5. leht 9-st

Postitatud: 06 Veebr 2008, 21:45
Postitas lauryx

Kui mina ülevaatusel käisin, siis ainus mis ülevaatajale ei meeldinud oli "müra". Lubas mind minema kohe saata, aga siis kauplesin, et mõõdame ikka ära. Jäi normi piiresse. Muud ei uurind midagi ( ei tulesid, ei raami numbrit, rääkimata piduritest jne). Ja selle peale, et ma tsiklit alguses käima ei saand ta ka ei öelnud midagi peale selle, et "kui käima saad siis hüüa mind ja mõõdame müra ära". Omal ajal jawaga samas kohas käies küsis, et kas käruga tõin siia, või sõitsin ise. Tegi ringi peale tsiklile ja kõik. Vihmase ilmaga ei kipu ta üldse välja minema, küsib aind ,et kas too seal väljas sinu oma.......
Ühesõnaga tundub, et see kuidas kontrollitakse oleneb ülevaatuse kohast. Mõni nõuab kõike, mõni ei midagi. Kui tekib probleeme, siis võin soovitada kohta kust üsna kindlalt läbi saab.


Postitatud: 14 Veebr 2008, 12:58
Postitas VW

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?


Postitatud: 14 Veebr 2008, 13:34
Postitas Tips
VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

:shock: Ei oska muud soovitada, kui et helista ARKid läbi ja küsi neilt kas nad pööravad esituledele tähelepanu või mitte.


Postitatud: 14 Veebr 2008, 13:40
Postitas Pihelgas
VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

mis sellel tulel siis viga on?


Postitatud: 14 Veebr 2008, 13:43
Postitas Tips

Ilmselt on see viga, et inglismaal vasakpoolne liiklus ja tuli valgustab vasakut äärt rohkem ja kõrgemalt kui paremat. Eestis paistaks silma. Vähemalt minu loogika tegi sellise järelduse, et seda kardetakse. Kuigi kas üldse sellist asja arkist kontrollitakse/on võimalik kontrollida?


Postitatud: 14 Veebr 2008, 13:45
Postitas piloot
Pihelgas kirjutas:
VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

mis sellel tulel siis viga on?

Seal teist kätt liiklus ja tulede valgusvihk ka vastavalt sellele. Kui lähituli peaks valgustama rohkem tee äärt siis inglismaale mõeldud tuli näitab meie oludes hoopis vastutulevale silmaauku.


Postitatud: 14 Veebr 2008, 13:48
Postitas Pihelgas
Tips kirjutas:

Ilmselt on see viga, et inglismaal vasakpoolne liiklus ja tuli valgustab vasakut äärt rohkem ja kõrgemalt kui paremat. Eestis paistaks silma. Vähemalt minu loogika tegi sellise järelduse, et seda kardetakse. Kuigi kas üldse sellist asja arkist kontrollitakse/on võimalik kontrollida?

aiman sama probleemi, kuid ei mõista VW lähenemisnurka asjale. ARkist võid ju läbi saada, aga petta üritad eelkõige iseennast - pimedas hakkad sõitma ju sina. Eks see tuli ettepoole ikka näitab, aga kui mõnel rekkavennal ära viskab ja oma helgiheitjaga sul silmamunad läbi kärsatab?


Postitatud: 14 Veebr 2008, 14:34
Postitas ArgoE
VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

kuidas sul yldse arvele voeti? ja seda saab kontrollida, ime pisike nool on tule klaasil suunaga vasakule mind saadeti ark-ist kohe uut tuld ostma, oeldi, et ei vasta nouetele ja arvele ei saa :evil: :evil: :evil:


Postitatud: 14 Veebr 2008, 15:18
Postitas Tips

No üks võimalus on klaas või tuli upside-down keerata ülevaatuse ajaks. Ja kui rekkamehed pimestavad siis paned silmad kinni. :) Tegelikult aga ma usun, et ARK-is võibolla ei öeldagi midagi. Ise-enda pärast võiksid küll selle investeeringu teha, et Mandrieuro või Usa tule osta. Uuri e-bayd. Endale soetasin tutika tule mingisuguse 4050 eeku eest paar nädalat tagasi.


Postitatud: 14 Veebr 2008, 15:54
Postitas Habib
Tips kirjutas:

Endale soetasin tutika tule mingisuguse 4050 eeku eest paar nädalat tagasi.

Mmm.. see teeb siis umbes 65000 eeku... Krdi hea tuli pidi olema :roll:


Postitatud: 14 Veebr 2008, 15:56
Postitas TLH
Habib kirjutas:
Tips kirjutas:

4050 eeku

Mmm.. see teeb siis umbes 65000 eeku..

mismoodi 4050 eeku teeb 65000 eeku? 4050 euri küll jah ;)


Postitatud: 14 Veebr 2008, 15:58
Postitas Habib

t***, minu viga. Vabandused..


Postitatud: 21 Veebr 2008, 20:51
Postitas sakala84

Sooviks teada, kui rehvi mustri sügavus on keskelt täpselt kulumismärgis, kas siis saab ülevaatuselt läbi?
Üldiselt rehvil on ainult keskelt ca 5 cm laiuselt kulund ülejäänd on nagu uus :D
Ette tänades asjaliku nõu eest!


Postitatud: 21 Veebr 2008, 20:58
Postitas Õnnekas
sakala84 kirjutas:

Sooviks teada, kui rehvi mustri sügavus on keskelt täpselt kulumismärgis, kas siis saab ülevaatuselt läbi?
Üldiselt rehvil on ainult keskelt ca 5 cm laiuselt kulund ülejäänd on nagu uus :D
Ette tänades asjaliku nõu eest!

Parima vastuse saad ikka ülevaatuspunktist küsides. Ja kõige tähtsam, selle rehviga pead sõitma sina ise. Enne hooaja algust on just õige aeg see ära vahetada:)


Postitatud: 21 Veebr 2008, 21:10
Postitas sakala84
Õnnekas kirjutas:

Ja kõige tähtsam, selle rehviga pead sõitma sina ise. Enne hooaja algust on just õige aeg see ära vahetada:)

Uus rehv on olemas, aga ei tahaks seda veel alla panna, kuna vana rehv väga pehme seguga ja hea pidamisega.


Postitatud: 21 Veebr 2008, 21:15
Postitas Õnnekas
sakala84 kirjutas:

Uus rehv on olemas, aga ei tahaks seda veel alla panna, kuna vana rehv väga pehme seguga ja hea pidamisega.

Sellisel juhul sõida ülevaatusest läbi, kui ei lasta sind selle vana ja hea rehviga läbi, siis lähed ja vahetad ära ning esitad uuesti ülevaatuseks. Kui aga probleeme ei teki, siis sõidad õnnelikult "lõpuni".


RE:Ülevaatus

Postitatud: 21 Veebr 2008, 22:13
Postitas KaSS

to Sakala 84:mul oli ka vaja ülevaatusele minna ja tagumine kumm keskelt piirini,kohati rohkem kulunud,ei julgenud algul minna,siis tuli mõte ja lasin kummi slikix! :lol:
ülevaatusel vend vaatas ja küsis et mix kummi vahetanud pole,et keskelt ilgelt kulunud,aint ääres muster,et nii ei saa läbi üv-d.ma siis vastu sokkima kohe,et mis kulunud?,selline mulle motodepoost müüdi,et õeldi et baigi rehv ja kõik ok!tüüp passis mulle algul ilgelt lolli näoga otsa ja siis ütles lõpux et ikka vastupidi on,ma siis küsisin et kas ta tahab ise nüüd koos minuga tulla motodepoosse ja seal üle küsida?sellepeale vend vastas,et ei taha,ja et ta ikka päris kindel ei ole aga noh kurat seda teab,igasuguseid rehve tänapäeval tehaxe,et ju on kah siis! :D
ja nii ma saingi omale ülevaatuse,ilma et olex kummi pidanud vahetama! :twisted: ˇ
PS!juhtus sedasi haapsalus!


Postitatud: 21 Veebr 2008, 22:38
Postitas ivar
VW kirjutas:

Sai oma tsikkel eestis arvele võetud (inglismaalt toodud), kuid nüüd oleks vaja esmakordsele ülevaatusele minna, ehk keegi oskaks soovitada mõnd kohta, kus esitulele märku ei pöörataks?

Ma võtsin oma Leedust toodud tsikli ka hiljuti arvele ja mul märgiti esimene ülevaatus ka kohe sisse ära.. :roll:
Et mis sinul teisiti oli kui minul, et sulle ei märgitud?


Re: RE:Ülevaatus

Postitatud: 22 Veebr 2008, 06:43
Postitas Õnnekas
KaSS kirjutas:

to Sakala 84:mul oli ka vaja ülevaatusele minna ja tagumine kumm keskelt piirini,kohati rohkem kulunud,ei julgenud algul minna,siis tuli mõte ja lasin kummi slikix! :lol:
ülevaatusel vend vaatas ja küsis et mix kummi vahetanud pole,et keskelt ilgelt kulunud,aint ääres muster,et nii ei saa läbi üv-d.ma siis vastu sokkima kohe,et mis kulunud?,selline mulle motodepoost müüdi,et õeldi et baigi rehv ja kõik ok!tüüp passis mulle algul ilgelt lolli näoga otsa ja siis ütles lõpux et ikka vastupidi on,ma siis küsisin et kas ta tahab ise nüüd koos minuga tulla motodepoosse ja seal üle küsida?sellepeale vend vastas,et ei taha,ja et ta ikka päris kindel ei ole aga noh kurat seda teab,igasuguseid rehve tänapäeval tehaxe,et ju on kah siis! :D
ja nii ma saingi omale ülevaatuse,ilma et olex kummi pidanud vahetama! :twisted: ˇ
PS!juhtus sedasi haapsalus!

Kõlab, kui muinasjutt, kas ise mõtlesid välja? :shock: Kuidagi ei taha uskuda, et kuskil ülevaatuses töötaks selliseid diletante. Rehvile on antud kindel turvisemustri jääksügavuse norm 0,8 mm ja rehv peab olema ka streetlegal ehk race only rehviga tänaval sõita ei tohi. Ei usu, et Haapsalus seda ei teata.


Re: RE:Ülevaatus

Postitatud: 22 Veebr 2008, 08:31
Postitas Leiutaja
Õnnekas kirjutas:
KaSS kirjutas:

PS!juhtus sedasi haapsalus!

Kõlab, kui muinasjutt, kas ise mõtlesid välja? :shock: Kuidagi ei taha uskuda, et kuskil ülevaatuses töötaks selliseid diletante. Rehvile on antud kindel turvisemustri jääksügavuse norm 0,6 mm ja rehv peab olema ka streetlegal ehk race only rehviga tänaval sõita ei tohi. Ei usu, et Haapsalus seda ei teata.

Haapsalus ei ole ülevaatuspunkti. :twisted: Ei tahaks uskuda, et Taebla omad nii lambad on, küljelt kulunud rehviga nad küll läbi ei tahtnud lasta.


Re: RE:Ülevaatus

Postitatud: 22 Veebr 2008, 08:33
Postitas TLH
Õnnekas kirjutas:

Kõlab, kui muinasjutt, kas ise mõtlesid välja? :shock: Kuidagi ei taha uskuda, et kuskil ülevaatuses töötaks selliseid diletante. Rehvile on antud kindel turvisemustri jääksügavuse norm 0,6 mm ja rehv peab olema ka streetlegal ehk race only rehviga tänaval sõita ei tohi. Ei usu, et Haapsalus seda ei teata.

kui see Haapsalu tähendab tegelikult Taeblat, mida ta ilmselt tähendab, siis mina ja kõik mu tuttavad hoiavad sellest kohast heaga eemal. loodetavasti on seal asjad nüüdseks paremuse poole muutunud. aastat 4 tagasi oli mõistlikum ükskõik kus 100km raadiuses ülevaatust teha, ainult mitte seal....


re:ülevaatus

Postitatud: 22 Veebr 2008, 09:43
Postitas KaSS

see lugu juhtus alles eelmine suvi!
kes nüüd ei usus seda siis nende probleem,ma arvan et ei pea kellegile midagi tõestama!?
võibolla lihtsalt joppas,ei tea.igatahes ülevaatuse ma sain!


Re: re:ülevaatus

Postitatud: 22 Veebr 2008, 10:41
Postitas dubweiser
KaSS kirjutas:

see lugu juhtus alles eelmine suvi!
kes nüüd ei usus seda siis nende probleem,ma arvan et ei pea kellegile midagi tõestama!?
võibolla lihtsalt joppas,ei tea.igatahes ülevaatuse ma sain!

joppab sul siis, kui tänu oma "superkummile" ühe vihmase ilmaga pambusesse paned.


Postitatud: 22 Veebr 2008, 10:53
Postitas harimal

Eks vihmas ole tõesti liuglev lugu. Mul oli tänagi vihmarehvidega suht libe liigelda (kuival külmal asfaldil on pidamine veel ok).

Aga see, et tehnost läbi sai, pole mingi ime. Mind lasti Kadaka ühes ülevaatuses nii läbi, et ukse pealt vaadati, kas suunakad töötavad ja asi vask. Ju oli poistel tihe päev või siis niisama muud mured kaelas.


Re: re:ülevaatus

Postitatud: 22 Veebr 2008, 11:00
Postitas piloot
KaSS kirjutas:

see lugu juhtus alles eelmine suvi!
kes nüüd ei usus seda siis nende probleem,ma arvan et ei pea kellegile midagi tõestama!?
võibolla lihtsalt joppas,ei tea.igatahes ülevaatuse ma sain!

Tõesti, sa ei pea enam midagi tõestama... Aga selle probleemi kohalt, siis see tundub tõsine olema...


Postitatud: 11 Mär 2008, 20:19
Postitas Sadness
  1. Mingil rumalal põhjusel signaal ei tööta. Lahtikiskumine ja probleemi lahendamine nõuab aega, aga ülevaatusele tahaks siirduda kiiremas korras. Olemas on kummilutuga signaalpasun, mis teeb täitsa kõva häält ja mõte on see ajutiselt (päriselt ka :P) ülevaatuse ajaks külge kruvida. Kas vastab nõuetele ehk siis kas asendab originaalsignaali?

  2. Istekohti kaks, kuid tagaistujal puudub peale juhi ribide koht kinnihoidmiseks. Mis iseenesest on piisav. Kas kinnihoidmisrihm või -raud on nõutav?


Postitatud: 11 Mär 2008, 20:33
Postitas Holms

Sadness

Kas kinnihoidmisrihm või -raud on nõutav?

Käinud ise 2 korda A-Eksperdis ja see tagaistuja kinnihoidmise võimalus ei pakkunud neile kordagi huvi, kuid praeguseks on rihm olemas. Tehti sota eest ühe päevaga Vallikraavi nahatöökojas ära. Garaažinaabril aga ei lastud puuduva sadularihma pärast ratast ülevaatusel läbi, vana pani siis sinna kiiruga vana nahkse püksirihma :)


Postitatud: 11 Mär 2008, 21:04
Postitas jan22

Käisin eelmine kevad ülevaatusel ja seal mainis mees ära,et kui on tagaiste siis peab olema ka tagumisel sõitjal jalatoed ja kinnihoidmise kohad! Rehvid ei tohi olla kulunud miinimumini ja sama käis ka piduriklotside kohta.
Kindlasti peavad olema peeglid,töökorras valgusseadmed,eriti rõhutas ta, suunatuled ja numbrituli.Viimased kaks käisid otseselt bike meeste kohta!


Postitatud: 11 Mär 2008, 21:13
Postitas poison

kaSS kirjutas: selline mulle motodepoost müüdi,et õeldi et baigi rehv ja kõik ok!tüüp passis mulle algul ilgelt lolli näoga otsa ja siis ütles lõpux et ikka vastupidi on,ma siis küsisin et kas ta tahab ise nüüd koos minuga tulla motodepoosse ja seal üle küsida?

OT, aga ma tahaks küll sellise ülevaatajaga kokku saada ja sinuga kah , kass .


Postitatud: 11 Mär 2008, 21:47
Postitas Zidist
Holms kirjutas:

Sadness

Kas kinnihoidmisrihm või -raud on nõutav?

Käinud ise 2 korda A-Eksperdis ja see tagaistuja kinnihoidmise võimalus ei pakkunud neile kordagi huvi, kuid praeguseks on rihm olemas. Tehti sota eest ühe päevaga Vallikraavi nahatöökojas ära. Garaažinaabril aga ei lastud puuduva sadularihma pärast ratast ülevaatusel läbi, vana pani siis sinna kiiruga vana nahkse püksirihma :)

Kui mu mälu mind ei peta, siis tsiklitel mis on toodetud hiljem kui 1992 aastal on kinnihoidmisrihm ja jalatoed tagaistujale kohustuslikud. Vanemal aparaadil ei ole. Kontrolli igaks juhuks kuskilt üle.