattaürituses osalejat
mina nägin pokeril, päeva aeg kahte chopperit põllul, võimalik et neid käis seal rohkemgi. Lihtsalt mitteametlikud teelt väljasõidud, teed on seal 'huvitavad'
Käisin täna seal sündmuskohal, süütasin küünla....
Vaadates seda teed ja kurvi, tundus siiski väga suur tõenäosus ,et just kaubik vastasuunda ripsas. Kaubiku seisukohast - lauge parem kurv alla mäge/küngast.
Küünlaid oli palju, Kiivri intercom veel nende keskel... vilkumas...
Kaubiku juhi jutt on enam, kui imelik. Mees väidab, et sõitis oma suunavööndis ja siis tundis mütsu ja siis ka teist.
No enne seda ei näinud-kuulnud midagi? Magas lahtiste silmadega? Teadvus oli kuskil pilvedes? Kaubiku järgi sõitja juttu ei saa ometi lugeda ilmeksimatuks ja lõplikult määravaks! Ta ju ei jälitanud kaubikut jälgimaks, et see sõidaks perfektselt igal ajahetkel. Kuigi, jah, ei muuda ju enam miski seda õnnetust olematuks, olgu süüdi kes iganes.
Kahju, väga kahju.
Ei ole ta jutt sugugi imelik, pigem üsna tavapärane. Ilmselgelt pole tegu paadunud psühhopaadist mõrvariga, kellel ei liigu ükski närv, kui paar inimest loojakarja saadab. Mehe aju tegeleb kogu olukorra eitamise ja enesekaitsega. Suht tavapärane olukord. Isegi nii teinud, aga mitte pärast laipu, vaid pärast palliga naabrimehe akna sisse löömist Ma siiamaani ei mäleta, et oleks palli löönud, minu aju ütleb, et ma ei puutunudki seda.
Mõni ei tulegi kunagi inimeste sekka tagasi (meenutagem Pala lapsi).
Ma väga kahtlen, et saaremaal elab pereisa, kes teadlikult sõidab suvalised kaks mootoratturit paradiisi. Ta tegi vea ja maksis selle eest rängalt, ei taha tema nahas küll mitte olla.
Loll õpib enda vigadest, tark teiste omadest, rumal mitte kunagi .... peab valvel olema igal ajal ja igas olukorras.
Olles ise ka tsiklimees, näen sellist varianti, et mootorratturile lendab kärbes või mõni suurem putukas silma. See sunnib momentaaslelt tegema tõrjuva liigutuse, korraks teed tsikliga jõnksu ning kui seejuures riivata lähedalasuvat tsiklit, ongi (mõlema) tasakaal häiritud.
Hanereas või kõrvuti sõites pole ju palju vaja, pool meetrit ja oledki üle telgjoone. Kaubikujuht võis ka sõita telgjoone lähedal, nagu nad tihti teevad, ning tuligi üllatusena.
Interneedusest avariide videosid vaadates on täitsa tavaline, et kui hoitakse lühikest pikivahet ning eesolija ootamatult pidurdab või midagi muud juhtub, siis tagaolija pöörab eesolijaga kokkupõrke vältimiseks kas või vastassuunda... mis siis vahel päädib laupkokkupõrkega. Kõige halvem stsenaarium.
Jutu mõte on, et ei ole mõtet kedagi üles puua enne, kui on õnnetuse põhjus välja selgitatud. Võib-olla kaubikumees pillaski suitsukoni põrandale, võib-olla tsikli kehvasti kinnitatud pagas kiilus end kodarate vahele...
Kuskil oli nagu mainitud et kahe ratturi vahe oli 100 m?
claw kirjutas:Kuskil oli nagu mainitud et kahe ratturi vahe oli 100 m?
Kuna tsiklimehi polevat ametlikult üle kuulatud, siis igasugu mainimisi ei kuula.
Keegi pole kedagi pooma hakanud, aga tundub, et paar kaubikujuhti on küll odad püsti tõstnud! Ainult õigustused, üks ulmelisem teisest.
Mingilt tuttava tuttavalt, kes autoga sealt mälestussõidult mööda sõitis, tuli kurja tagasisidet, et 90 alas oli sõiduvöönd lambist mingeid seisvaid ja askeldavaid tsikleid ja tsikliste täis, et kas soovisid hukkunutele järele minna? Olevat vastusõitjatega ohtlik olukord tekkinud.
Black kirjutas:Mingilt tuttava tuttavalt, kes autoga sealt mälestussõidult mööda sõitis, tuli kurja tagasisidet, et 90 alas oli sõiduvöönd lambist mingeid seisvaid ja askeldavaid tsikleid ja tsikliste täis, et kas soovisid hukkunutele järele minna? Olevat vastusõitjatega ohtlik olukord tekkinud.
No kui mina sealt kogunemise ajal autoga mööda sõitsin polnud seal hullu midagi, no eks ma võtsin muidugi hoo maha ka kui kampa nägin. Rattad olid teeservas ja inimesed samuti, keegi ei olnud sõiduteel ees. No mine muidugi tea, eks olukord võis ka vahepeal teistsugune olla.
Black kirjutas:Mingilt tuttava tuttavalt, kes autoga sealt mälestussõidult mööda sõitis, tuli kurja tagasisidet, et 90 alas oli sõiduvöönd lambist mingeid seisvaid ja askeldavaid tsikleid ja tsikliste täis, et kas soovisid hukkunutele järele minna? Olevat vastusõitjatega ohtlik olukord tekkinud.
Kohapeal viibinuna võin kinnitada,et mingeid ohtlikke olukordi ei tekkinud,rattad olid kõik korralikult teepervel ja ratturid ise jälgisid hoolega mööduvaid sõidukeid ning teavitati lähenevatest sõidukitest ka kaaslasi.Keegi ei tuterdanud meelega ja pahatahtlikult liiklust segades keset teed.Kellele tegi hetkeks hoo maha võtmine probleeme...siis arvan,et tegu on sügavalt isikliku probleemiga.
Black kirjutas:Mingilt tuttava tuttavalt, kes autoga sealt mälestussõidult mööda sõitis, tuli kurja tagasisidet, et 90 alas oli sõiduvöönd lambist mingeid seisvaid ja askeldavaid tsikleid ja tsikliste täis, et kas soovisid hukkunutele järele minna? Olevat vastusõitjatega ohtlik olukord tekkinud.
Mis müstiline koht see selline on? Võib olla mõni eesti tuntud ufouurija peaks asja üle vaatama! Delfis piltidelt vaadates vaadates oleks justkui suur lage väli ja õrn kurv ainult, aga "lambist" hüppavad teedele ratturid ja "mitte kuskilt" ilmuvad äkki kolonnis sõittvad ratturid kaubiku ette
Alljärgnevad soovitused ei ole motikaspetsiifilised!
Äkki peaks sõites ikka ettepoole vaatma - ehk siis "vaata kuhu sõidad" (ehk "sõida kuhu vaatad"). Ja kui teele "ilmub lambist" takistus, siis 1. reegel ütleb, et tuleb kiirust (lennukõrgus) vähendada ja alles siis vaadata kuidas takistusest mööduda. Ja minu loogika ütleb, et kui ei mahu mööda (tuleb auto vastu) siis tuleb seisma jääda - või olen mina millestki väga valesti aru saanud
Keegi teab mis juhtus slovakkia ringil?Mõtlen õnnetust rattaga.
Maaks kirjutas:Mis müstiline koht see selline on? Võib olla mõni eesti tuntud ufouurija peaks asja üle vaatama! Delfis piltidelt vaadates vaadates oleks justkui suur lage väli ja õrn kurv ainult, aga "lambist" hüppavad teedele ratturid ja "mitte kuskilt" ilmuvad äkki kolonnis sõittvad ratturid kaubiku ette
![]()
Alljärgnevad soovitused ei ole motikaspetsiifilised!
Äkki peaks sõites ikka ettepoole vaatma - ehk siis "vaata kuhu sõidad" (ehk "sõida kuhu vaatad"). Ja kui teele "ilmub lambist" takistus, siis 1. reegel ütleb, et tuleb kiirust (lennukõrgus) vähendada ja alles siis vaadata kuidas takistusest mööduda. Ja minu loogika ütleb, et kui ei mahu mööda (tuleb auto vastu) siis tuleb seisma jääda - või olen mina millestki väga valesti aru saanud
Aga kust, kurat, mina tean? Polnud isegi minu tuttav ja vaevalt tal siinsest foorumist mingit aimu on. Mina andsin lihtsalt kuuldud tagasiside edasi. Pole erilist pointi seda rohkem arutada. Igaüks, kes ise ka vahel tsikliga sõidab, oskab vast liiklust paadunud autojuhist erinevalt vaadata.
Sellel lõigul on läbi aegade palju avariisid olnud, hukkunuid on ka omajagu. Penijõe rist on põhi koht olnud. Aga ka seal suht sirgel lõigul viimaste aastatega 3 hukkunut. Ei puutu küll teemasse aga täpselt sama koha peal kus viimane laks viskas mu Golf VR5 3 kepsu välja, timmisin konet ja paugu hetkel oli mingi 180 ja neljas käik, sain vaba hooga lihulasse välja Mõned aastad tagasi tahtis mingi rekka minust seal üle sõita, õnneks olin endurokaga ja põllule putkamine päästis. Sain veits raputada aga jäin ratastele ja sõit võis suht värisevate kätega jätkuda.
Pikad, siledad sirged ongi sellised salakavalad lõigud kui vähegi väsinud oled, monotoonne masinamüra, parajalt soe keskkond salongis ja nii see silm kinni vajubki. Kui on ikka käänuline metsavahe, kitsas siis on ikka tükk tegemist selle baranka väänamisega, ei siis uni peale tiku.
madjs kirjutas:Ei puutu küll teemasse aga täpselt sama koha peal kus viimane laks viskas mu Golf VR5 3 kepsu välja, timmisin konet ja paugu hetkel oli mingi 180 ja neljas käik, sain vaba hooga lihulasse välja
Kas seal on siis 180 lubatud v?
Mis Sa ise arvad?
T.r.!
Täna külitasin jälle ja seekord koos naisega! Loomulikult idiootlik Tondi ülesõit ja ehitajad ei kasutanud mingeid reguleerijaid manööverdamisel. Nina pikkus jäi kirstust puudu. Põlved-taskud-küünarnukid puru ja naine lubas sõiduga mõningase pausi pidada. Peale objekti järelvalvega arutelemist telefoni teel, lubati korraldust järgida ja sõit jätkus.
Oot mis siis juhtus?
"Idiootlik" Tondi ülesõit peaks Tallinnas liiklejal ikka pääääris tuttav olema. Ehitustööde piirkond hetkel ka.. Oled kindel, et süü on vaid ehitajatel? Ma ei tea küll olukorda, aga kaasreisijaga tuntud kahtlastes kohtades ei tohiks tekkida selliseid üllatusi, mis küljega lõpevad. Tagantjärgi tarkus on ikka täppisteadus, lapi end terveks ja pane midagi kõrva taha
ma tondi ülesõidul küll midagi ohtlikku pole viimasel ajal täheldanud. Erinevalt päris mitmetest ristmikest, kus soontest risti üle sõites tahab lappama minna. Näiteks tehnika-endla rist tehnikast suunaga järvevana poole on isegi püsti suht ebakindel tunne. Ja Kunderi kanalisse keeramise koht on eriti huvitav, kui vähegi hoogu on.
Sellest linnast saab terve kaarti täie hoiatusmaterjali. Vaata, tuleb keegi teisest Eestist pealinna külla ja kohe hea ennetustööd teha kodus.
mella kirjutas:ma tondi ülesõidul küll midagi ohtlikku pole viimasel ajal täheldanud.
Oled Sa seal liigelnud eile- üleeile? Soovitan pilgu peale visata.
Seal on pool teed ehituse tõttu suletud ja piiretega ümbritsetud, mis on normaalne! Kõik toimus ehitus tsoonist väljapool ja kitsal liiklemiseks jäetud alal. Kui ülesõidule läheneda on tänu raudtee tammile piiratud nähtavus ja kohe tammi taga oli allalastud portedega veoauto risti ees. Selliste manööverdamise ajal peab reguleerija tammipeal seisma ja lähenevaid liiklejaid hoiatama. Kiivriga reguleerija oli küll olemas, aga teisel pool autojuhile juhtnööre andmas. Minu taga sõitnud Toyota RAV maasturile oli see samasugune üllatus ja oleks meist nibin-nabin omakorda üle rullinud.
Nõmmik kirjutas:Seal on pool teed ehituse tõttu suletud ja piiretega ümbritsetud, mis on normaalne! Kõik toimus ehitus tsoonist väljapool ja kitsal liiklemiseks jäetud alal. Kui ülesõidule läheneda on tänu raudtee tammile piiratud nähtavus ja kohe tammi taga oli allalastud portedega veoauto risti ees. Selliste manööverdamise ajal peab reguleerija tammipeal seisma ja lähenevaid liiklejaid hoiatama. Kiivriga reguleerija oli küll olemas, aga teisel pool autojuhile juhtnööre andmas. Minu taga sõitnud Toyota RAV maasturile oli see samasugune üllatus ja oleks meist nibin-nabin omakorda üle rullinud.
Mis kiirusega üle sõitsid? Tee oli mingit läbu täis ja esiratas läks loha? Huvitaks situatsioon täpsemalt, kui raatsid kirjeldada (hariduse mõttes, mitte peale targutamiseks).