Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
kõrtsmikumolu kirjutas:No mis enduro see ilma palgita on?
Selle enduro nimi on Karjääri kärnatamine. Karjääris ei ole palke, ainult rehvid ja roostes trossid.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Rada vötab juba möötmeid,aga täna oli viimane päev katsetada karjääris-ärge siis homme tulge ,kui siis ainult jalutama.Soovitan kõigil raja ikka läbi jalutada,siis ei teki niipalju üllatusi.
rajal on köike natuke (liiva,laineid,pori natuke,mägesid ,langusi,soolodele puid,metsa,hüppeid jne)ja köike on vöimalik ka vältida ...
Nii,et kes ennast laupäeval kohale ei vea-see saab kahetsema
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Kas kellegil auto või käru peal ühte kohta on tsiklile ja sõitjale?
Kui on, siis võib teada anda.
5178618
Pääru
Kui kobakäpast meeskonnakaaslast on vaja võib ka teada anda ...
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
paarn kirjutas:Kas kellegil auto või käru peal ühte kohta on tsiklile ja sõitjale?
Kui kobakäpast meeskonnakaaslast on vaja võib ka teada anda ...Kui on, siis võib teada anda.
5178618
PääruKui kobakäpast meeskonnakaaslast on vaja võib ka teada anda ...
Koht, kuskohast käru peale minna, on ilmselgelt ebaoluline info
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Jah Mella, seda ma eriti ei tahaks öelda, teeme nii, et tulen bussijaama
Tegelikult elan Lennujaama lähedal Kuldala teel Tallinnas.
Pääru
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Kõikidele Tallinna poolt tulijatele teadmiseks,et köige otsem ja kiirem tee võistluspaika on ,kui enne Tartut 16 km Käreverest keerate vasakule (näitab Jõhvi mnt 20km).Sõidate Jõhvi mnt välja, siis vasakule Jõhvi poole 5km ja oletegi kohal.
Vahepeal ennast mitte segada lasta Jõgeva mnt-l.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Endiselt kui kellelgi on ruumi, siis oleks käpp!
Pääru
5178618
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mehed -12 tundi stardini.
Rada valmis ja loodan et meeldib kõigile -olge indlasti kohal kas sõitjatena vöi pealtvaatajatena-tasub tulla
Lärm
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tuleb kahjuks ka seekord pealtvaataja rollis olla. Aga varsti peaks jälle sanga saama.
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
No nii,sõitmas käidud ja kiidusõnad jällegi Lärmile laheda ja mitmekesise raja eest
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
hea rada oli,aga ränga pohhmelliga oli liiga ränk
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
minu jaoks liiv oli yliränkaga ei mõista selliseid mehi(krossimehi),kes karjuvad möödaminnes,et ära mu riideid ära määri kuigi ta ise enne porilompi oli minust mööda läinud ja sis jäi lombis seisma,kui hakkasin tema eest startima sis tuligi selline lause et ära mu riideid ära määri,ma arvan et sellised eided peaks kyll rajalt ära minema,ei oska mehele muud öelda et tule missosse sõitma!rada muidu hea,eriti metsa osa
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Päris tore oli, kuigi ilm ei lasknud prille eriti kasutada.
Isiklikult meeldis just liiv rohkem, seal sai puhata sellest metsa nikerdamisest ja kiiresti sõita.
mõni pilt ka http://picasaweb.google.com/siimehasalu/Kukemetsa#
#609
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Isiklikult meeldis just liiv rohkem, seal sai puhata sellest metsa nikerdamisest ja kiiresti sõita.
Ma arvan risti vastupidi
Aga äge oli! Kas nüüd saab meeskondlikud tulemused ka kuskilt teada?
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tere, super üritus. Ise olin küll seal keskmiste hulgas aga hea oli kuulda kui kiiremaid mööda lastes tänusõnu kuid siiski see nr 3 karjus miskipärast alati gogogooooouuuu. Ja siis see asi veel, et korraldada võiks korraldaja või keegi korraldada afterbarty üritusele, kus kõigi mudanägudega koos pitsi või paar une tekkimiseks sisse valada.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Jah mart, keegi korraldajate korraldajates korraldajatest, võiks tõepoolest afteka korraldada, ja tõsi see on, mõlemad me oleks seal täna figureerivad olnud, aga pits sinu puhul ju vähe, pigem poolik, või mis?
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Vaat lauri ja muud tegelased, pitsist ei piisaks siin ka kõige algajamalegi endurotajale, kuna elustiil on elustiil ja et see asi, et korraldajatest korraldajeta korraldajad võiks afteka korraldada pole ainult minu idee vaid ka kogu setu riders teami ja nende sõprade tähelepanek.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Hr.Lärm palun ütle kuidas käib ATV -de meeskonna punktide jagamine.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
I-60p,II 53p.,-III 50p jne kuni alguseni välja.Siis liideti nende meeste kes olid ennast paari registreerinud punktid kokku ja selguski rannu võitja paar.Et asja mitte väga keeruliseks ajada,siis täna sai tehtud sama moodi ,AGA liitsime omakorda kahe võistluse punktid et selguksid kahe vöistluse üldkokkuvöttes parimad.
Ärge vötke seda paaris arvestamist väga südamesse,sest asi oli toores ja emfi tädid andsid endast parima.
Eelisjärjekorras autasudele olid need paarid kes olid samas koosseisus mõlemal võistlusel.
Kel pretensioone ,siis minu poole mitte pöörduda ,sest mulle meeldib rohkem radu ehitada ja sõita,mitte mingeid punkte ja plekkkopsikuid taga ajada(nagu ma aru olen saanud siis osadel on vastupidi soovid,sest tuli ikka päris mitu kõnet mulle peale Rannu võistlust ,et kus ja mis ja ma olin tegelikult seal jne...)
ÜKS ASI ON KINDEL ,ET KK2009 TOIMUB 4 ETAPPI ,KAKS KEVADEL JA KAKS SÜGISEL(INDIVIDUAALSELT)JA NELJA ETAPI PARIMAD PUNKTIKOGUJAD SELGITATAKSE VÄLJA VIIMASEL VÕISTLUSEL KUS SELGUB IGAS KLASSIS KK2009 MEISTRID.
SUURED TÄNUD kõikidele tänastele osavõtjatele,et viitsisite sellise sombuse ilmaga teha mulle seda au ja endid kohale vedada.Loodan,et rada meeldis,sest köva nädal aega sai sinna karjääri maetud-loodetavasti läks asja ette.
Arvan et kohtume korra ka südatalvel ,kus täiesti uuel rajal lubatud köik rehvivalikud jm.,ning siis jääme kevadet ootama,et alustada KK 2009 mesitrite selgitamisega nii open,kärnatajate,quadi ,kui veteranide klassis.
Seniks edu
Lärm
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
lärm kirjutas:Kel pretensioone ,siis minu poole mitte pöörduda ,sest mulle meeldib rohkem radu ehitada ja sõita,mitte mingeid punkte ja plekkkopsikuid taga ajada(nagu ma aru olen saanud siis osadel on vastupidi soovid,sest tuli ikka päris mitu kõnet mulle peale Rannu võistlust ,et kus ja mis ja ma olin tegelikult seal jne...)
Rada oli täitsa mõnus, kohati suisa liiga lihtne. Oleks oodanud ka mõnda korralikku palki või üllatust. Mäed on ka ajaga kuidagi lahjemaks jäänud. Võrreldes kevadise Kukemetsa sõiduga on 2-l viimasel KK-l lisandunud "mäkketõusjate specialid" - mäed, mille tipud on püstloodsed või negatiivse kaldega
Aga üks asi, mida kindlasti annab parandada, on juhend. Kui sa, Riho, teed võistluse, võiks reeglid siiski olla enne sõitu teada ja leitavad. Vastasel juhul jäädaksegi sult küsima. Peakorraldaja oled ju siiski sina ( krossi meeskondlikku üldjuhendit ma ei tea olevat ning jalgpalli oma ilmselt ei kõlba
Praegu ei ole kusagil üheselt kirjas, kuidas jagatakse punkte, kuidas need jagatakse meeskonna arvestuses ning millistele tingimustele peab meeskond vastama. Ja siis imestad, miks sult seda küsitakse.
Või kui punkte taga ei aeta, mille kuradi pärast neid siis üldse märgitakse ja aegu võetakse? Nimeta asi 2h tasuliseks treeninguks, pole vaja EMF-ga asjatada ega muretseda korralduse, tulemuste ning küsimuste pärast.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tänud, härrased Lärm ja Sikk! Seekordne laste ATV-sõit VÄGA HÄSTI korraldatud!
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
- Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
- Asukoht: Saverna
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tänud Lärmile ja teistele korraldajatele. Ülihea rada oli. Suutsin mitu korda korralikult ennast ära käkerdada. Hea et viga ei saanud. Ja ärge halisege et korraldus jne edasi.Sõita on vaja
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
lärm kirjutas:I-60p,II 53p.,-III 50p jne kuni alguseni välja.Siis liideti nende meeste kes olid ennast paari registreerinud punktid kokku ja selguski rannu võitja paar.Et asja mitte väga keeruliseks ajada,siis täna sai tehtud sama moodi ,AGA liitsime omakorda kahe võistluse punktid et selguksid kahe vöistluse üldkokkuvöttes parimad.
Ärge vötke seda paaris arvestamist väga südamesse,sest asi oli toores ja emfi tädid andsid endast parima.
Eelisjärjekorras autasudele olid need paarid kes olid samas koosseisus mõlemal võistlusel.
Kel pretensioone ,siis minu poole mitte pöörduda ,sest mulle meeldib rohkem radu ehitada ja sõita,mitte mingeid punkte ja plekkkopsikuid taga ajada(nagu ma aru olen saanud siis osadel on vastupidi soovid,sest tuli ikka päris mitu kõnet mulle peale Rannu võistlust ,et kus ja mis ja ma olin tegelikult seal jne...)![]()
ÜKS ASI ON KINDEL ,ET KK2009 TOIMUB 4 ETAPPI ,KAKS KEVADEL JA KAKS SÜGISEL(INDIVIDUAALSELT)JA NELJA ETAPI PARIMAD PUNKTIKOGUJAD SELGITATAKSE VÄLJA VIIMASEL VÕISTLUSEL KUS SELGUB IGAS KLASSIS KK2009 MEISTRID.SUURED TÄNUD kõikidele tänastele osavõtjatele,et viitsisite sellise sombuse ilmaga teha mulle seda au ja endid kohale vedada.Loodan,et rada meeldis,sest köva nädal aega sai sinna karjääri maetud-loodetavasti läks asja ette.
Arvan et kohtume korra ka südatalvel ,kus täiesti uuel rajal lubatud köik rehvivalikud jm.,ning siis jääme kevadet ootama,et alustada KK 2009 mesitrite selgitamisega nii open,kärnatajate,quadi ,kui veteranide klassis.
Seniks edu
Lärm
Kuule Lärm las EMF-i tädid teevad vigade paranduse rahulikult,kontoris laua taga ja saadavad Sulle uued tulemused ,kuna midagi on väga valesti ATV meeskondade kahe etappi üldjärjestuses.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mis vahet on, mis punktid. Enda koht on sul teada. Tegu oleks nagu künnivõistlusega, et milline traktor kui palju künnab....
Rada oli väga mõnus. Metsa oli normaalses koguses. Oleks võinud veel mõne kõvema mäe ka sisse jätta.
Ega keegi minu ratta käivitusvänta rajal vedelemas ei näinud? Iga vihje eest tänulk.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mul jäid arusaamatuse tõttu sinised sõiduprillid tehnilisse boksi. Et kui keegi neid rohkem ei vaja kui mina, andku märku
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Rada oli tõesti mõnus. Oleks võinud olla kohati mõni raskem takistus ja liialt oli kasutatud vana osa. Vahepeal uppusin ära, nii et radika korgini oli veel all. Imekombel sain ikka käima, kuigi ülejäänud aja peksis voolu suretusnupu juurest otse märga kindasse.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mella ,mingid sinised prillid on vist minu bussis,kui koormat maha laadima hakkan annan märku.
KRT juhend on ju koguaeg üleval olnud nii KK III kui ka KK IV.
Tähtis on ju et individuaal tulemused on ju korrektselt kirjas www.mylaps.ee
Vaadake sealt liitke omad punktid kokku saate tõele jälile.
http://www.msport.ee/index.php?page=76
ärge ütelge,et näete seda esimest korda
pihlakas -kas sa tahad iga kord uut rada samas karjääris vöi
Mäkketöusust oli küll asi kaugel tegin labidaga neid kahte jönksu järsemaks,aga polnud kasu,sest kedagi ei kottinud-köik panid üles ,mis on muidugi väga röömustav .
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tänud minu pooltki super raja eest.
Natsa pilte kah: http://carma.ee/galeriikukemets2008.htm
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mul ka prillimure. Viskasin ATV-de sõidu ajal boksi maha aga pärast olid kadunud. Prillideks siis sinised rullidega smithid. Eritundemärk valge pleki tükiga
kruvidega parandatud rullikinnitus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.