5. leht 7-st

Postitatud: 13 Aug 2006, 21:36
Postitas Kirs
Vähemalt 2005 aastal müüdud Freedo-del(1,2) variaatoris seibi ei ole. Ainult karburaatoris piiraja.

Postitatud: 15 Aug 2006, 18:15
Postitas Lovefear
ok tänx :)

Postitatud: 19 Aug 2006, 08:49
Postitas Lovefear
mure-mure otsa :cry:

olin rolluga sõitmas üle raudteele rajatud üle käimis koha. Sellele aga pidi kallakust peale minema. Alt jäi sumpa ots mingi nõmeda toru otsa taha kinni(arvan, et nii mõnigu mutike on seal raskelt ninuli käinud, sest seda ei pane tähele) JA rollu hakkas harley häält tegema, sumpa tagumine ots paindus vastu kummi. õnneks polnud kodu kaugel. ja vajalikud tööriistad sumpa eemale kruttimiseks kummist olid kaasas :P

võtsin lahti, ja see kinnitus koht, mis läheb mootori sisse oli paindunud ja lasi läbi ... sealt ka harley paukumine. Painutasin tagasi nii hästi kui sain, ja taha sumpale panin kummist seibi vahele, et vastu kummi ei käiks.

Nüüd aga küsimus: Kust saaks Freedo !'le uue sumpa ja mis see hind oleks ... huvi pärast küsin :P

Postitatud: 19 Aug 2006, 09:12
Postitas GP1
Nüüd aga küsimus: Kust saaks Freedo !'le uue sumpa ja mis see hind oleks ... huvi pärast küsin
Helista mügiesindajale. Sellise väikse painde pärast uut küll mõtet osta pole, mine parem kuhugile keevitaja juurde.

Postitatud: 19 Aug 2006, 10:17
Postitas Lovefear
ei mõtlesin jah, et taob enam vähem sirgeks ja siis lihvin kuidagi veel sirgemaks :P :D ning siis kruvin alla tagasi ... nõme on see et ta ilma selle kummi seibita vastu kummi läheb :P

Postitatud: 19 Aug 2006, 15:49
Postitas freedo112
selline värk et FREEDO 1 jäi seisma algul hakkas starter jamama siis tuled jamama ja siis lõpux viskas ennast välja. :roll: naq ma mõtlen et kui enam käima ei lää karpa ja mootor on korras et kas elektrisüsteemi tõttu võib ka mitte käima minna? säde on olemas ja kui süüüte sisse paned siis näitab seda et bena on et mingi elekter on sees

Postitatud: 26 Aug 2006, 09:09
Postitas Lovefear
kas need alt vedamised juhtusid pikemal aja perioodil või ühes päevas?

Postitatud: 27 Aug 2006, 10:14
Postitas freedo112
samal päeval juhtusid aga ma lasin eile kkorda teha :wink: ja nüüd teine mure et kui ma koonusfiltri peale panen ja düüsi ära ei vaheta mis siis saab? tõmbab täis ennast???

Postitatud: 27 Aug 2006, 12:29
Postitas Reimpz
nii, pole see freedo1 tõesti nii si** masin nagu eespool on räägitud.Sõber ostis mai tea kas eelmine aasta oligi vms.Ta võttis peale 80km piiraja maha karburaatorist ja läks 80 ilusti välja, aga neil jääks nagu jõudu väheks , kui tuul vastu ega siis nii ilusti seda 80 välja ei võlu.Tal on sõitnud ~12000km ja siiamaani mis ta vahetanud on on kolb ja rõngad. Nüüd tal ka starteriga jama, st et käivitamisel teeb taa imelikku kolinat ja raginat.Ja kui süüde sees tõmbasid vist võtme välja ja roller jäi käima vms. St. et süüdelukk õhtul.Varuvõtmega üldse ei lase keeratagi süütelukku.Aga noh kuna tüüp on lahke vend siis ta andis paljudele sõita, ja teiste käes need gondlid purunesid.küll üks sõitis küljepealt ühele sisse, freedol tuleklaas puruks.Siis teised sõitsid tolle nn"põhjapleki" vms alt. oli ka sumpa lahti/puruks tegi ka harley häält ;) Ahjaa ja mis veel meelde tuleb, nei pidavat olema see suunatule lüliti mega niru.Tal põles seest sõna otsesmõttes ära kõik oli must seest :D Nüüd nagu suunatuli ise sisse ei jää tuleb hoida.Muidu mõnus masin, aga ise eelistan ikkagi 2-taktilist.

Postitatud: 04 Nov 2006, 11:51
Postitas brooker
Mis düüs pannakse tavaliselt , kui koonus pantakse?

mul

Postitatud: 22 Apr 2007, 08:12
Postitas sairos
on ka freedo1l läbi sõitetud 650km ja käib hästi ja kiirus ka norm

Postitatud: 22 Apr 2007, 10:37
Postitas VÄNT
Mul on kaa siuke isend nagu FREEDO1(2005a) ja mul on olnud kahe aasta jooksul päris mitu viga: CDi on läbi läinud, süütepool on läbi läinud, karpa membraan läbi läinud ja klapid jamavad kogu aeg.

Postitatud: 22 Apr 2007, 17:27
Postitas ping
Ja millised klapid koguaeg jamavad? Kas mootoris? Kui klapp ära põleb on viga reguleeringus, kas vahe väike või segu vale.

Postitatud: 22 Apr 2007, 17:41
Postitas VÄNT
Siis kui ma ta sain(2005-ndal aasta suvel)sain sügiseni
sõita ja järsku suri hoopealt välja. Isaga tükk aega jamasime
ja lõpuks oli juhe koos. Viisime garantiise ja õnneks saime
samal päeval kätte ja veaks oli klappides. pika aja peale
lähvad klapide vahed paigast ära ja läheb halvasti
edasi: sureb kohapeal töödates ja sõites välja,käivitub halvasti.
Tahaks teada, et kas kellegil veel selliseid probleeme olnud on
või olen mina ainuke?

Postitatud: 22 Apr 2007, 18:55
Postitas Kirs
Pole siin(ja mujal) küll kuulnud, et nende 139QMB mootoritel oleks klappidega probleeme olnud. Ise reguleerisin väljalaskeklapi ava tiba suuremaks, kui soovitas juhend. 0,05 asemel 0,10. Sisselaske jätsin samaks(0,05). Selle soovituse leidsin välismaistest foorumitest. Ja pole mul neid hiljem reguleerida vaja olnud. Loomulikult siis reguleeritakse uuesti, kui mootor lahti käinud(nukkvõll eemaldatud)

Postitatud: 22 Apr 2007, 20:25
Postitas ping
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=31211
See on arvatavasti see põhjus miks klappidega jamati.

Postitatud: 22 Apr 2007, 20:34
Postitas VÄNT
ping kirjutas:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=31211
See on arvatavasti see põhjus miks klappidega jamati.
ei saanud asjale pihta mis sa öelda tahtsid. :oops:

Postitatud: 22 Apr 2007, 21:10
Postitas ping
[quote="VÄNT"]Siis kui ma ta sain(2005-ndal aasta suvel)sain sügiseni
sõita ja järsku suri hoopealt välja. Isaga tükk aega jamasime
ja lõpuks oli juhe koos. Viisime garantiise ja õnneks saime
samal päeval kätte ja veaks oli klappides. pika aja peale
lähvad klapide vahed paigast ära ja läheb halvasti
edasi: sureb kohapeal töödates ja sõites välja,käivitub halvasti.
Tahaks teada, et kas kellegil veel selliseid probleeme olnud on
või olen mina ainuke?[/quote]

Sügiseni sõit ei ole niipikk sõit, et klapid saaks nii ära kuluda. Kulub tavaliselt nukkvõll ja nookurid millede kulumise tagajärjel klapivahed suurenevad ja mootori võimsus väheneb pikkamööda. Klapivahede reguleerimisega kompenseeritakse kulumine. Sinu jutust saab aru, et pidev jama klappidega. Kui pidevalt on vaja klappe reguleerida siis on tegu kas ebapädeva mehaanikuga või rumala kliendiga kes selle kinnimaksab. Kui klapp ära põles siis see vahetatakse välja (pärast reguleeritakse) mitte ainult ei reguleerita.

Postitatud: 23 Apr 2007, 16:13
Postitas VÄNT
aga kes ütles, et mina maksan, ma teen ise sellist asja ja mul klapi vahed lähevad väiksemaks mitte suuremaks.

Postitatud: 23 Apr 2007, 16:57
Postitas Kirs
VÄNT kirjutas:
aga kes ütles, et mina maksan, ma teen ise sellist asja ja mul klapi vahed väiksemaks mitte suuremaks.
Kui väikseks. Kui teed sellest 0,05-st väljalaske veel väiksemaks, siis pole mingi ime, kui mingi aeg klapp ära põleb. Nagu ka eespool kirjutasin, siis tehakse sellest tehaseseadest hoopis suuremaks. Kestab kauem.

Postitatud: 23 Apr 2007, 17:02
Postitas VÄNT
mul läheb jah väljalaske klapp alla 0,05 aga seda natukeseks ajaks, mul
vajalikud tööriistad koguaeg kaasas, et teepeale ei jääks :D

Postitatud: 23 Apr 2007, 17:08
Postitas Kirs
VÄNT kirjutas:
mul läheb jah väljalaske klapp alla 0,05 aga seda natukeseks ajaks
Misasja :shock: Mismoodi natukeseks ajaks? Klapid reguleeritakse lehtkaliibriga paika ja nii nad jäävadki. Päris mitmeid tuhandeid km kohe kindlasti ei pea neid enam puutuma.

Postitatud: 23 Apr 2007, 17:19
Postitas VÄNT
ma reguleerin need klapid kohe ära sellepärast natukeseks ajaks.
järelikult mul si**** klapid.

Postitatud: 23 Apr 2007, 18:52
Postitas ping
Klappe reguleeritakse alati ühesugusel silindrikaane temperatuuril. Tavaliselt +18C - +20C.
Kas sa siis teepeal ootad niikaua kui mootor on õigesse temperatuuri jahtunud?

Postitatud: 23 Apr 2007, 19:29
Postitas VÄNT
kuidas kunagi. siis kui teepeale jään
siis regullin kohe ära, et sihtpunkti jõuda ja siis sihtpunktis
ootan millal ära jahtub ja regullin uuesti.

Postitatud: 23 Apr 2007, 20:16
Postitas Kirs
Minule jääb küll arusaamatuks kuidas saavad klapivahed pidevalt valeks minna :? Regullid ära ja fikseerid ju tugevalt veel nn lukustusmutriga.

Postitatud: 23 Apr 2007, 20:28
Postitas Microgrupp
Ei tahaks küll näida liigse targutajana teadmata seda konkreetset "VÄNTA", aga miskipärast tundub mulle selle "pideva" teepealejäämise suurima põhjusena just see igas asendis klapireguleerija-mees ise.....

Paneb õlgu kehitama see jutt- "...kui tee peale jään, regullin kohe ära...."

Postitatud: 24 Apr 2007, 10:02
Postitas Microgrupp
Lugesin nüüd teemat ka eestpoolt, ja just selleks, et leida neid vändamehe pajatusi. Ja teate, minu arvates pole neid postitusi küll mõtet tõsiselt võtta. Kuskil "Rapla taga võsas" mingis F-tähega kohas vedelevad pooleteise tonniga tutikad 139tüüp mootorid? Ma tahaks kah neid, milleks siis neid üldse lahti võtta ja parandada kui tutikaid jagatakse sellise hinnaga. Ja siis läheb mingi tegelane karpamembraani pärast ja ostab uue mootori? Ja klapid lähevad pidevalt ära? Kui inimene väidaks, et keti hammasratas nihkub ja muudab nukkvõlli asendit vända suhtes, siis seda usuks veel (aga ka see toimuks ühes suunas ja pidevast klapivahede reguleerimisest poleks abi) sest olen ise näinud ülemises surnud seisus kolbi mille nukkvõll oli üle poole hamba märkidest nihkes (seegi oli pigem viltu vändale peale istutatud ennem kui jõuga edasi tõmmatud).

Järgmises teemas vahetab see VÄNT juba tankimise ajal kolvirõngaid (...mul komplekt alati kaasas ja egas siis peale pikka sirget mõni mikron ju ikka kulub...) ja meie kõik loeme ja imestame ja arutame

See jutt läheb mõttetuks....

Postitatud: 01 Juun 2007, 08:06
Postitas Kirs
Mõtlesin, et jagan tiba juttu üle pika aja jälle neljataktilise kohta... tegelikult siis juba talvel sai asi ette võetud. Mis nimelt. Eelmine hooaeg sai peale kruvitud suurem silindrikomplekt. Tulemusega jäin suht rahule aga. Jäi kripeldama seik, et komplekt suurema silindri ja kolviga küll, kuid kaas seeeest ikka sama, 50 kuubukulise suuruste sisse-ja väljalaske kanalitega. Miks? Ei tea. Mis siis ikka, mõtlesin asja natu silindri-kolvile ´sobivamaks´ aidata. Kõigepealt läksin leegitoru kallale. Too ju jube pliiats. Sai siit biker-i kaudu soetatud Keeway Hurricane leegitoru. Tollel sama summuti, mis Freedo2-l ja seega summutikinnitus sama. Asja kättesaades tuli välja, et ka silindripoolne ots täiesti sobiv. Ümbertegemist vajas ainult siis vahepealne osa. Aitas mind nn veneaegne raudvoodi konstrukstsioon. Tulemuseks sai siis originaali ca 18mm läbimõõdu asemel ca 24mm leegitoru. Edasi. Läksin sisselaske kollektori kallale. Minifrees oli hea abiline. Kahjuks pole uusi mõõte kirja pannud, aga suuremaks sa asi küll. Lausa poleeritud, kuigi targemad räägivad, et poleeritud ei olegi nii hea. Karedam pidavat paremini gaase niiöelda keerutama panema. Siis sai juba silindripea kallale mindud. Avastasin ,et üleminek kollektorist ei jookse üldse kokku. Ilusti sai asi kokku jooksma pandud ja kanal ´põlve´järgi suuremaks-sobilikumaks aetud. Väljalskekanaliga tegin sama asja. Targad onud nimetavad sellist teguviisi vist portimiseks või nii...nõnnaks valmis vist. Kevad ka tuli vahepeal ja muidugi tahtmine ju asja proovida. Sai proovitud. Hea tegelikult sai. Käivitub ja tühikäik ilus. Masin tõepoolest ´hingab´palju paremini. Paranes ka dünaamika. Jõudu rohkem. Ühtlaselt kiirendabja läheb suht ilusti 70km/h. 60km/h pealt rutskat põhja keerates tunned, et läheb. Eriti ei takista enam ka vastutuuled. Rügab ilusti. Soodsate tuuleoludega 80km/h(spido järgi) nii 80kg kaalu juures tuleb lihtsalt. Enne sättimist oli mul teatud teelõik kiirenduse tsekkamiseks. Varem teatud vahemaa läbimisel oli kiirus nii 50km/h, nüüd 65km/h. Nüüdseks siis põlveotsas sätitud joller sõitnud üle tuhande km. Isegi naispool räägib, et teine tubakas kohe :P Kõik okei. Nüüd mõtlen tasapisi tulemuste üle, mis võib kaasa tuua muutuva süütenurgaga CDI. Vaatab. Annan teada, kui asi soetatud ja proovitud. Tegelikult ping teab täpselt.

Postitatud: 05 Juul 2007, 01:20
Postitas MarkX
Küsimus siis teadjamatele Freedo 1 meestele (Baotian BT49QT-10) :!:
Kavatsen osta paar juppi, et selle hiinaka minekut ja/või lõppkiirust kasvõi natukene suurendada.
Tahaksin osta rullikuid (rulle?), kuid ei tea, millised sobivad ja kust neid oleks võimalik saada?
Tahaksin ka soetada suurema düüsi, sõber soovitas #90 (koos koonusfiltriga) ? Ja samas küsiks kust neid düüse on võimalik osta?
Ning veel sooviksin osta koonusfiltri, kui see on võimalik? Kui on, siis millist ja kust?
Teretulnud on veel kõiksugused soovitused selle masina nn. "tuunimise" kohta.
Aitäh teemakohaste vastuste eest juba ette, jään neid huviga ootama :wink: !
(Ei hakanud ka uut teemat nende küsimuste jaoks tegema 8) )