5. leht 56-st
Postitatud: 28 Juun 2007, 23:57
Postitas nolev
Ei saa saksa keelest eriti aru aga pildi järgi on uuema mudeli raud.
Postitatud: 29 Juun 2007, 00:46
Postitas yeekim
Postitatud: 29 Juun 2007, 03:12
Postitas Habib
Krt, ära ütle, TDM850 3VD tõesti olemas

Kui keegi tellib ja kätte saab, pasundage! Kui näpuga katsuda saaks telliks omalegi.. Kui suvi läbi ja raha jälle üle hakkab jääma

Postitatud: 29 Juun 2007, 09:58
Postitas nolev
TDM 850 3 VD margile pakutakse küll aga pilti näha ei ole. Tänud info eest. Natuke palju raha tahavad selle eest. Mõtlesin, et näeks mõnelt pildilt ideid, kuidas see lahendatud on ja teeks ise valmis. Osta ja tellida jõuab alati.
Postitatud: 29 Juun 2007, 10:28
Postitas voorekas
ka küsimus TDM tagumise rehvi kohta, et milliste mõõtudega enduro rehv külge sobib ja kuidas juhitavusele (ka müratasemele) mõjub?
Postitatud: 29 Juun 2007, 10:30
Postitas VWman
nolev kirjutas:Ei saa saksa keelest eriti aru aga pildi järgi on uuema mudeli raud.
Alati võib kasutada ju
http://babelfish.altavista.com/
Postitatud: 29 Juun 2007, 11:06
Postitas nolev
voorekas kirjutas:ka küsimus TDM tagumise rehvi kohta, et milliste mõõtudega enduro rehv külge sobib ja kuidas juhitavusele (ka müratasemele) mõjub?
Kavatsen samuti endurorehvi alla panna ja olen vaadanud ikka samas mõõdus, mis originaalis 150/70 17. Honda Varadero kasutab taga samas mõõdus rehve. Motodepoo pakkus mingi 2100.- vist. Kui küsimas käisin, siis hetkel sees ei olnud. Kindlasti on neil müratase suurem, kui tänavarehvil aga selle eest on maastikul ja kruusateel parem sõita. Ja ega see müratase siis nii oluliselt ka ei tõuse. Keerad rutškale rohkem pöördeid peale ja vastutulev tuulekohin viib kõik rehvimüra seljataga kaugustesse;) Nagu vanasti autode kohta öeldi - kui müra läheb liiga suureks, siis keera raadio valjemaks.
Postitatud: 29 Juun 2007, 11:16
Postitas Habib
Samas 140/80 pakuvad mitmed tootjad ja poed. Ise sihin seda, Mitas´e enduurokumm paistis vähemalt pildi peal väga kabe ja siin varasemalt Mitas´e kohta üsna positiivset tagasisidet olnud. Ja hind seal kusagil 1200 kandis
Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?
Postitatud: 29 Juun 2007, 11:51
Postitas pritsu
Ostsin just tutika esiraehvi (kruusa ja tiba kõrgem, 190) Motokeskusest. Maksis ainult 900 raha. Teenindus super. Et kas sealt ei leia midagi taha? Endal tagarehv (maantee) suht ok, aga teema ja tulemus huvitav.
Postitatud: 29 Juun 2007, 13:18
Postitas nolev
Habib kirjutas:Samas 140/80 pakuvad mitmed tootjad ja poed. Ise sihin seda, Mitas´e enduurokumm paistis vähemalt pildi peal väga kabe ja siin varasemalt Mitas´e kohta üsna positiivset tagasisidet olnud. Ja hind seal kusagil 1200 kandis
Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?
Ega sellel mõõdul polegi midagi häda. Sobib alla küll. Ta tiba kitsam kumm. Olen ise ka seda vaadanud, kui 150 ei saa. Aga kuna sõidan suht palju kõvakattega teel, siis seal on laiem kumm ikka parem. Tundub, et neid Mitas enduurokumme üle 140 ei toodetagi. Hinnavahe on siiski märkimisväärne. 2100 ja 1200 - selle hinnavahe eest saab juba esikummi ka nagu Pritsul.
Pritsu - kuidas jalgratta spidokas töötab? Näitab ikka korralikult kiirust või oled uue TDM-i spidoka muretsenud?
Postitatud: 29 Juun 2007, 13:28
Postitas yeekim
No ma ei tea!
Vaadake seda
http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=2147984qqq5828252
Seal sama pilt! Kas ikka uuem mudel? Selle pildi ja"rgi teeb oskajam mees rauad ise valmis, va"a"nab kasvo~i Henko torust malli valmis ja ....
Pole kyll eriline spets aga ise teeks niimoodi. Kinnitusega annab rohkem mA'ngida ja sa"ttida
Edu
Postitatud: 29 Juun 2007, 14:27
Postitas voorekas
eks isetegemisel muidugi omad rõõmud, aga vahel see aeg ja jebla kokku kulukamaks lähevad, kui valmis asi osta. Omal plaanis ka rauad vaadata, aga pole konkreetselt 99 a omale leidnud.
Postitatud: 01 Juul 2007, 11:30
Postitas Gui Gilbert
Minu 2001 aasta isendile paigaldatud alumiiniumist sliderid e. kukkumispunnid. Tagarehv (oli siin eelpool jutuks) tootja soovitusel 150/70ZR17 (MAXXIS SUPERMAXX), samas müüb näiteks Motopood 150/70/17 MAXXIS PROMAXX-i vägagi hea hinnaga.
Postitatud: 01 Juul 2007, 14:10
Postitas pritsu
See pagana spido teema... Spido andis saba ära, s.t. ei tööta enam. Ostsin jalgratta oma, aga paigaldus võtab aega. Nn kodara külge oli lihtne kinnitada, aga kahvli kinnitus võtab aega ja kogemusi. Esialgne süsteem ei pidanud maanteel vastu. Praegu olen veel proovimas jalgratta kodarast tehtud abinõud, kuid tundub, et peab mõnele plekksepale näitama, kes oskaks lõigata välja normaalse kinnitus-aluse.
Postitatud: 01 Juul 2007, 14:23
Postitas yeekim
Postitatud: 02 Juul 2007, 21:16
Postitas voorekas
siin ka mingid rehvid, aga mõõtkava mulle tundmatus keeles.
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1270
on`s kellelgi võrdlustabelit vms...?
Postitatud: 02 Juul 2007, 21:38
Postitas joel
Korruta 25.4-ga
Postitatud: 05 Juul 2007, 12:06
Postitas lysty
Sorry,kui see pole siia teemasse just sobivaim märkus aga kui kellelgi peaks huvi olema korraliku 2000.a ratta vastu siis annaks endaoma helladesse kätesse .Kel huvi siis PS või Motors.
Kurvilisi teid siis kõigile TDM-i fännidele!!
Postitatud: 08 Juul 2007, 22:07
Postitas pritsu
Polnud sada aastat auto24 vaadanud. Nii palju TDM müügis? Mis toimub? Mingi uus VÄGA HEA ratas on asemele ilmunud?
P.S. Spido ei tööta ikka. Otsin plekkseppa, kes konstruitaks hea aluse hargi külge.
Postitatud: 13 Juul 2007, 11:59
Postitas Bean
Küsimus õlivahetusest.. Et vahetasin ise oma kuldsete kätega rattal õli / filtri ära, aga nüüd õlinivoo paikka panemisel ei saa enam s..-gi aru, mis toimub..
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..
Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
Postitatud: 13 Juul 2007, 12:18
Postitas Yerba
Mina olen vaadelnud õlitaset illuminaatorist sooja mootoriga ikka. Nii soovitati
Bean kirjutas:Küsimus õlivahetusest.. Et vahetasin ise oma kuldsete kätega rattal õli / filtri ära, aga nüüd õlinivoo paikka panemisel ei saa enam s..-gi aru, mis toimub..
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..
Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
Postitatud: 13 Juul 2007, 14:22
Postitas Sebar
Reeglina kontrollitakse õli ikka külma mootoriga.
Postitatud: 14 Juul 2007, 11:22
Postitas Gui Gilbert
TDM-i õlitaset kontrollitakse sooja mootoriga (lase mootoril umbes 10 minutit tuksuda). Selle tingib mootori eripära (millest on foorumis ka eelnevalt juttu olnud). Ende rattal (manuaali järgi ette nähtud 3,6l) tuli normi saamiseks sisse valada 3,8l.
Postitatud: 14 Juul 2007, 22:46
Postitas lysty
Mõni mul TDM olnud , niipalju kui võimalik infi saada on ,siis ikka sooja mootoriga tuleb kontrollida ja õlinorm jah,nagu eelmine sõber väitis siis... mul läks pea 3,9.Nii-et edu ja sujuvaid kurve!!
Postitatud: 03 Aug 2007, 10:21
Postitas kris.
Küss TDM 850-e omanikele - kas käiguvahetus 1-lt teisele käibki suhteliselt suure "kolksuga"? Kolksu mõiste on muidugi subjektiivne aga Yamu customitega võrreldes, mis näiteks baigilistega võrreldes tevad üsna suure kolksu, tundub kolks veelgi tugevam olema ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 03 Aug 2007, 10:43
Postitas Yerba
Teeb küll ühe mõnusa kolksu käiguvahetus 1selt teisele.
kris. kirjutas:Küss TDM 850-e omanikele - kas käiguvahetus 1-lt teisele käibki suhteliselt suure "kolksuga"? Kolksu mõiste on muidugi subjektiivne aga Yamu customitega võrreldes, mis näiteks baigilistega võrreldes tevad üsna suure kolksu, tundub kolks veelgi tugevam olema ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 03 Aug 2007, 11:22
Postitas Jonc
Kolksub küll ja seda on kurtnud päris mitmed TDM omanikud.
Postitatud: 03 Aug 2007, 12:11
Postitas zwanes
see kolin on jah nende eripära, seda on ka piiritagustes foorumites kurdetud. Mis aga ei tähenda, et ta kuidagi laguneks seetõttu.
Aga selle vastu olen väikese nipi leidnud, mis vähemalt minu rattal käiguvahetuse oluliselt vaiksemaks teeb. Proovige järgi: Hoia käigu hooba enne vahetust kerge surve all (säti saapa nina hoova alla ja hoia kergelt üleval) ja kui sidurit vajutad, kargab II sisse kiiresti ja müratult kohe kui sidur libisema hakkab. Teiste käikudega sellest niiväga tolku pole, aga I->II on küll väga abiks. Avastasin selle kogemata, kui proovisin foorumis paljupajatatud sidurita käiguvahetust. Natuke vajas harjutamist ja nüüd on kuidagi jala sees see "käiguhoova eelpingutus"

Postitatud: 10 Aug 2007, 13:24
Postitas pritsu
Mis sellest tagarehvi teemast sai? Leidis keegi sobiva?
Postitatud: 10 Aug 2007, 14:26
Postitas Habib
pritsu kirjutas:Ostsin just tutika esiraehvi (kruusa ja tiba kõrgem, 190) Motokeskusest.
Mmm... mis mõttes 190? Siis pole ta ju mitte tiba kõrgem vaid OLULISELT laiem?
Ise sihin endiselt Mitas´e 140 tagarehvi, seda vist küll peale hooaja lõppu, praegu lihtsalt puhkuselõpu eelarveauk. Ja tagarehv ei paistagi nii suureks probleemiks olema kui esirehv, krt, tootjapoolset mõõtu kusagil lihtsalt pole

Sihin just universaal v. enduuromustrit, eks ta kiiremini kulub maanteel aga pehmel teel asfaldikumm imeb ikka vilinal...