Moto ajakiri
Moderaator: Moded
Kes vene keelt ei valda, küll aga soomet, siis on võimalik soomlaste analoogi lugeda. Soomlaste Moto1 küll päris sama ei ole, aga osaliselt vist kattub. Hind küll paraku 117.- eeki.19Martinez79 kirjutas:Eesti on korraliku sikliajakirja jaoks liiga väike. Soovitan lugeda venelaste MOTO ajakirja see on cool ja nüüd maksab pealegi aint 39 eeku. Vanasti (veel paar kuud tagasi) maksis ligi 100 eeku.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
See paistab Eestis üsna suur probleem olema. Miks "tegijad" ise ei võiks oma tegemistest teada anda? Miks peab igasugust infot keegi käima, otsima, lausa "tangidega välja kiskuma"? Ajakirjanik ei ole detektiiv ju ometi?lugusid oleks küll teha, need lood tuleb lihtsalt üles leida ja ära kirjutada
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
sada krooni?
Läheb küll juba väga OT-ks juba, kuid haaran sõnasabast kinni ja küsin, et kust oled seda "Motot" saja krooni eest ostnud?19Martinez79 kirjutas:....Soovitan lugeda venelaste MOTO ajakirja ... maksab pealegi aint 39 eeku. Vanasti (veel paar kuud tagasi) maksis ligi 100 eeku.
Näiteks Tartu Rimis on ajakiri juba paar aastat igakuiselt müügil kolmekümne üheksa krooniga olnud. Varem lasin ühel turul kaupleval vene papil teda enesele tuua ja siis ka oli hind ainult 40 krooni.
See on tsiviliseerituse ja kasvatuse küsimus millest ei eismene ja ega teine lihtsalt ei viibi kohal selles pommiaugushannes kirjutas:See paistab Eestis üsna suur probleem olema. Miks "tegijad" ise ei võiks oma tegemistest teada anda? Miks peab igasugust infot keegi käima, otsima, lausa "tangidega välja kiskuma"? Ajakirjanik ei ole detektiiv ju ometi?lugusid oleks küll teha, need lood tuleb lihtsalt üles leida ja ära kirjutada


See paistab Eestis üsna suur probleem olema. Miks "tegijad" ise ei võiks oma tegemistest teada anda? Miks peab igasugust infot keegi käima, otsima, lausa "tangidega välja kiskuma"? Ajakirjanik ei ole detektiiv ju ometi?
jätkuvalt OT aga...
mindki paneb imestama mõndade inimeste arusaam, õigemini arusaamatus meedia võimalustest. Tegelikult peaks ju iga kontakt meediaga kasulik olema, sest selle kaudu saab promoda end ja oma sponsoreid jms... aga ei.
Ehk siis tsiteeriks mälu järgi Rein Kilki: kas siis, kui Eesti krossimeestele pakuks sponsorlust dr. Mengele, nad tõesti ostaksid kolme kuldhamba eest uue karbussi ega küsiks mitte midagi üleliigset? (ehk siis arutlus sellest, kui mõistlik oli elatuda kellegi suure mahalöödud päti Kure tahakoti peal).
Motosport on PR-tegelastele väga küntav põld, vaadake seda suurt raha, mis selle ümber keerleb. Kui aga inimene ei taha, et sissepandud raha teeks uut raha, siis pole midagi teha.
natuke asjast kah:
mina loen ingliskeelset ajakirja, nimeks Cycle World. Tehakse Usamaal, on üldine tsiklihuvi ajakiri, mitte kroom ja stars&stripes bikiinides peibed. Väga mõnus lugemine. Hind tellides korraga 24 kuuks: ($18+2x8$)=~19 krooksu per number. Sellest odavam ajakiri EWs on ainult Saladused

Sportlase seisukohalt, temal on oma eetika ja oma väljundid selleks. Kas raha mis bensiiniks muutub on kolmest kuldhambast või minu palgast pole eriti tema asi arutada sest tal on oma missioon ja töö mida tuleb hästi teha.
Küll aga mind isiklikult härib see surnud mehe seljataga sõimamine. Ütlen kohe ära, et mina teadsin härra Kurge niipalju kui olin kaks korda tere öelnud mingil motoüritusel ja kaugelt näinud mitmed korrad, korra isegi mingi 2001 aastal vist ühe raja peal koos sõitnud ( Võrus ).
Kui sina Sang tead, et see raha on kuritegelik miks sa siis politseisse ei läinud ? Käinud seal seni kuni oleks tulemus on ? Seni kuni sa seda teinud pole, ei ole sul ka mingit põhjust siin kobiseda ja sul pole ka mingit alust väita, et see raha millest mõnele mehele bens ja tsiklid osteti oli kuritegelik. See on niisama lahmine ja oi-kui-lahe ma nüüd alles panin egotripp.
Küll on aga fakt see, et seda juttu kirjutasid sa ( arvestades kellaaega ja kuupäeva ) oma tööarvuti tagant maksumaksja ( see on meie kõigi ) raha eest, selle asemel et oma tööd teha.
See on kuritegelik ja see on fakt.
(Vabandan kui oled puhkusel ja teed seda kodust)
Jätaks äkki need parateemad välja muidu muutub see tõesti Saladuste või Paradoksi taoliseks.

Sportlase seisukohalt, temal on oma eetika ja oma väljundid selleks. Kas raha mis bensiiniks muutub on kolmest kuldhambast või minu palgast pole eriti tema asi arutada sest tal on oma missioon ja töö mida tuleb hästi teha.
Tegelt on see Rein Kilgi poolt arutada küll, sest tema on potensiaalne (proovi korra veel) rahastaja. OK, tema toetab praegu sõudmist, aga temalaadseid on päris mitu. Ja nemad ongi need, kes maksavad bensuarved.
Suurem osa normaalsetest toetajatest eeldab, et tema firma logo kleebitakse kiivrile/tsiklile/särgile ja võistleja on tema liikuv reklaamialus. Mida parem tsiklisõitja on ja mida rohkem teda (ja tema ala üldse!) meedias kajastatakse, seda rohkem toob tagasi annetatud raha. Ehk siis, nii tsiklisõitja kui tema rahastaja huvi peaks olema võimalikult suur meediakajastus.
Praegu on majanduslik kõrgaeg ja raha kipub ikka rohkem üle jääma. Mis juhtub aga siis, kui majandus hakkab langema? Loomulikult lõigatakse maha kõik mõttetumad kulud ja kui motospordi toetamisest mingit kasu ei tõuse (ehk reklaami pole), siis lendab selle rahastamine kohe üle parda. Ehk siis jätkusuutlikuse seisukohast peaks motospordi föderatsioon praegu nahast välja pugema võimalikult suure kajastuse/reklaami/PRi tegemiseks kõikvõimalikel meetoditel, muidu hakkab kitsamatel aegadel paha.
Ja loomulikult on oluline ka antud spordiala hea maine. Ma ei tea, kuidas on mõjunud eesti motospordi mainele paari aasta tagune skandaal, kui tippkorvimeest süüdistati kokaiiniäris või kui väidetav mahalöödud allmaailma juht tembeldati (ekslikult) Eesti motospordi juhiks ja hiljem lihtsalt suurtoetajaks. Kui palju potensiaalseid tõsiseid toetajaid see eemale peletas, ei oska öelda ega spekuleeri.
Kurest aga niipalju, et ma ei tea, kas oli ta tubli ärimees või ebaaus ärimees. "Allmaaaliidrit" kui sõna (mida talle on külge kleebitud) ma ei tunnista, kui inimene on pätt, siis ta on pätt. Ja politseid olen pätile kutsunud küll.
väidetav mahalöödud allmaailma juht tembeldati (ekslikult) Eesti motospordi juhiks ja hiljem lihtsalt suurtoetajaks. Kui palju potensiaalseid tõsiseid toetajaid see eemale peletas, ei oska öelda ega spekuleeri.
Grand Old Man Lembit Teesalu oli tänu Kure sponsorlusele tegev. Vastuoluline lugu üldiselt... Ja sponsorlust ei tohiks mingil juhul võtta äriprojektina. Sponsorlus ei tohi olla investeering. Sponsorlus on raha kulutamine sel eesmärgil, et midagi head või kasulikku toimub tänu kingitud rahale. Kõige äärmuslikumal juhul võiks sponsorlust tõlgendada kui investeeringut ühiskonda, mitte mingil juhul aga sponsori äri edusse. Reklaam peab olema ainult mittekohustuslik kõrvalnähtus. Kurg oma väidetavalt halba raha minu teada just nii sponsorlusse andiski. Paraku on Sangal aga õigus ärimeestest sponsorite osas ning siit algavadki paljud hädad.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Lähima müügikoha leiab igaüks siit
"Mitu"?!saabastegakass kirjutas:Venekeelne ajakiri MOTO, mis vahepeal päris mitu kuud meie lettidelt puudus, on taas müügil.
Tartus ei müüdud ainult veebruarikuu ajakirja numbrit. Jaanuaris oli müügil ja nüüd märtsis jälle...
A üks hää inimene on viitsinud skaneerida motoajakirju ja neid siis võrku üles riputada... http://www.mc-trade.ru/lib.php
Annaks Jumal talle pikka iga ja lõpmata palju serveriruumi!...

-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Krt... ja mina mõtlesin, et leiutan ratast ning olen esimene, kes seda teeb!A üks hää inimene on viitsinud skaneerida motoajakirju ja neid siis võrku üles riputada... http://www.mc-trade.ru/lib.php


Tegelt mul väikene erinevus olemas võrreldes selle leheküljega. Mul kõikide artiklide nimekiri tekstikujul olemas ning tänu sellele saab teha otsingut konkreetse märksõna järgi.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Eestis on võimalik ainult ühte tüüpi ajakirja välja anda nii, et see suudaks end ise täisfunktsionaalselt ära majandada. Teised on kas majanduslikult või sisuliselt doteeritud.bash kirjutas:Krt ma ei saa aru , aasta alguses lubasid vhabsee 6 korda aastas hakata välja andma. Nagu keskerakond juba.
Tegelt ka vä? Oled sa kindel?Eestis on võimalik ainult ühte tüüpi ajakirja välja anda nii, et see suudaks end ise täisfunktsionaalselt ära majandada. Teised on kas majanduslikult või sisuliselt doteeritud.
Nii palju/vähe kui mina tean, siis need ajakirjad, mis suudavad pikemat aega regulaarselt ilmuda, on ikka omadega plusspoolel. Või sa tõesti arvad, et omanikel on huvi TMile, Autolehele, AutoBildile jms aastaid peale maksta? I don't see the point. Minu arvates on nende elus ja plussis püsimise point kuulumises suuremasse ajakirjade gruppi, sellega saab lüüa kaks kärbest ühe hoobiga: üldkulud on üheskoos madalamad ja reklaami saab paremini müüa.
Kui keegi tugeva motoajakirja tegemise sooviga tüüp koputaks ühe sellise ajakirjade grupi uksele ja suudaks kokku kirjutada vettpidava äriplaani, siis ta võetaks ka avasüli vastu ning päris motoajakiri ongi sündinud. Ma loodan, et selline inimene on juba sündinud Eestimaa pinnale, kes selle asja ette võtab.
Pmst, tahtes Eestis täiesti oma asja tegema hakata, kohalikule turule, oma vahenditega ja ilma välispartnerita on üpris mõtetu idee.
Vettpidava äriplaani kokkukirjutamine motoajakirjale saab päris keeruline olema. Juba võimalike ajakirjaostjate ring on väike, reklaamiandjate oma samamoodi.sang kirjutas:Kui keegi tugeva motoajakirja tegemise sooviga tüüp koputaks ühe sellise ajakirjade grupi uksele ja suudaks kokku kirjutada vettpidava äriplaani, siis ta võetaks ka avasüli vastu ning päris motoajakiri ongi sündinud. Ma loodan, et selline inimene on juba sündinud Eestimaa pinnale, kes selle asja ette võtab.
Täiesti nõus. Aga samas, seis ei ole lootusetuVettpidava äriplaani kokkukirjutamine motoajakirjale saab päris keeruline olema. Juba võimalike ajakirjaostjate ring on väike, reklaamiandjate oma samamoodi.

Ja reklaam ei pea olema ainult otseselt tsikli-teemaline. Vt näiteks TMi, seal on ka igasugused õlled, kreemid ja riided sees, väljamaistes tsikliajakirjades on palju autoreklaame jne. Selles peitubki suurema ajakirjade grupi sees olemise võti, et su ainus reklaamimüüja ei tegele vaid tsiklipoodidega, vaid sa saad laiema valdkonna, nn elustiili või crossover reklaame sisse. Selles ongi üks ellujäämise võimalusi.
Loomulikult ei ole tsikliajakiri kullaauk ja tuleb tugevalt vaeva näha, aga ma arvan (pigem loodan

-
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Aug 2009, 12:16
- Tsikkel: Zephyr 750; WR250F, TDM850
- Asukoht: Seeneküla
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.