Fleim: tagaratta peal sõitmine?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Isiklikult arvan ,et kui on tõsine soov harjutada ,tuleb selleks soetada kas teine vanem/odavam tsikkel(endal ehitusjärgus) või siis mõni odav hiinakas ,nagu näiteks ATM ,ideaalsed nokapillid ja sinna taha keevitada wheeliebar ,teen homme ka enda omast pilti. Kuna Cbr'ile hakkan nüüd rõngavahetust tegema ,siis peaks vahepeal harjutama, teen ka siis videosi.
Mis puutub linnas mässamisse ,siis miks tartu mehed ei käi näiteks raadil ,meil näiteks tavaliselt tuurid peale tulevad ,siis käime seal ennast tühjaks täristamas ning seal saab ka ideaalselt tagarattal sõita..
Bluedogster kirjutas:Mis puutub linnas mässamisse ,siis miks tartu mehed ei käi näiteks raadil
Seal pole ju publikut ! Kes see siis tänapäeval ise vaikselt trikke enam õpib? Mida rohkem rahvast ümber seda uhkem, saad räigelt respekti ja tšikke jookseb igast ilmakaarest.
Seda küll jah et linnas tekib omal ka hea tunne kui järgi vaadatakse aga mis siis saab kui parajasti ühel rattal olekul kuskil mingi prouakene oma lapsevankriga ette lendab? Igal asjal peavad olema oma piirid. Hea jah vahest lollitada ju, mis ma eitan, ise ka aeg-ajalt, aga idioodiks kätte ei tasu minna. Peab seda halli ollust ka olema kõrvadevahel.
mx77 kirjutas:RaPtile kirjutas:Olen proovinud oma Suzuki DR800 ka tagaratta peal sõita, kuid eriti hästi veel ei oska, ega julge ka eriti gaasi keerata.
Äkki DR800 võtavad ühendust, saaks muljetada, ning niisama juttu ajada.PArim katse, mis video peal on jäänud.
http://toru.ee/view/8835dd61f271MEGAIRW.
Deem, ma ei saa aru miks see tagarattal sõit nii oluline on kui muu sõiduoskus ka niikuinii puudu on
.
No ehk sellepärast, et ka selle harjutamine viib sind oskustes edasi?
Kui kuskil kaamli küürudel rebib ladva püsti siis kogenematu laseb lihtsalt siklist lahti ning crashib... kogenud tegelane juba timmib ladva piduri või kui võimalik siis gaasiga ilusti maha tagasi.
Nii lihtne see ongi
Igasugune tsikliga trikitamine ja piiride puudutamine viib oskustes edasi...
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Hendri kirjutas:mis siis saab kui parajasti ühel rattal olekul kuskil mingi prouakene oma lapsevankriga ette lendab?
Aga miks ta peaks seda tegema?Kui ta seda teeb, siis ta rikub veel rohkem seadust, kui see tagarattal sõitmine .
Kui aga lastakse üle reguleerimata ülekäigurada tagarattas, siis on selle ratta juht lammas.
jan03 kirjutas:igatahes, väike nipp, mida ise hiljuti proovisin, seiske tagaistuja jalaraudadele ja tõuske oma istmelt, oleneb muidugi rattast, mina oma 93 a. cbr 900ga saan ratta enamvähem püstloodi 3000 pöörde peal hetkeks gaas maha-gaas peale.tund harjutamist ja kümnest meetrist sai 150 m. koguaeg küll selline tunne et läheb üle, kuna ratas päris tihti tasakaaluta olekus, aga siiamaani esirattale maandunud. nina maha siis kui ratas hakkab küljepeale kalduma, nagu et trajektoorilt kõrvale või kui tuleb esimese käigu piiraja. aga loomulikult on ka need takistused ületatavad;)igatahes kõvasti parem sõita kui näed kuhu sõidad s.t vaatad üle ratta nina. loomulikult harjutamise ja julguse asi.
Kule, mismoodi sa tagapiduri kätte saad kui asi persse läheb?
Esiteks cbr 900-ga sa ei saa latva püsti 3000 pöörde pealt. (siduriga ehk kuidagi) Jah võibolla saad kui sul tagaotsal istub 200 kg kaaluv cikk
Teiseks: tagarattal sõitu ei ole mitte mõtekas harjutada gaas peale/maha meetodiga, vaid oleks tark õppida seda tegema siduriga!
Vähe sellest, et siduriga andestab katsetamine algajale rohkem kuna alustatakse madalamate pöörete juurest siis lisaks sellele lõhud sa rattal ainult sidurit, gaasiga retsid sa ketti, ammakaid, käigukasti, kõik võimalike laagreid... milleks?
150m esimese käigu, tagajalaraudadel seistes (ilma tagapidurita) ?????
Tõesõna loodan, et keegi sellest tekstist õppust ei võta
-
Teema algataja
madone kirjutas:jan03 kirjutas:igatahes, väike nipp, mida ise hiljuti proovisin, seiske tagaistuja jalaraudadele ja tõuske oma istmelt, oleneb muidugi rattast, mina oma 93 a. cbr 900ga saan ratta enamvähem püstloodi 3000 pöörde peal hetkeks gaas maha-gaas peale.tund harjutamist ja kümnest meetrist sai 150 m. koguaeg küll selline tunne et läheb üle, kuna ratas päris tihti tasakaaluta olekus, aga siiamaani esirattale maandunud. nina maha siis kui ratas hakkab küljepeale kalduma, nagu et trajektoorilt kõrvale või kui tuleb esimese käigu piiraja. aga loomulikult on ka need takistused ületatavad;)igatahes kõvasti parem sõita kui näed kuhu sõidad s.t vaatad üle ratta nina. loomulikult harjutamise ja julguse asi.
Kule, mismoodi sa tagapiduri kätte saad kui asi persse läheb?
Esiteks cbr 900-ga sa hui saad latva püsti 3000 pöörde pealt. (siduriga ehk kuidagi) Jah võibolla saad kui sul tagaotsal istub 200 kg kaaluv cikk
Teiseks: tagarattal sõitu ei ole mitte mõtekas harjutada gaas peale/maha meetodiga, vaid oleks tark õppida seda tegema siduriga!
Vähe sellest, et siduriga andestab katsetamine algajale rohkem kuna alustatakse madalamate pöörete juurest siis lisaks sellele lõhud sa rattal ainult sidurit, gaasiga retsid sa ketti, ammakaid, käigukasti, kõik võimalike laagreid... milleks?
150m esimese käigu, tagajalaraudadel seistes (ilma tagapidurita) ?????
Tõesõna loodan, et keegi sellest tekstist õppust ei võta
Tundub minulegi, et Sa pole väga pädev ise tagarattal sõitma Siduriga tagarattal harjutamine ja õppimine on ikka kordades ohtlikum kui gaasiga peale/maha!! Vaata kasvõi seda videot, mis eelpool kuskil välja toodi, enne õpitakse sõitma tagarattal ja siis next step oleks slipping the clutch!
Edu teile!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
se ikka oleneb rattast. jah yzf600r iga oli ohutum siduriga latva lasta
R1 ja Dukega tuleb ilma mingi gaas pealemaha trikitamiseta - lihtsalt sujuvalt peale keerates.
siduriga 600r iga oli ehk raskemgi nõudis rohkem keskendumist ja julgust kui r 1 ga
duke muidugui on omaette klass, ta ongi lihtsalt tehtud selleks et ebanormaalselt sõita
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
417 kirjutas:se ikka oleneb rattast. jah yzf600r iga oli ohutum siduriga latva lasta
R1 ja Dukega tuleb ilma mingi gaas pealemaha trikitamiseta - lihtsalt sujuvalt peale keerates.siduriga 600r iga oli ehk raskemgi nõudis rohkem keskendumist ja julgust kui r 1 ga
duke muidugui on omaette klass, ta ongi lihtsalt tehtud selleks et ebanormaalselt sõita
nö "tonnised" ja suuremad lähevad ilusti taga peale sujuvalt keerates aga ikkgi on üligey kui R1 ntx tuleb alles 70km/h ylesse ilma sidurita...linnavahel saab ju tee otsa
Dukega pole sõita saand aga tundub et on loom.
Kunagi oli youtube-is video, kus noor kutt õpetas järk - järgult tagarattal sõitma. Esmalt rääkis teooria, siis näitas paar korda, kuidas asi välja näeb. Ning siis liikus edasi... Jälle teooria ja siis näitas, kuidas asi toimima peab. Video oli poolenisti must-valge. Kas keegi saab siia lingi panna, kuna youtube-ist otsinguga (ja lehekülgede lappamisega) ei suutnud videot leida, samuti siinsete linkide hulgast.
Ette tänades, Rainer.
MikuF11 kirjutas:Tundub minulegi, et Sa pole väga pädev ise tagarattal sõitma
Siduriga tagarattal harjutamine ja õppimine on ikka kordades ohtlikum kui gaasiga peale/maha!! Vaata kasvõi seda videot, mis eelpool kuskil välja toodi, enne õpitakse sõitma tagarattal ja siis next step oleks slipping the clutch!
Edu teile!
Esiteks milline osa "seisa tagaistuja jalaraudadel" ning "tõsta gaasiga nokka (keerad õrnalt maha ja järsku peale)" sellest on algajale ohutu õppimaks tagarattal sõitu?
Isegi lambi tonnane ei tõsta 3000 pöörde juures esiotsa maast GAASIGA lahti, 3k pööret on peaaegu tühikäik - kulla mehed Võibolla suudab seda mõni tonnane V2, millel on taga hammasratas nagu suur americana pizzza!
Vaadake nüüd seda videot:
Jutt on gaasiga tagarattasse lasta ühtlase jõuga ja seal juures tegemata igasugust akropaatikat! See on selleks, et inimene saaks üldse nö. esimese "fiilingu" kätte, et mis teda ees hakkab ootama!
Mingit gaasiga peale/maha teemat võiks mitte praktiseerida... kui tsikkel on banaan ja lihtsalt toore jõuga üles või lihtsalt gaasi lisades üles ei tule siis tuleb hakata õppima siduriga või muidu võid ennast lihtsalt millisekundi jooksul ära lõhkuda
Mida teemat.
Pole elusees osanud siduriga tagarattasse ajada ja ei taha osata kah sest gaasiga käib asi ikka väga lihtsalt.
Ei tea mis pöörde pealt ylesse tuleb aga asi on tunnetuses...pikapeale tunnetad juba õiget momenti. Siduriga on toooo scary, tuleb kuidagi liiga järsku ülesse.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 05 Mai 2005, 18:29
- Tsikkel: SV650S ja 350/638
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
raintuul kirjutas:Pole elusees osanud siduriga tagarattasse ajada ja ei taha osata kah sest gaasiga käib asi ikka väga lihtsalt.
Ei tea mis pöörde pealt ylesse tuleb aga asi on tunnetuses...pikapeale tunnetad juba õiget momenti. Siduriga on toooo scary, tuleb kuidagi liiga järsku ülesse.
aga näiteks jawaga ainult siduriga saabki
Mida teemat.
Pole elusees osanud siduriga tagarattasse ajada ja ei taha osata kah sest gaasiga käib asi ikka väga lihtsalt.
Ei tea mis pöörde pealt ylesse tuleb aga asi on tunnetuses...pikapeale tunnetad juba õiget momenti. Siduriga on toooo scary, tuleb kuidagi liiga järsku ülesse.[/quote]
Ma eitea.. aga ega väga naerda ei tasu selle teema üle Ma ei oska muud öelda kui harjuta veidi veel ning õpi seda siduri tunnetust - kui aru saad miks siduriga lihtsalt 5x parem on tagarattasse lasta siis tule siia tagasi ja loe oma posti!
Ma võin sulle vihjeks seda öelda, et siduriga jääb sul ca 4k pööret mängumaad rohkem ning mismoodi sa tagarattal käiku vahetad? Ragistad ilma sidurita?
Ilmselt proovid sa siduriga samade pöörete juures nagu puhta gaasiga, see on vale.. lase sellest punktist kohe julgelt 3-4k pööret madalamale ja proovi siis.
Siis näed kuidas esiots tõuseb nagu aegluubis ning sul on aasta otsa aega tasakaalu punkt üles leida.
Sul on 600gixer? Ilmselt on gaasiga tõstes bike pöörded umbes 8-9k+ ? Proovi sealt 5k alguse juurest.
Homme vaatan palju pöördeid on aga kusagil seal 6k juures nad on.
Lhtsalt, et siduriga lastes lasi yks tuttav omal siduri kokku tutikal rattal ja no kellel seda jama vaja.
Ja miks sa arvad et käiku ei saa vahetada ilma sidurita? Saab ja vägagi eduliselt. Tänapäeval pole vaja enam sidurit ei ülesse vahetamiseks ega alla, kuna käigu vahed on niivõrd väikesed.
600'ga saan tartu linnas ntx vabalt hakkama ka esimese käiguga ja gaasiga ylesse lastes, kuna punkt on enamvähem käes ja kiirus ei kasva enam nii kiirelt.(Tonnine oleks kuidugi teine teema)
Ei hakka endal midagi ymber harjutama, lihtsalt, et endal asi gaasia käpas ja jään selle juurde!
-
Teema algataja
madone kirjutas:MikuF11 kirjutas:Tundub minulegi, et Sa pole väga pädev ise tagarattal sõitma
Siduriga tagarattal harjutamine ja õppimine on ikka kordades ohtlikum kui gaasiga peale/maha!! Vaata kasvõi seda videot, mis eelpool kuskil välja toodi, enne õpitakse sõitma tagarattal ja siis next step oleks slipping the clutch!
Edu teile!
Esiteks milline osa "seisa tagaistuja jalaraudadel" ning "tõsta gaasiga nokka (keerad õrnalt maha ja järsku peale)" sellest on algajale ohutu õppimaks tagarattal sõitu?
Isegi lambi tonnane ei tõsta 3000 pöörde juures esiotsa maast GAASIGA lahti, 3k pööret on peaaegu tühikäik - kulla mehed
Võibolla suudab seda mõni tonnane V2, millel on taga hammasratas nagu suur americana pizzza!
Vaadake nüüd seda videot:
Jutt on gaasiga tagarattasse lasta ühtlase jõuga ja seal juures tegemata igasugust akropaatikat! See on selleks, et inimene saaks üldse nö. esimese "fiilingu" kätte, et mis teda ees hakkab ootama!
Mingit gaasiga peale/maha teemat võiks mitte praktiseerida... kui tsikkel on banaan ja lihtsalt toore jõuga üles või lihtsalt gaasi lisades üles ei tule siis tuleb hakata õppima siduriga või muidu võid ennast lihtsalt millisekundi jooksul ära lõhkuda
Noo jah Mina õppisin gaasiga seda kõike tegema ja hiljem alles siduriga! Pole siiani (ptui-ptui-ptui) kordagi kukkund veel. Aga noh, Sa targem ja tead rohkem, nagu videotestki nägid, pole ma suurem asi trikitaja ega õpetaja
Ja kuidas Sa tagarattal käiku vahetad? Siduriga? Kust selle aja veel leiad? Ma olen siiani ilma hakkama saanud ja ei ragise ega miskit...äkki teen jälle midagi siis valesti
Miku
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
raintuul kirjutas:Homme vaatan palju pöördeid on aga kusagil seal 6k juures nad on.
Lhtsalt, et siduriga lastes lasi yks tuttav omal siduri kokku tutikal rattal ja no kellel seda jama vaja.Ja miks sa arvad et käiku ei saa vahetada ilma sidurita? Saab ja vägagi eduliselt. Tänapäeval pole vaja enam sidurit ei ülesse vahetamiseks ega alla, kuna käigu vahed on niivõrd väikesed.
600'ga saan tartu linnas ntx vabalt hakkama ka esimese käiguga ja gaasiga ylesse lastes, kuna punkt on enamvähem käes ja kiirus ei kasva enam nii kiirelt.(Tonnine oleks kuidugi teine teema)
Ei hakka endal midagi ymber harjutama, lihtsalt, et endal asi gaasia käpas ja jään selle juurde!
Khm, 6k rpm juures ei tõsta see gixxer küll mitte miskit puhta gaasiga.
Enamus ratastel on esimeselt käigult teisele vahetamine ikkagi väga koormav, sest esimeselt teisele on ülekande erinevus ikka väga suur.
See, et su tuttav omal siduri kokku lasi, ei näita küll absoluutselt midagi.
Ilma sidurita retsid sa üldkokkuvõttes palju suuremas summas osi, kui ainult sidurit
Primol täitsa õige jutt...
ja kõigele lisaks mis primpa rääkis siis selle siduri kasutamise juures on selline oluline koht, et ilma sidurita ja ühtlase veoga tagarattas käiku vahetada põhimõtteliselt on vastik, see on sama hea kui ühtlase veoga sõita ning proovida 1-lt 2-le vahetada. (saab ikka loomulikult kuid jah...) Kui vedu on liiga võimas ja 2 käik lihtsalt ei lähe jõuga sisse, mis siis? Lajatad esiotsa täiest jõust vasta maad ning murrad raami pooleks? (Kusjuures siin mingi aastakäigu kawade juures polnud isegi seda vaja, et raami mõrad sisse tuleks)
Tänapäeva bike käigukast pole mitte midagi nö. erinevat vanast plönnist... põhimõte on sama ja vahepeal ei ole ükskki Replica märgistusega ratta käigukast muutunud pool automaadiks. Asi on lihtsalt selles, et tänapäeval on need käigukastid nii hea kvaliteedi ning täpsusega kokku pandud, et õigete pöörete juures (ei vea - ei pidurda) saab täiesti lõdvalt käiku vahetada, sama asi ka autode puhul.
Ilmselt lasete ikka õrnalt gaasi korraks maha ning minu arust on sedaviisi väga ebamugav kuna selle "tühja" koha tulemusena peab olema valmis tagapidurit vajutama, et selili ei käiks või juurde keerama, et ots alla tagasi ei vajuks.
Neid mõlemaid asju saab siduriga suht kenasti välistada (ma ei räägi sellest, et te peate siduri lõpuni sisse tõmbama ja käigukasti täielikult mootorist lahutama)
Näpid õrnalt sidurit, gaasi asendi jätad samaks või hääästi õrnalt lased maha ning 2-ne käik on sees silmapilgutusega, valutult... mugavalt.. lihtsalt ning ratas ei tee mingit ebardlikku tõmblemist.
Eks sõitma võib õppida igatepidi ning selles meister olla, ka tagurpidi sadulas
Mina olen tagarattal sõites kukkunud küll ja küll...
Jagan lihtsalt teile oma soovitusi ja ei raiu seda teile pähe nagu oleks tõde... võtke seda kuidas tahate aga tagaistuja jalaraudadel seistes õppimise vastu hakkan küll vaidlema
ps. ma pole neid videosid näinud kuidas sa tagarattal sõidad ja ei väidagi, et te seda sitasti teeks... lihtsalt soovitan "vanu" võtteid proovida mis on juba vanast ajast teada Õhtuti Tabasalus õues õlli libistades ikka kuulen kuidas bikede kambad sõidavad ilmselt türisalu poole ning iga natukese ajatagant käib kiirenduse vahele kerge pöörete tõus/langus ning selle abil võib nagu "lambaid üle aia" lugeda, et mitu seekord tagarattas türisalu poole tulistasid
toore gaasi puhul neid lugeda ei saaks... aga nu ma ei tea võta kinni miks nad just kõik seda sidurit niiväga armastavad?
-
Teema algataja
Re:
raintuul kirjutas:Oi jah....
Raske on nüüd edasi elada, teades, et olen kogu oma elu valesti elanud
Eks igaüks kuuleb/loeb ikka seda mida ta ajukene vastu võtta tahab
minupärast sõitke kuidas tahate, kasvõi borati bikiinides..... aga ärge seda algajatele tagarattal sõidu õppimiseks soovitage!
Sama hea kui soovitada algajal õppida pommi hüppama tühja basseini sest siis ei upu ära.....
Annushka kirjutas:raintuul kirjutas:Oi jah....
Raske on nüüd edasi elada, teades, et olen kogu oma elu valesti elanudOT: Ja mul on veelgi raskem edasi elada, kuna ei valda sellist peent trikki
aga iga mats on küll küla peal kange küsima, et kas tagarattal ka sõidan
ma alati küsin vastu, et milleks seda vaja on?
Ei olegi vaja aga kui ütled matsile, et oskad siis ilmselt su aktsiad tema silmis tõusevad ning tõenäoliselt võtab ta sind siis nagu "edasi jõudnud" bikerit
No see on nagu rullnoxidega, et kui illegaalsel dragracel burnouti teha ei oska siis oled sitem kui see kes oskab
irrw...
Milleks sõita tagarattal? Näitamaks, et sa oskad....
MIlleks kanda käekella? Näitamaks, et sa saad endale seda lubada.... ?
eks alguses on ikka imelik ja hirmus aga kui maitse suhu saad siis räägid teist juttu!!!!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Re:
Annushka kirjutas:
Ja mul on veelgi raskem edasi elada, kuna ei valda sellist peent trikki aga iga mats on küll küla peal kange küsima, et kas tagarattal ka sõidan ma alati küsin vastu, et milleks seda vaja on?
madone kirjutas:eks alguses on ikka imelik ja hirmus aga kui maitse suhu saad siis räägid teist juttu!!!!
![]()
ehk siis nagu suusex ki
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?
Oskajaid mehi tahaks SMASH'il näha, et mitteoskajad saaks maitse suhu nii ühest kui teisest
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?
Steelrider kirjutas:Oskajaid mehi tahaks SMASH'il näha, et mitteoskajad saaks maitse suhu nii ühest kui teisest
Annushka, mine proovi?
-
Teema algataja
Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?
Krt, mehed mida te halate, et ei oska? Ma sain isegi minskiga noka lendu ja tagarattal saab minskiga vabalt sõita, mis siis viga oleks kui sidur ei libiseks ja mootoril rammu rohkem oleks.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?
Steelrider kirjutas:Oskajaid mehi tahaks SMASH'il näha, et mitteoskajad saaks maitse suhu nii ühest kui teisest
ma näitan kohe ära SMASH il jään muidu teiste varju http://galen.localhost.ee/Tuule/r1/slides/IMG_2650.html
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?
417 kirjutas:Steelrider kirjutas:Oskajaid mehi tahaks SMASH'il näha, et mitteoskajad saaks maitse suhu nii ühest kui teisest
ma näitan kohe ära SMASH il jään muidu teiste varju http://galen.localhost.ee/Tuule/r1/slides/IMG_2650.html
Ma arvan, et sa peaks oma levelit tõstma ja proovima tagarattal üle nende hangaaride sõita.... hmmm
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?
madone kirjutas:417 kirjutas:Steelrider kirjutas:Oskajaid mehi tahaks SMASH'il näha, et mitteoskajad saaks maitse suhu nii ühest kui teisest
ma näitan kohe ära SMASH il jään muidu teiste varju http://galen.localhost.ee/Tuule/r1/slides/IMG_2650.html
Ma arvan, et sa peaks oma levelit tõstma ja proovima tagarattal üle nende hangaaride sõita.... hmmm
![]()
ilma rooliamordita ei riski
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.