Re: Tehnoülevaatus
Ma nüüd uuel nädalal käin ka rattaga lõpuks ülevaatusel ära, siis pajatan, kuidas minul see asi käis. Autoga igatahes mind meie kohalikus ülevaatuspunktis läbi ei lastud
Ma nüüd uuel nädalal käin ka rattaga lõpuks ülevaatusel ära, siis pajatan, kuidas minul see asi käis. Autoga igatahes mind meie kohalikus ülevaatuspunktis läbi ei lastud
woooohaaaaa kirjutas:Eelmine aasta käisin Sõpruse pst. Ameerika auto taga asuvas ülevaatuses. Peale kõige muu kontrollimise üllatati mind küsimusega: "Kus on Esmaabi karp?". Kui küsisin, et kuhu ma selle mahutama peaksin siis vastas ta et taskusse... Peale selle ei meeldinud talle raamil olevad tehasekeevitused (tsikliks SV650S 2003). Uuris ja puuris neid ning vangutas ikka pead, et tehas sellisest kohast küll ei keevita... Peale pikemat arutelu sellel teemal otsustas mind läbi lasta.
mind ke*iti ka esmaabi karbi pärast
Lärry kirjutas:woooohaaaaa kirjutas:Eelmine aasta käisin Sõpruse pst. Ameerika auto taga asuvas ülevaatuses. Peale kõige muu kontrollimise üllatati mind küsimusega: "Kus on Esmaabi karp?". Kui küsisin, et kuhu ma selle mahutama peaksin siis vastas ta et taskusse... Peale selle ei meeldinud talle raamil olevad tehasekeevitused (tsikliks SV650S 2003). Uuris ja puuris neid ning vangutas ikka pead, et tehas sellisest kohast küll ei keevita... Peale pikemat arutelu sellel teemal otsustas mind läbi lasta.
mind ke*iti ka esmaabi karbi pärast
Kus ülevaatuspunktis? Kas sa p...se ei saatnud teda?
Õnnekas kirjutas:Lärry kirjutas:woooohaaaaa kirjutas:Eelmine aasta käisin Sõpruse pst. Ameerika auto taga asuvas ülevaatuses. Peale kõige muu kontrollimise üllatati mind küsimusega: "Kus on Esmaabi karp?". Kui küsisin, et kuhu ma selle mahutama peaksin siis vastas ta et taskusse... Peale selle ei meeldinud talle raamil olevad tehasekeevitused (tsikliks SV650S 2003). Uuris ja puuris neid ning vangutas ikka pead, et tehas sellisest kohast küll ei keevita... Peale pikemat arutelu sellel teemal otsustas mind läbi lasta.
mind ke*iti ka esmaabi karbi pärast
Kus ülevaatuspunktis? Kas sa p...se ei saatnud teda?
Ma just otsisin punkti, mis käsiks mootorratturil hoida esmaabikarpi kasvõi taskus, no ei leidnud. Kui keegi teab sellest midagi, siis võib siia kirjutada.
boob kirjutas:Ma just otsisin punkti, mis käsiks mootorratturil hoida esmaabikarpi kasvõi taskus, no ei leidnud. Kui keegi teab sellest midagi, siis võib siia kirjutada.
Mind on ka korduvalt sama asja pärast n***tud, seepärast viskas üle ja ostsin Louis-st esmaabi paki mootorratturile, mahub istme alla, mõõtmed ca 100150*50 mm, maksis ca 5 või 7 euri. Matkal ehk kulub ka mõnikord ära.
Tean seda, et sarnaselt erinevatele inspektoritele (tuleohutus, keskkonna, politsei jms) peavad ka ülevaatuspunkti töötajad "kliendi" nõudmisel täpsustama, millise õigusakti alusel mingit asja nõutakse. Suhtlesin just nendega seoses tulekustutitega seotud küsimuses (2008 ja 2009 aastal toodetud tulekustutitel ei pea peal olema kontroll-kleebist).
Käisin reedel 24 aprill Kadaka teel. Kadaka Selverist üle tee, Car-Stopi kõrval. Sikliks TDM 850, kõik originaal ja mingit probleemi ei olnud. Esmaabikarpi ja tagurdustuld ei olnud aga ei küsitud ka:) Vaadati tuled ja raaminumber üleja kõik.
Jäi natuke vaevama üks asi, võibolla põen asjata aga teh-passi, selle rea peale kuhu kirjutati märge, ei pandud templit.
Eelmise ülevaatuse rea peal on tempel, ka enda ja naise autode passides on need olemas. Maksin sularahas ja ei saanud
vastu ühtegi paberit, mis tõestaks, et ma seal ülevaatusel üldse käisin. Võibolla on see mingi uus mood, see kuu vaja veel ühel autot ka näitama minna, lähen samasse kohta, vaatan kuidas siis.
tartus seal maxima juures, endise sõbra keskuse juures vms
Lärry kirjutas:tartus seal maxima juures, endise sõbra keskuse juures vms
Tulen sinise punnaga,laske siis ikka läbi
Antu kirjutas:Käisin reedel 24 aprill Kadaka teel. Kadaka Selverist üle tee, Car-Stopi kõrval. Sikliks TDM 850, kõik originaal ja mingit probleemi ei olnud. Esmaabikarpi ja tagurdustuld ei olnud aga ei küsitud ka:) Vaadati tuled ja raaminumber üleja kõik.
Jäi natuke vaevama üks asi, võibolla põen asjata aga teh-passi, selle rea peale kuhu kirjutati märge, ei pandud templit.
Eelmise ülevaatuse rea peal on tempel, ka enda ja naise autode passides on need olemas. Maksin sularahas ja ei saanud
vastu ühtegi paberit, mis tõestaks, et ma seal ülevaatusel üldse käisin. Võibolla on see mingi uus mood, see kuu vaja veel ühel autot ka näitama minna, lähen samasse kohta, vaatan kuidas siis.
mine sõida sealt läbi lase tempel ka ikka lüüa,,,arvatavasti väike inimlik eksitus.
No olen ka käinud seal Tartu Sõbra Maxima juures, aga mind seal küll ei kotitud. Lasti käima panna, vaadati tuled üle ja kõik.
Antu kirjutas:Käisin reedel 24 aprill Kadaka teel. Kadaka Selverist üle tee, Car-Stopi kõrval. Sikliks TDM 850, kõik originaal ja mingit probleemi ei olnud. Esmaabikarpi ja tagurdustuld ei olnud aga ei küsitud ka:) Vaadati tuled ja raaminumber üleja kõik.
Jäi natuke vaevama üks asi, võibolla põen asjata aga teh-passi, selle rea peale kuhu kirjutati märge, ei pandud templit.
Eelmise ülevaatuse rea peal on tempel, ka enda ja naise autode passides on need olemas. Maksin sularahas ja ei saanud
vastu ühtegi paberit, mis tõestaks, et ma seal ülevaatusel üldse käisin. Võibolla on see mingi uus mood, see kuu vaja veel ühel autot ka näitama minna, lähen samasse kohta, vaatan kuidas siis.
ülevaatlus läheb nagunii andmebaasi kirja ja nende numbrite-tähtede kombinatsioon on ülevaatluspunkti kood. Templi puudumine jah eksitus, millega võib sekeldusi tulla (niikaua, kuniks uud LE-d vastu ei võeta)
Pajatan kah oma kogemusest ülevaatuse asjus. Polecat tuli eile (pühapäeval) Tartusse, et koos siis ülevaatusele minna. Eelnevalt oli telefonitsi rääkinud Sõbra keskuse juures asuva ülevaatuse tegelastega, et kas ikka pühapäeviti on 16ni lahti ja kas tsiklile tehakse. Saanud jaatava vastuse, võtsimegi plaani sinna minna. Jõudsime kohale 15.20 ja leidsime, et uksed on kinni. Kõrvalasuvast töökojast uurisime, mis toimub ja seal seletati meile, et ülevaataja läks juba kell 15.00 ära.... Eriti nõme uudis Tallinnast selleks puhuks kohale tulnule (tsikkel oli Tartus). Sõbralt sain siis järgmise koha - A Ekspert Tähe 142b (Toyota keskuse taga). Vanem härra oli alguses pahur, kuna kell sai 10 minuti eest 16.00, aga võttis meid siiski peale mõningast ootamist ette ja tegi põhjaliku kontrolli (palus sõidu pealt demonstreerida esi ja tagapiduri toimimist jne). Ainuke kommentaar, päris humoorikas mu meelest, tuli minu tsikli rehvide kohta (suht suure klotsiga endurorehvid) - "Nende rehvidega vist asfaldil küll väga hea sõita pole?" Vastasin, et eks ma rohkem otsingi kruusateid...
Aga tartlastele soovitan seda kohta küll!
See suur, et palju see ülevaatus tsiklile maksab üldse?
400.-
Jüri tehnopargis DAFi majas - 240.- Jääb lausa kümne liitri bena raha alles
Täna käidud Laagri Statoili juures TÜV-punktis.
Ülevaataja tuli välja ja vaatas tuled üle.Palus käima panna,keeras korra rutskat ja oligi kõik.
VIN koodi ka kontrollis spilka pealt.
300.- makstud ja tempel passis.
Nii lihtne oligi
Sai käidud Tallinnas ülevaatusel http://www.pikaliiva.ee (hind 225 kr), norm. koht. Vaadati tuled üle ja raaminumber ning tempel käes. Enne ülevaatust sain Trammi käest rehvi kätte ja mis sai alla kruvitud Pirelli Supercorsa Pro tagarehv 180/55 R17
seda rehvi nähes oli ülevaataja esimene reaktsioon, et see pole tänava rehv Uuris ja puuris mis rehvil kirjas ja lõpuks arvas ikka, et ilmselt ikka võib sellega ka tänaval sõita.
Laki tänaval.
VIN kood, tuled, rehvid, kiiver - esmaabi karpi ei nõutud .
Hind 150.-
http://www.maitene.ee
Täitsa müstiline ikka, kui palju hinnad erinevad ühe kindla teenuse eest
Mis esmaabikarp-erasõidukalgi ei pea olema,rääkimata tsikklist.
franz125 kirjutas:Mis esmaabikarp-erasõidukalgi ei pea olema,rääkimata tsikklist.
Aga kui tsikkel kuulub juriidilisele isikule või liisingufirmale?
ei ole L kategooria puhul mingit esmaabi pakki vaja. kes ei usu võib L kategooriat järgmisest dokumendist otsida - esmaabi korraldus ettevõttes
samas on see igati soovituslik, kui ruumi on, kuhugi väike motoapteek pista.
Mina arvasin siiani, et kõikidele mootorratastele ja igas tehnopuntkis on üks paika pandud hind. Kui lugeda neid huvitavaid numbreid siis tundub, et tõesti tervelt paagitäie kütuse jagu erinevus ja enamgi veel. Aga andke siis üle eesti hindade kohta infot ega raskel ajal kulub tasuta paagitäis bensiini ära küll. Ise plaanis sel kuul kas siis pärnu, türi või viljandi kandis ülevaatus teha igalepoole sama maa. 400 tsikli eest on ju pisut liiast või mis?
Nii, Tapal olevas ainsas ülevaatuspunktis on mootorratta ülevaatuse hind 200.- krooni
Kristiine taga Tulika ülevaatuses maksab 200.- eeki ..... soodustariif pensionärile 100.- eeki
Tartus Bussipargis hind 240 EEK-u:)
Palun vastake, kel kogemusi - kas on seaduslik ja kas ülevaatusel lastakse läbi, kui number on paigaldatud külje peale alla tagumise ratta tsentri kõrvale tagant vaadates vasakule poole (saate aru küll kuhu). Numbri kohal tuli E tähistusega, näitab ilusti numbrituld ja pidurituli sealsamas.
Teine küsimus - kui reaalselt mõõdetakse detsibelle ülevaatusel. Minu rattal väga hull pole, kuid siiski.
Ehk kokkuvõttes - pooled choperdised sõidavad ringi selliste "puudujääkidega" - kuidas ülevaatusel läbi on saadud (või on alati "oma koht" ülevaatuseks)?