5. leht 107-st

Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 00:50
Postitas Ercki

Aluseline värvieemaldi kindlasti alumiiniumit ei söö aga pulbervärvi nad võtta ei taha. Teevad selliseks kleepuvaks mitte nii nagu tavalise värvi paneva kobrutama.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 06:43
Postitas yeekim

Peegleid otsides jäi selline isend silma:
http://www.ebay.de/itm/Cafe-Racer-Einze ... 136wt_1139

Kiirustage, ainult poolteist päeva aega :D


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 08:19
Postitas Bad Boy
koi kirjutas:

Mul tekkis rumal küsimus seoses viimase pildiga - kus on selle kohvi pidurid? :shock:

no aga mille jaoks sinuarust siis naistel jalas nii paksud kolotsid on? :mrgreen:


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 08:24
Postitas tormavtellis

badboy - "tikkkonts"="kepppidur" ? :)


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 08:28
Postitas Jaak43
yeekim kirjutas:

Peegleid otsides jäi selline isend silma:
http://www.ebay.de/itm/Cafe-Racer-Einze ... 136wt_1139

Kiirustage, ainult poolteist päeva aega :D

Päris asjalik, hakka või ise ehitama sest toorik kodus olemas.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 08:39
Postitas tormavtellis

indeed... see yeekimi jaava on täitsa stiilipuhas :)
tuslad on väga omapärased, hehe.

EDIT: peeglitest, see on päris kõva, näe siit: http://www.sportbikes.net/forums/motowh ... -sale.html
Pilt
mulle meeldib just see ülesse vaatav variant, ei tee liiga laiaks ja all virutaks paaki sisse. veidi pika punni otsas istub, aga üleeleatav.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 11:43
Postitas tali

Tuslad on õiged kahetakti asjad! (w) Ja sellel kohvibobberil võib olla pidur installitud veoketiratta võllile, olen sellist lahendust näinud. Aga mõistagi võib tegemist olla lihtsalt näitusekonditsioonis minimalismiga, noh et lihtsalt ilus oleks.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 12:46
Postitas tormavtellis

veoketiratta võllile, siis oleks ju ainult tagapidur? siis sama hea pmst kui pidureid ei oleks :)

naljapilt kah.
Pilt

coolj.
Pilt

teistmoodi
Pilt

ja see oleks ka vaja muretseda (ühtlasi, kui keskil mingeid sinna auku seeriaid-filme, olen lahkelt nõus vastu võtma koopiaid)
[youtube]http://www.youtube.com/view/v/XKFtrbell ... r_embedded[/youtube]

vot selline post. reede on.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 13:02
Postitas tormavtellis

üks silinder, neli takti, jalgkäivitus = kena tühi kõhualune. sellise mölaka hääl võib lahe olla. yamaha sr400.
Pilt


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 13:16
Postitas reinz

atsetooniga saab värvi maha küll velgedelt ja ei ole vaja vanni panna,
tee kaltsud atsetooniga kokku ja mässi ümber kodarate veljel, 1 tuttav võttis IZ P5 velgedel sel viisil värvi maha


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 13:25
Postitas tormavtellis

mhmh, aga seda siis vist välitingimustes. mul maa all boks.
üldiselt peab proovima, midagi sellist käis endal ka peast läbi, teine ebatõhusam variant pikalt atsetoonise kaltsuga nühkida ja siis ehk peent liivapaberit. need oleks primitiivsemad variandid katsetamiseks. sõltub, palju ja millega selle kaltsutrikiga pärast nühkima peab. kevadeni on mitu kuud aega :)
aga vaatan kuskilt keemiapoest ka, et mida kangemat kraami neil pakkuda on.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 13:33
Postitas argo_1974

Tuttav saksmann ehitas Yamaha TX750 baasil sellise aparaadi:
Pilt

Seebikivi sisaldava värvieemaldiga peab alumiiniumi peal ettevaatlik olema, ise olen 50%-lisega silindrihülsse alumiiniumijääkidest puhastanud. Peale määrides võtab kohe vedelaks ...


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 15:10
Postitas skulptor

Mul pole wenfex küll alumiiniumile mitte midagi teinud. Üleüldse on tegelt korra liivapritsiga üle käimine lihtsam kui keemiaga möllata.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 15:25
Postitas tormavtellis

no liivapritsi ja klaaskuuli tegelsed väidavad, et võib ära rikkuda. peksab ära.
põevad siis üle või?

ja argo, väga sheff pill :)
aga plastmassi jaoks igast värve olema,s ma ei saa aru, et kui kogu masin nii bling, miks rahvas nähtaval kohal olevat akut ntks üle ei värvi? kole valge plastmass. teine variant muidugi spetskorpusesse panna.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 16:26
Postitas 426f

värvi eemalduseks on survepesur spetsiaalselt värvi eemalduseks ja see kulutab minutis 20l vett,googlest ma ei leia ühtegi vastava seadme linki


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 17:22
Postitas skulptor

Oleneb, millega hiljem töödelda. Liivapritsi peaks sel juhul ise tegema ja ka teadma, mis survega ja kui peent liiva läbi lasta. Viimati poleerisin alumiiniumi, enne pinda alumiiniumoksiidliivaga töödeldes. Selle peene puruga ei olnud mingit jama. Samas, selle liiva hind ei ole üldse mõnus ja tegelt ei tasu teha.
Keegi teine ei taha seda asja sul ette võtta, kas tahtest ise lõpuni poleerida ja tööd saada või siis kartusest, et pärast hakkad midagi vinguma kui ise, pärast poleeritud ei saa.
Wenfeksiga üle, siis tavaline survepesur. Korrata, kuni kõik ilus, puhas. See on kõige leebem variant ja arvatavasti on pärast poleerimist, nühkimist vähem.

3M teeb plastik harju lõikuri otsa, nendega saaks nii värvi maha kui ka poleeritud. Ühe ketta hind on ca 60 euri ja poleerimiseks läheb neid vaja vähemalt kolme eri teraga. Suht kallis lugu ainult ühe töö jaoks.

Paljas aku käib asja juurde. Paljas aku on aus. Parem oleks kui seal kolmnurgas ei oleks mitte midagi ja aku kuhugi sabasse peitu pandud.

Multifilmitegelased cafe peal on siit teemast täiesti puudu. Multifilmitegelased on cafe racer pärisosa. Multifilmi tegelased ei saa surma.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 21:29
Postitas ac


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 21:36
Postitas xero

Pilt
Ducati Sport Classic


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 02 Sept 2011, 21:43
Postitas ac


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 14:04
Postitas skulptor

Kui tuleb teise cafe ehitamise tuhin, valiks aluseks mõne enduuro.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 15:05
Postitas tormavtellis

sõitnud olete nende ktm'idega? :) enduurokad värisevad nii hullusti ju et asfaldi peal 60nega püksid lagunevad jalast ära.
et kas selle porgandi tuunimise juures lõpptulemuse vibra natuke häirivaks ei või osutuda? no supermoto tüüpi asjadel see vist muidugi nii hull ei tohiks olla. ja eks tänavakummid võtavad ka veidi maha. eelmisel lehel see ilma peata tüübiga pildil ka põhjaks ktm, aga vist pigem mingi baik.
oma maitse ütleb, et see läheb veidi ekstreemsustesse, tahaks esmalt esimese-teise tavalisema asjagagi hakkama saada :)


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 18:21
Postitas tali

Selle ilma peata mehe ratta doonor on LC8 (Super Duke), karuse väändega asi :twisted:


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 18:29
Postitas yeekim

Ei oska öelda, kuidas tavalise Duke'iga tänaval on aga sama mootoriga Lc4 on küll PitA asfaldil: korra tegi edasi-tagasi 120 km ja rohkem ei soovi :|


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 19:15
Postitas tormavtellis

pull on see, et eelmisel lehel toodud kena tühja kõhualusega yam sr400 siani tootmises veel, 2010 lükati sisepritse ka peale. toodetakse pigem kohalikule turule.
selles mõttes ideaalne platvorm - täielik retro ratas ja nö. kuu aega tagasi konveierilt maha veerenud.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... irst-test/


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 19:52
Postitas ac

.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 22:17
Postitas tormavtellis

motors24? ei leidnud.
aga mingi suht uus ja suht safe põhi oli küll cb450 näol http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=340430
sellel ilmselt peab paagiosa ka ümber tegema, samas tagavedrud, hea väike mootor. tundub nagu hea lihtsa projektipõhjana.

cafe-shmafe. õlut tahaks tegelt.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 22:59
Postitas ac

.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 03 Sept 2011, 23:34
Postitas tormavtellis

kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 04 Sept 2011, 00:03
Postitas davidsoniharald
tormavtellis kirjutas:

kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).

Ära eemalda, sest kui gaas peale jääb siis võib väga kergelt kägara panna. Suht riski biznes oma tervise suhtes.


Re: caferacerid ja rotikad jms

Postitatud: 04 Sept 2011, 00:55
Postitas yeekim
davidsoniharald kirjutas:
tormavtellis kirjutas:

kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).

Ära eemalda, sest kui gaas peale jääb siis võib väga kergelt kägara panna. Suht riski biznes oma tervise suhtes.

Kill-switch on ikkagi alles!
Aga vana 750 jäägu ikkagi bobberite toorikuks :bsmile:

edu