Re: caferacerid ja rotikad jms
Aluseline värvieemaldi kindlasti alumiiniumit ei söö aga pulbervärvi nad võtta ei taha. Teevad selliseks kleepuvaks mitte nii nagu tavalise värvi paneva kobrutama.
Aluseline värvieemaldi kindlasti alumiiniumit ei söö aga pulbervärvi nad võtta ei taha. Teevad selliseks kleepuvaks mitte nii nagu tavalise värvi paneva kobrutama.
Peegleid otsides jäi selline isend silma:
http://www.ebay.de/itm/Cafe-Racer-Einze ... 136wt_1139
Kiirustage, ainult poolteist päeva aega
koi kirjutas:Mul tekkis rumal küsimus seoses viimase pildiga - kus on selle kohvi pidurid?
no aga mille jaoks sinuarust siis naistel jalas nii paksud kolotsid on?
badboy - "tikkkonts"="kepppidur" ?
yeekim kirjutas:Peegleid otsides jäi selline isend silma:
http://www.ebay.de/itm/Cafe-Racer-Einze ... 136wt_1139Kiirustage, ainult poolteist päeva aega
Päris asjalik, hakka või ise ehitama sest toorik kodus olemas.
indeed... see yeekimi jaava on täitsa stiilipuhas
tuslad on väga omapärased, hehe.
EDIT: peeglitest, see on päris kõva, näe siit: http://www.sportbikes.net/forums/motowh ... -sale.html
mulle meeldib just see ülesse vaatav variant, ei tee liiga laiaks ja all virutaks paaki sisse. veidi pika punni otsas istub, aga üleeleatav.
Tuslad on õiged kahetakti asjad! Ja sellel kohvibobberil võib olla pidur installitud veoketiratta võllile, olen sellist lahendust näinud. Aga mõistagi võib tegemist olla lihtsalt näitusekonditsioonis minimalismiga, noh et lihtsalt ilus oleks.
veoketiratta võllile, siis oleks ju ainult tagapidur? siis sama hea pmst kui pidureid ei oleks
naljapilt kah.
coolj.
teistmoodi
ja see oleks ka vaja muretseda (ühtlasi, kui keskil mingeid sinna auku seeriaid-filme, olen lahkelt nõus vastu võtma koopiaid)
[youtube]http://www.youtube.com/view/v/XKFtrbell ... r_embedded[/youtube]
vot selline post. reede on.
üks silinder, neli takti, jalgkäivitus = kena tühi kõhualune. sellise mölaka hääl võib lahe olla. yamaha sr400.
atsetooniga saab värvi maha küll velgedelt ja ei ole vaja vanni panna,
tee kaltsud atsetooniga kokku ja mässi ümber kodarate veljel, 1 tuttav võttis IZ P5 velgedel sel viisil värvi maha
mhmh, aga seda siis vist välitingimustes. mul maa all boks.
üldiselt peab proovima, midagi sellist käis endal ka peast läbi, teine ebatõhusam variant pikalt atsetoonise kaltsuga nühkida ja siis ehk peent liivapaberit. need oleks primitiivsemad variandid katsetamiseks. sõltub, palju ja millega selle kaltsutrikiga pärast nühkima peab. kevadeni on mitu kuud aega
aga vaatan kuskilt keemiapoest ka, et mida kangemat kraami neil pakkuda on.
Tuttav saksmann ehitas Yamaha TX750 baasil sellise aparaadi:
Seebikivi sisaldava värvieemaldiga peab alumiiniumi peal ettevaatlik olema, ise olen 50%-lisega silindrihülsse alumiiniumijääkidest puhastanud. Peale määrides võtab kohe vedelaks ...
Mul pole wenfex küll alumiiniumile mitte midagi teinud. Üleüldse on tegelt korra liivapritsiga üle käimine lihtsam kui keemiaga möllata.
no liivapritsi ja klaaskuuli tegelsed väidavad, et võib ära rikkuda. peksab ära.
põevad siis üle või?
ja argo, väga sheff pill
aga plastmassi jaoks igast värve olema,s ma ei saa aru, et kui kogu masin nii bling, miks rahvas nähtaval kohal olevat akut ntks üle ei värvi? kole valge plastmass. teine variant muidugi spetskorpusesse panna.
värvi eemalduseks on survepesur spetsiaalselt värvi eemalduseks ja see kulutab minutis 20l vett,googlest ma ei leia ühtegi vastava seadme linki
Oleneb, millega hiljem töödelda. Liivapritsi peaks sel juhul ise tegema ja ka teadma, mis survega ja kui peent liiva läbi lasta. Viimati poleerisin alumiiniumi, enne pinda alumiiniumoksiidliivaga töödeldes. Selle peene puruga ei olnud mingit jama. Samas, selle liiva hind ei ole üldse mõnus ja tegelt ei tasu teha.
Keegi teine ei taha seda asja sul ette võtta, kas tahtest ise lõpuni poleerida ja tööd saada või siis kartusest, et pärast hakkad midagi vinguma kui ise, pärast poleeritud ei saa.
Wenfeksiga üle, siis tavaline survepesur. Korrata, kuni kõik ilus, puhas. See on kõige leebem variant ja arvatavasti on pärast poleerimist, nühkimist vähem.
3M teeb plastik harju lõikuri otsa, nendega saaks nii värvi maha kui ka poleeritud. Ühe ketta hind on ca 60 euri ja poleerimiseks läheb neid vaja vähemalt kolme eri teraga. Suht kallis lugu ainult ühe töö jaoks.
Paljas aku käib asja juurde. Paljas aku on aus. Parem oleks kui seal kolmnurgas ei oleks mitte midagi ja aku kuhugi sabasse peitu pandud.
Multifilmitegelased cafe peal on siit teemast täiesti puudu. Multifilmitegelased on cafe racer pärisosa. Multifilmi tegelased ei saa surma.
Ducati Sport Classic
Kui tuleb teise cafe ehitamise tuhin, valiks aluseks mõne enduuro.
sõitnud olete nende ktm'idega? enduurokad värisevad nii hullusti ju et asfaldi peal 60nega püksid lagunevad jalast ära.
et kas selle porgandi tuunimise juures lõpptulemuse vibra natuke häirivaks ei või osutuda? no supermoto tüüpi asjadel see vist muidugi nii hull ei tohiks olla. ja eks tänavakummid võtavad ka veidi maha. eelmisel lehel see ilma peata tüübiga pildil ka põhjaks ktm, aga vist pigem mingi baik.
oma maitse ütleb, et see läheb veidi ekstreemsustesse, tahaks esmalt esimese-teise tavalisema asjagagi hakkama saada
Selle ilma peata mehe ratta doonor on LC8 (Super Duke), karuse väändega asi
Ei oska öelda, kuidas tavalise Duke'iga tänaval on aga sama mootoriga Lc4 on küll PitA asfaldil: korra tegi edasi-tagasi 120 km ja rohkem ei soovi
pull on see, et eelmisel lehel toodud kena tühja kõhualusega yam sr400 siani tootmises veel, 2010 lükati sisepritse ka peale. toodetakse pigem kohalikule turule.
selles mõttes ideaalne platvorm - täielik retro ratas ja nö. kuu aega tagasi konveierilt maha veerenud.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... irst-test/
.
motors24? ei leidnud.
aga mingi suht uus ja suht safe põhi oli küll cb450 näol http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=340430
sellel ilmselt peab paagiosa ka ümber tegema, samas tagavedrud, hea väike mootor. tundub nagu hea lihtsa projektipõhjana.
cafe-shmafe. õlut tahaks tegelt.
.
kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).
tormavtellis kirjutas:kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).
Ära eemalda, sest kui gaas peale jääb siis võib väga kergelt kägara panna. Suht riski biznes oma tervise suhtes.
davidsoniharald kirjutas:tormavtellis kirjutas:kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).
Ära eemalda, sest kui gaas peale jääb siis võib väga kergelt kägara panna. Suht riski biznes oma tervise suhtes.
Kill-switch on ikkagi alles!
Aga vana 750 jäägu ikkagi bobberite toorikuks
edu