Positiivne kogemus motopolitseiga
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 186 korda
politseist
Pole just asjakohane se tekst kuid otsustasin siiski kirjutada...oma päevast.
Täna sai politsei majas käidud elektrit tegemas, põhiline koht oli
kartser no ikka jäle koht! Kogu se "kelder" oli vanas-nõuka-olekus... Ning peaaegu kõik kambrid olid inimesi täis, Mis toimub?
Valves olev poliismen oli küll väga viisakas, suhtlemine toimus vabavärsiliselt ilma igasuguste müütiliste kompleksideta, respekt!
Üllatusena tuli veel see, et paar agarat "vangi" said pika nurumise peale
välja ning aitasid ripplage lahti võtta ja tagasi panna, eks tegevusetus piinas.
Kokkuvõtteks oli huvitav päev, sai ka teistmoodi elu nähtud....
Vint
kes see õnnelik oli, kes täna kahe autorea vahelt maha võeti pärnu mnt'l enne pärnu mnt viadukti, mis üle järvevana läheb? ca kella 17.00 paiku
situatsioon oli siis selline: sõitsin teises reas, minust paremalt läks mööda kollane bike kahe rea vahelt, kuid kuna minust mõni auto edasi läks kitsaks, jäi sinna seisma. minust vasakult tuli politsei buss vilkuritega (mööda aeglustusrada, kust saab vasakule pöörata), jäi tsikliga kohakuti seisma, kui foor roheliseks läks, sai politsei vahetada rada tsikli seljataha ja nii ta maha võeti ...paraku ei tea kas võeti tõesti ridadevahel sõidu eest maha või rikkus mõnda muud eeskirja varasemalt...
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Positiivne kogemus motopolitseiga.
Eks ajapikku ole teel olnud nii üht kui teist, kuid tahaks öelda, et mõningad praegused töömeetodid jätavad küll soovida.
Otepää ja Rõngu vaheline tee on alles renoveeritud ja korraliku teekattega, kiirusepiirang aga 70km/h ja mitte lühikest aega. Teetöid seal enam pole ammu nähtud, kuid kiirusemõõtmine toimub agaralt, hea neelukoht ju, kus saab lihtsalt "linnukese" kirja ja rikkujate arv aga kasvab.
Eilses "Reporter" saates näitas uhkesti, kuidas suudeti ära hoida põrandaalune kiirendusvõistlus, see oli muidugi tubli tükk, kuid siis paistis ja kommentaaridest võis ka välja lugeda, et tabati hunnik LE rikkujaid ja põhilisteks protokollide tegemiste põhjuseks- turvavahendite kontrollimine ja nende eest trahvimine, sest oli paista, et pingsalt uuriti tulekustuti kehtivusaega. Ei tea kas eraautodes kontrolliti ka käsiapteegi olemasolu???
Ühesõnaga tore üritus, kuid sellise "tatti nokkimisega" küll minu silmis politsei oma usalduseprotsenti ei tõsta.
-
Teema algataja
Nägin ka seda lõiku seal.Minu arvamus aga selline,et oleks ikka vaja kohta kus nad saax oma autosid rattaid proovida ning võidu teha.Seda kõike omal vastutusel.Parem kusagil liiklusest eemal ja las katsetavad. Nii vähemalt süütud liiklejad ei kannata.
See on norm kui kontrolliti,et tehniliselt korras autod oleks ja ka turvavarustus (tulekustuti)!Ja eelkõige ,et joobes ei oleks!
Pooldan,et loodaks kohti kus kiirusi saaks arendada ja autosid,motikaid korrakski põhjagaasiga proovida.Muidu toimub ikka see kõik aga ainult maanteedel ja nii õnnetused veel kiiremini tulemas.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
kõige pullim on see, et 90% nendest "streetraceritest" ametlikel võistlustel ei julge osaleda.
Huvitav miks?
Eks mälus kaadri ees on ikka lahedam kõvatada.
Legaalsed kohad on ju olemas kus autot proovida- Tabasalu rada, haapsalu lennuväli jne....
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
triplekix kirjutas:kõige pullim on see, et 90% nendest "streetraceritest" ametlikel võistlustel ei julge osaleda.
Huvitav miks?
Eks mälus kaadri ees on ikka lahedam kõvatada.
Legaalsed kohad on ju olemas kus autot proovida- Tabasalu rada, haapsalu lennuväli jne....
Kuule mine vaata päev otsa neid tänavasõidu autosid kiirendamas. Mina isiklikult sellistele üritustele ei viitsi minna, kus sõidetakse enamus aegu 16+. Seda lihtsalt ei ole huvitav vaadata ja enamus inimesi ei jõuagi finaale ära oodata ja minnakse ära.
Kindlasti ei ole ka neil kiirendajatel endal huvitav võistelda konkurentidega, kelle autodesse on maetud roppu raha ja mille tehaseseadest on väga vähe järgi- vaatad ainult tagatulesid.
Justnagu oleks vaja alamat sarja nagu motokrossis EMX, kus lihtsalt saavad paugutada tänavasõidu autoga. Kuigi ma kahtlen, kas see väga kaua ka toimida saab. Igamehe ralli ju ka sama eesmärgiga tehtud, aga võistlemas wrx-sti, evo pillid, millel rehvisoojendajad peal ja suured telgid püsti.
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Vidget, sa missasid totaalselt point: üks on võistluse vaatemängulisus (mis on autode kiirendamisel 400 meetrit niigi olematu) ja teine on tühikargajate argus üldse võistlema minna - ükskõik mis pilliga.
Peamine punkt on see, et tänaval kupatades tekib ülikiirelt mulje, et riist on poolde säärde ja sõiduoskus nagu rootsi kunnil ja illusioon tekib seetõttu (nüüd siis ütlen ma seda 423. kord), et TEISED EI SÕIDA VÕIDU.
Ringrajal on olukord teine - KÕIK SÕIDAVAD VÕIDU. Ning korraga selgub, et teised on sama head või nagu enamusele paistab - teised on veel paremad sõitjad. Kõik annavad endast parima ning selgub, et sinu parim on halvem kui teiste parim!
Ning seda ei kannata tühikargajate ego ega esmase sootunnuse kujuteldav suurus (ciao, Freud, come stai?) kuidagi välja. Seetõttu otsitakse hõlpmõnu (NB, uudissõna!) tänaval huligaanitsedes.
Mina olen hakanud juba politseisse helistama kui rikkumist näen. Mida teie teete?
Vidget, kus võistlustel see nii käib,et tavaline tänavaauto ja outlaw kõrvuti stripil foori ootavad? Klasse on mitmeid,kõigile kellel on tahtmine,leidub ka sobiv klass!
Kui mõni mees arvab,et võistlustel tal oma autoga miskit anyway peale hakata poleks,sest see liiga kulgur, siis KULGEGUGI sellega tänaval,ilma igat käiku piirajasse laskmata ja endast debiiliku muljet jätmata
-
Teema algataja
Täielik OT, kuid olen kuulnud, et üleeelmisel-eelmisel aastal tehti MKM-is vastavad arvutused ja tulemus ...
... kui riik ehitaks ja peaks üleval ühte ringrada millel igameheõigus masin tühjaks keerata, oleks see majanduslikult riigile palju kasulikum kui tänaval laipu kokku lükata (saamatajäänud maksud + muud kulud).
AGA ARU MA EI TAIPA MIKS SELLE NIMEL TEGUTSEMA POLE HAKATUD?
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
FayKing kirjutas:Täielik OT, kuid olen kuulnud, et üleeelmisel-eelmisel aastal tehti MKM-is vastavad arvutused ja tulemus ...
... kui riik ehitaks ja peaks üleval ühte ringrada millel igameheõigus masin tühjaks keerata, oleks see majanduslikult riigile palju kasulikum kui tänaval laipu kokku lükata (saamatajäänud maksud + muud kulud).
AGA ARU MA EI TAIPA MIKS SELLE NIMEL TEGUTSEMA POLE HAKATUD?
Arvutused on teoreetilised - kuigi ma tahaks väga neid arvutusi näha, ilmselt on seal mazhoorselt vigu ja põhimõttelisi möödapanekuid. Miks ma nii arvan? Sest Soomes on radu, Hispaanias, Itaalias, Ungaris ja kus iganes on radu. Aga laipu on hoolimata sellest. Need tänaval kõvatajad ei lähe rajale, pane või punane vaip maha.
Kui oleks minu teha siis ma muudaks liikluskaristusi selliselt, et lisaks trahvile ja ühiskondlikult kasulikule tööle (nädal aega tänavaid koristada kuni auto tasulises parklas ootab kuni piloot jala käib) oleks ka kohustus ringrajal minna sõita ning ringiaeg kleebitakse oranzi kleepsuga auto pagasnikule, et kõik saaks naerda.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
HeitiKender kirjutas:oleks ka kohustus ringrajal minna sõita ning ringiaeg kleebitakse oranzi kleepsuga auto pagasnikule, et kõik saaks naerda.
Jätkates arutluskäiku.
Kui ringiajad oleksid peale kleebitud, siis minu arvamuse kohaselt ei tohiks naerda need, kes enne ei ole samal ringrajal käinud ja selle aja üle sõitnud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 186 korda
Primo kirjutas:HeitiKender kirjutas:oleks ka kohustus ringrajal minna sõita ning ringiaeg kleebitakse oranzi kleepsuga auto pagasnikule, et kõik saaks naerda.
Jätkates arutluskäiku.
Kui ringiajad oleksid peale kleebitud, siis minu arvamuse kohaselt ei tohiks naerda need, kes enne ei ole samal ringrajal käinud ja selle aja üle sõitnud
See tähendab seda et kõik peaksid endale rinkaaja külge kleepima
OT. se teema
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
.
Vaatasin kaugelt et valge tsikkel tuleb vastu, jõudis lähemale ja vaatasin et hayabusa, viskas mulle käppa kah. Pärast kui kõrvale jõudsin vaatasin, et politsei:D
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Ehk kuidas eesti Vabariigi politsei niigi vähene autoriteet kolinal peldikust alla käib:
Käsi tõsteti katmata peaga eiteakuhumaani ja jutt mis peaks nime sisaldama olin pobin millest sõnagi aru ei saanud.
Ei mina tea kes ja kuidas on politseile seda õpetanud aga vene sõjaväes tegi kapten Belov mulle ja teistele asja lühidalt selgeks:
Peakatteta au andmine võrdub püksiluku avamise ja m*** näitamisega!
Selgituseks: liigutus on pärit ajast kui turvises rüütel avas tervituseks kiivri näokatte. Kui kiivrit polnud, ei vehitud ka käega , misiganes siis praeguses rivimäärustikus ka kirjas poleks.
P.S
Rikkumine mille eest noriti on lõpmatu vaidlus teemal Stop märk ja kas 2 kmh saab hetkega pidama või mitte aga see pole praegu oluline.
Peeter aka Hondarebel
-
Teema algataja
Hondarebel kirjutas:Ei mina tea kes ja kuidas on politseile seda õpetanud aga vene sõjaväes tegi kapten Belov mulle ja teistele asja lühidalt selgeks:
Peakatteta au andmine võrdub püksiluku avamise ja m*** näitamisega!
Ja kapten Belov peaks meile nüüd kõigile suureks eeskujuks olema...
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Hondarebel kirjutas:...
P.S
Rikkumine mille eest noriti on lõpmatu vaidlus teemal Stop märk ja kas 2 kmh saab hetkega pidama või mitte aga see pole praegu oluline.Peeter aka Hondarebel
nagu sulle tegi keegi selgeks käetõstmise, olgu sulle siin üks teine õpetlik lugu.
Sama juhtum, sõidukijuht ei peatunud STOP märgi all vaid aeglustas ja siis sõitis edasi. Politsei pidas mehe kinni, mees mölises vastu, et "MIS SEAL VAHET ON, kas peaaegu seisma või täiesti seisma", politsei tiris mehe autost välja ning hakkas kumminuiaga peksma. Mõne aja pärast küsis: "kas tahad, et lööksin aeglasemalt või lõpetaksin löömise täiesti?"
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Stop-märgis pole posti point, isegi kapten Belov pole point.
Kaitseväelased-politseinikud kommenteerige, kuidas on teie kehtivas "ustavis" au andmise koha peal peakatte vajalikkus kirjas.
Ja kui palja peaga lehvitada lubatakse on midagi totaalselt valesti.
Peeter aka Hondarebel
Aga "aeglustas ja sõitis edasi " on politsei rahateenimise koht alati olnud ja kui mõistus paremat ei võta siis jääbki selleks.
HeitiKender kirjutas:Sama juhtum, sõidukijuht ei peatunud STOP märgi all vaid aeglustas ja siis sõitis edasi. Politsei pidas mehe kinni, mees mölises vastu, et "MIS SEAL VAHET ON, kas peaaegu seisma või täiesti seisma", politsei tiris mehe autost välja ning hakkas kumminuiaga peksma. Mõne aja pärast küsis: "kas tahad, et lööksin aeglasemalt või lõpetaksin löömise täiesti?"
Kas see pole mitte filmist "Fat pizza"?
Kas peakatteta saluteerimine läks nii hinge
Vaata wiki-st järgi, saluteerimist on mitut moodi tegelikult on taustalegende ka palju. Rüütliteema on neist ainult üks. Belovi esivanemad ei teadnud rüütlitest niikuinii muud midagi kui et plehku tuli nende eest panna
Mulle meeldib jälle hoopis see legend, et näidatakse oma paremat, ehk võitluskätt ja demonstreeritakse, et seal poe mingit nuia või relva. Või siis "mõistus on ülem kui süda" jne
Filmides vehivad USA militaristid kogu aeg palja peaga, aga filmides juhtub muidugi igasugu imevigureid niikuinii.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Motopolitsei- või tavaline politsei, vahet pole- mõlemad muutuvad ebameeldivateks inimesteks siis, kui rikkuja peale pikemat piidlemist teatab, et "ah see olete teie, kelle tütre ma eelmisel kuul paksuks panin" või "teie vormiriietus istub sama laitmatult kui roguskikott kartulite ümber" Samuti ei tule suhtlusele kasuks oma õiguse nõudmine põhjendusega, et "udu oli nii paks, et ma ei näinud spidomeetrit". Muidu on nad tavalised inimesed, kes teevad oma tööd ja kelle hulgas isiklikele kogemustele tuginedes on pelgalt üksikud "suguliigesed kahel jalal", kellele meeldib oma äpardunud lapsepõlve juhtide peal välja elada. Ole inimene ja sind koheldakse kui inimest!
Jah
Mul ka positiivne kogemus motoga ja politseiga, nimelt, et mind kinni ei peetud. Täna pühapäeva õhtul iga suurema tee ääres oli keegi kinni peetud, nägin vähemalt 4 politsei masinat.
Kõige suurem üllatus oli Pirita teel, kui üks krossikas seisis tumeda kaubiku taga, algul arvasin, et avarii, aga autos istusid vormis politseinikud.
Pirita teel ei maksa kiirust ületada, neljapäeval oli seal järjekordne haarang.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.