5. leht 9-st

Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 16 Okt 2011, 22:59
Postitas tarvi14789

Ka siis üks doktori omanikest ja peab tõesti BIG i kohta ütlema, et asjalik ratas ja aastaga sai läbitud 12000 kmi ja ainult õlivahetused ja kütet ( ja tagarehv :D ) see oli pmst kõik mis ta soovis


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 14 Nov 2011, 21:51
Postitas ht99

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=669456

Minu oma müüa ka kui keegi soovib endale odava hinnaga heas korras doktorit.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 14 Nov 2011, 22:51
Postitas udupeenike
RaPtile kirjutas:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=669456

Minu oma müüa ka kui keegi soovib endale odava hinnaga heas korras doktorit.

Äkki kevadel vaatab seda asja.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 14 Nov 2011, 23:10
Postitas Loff
RaPtile kirjutas:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=669456

Minu oma müüa ka kui keegi soovib endale odava hinnaga heas korras doktorit.

Krt, seda ei raatsi metsas külili visata...


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 16 Nov 2011, 01:41
Postitas spetsialist

äkki kellegil vedeleb mõni romu doktor kodus. Oleks huvi selle vastu. (togi)


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 16 Nov 2011, 18:56
Postitas Loff

E-Bay-s oli natuke aega tagasi üks streetfighter tehtud DR800-st aga see müüdi mingi 460 naelaga maha.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 17 Jaan 2012, 21:33
Postitas tarvi14789

Oskab keegi öelda palju BIG i ketil lülisi on ?


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 17 Jaan 2012, 21:54
Postitas vincent
tarvi14789 kirjutas:

Oskab keegi öelda palju BIG i ketil lülisi on ?

116


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 09 Veebr 2012, 21:59
Postitas Wireless

Vajan abi jet kit'i puudutavas küsimuses. Nimelt on mu Big SR42 mudelil Laser ProDuro http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=143 aftermarket summuti.
Ebayst karpade paranduskomplekte otsides leidsin sellise, päris paljudest osadest koosneva jet kiti,http://www.ebay.com/itm/Suzuki-DR800S-D ... 578wt_1163 mis väidetavalt peale aftermarket summuti paigaldamist lausa hädavajalik on: ( If you have installed an aftermarket, or modified the stock exhaust or intake, this is needed or you will damage your engine. Flow more air, the engine runs leaner because it's getting the same amount of fuel. Running lean causes detonation and hotter EGT's which ruin exhaust valves and destroy engines.) :shock: Vastupidiselt eelnevale on Hessleris jutt, et jet kit on antud summutiga vajalik ainult sr43 mudelile:http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=819 Oskab keegi öelda kui vajalikud või hoopis kasutud need jet kitid antud tsikli ja summuti puhul on?


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 10 Veebr 2012, 16:32
Postitas Melx

Vaata küünalt, see on kõige esimene indikaator. Küünal on õiget värvi vaid õigetes töötingimustes.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 07 Mär 2012, 18:46
Postitas Hr. Kaaru

Attensioone! kui keegi dr 800 omanikest tahaks kergemat,siis pakuks vahetuseks sellist varianti http://bike.motors24.ee/vehicles/340640 ... -1998.aspx põhjus lihtne,vajan suuremat 8)


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 13 Apr 2012, 18:39
Postitas ht99

Minu tohter sõidab nüüd uue omanikuga.
Edukaid kilomeetreid talle. :bsmile:


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 13 Apr 2012, 21:27
Postitas Loff

Võibolla on enne läbi ka käinud aga oma laiskust vabanduseks tuues ei viitsi uurima hakata - millega ise nüüd sõitma hakkad?


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 13 Apr 2012, 23:13
Postitas ht99

Hetkel veel ei tea, kuna suvel kaitseväkke.
Aga hing ihkab mingisuust supermoto/enduuro ratast.
Näiteks xt660, sxv550, KTMi mingi, honda xr650.
Pole veel täpsemalt möelnud.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 21 Apr 2012, 02:15
Postitas Madris

Jõudu mehed, otsin just sellist suuremat endurokat. Dr Big on alati meeldinud. Viimasel ajal olen uurinud ja puurinud selle ratta kohta nii mõndagi. No krt, meeldib! Ma ei tea, kui palju seda ratast saab võrrelda DR 650´ga (see on mul olnud), aga Suki mulle meeldib. Nüüd siis oleks vaja selline suurm loom muretsed. Äkki keegi tahab enda oma müüa. Kui nii siis minuga saab ühendust e-maili teel: pets9555@hot.ee ja häda pärast ka telefoniga 53569290, parem oleks mail, kuna olen välismaal.
Mis siis ikka, loodan saada ka Doktori meeste liigasse.

Lugupidamisega Pets


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 29 Apr 2012, 19:31
Postitas Wireless

Tükk aega juba püüan ujukinõelu karpadest kätte saada aga no ei kanguta ühestki otsast neid välja:
Pilt
Peaks ju tegelikult kogu selle mängu sealt ujukikambrist eemaldada saama aga peale keermega düüside ei ole sealt õnnestunud midagi välja saada, ühelt poolt murdus juba plastikust kõrvake liigse kangutamise tõttu ära:
Pilt
Pilt

tiam kirjutas:

Keerad selle musta plastikmutri (joonisel nr 35) välja ja saad kogu mängu kätte.
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_db80.gif

Ja toores ripub ikka karpa küljes sest see nr.35 on mul millegipärast ümara peaga julla, mida keerata ei õnnestunudki:
Pilt
On see ikka DR-i stock Mikuni BST 33SS? Karpa enda pealt on vist mudelinimetus ära kulunud ja service manualis on näiteks ujukid hoopis teistsuguse kujuga. Või ongi service manualis universaalne joonis mitmetele karpadele?


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 30 Apr 2012, 09:36
Postitas grahv
Wireless kirjutas:

On see ikka DR-i stock

Jah on, nädalavahetusel sai just samasuguseid timmitud. Seal kust see tükk sul ära murdus, hoiab raami kinni ainult 1 kummirõngas. Vala sinna tilk õli ja hakka vaikselt loksutama - küll ta lahti tuleb kui libesti vahele pääseb. Ja pärast on ilmselt uusi tihendeid sinna vaja.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 30 Apr 2012, 13:33
Postitas Wireless

Sain kätte lõpuks, tänud! :wink: Tihendid olid lihtsalt 22 aastaga jõudnud üsna kinni kiiluda.
Aga ega keegi seda toore trossi vahetanud pole? Kullinokkadega seda lahti ei saanud, tõmbas ainult sooned sisse sinna. On see kollakas metalljupp keermega ikka?


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 30 Apr 2012, 14:23
Postitas ullivilli

Kõrgel doktori pöörded maanteekiirusel istuvad?
On maantee sõit väga vaevaline?
Samuti palju stabiilsel sõidul maanteel kütet võtab?

Kuna on tendents ronida teelt välja on see silma jäänud, kuna 2m pikkustel väga palju valikut ei ole ja 600sed kipuvad ligia tillukesed olema, kuigi metsas selle arvelt ümber puu lihtsam väänata.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 30 Apr 2012, 15:21
Postitas grahv
ullivilli kirjutas:

Kõrgel doktori pöörded maanteekiirusel istuvad? /---/ Kuna on tendents ronida teelt välja

Sama ülekanne ei pruugi hea olla mõlema olukorra jaoks. Kui teel tahad pöördeid all hoida, siis maastikul on esimene käik jälle liiga kiire - vahel turnides vaja palju sidurit libistada jne. Ehk leia ise omale sobivaim - osta lisaks nt standardist ühe hamba võrra väiksem (või suurem) tähik ja vaheta vastavalt põhilistele ees ootavatele sõitudule. Näiteks kevadel ja sügisel kui metsas huvitav, kasutad aeglasemat...


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 30 Apr 2012, 21:14
Postitas demineerija
ullivilli kirjutas:

Kõrgel doktori pöörded maanteekiirusel istuvad?
On maantee sõit väga vaevaline?
Samuti palju stabiilsel sõidul maanteel kütet võtab?

Kuna on tendents ronida teelt välja on see silma jäänud, kuna 2m pikkustel väga palju valikut ei ole ja 600sed kipuvad ligia tillukesed olema, kuigi metsas selle arvelt ümber puu lihtsam väänata.

90kmh 3500rpm. Stock hammakatega.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 01 Mai 2012, 01:43
Postitas ullivilli

HAmmaka vahetus eeldab ka keti lülide eemaldamist/lisamist...

90 on 3,5k
aga 100 -120? Kannatab sellega sõita üldse, või vibrab oimetuks?
Ehk kruusa ja metsas müttamiseks on kidlasti tegu väga hea rattaga, aga kuidas on lood, kui kruusa vahel on 1000 - X km trassi?


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 04 Mai 2012, 17:48
Postitas demineerija

100 oli kusagil 4000 üles enam täpselt ei mäleta.
155kmh on kusagil 6000+ peal.

Üldiselt 3500 pööret ja üles on elu lill. (Jääb ruumi veel mootoriga pidurdamiseks ja peale väänamiseks)
Madalamal hakkab pigem vibra asemel pauk ja postivahe stiilis keti peksmine häirima. Seda siis kusagil 2500-3000(võibolla oli 500 võrra madalamalt. EI vaata tahhot käiguvahetustel... :D) vahel ja kõrgemate käikudega gaasi põhja väänates.

Täpselt 50ga on kehva sõita. Jääb täpselt kahe käigu vahele. 55+ on juba okei.

90-140 ei ole mind vibra kordagi häirinud. 140 juures mälu lõppeb, sest siis kulus aeg muule mõtlemisele juba.

Metsas olen korralikus mülkas asjaga roninud. Tagarehv ok on ja päris kohapeale seisma ei jää on elu lill.
Esimene käik piisavalt pikk selleks. Väga jõhkrat krossi sõites vaja lisaradikat/sundjahutust või siis teadlikult osadel lõikudel teise käiguga kiiremalt kulgedes, et mootor jahtuda saaks. Siiani olen enne mina ülekuumenenud, kui mootor seda teha on suutnud.

Väga aeglaselt/kohapeal kuhugi palki kinnijäädes on suhtelsielt raske püsti hoida, kuid täiesti võimalik, kui saabas korralik ja jalgades jõudu. Kummuli käies kipuvad heeblid ja muud vidinad terveks jääma. Seda ka ise, sest gondlites piisavalt ruumi.
Mudamülkas kulgedes tasub nr10 padrun käepärast hoida, et puhkepauside ajal mootoripoolse hammaka kaitse 3st kohast lahti kruvida ja muda vahelt välja tõmmata. SInna loobib korralikult, sest kett on väga pikalt lahtine. Kui mudasse ei roni on see muidugi õnnistus. Saab terve keti korralikult ära õlitada ilma ratast liigutamata. Vaja ainult pika "toruga" ketiõli spreid.

Maanteel kuni 120ni kugleda väga okei. Kiiremalt ei ole Eestis väga pikemalt kulgenud...
Kütusekulu püsib minul igaljuhul igas asendis muutumatuna.

100-120 vahemikus saab ka möödasõidud ilma käiguvahetuseta tehtud.

Sel hooajal juba 2600km trassi ja maastikku kütnud, et täiesti sõidetav riistapuu. Päeva maks trip on muidugi 600+km kanti jäänud ja siis tõepoolest on pärast ikka väga sooda olla, kuid ei paneks seda ühepütase vibra arvele. V2 motoga sõitjal oli sama mõnus peale trippi...

Ehk teisisõnu kõik on suhteline. Istu peale proovi ning vaata, kuidas tunne on.

Infoks:
DR ostma hakkad siis vaata hammakad ja kett üle.
Samuti, kas kohapeal seistes tagumist hammakat annab kätega loksutada edasi tagasi. Seda siis pöörlemise suundadel. Minul näiteks olid hammaka leevendi puksid täitsa kohvid(Ühe pütase eripära, kui madalate pööretega nõksutada pauk-postivahe stiilis). Õnneks need maksavad kommiraha.

DR800 Gondlid on ka üllatavalt inimlikud ja kannatavad kergemaid kukkumisi üpris visalt. Toestused gondlite all ka enamvähem inimlikes kohtades....

Sai nüüd lampi ja segiläbi igast infi kirja... Ehk kasu midagi.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 05 Juun 2012, 19:20
Postitas spetsialist

nii, tellisin endale originaal taga amordi alumise laagri ja pärast avastasin, et mul üldse teise firma amort all ja laager ei sobinud, varuosa pood keeldub seda tagasi kah võtmast, niiet kui kellegil vaja on siis võib minukäest selle jubina osta. sobib kõikidele doktoritele millel originaal amort all. avamata pakendis.
kellel huvi, võtke privas ühendust. :bsmile:


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 19 Juun 2012, 18:54
Postitas tarvi14789

Juhtus üks ulme lugu, jooksis esimese hammaka pealt veokett maha ja lõhkus ära käigukangi hoova alt selle kambri kaane( lõi tükki välja ja see tükk kadus kus kurat). Nüüd siis küsimus ega siin kellegil pole siis kodus mingit vanemat vedelevat DR i mille küljest saaks ma omale selle uue kaanekese.


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 20 Juun 2012, 22:58
Postitas Kalmer

Siin varasematel lehekülgedel juttu olnud et karbusse mitmeid kordi lahti võetud... Mul kala et külmast peast ei lähe käima..kellegil tuttav lugu? :D


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 22 Juun 2012, 10:13
Postitas Kalmer

Aja jooksul doktori mehed ära kadunud foorumist??? :shock: :)


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 22 Juun 2012, 10:42
Postitas grahv

Noja mis nägu on küünlad peale käiamist - kuivad või märjad? Kui kuivad, siis uuri miks külmkäivituse düüsist/kanalist bens üles ei jõua, ja mis asendis on tühikäigu segu kruvi...


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 22 Juun 2012, 10:44
Postitas Kalmer

Tänud,aega saan siis lähen uurin :D


Re: DR750 ja DR800

Postitatud: 11 Juul 2012, 19:53
Postitas Kalmer
grahv kirjutas:

Noja mis nägu on küünlad peale käiamist - kuivad või märjad? Kui kuivad, siis uuri miks külmkäivituse düüsist/kanalist bens üles ei jõua, ja mis asendis on tühikäigu segu kruvi...

Milline see külmkäivituse kanal on? Küünlad on jh kuivad,ei saa kätte külmast peast...