5. leht 10-st

Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 16:46
Postitas rinx85
pyta kirjutas:

oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi? :shock: :?:

müüs vist enda sv maha ja ärandas proua bandiidi :D


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 16:56
Postitas Kirs
rinx85 kirjutas:
pyta kirjutas:

oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi? :shock: :?:

müüs vist enda sv maha ja ärandas proua bandiidi :D

Krt, kui ta lahjemat tahtis, siis oleksin enda 650-se tema 1000-se vastu vahetanud :P


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 17:01
Postitas Yerba
rinx85 kirjutas:
pyta kirjutas:

oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi? :shock: :?:

müüs vist enda sv maha ja ärandas proua bandiidi :D

Nii ta on, täiesti õigesti pakutud. Vahelduseks on päris mõnus vaikselt Bandiidiga vuristada. Aga katki pole midagi - sihin endale 1200st Bandiiti - ei ole veel suutnud välja mõelda, kas samuti N varianti (ja jätkuvad need tuule ja vihma rõõmud maanteel), või siis S varianti (minu jaoks välimuselt-olemuselt tunduvalt koledam, kui N, aga hulga praktilisem).

Sõita tuleb nii, et säiliks tasakaal 8)


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 17:08
Postitas Kirs

Kas on mingi oluline põhjus, miks SV-st loobusid ja Bandiiti tahad? Või lihtsalt erinevate proovimise pärast?


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 17:15
Postitas Yerba
holma kirjutas:

Kas on mingi oluline põhjus, miks SV-st loobusid ja Bandiiti tahad? Või lihtsalt erinevate proovimise pärast?

Ei olnud olulist põhjust. SV on siiani olnud nö best bang for the buck. Kõik on tore, aga maanteel pikemaid otsi tehes kippus pisut tuuliseks ja lärmakaks ära :)
Aga linnavahel viis pluss riistapuu - väga kerge, kiire ja väga hästi juhitav. Ning piisavalt kompaktne, et pea igas kohas seisvate autode vahelt foori alla ette ära imbuda.
Nii et jah, vaataks huvi pärast ka muid tsikleid - suurem osa maailmas leiduvast on ju läbi proovimata. Ning suure bandiidi kohta suutsin netiavarustest kokku veerida, et äärmiselt töökindel, kasutajakindel ning samas iseloomutu-emotsioonitu riistapuu. Sellist vanale mehele vaja ju tegelikult ongi.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 19:00
Postitas Kirs
timoriik kirjutas:

Tunnen tüüpi kes selle ratta kunagi ehitas. Ees on tõesti 1100 gsxr-i esihark. Edasi astus ka loomamoodi ja muidugi ka hääled. See sinine värv päriselus väga ilus, ja kuldsed veljed ka üli hästi sinna sobivad. Muidugi maitsed on erinevad. Ei kujuta ette palju neid omanike sellel rattal vahepeal olnud. Millalgi liikus Kuressaare vahel

Pole seda asja saaremaal veel sõitmas trehvanud, aga just google streetview -ga mõõda linna kolistades jäi ette seesama sinine asi:) Ikka on liikunud
Pilt


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 18 Mai 2012, 23:21
Postitas tazavi

praeguseks hetkel peaks olema müüdud, eks esmaspäev viskan tööjuures pilgu peale, lubati näitama tulla :P


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 19 Mai 2012, 14:00
Postitas RUNNER

Nii ta tõesti on, sain endiselt omanikult just siis meili kui vahetult ennem ära müüdi. Aga eks tuleb uus ja parem leida! Kui kellelgi on pakkuda mõnd ausat Banditi või Horneti laatset kirjutagu mulle postkasti! :bsmile: Tänud Arutluse eest! Oskan nüüd isegi rohkem tähelepanu pööratateatud asjadele.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 20 Mai 2012, 21:10
Postitas rtf

Kas keegi 1200se bandiidi omanik oskab kommenteerida...
Kütusepaak peaks olema 19l, kui suur reservi osa peaks olema?
Ma saan sõita kuskil 220-240km, siis on vaja reservi peale keerata.
Üldiselt tangin muidugi varem, siis kui kütuse seier punasesse alasse vajub ja siis läheb sisse 12 või hea punnitamisega 13 liitrit.
Reservi osa ma kuivaks sõitnud ei ole (õnneks), küsimus olekski, et kas keegi on seda teinud ja teab, kui palju saab reaalselt sõita veel kui kraan reservi peale keeratud?


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 20 Mai 2012, 22:21
Postitas AVarik
rtf kirjutas:

Kas keegi 1200se bandiidi omanik oskab kommenteerida...
Kütusepaak peaks olema 19l, kui suur reservi osa peaks olema?
Ma saan sõita kuskil 220-240km, siis on vaja reservi peale keerata.
Üldiselt tangin muidugi varem, siis kui kütuse seier punasesse alasse vajub ja siis läheb sisse 12 või hea punnitamisega 13 liitrit.
Reservi osa ma kuivaks sõitnud ei ole (õnneks), küsimus olekski, et kas keegi on seda teinud ja teab, kui palju saab reaalselt sõita veel kui kraan reservi peale keeratud?

19L paak ja 5L reserv
See "kütusenäidik" näitab aiateibaid, suhteliselt kasutu asi.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 21 Mai 2012, 15:17
Postitas KKKKKK
rinx85 kirjutas:
AVarik kirjutas:

Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu :bsmile:

MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secs

Tibu alles ostis esimest ratast nüüd juba tark valmis! :shock:
Tasuks ikka rattad enne oma perssega ära proovi siis hakata rääkima 1200 ja 600 ühe sekundisest vahest. :shock:


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 21 Mai 2012, 15:29
Postitas rinx85
KKKKKK kirjutas:
rinx85 kirjutas:
AVarik kirjutas:

Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu :bsmile:

MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secs

Tibu alles ostis esimest ratast nüüd juba tark valmis! :shock:
Tasuks ikka rattad enne oma perssega ära proovi siis hakata rääkima 1200 ja 600 ühe sekundisest vahest. :shock:

tibu?

... ja tutvu teemaga mitte ära otsi konti mida järada, kukk :bsmile:


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 02 Juun 2012, 14:54
Postitas juusturiiv
KKKKKK kirjutas:
rinx85 kirjutas:
AVarik kirjutas:

Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu :bsmile:

MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secs

Tibu alles ostis esimest ratast nüüd juba tark valmis! :shock:
Tasuks ikka rattad enne oma perssega ära proovi siis hakata rääkima 1200 ja 600 ühe sekundisest vahest. :shock:

Ega selline vahe ongi 400m sõidus, 1200 võim võrreldes 600-ga tuleb esile alles 150km/h juures. See on 3-4 katse tulemusel selgeks saanud.Linnasõidul on 1200 muidugi oluliselt mõnusam sõita, rohkem väänet madalamatel pööretel.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 03 Mär 2013, 10:54
Postitas Magician

Küll vana teema, aga kas keegi omab 1250 banditit ja oskab seda kommenteerida. Tänan!


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 03 Mär 2013, 12:21
Postitas renXx
AVarik kirjutas:
rtf kirjutas:

Kas keegi 1200se bandiidi omanik oskab kommenteerida...
Kütusepaak peaks olema 19l, kui suur reservi osa peaks olema?
Ma saan sõita kuskil 220-240km, siis on vaja reservi peale keerata.
Üldiselt tangin muidugi varem, siis kui kütuse seier punasesse alasse vajub ja siis läheb sisse 12 või hea punnitamisega 13 liitrit.
Reservi osa ma kuivaks sõitnud ei ole (õnneks), küsimus olekski, et kas keegi on seda teinud ja teab, kui palju saab reaalselt sõita veel kui kraan reservi peale keeratud?

19L paak ja 5L reserv
See "kütusenäidik" näitab aiateibaid, suhteliselt kasutu asi.

See kütuseseier on väga mugav. Minu uuel motikal puudub seier ja krdi nõme on koguaeg kilomeetreid pähe taguda, või nullida. Jh lõpuks läheb tuli küll põlema, aga seieriga saab ikka parema pildi.
Ise olen rekord maa saanud bandiidiga sõita 280km. See oli matka ajal ja ülirahulik sõit. Kõik oleneb sellest ju kuidas sõidad. Olen saanud ka 160 km paagi tühjaks.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 03 Mär 2013, 12:24
Postitas renXx
Magician kirjutas:

Küll vana teema, aga kas keegi omab 1250 banditit ja oskab seda kommenteerida. Tänan!

Loe see sama teema algusest läbi, seal veic juttu:

Oil-Cooled kirjutas:

ma ei puudutaks seda uut vesijahutusega mootorit isegi mitte sitase pulgaga.

:mrgreen:


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 03 Mär 2013, 17:12
Postitas Tonis_T
Magician kirjutas:

Küll vana teema, aga kas keegi omab 1250 banditit ja oskab seda kommenteerida. Tänan!

Samasugune pommikindel ratas nagu vana 1200. Seda eelmise posti pulga juttu ei tasu eriti südamesse võtta. Internetiavarused väidavad vastupidist, seda ka tuunimise osas, kui see peaks üldse oluline olema.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 04 Mär 2013, 10:20
Postitas Magician

Ühtegi konkreetse ratta omanikku ei ole siin foorumis, kes kommenteerida oskaks?


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 04 Mär 2013, 16:34
Postitas Oil-Cooled

Hehe, minu vana kommentaar :D
1250 on hea ja töökindel pill, asi on pigem selles et vana õlijahutusega 1200 motor on tuunitavam (tegemist vana GSXR mootoriga), lihtsama ehitusega ja odavam.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 06 Juun 2013, 16:25
Postitas Kalmer

Soendaks teemat? Keegi uurimas /puurimas käinud? http://bike.motors24.ee/vehicles/367755 ... =price.ASC
:bsmile:


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 09 Juul 2014, 16:24
Postitas MarekM

Härrased, kas keegi on oma bandiidil mootorit maha võtnud?


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 09 Juul 2014, 16:57
Postitas Margusxx

Mina olen, mis muret teeb?


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 09 Juul 2014, 18:02
Postitas tali
Magician kirjutas:

Ühtegi konkreetse ratta omanikku ei ole siin foorumis, kes kommenteerida oskaks?

Oma kanniga proovinud ei ole, aga mu kahel väga heal semul on sellised (ühel N, teisel S). Mehed on rahul. Töökindel, edasi rebib võimsalt, aftermarket pakub pea kõike nodi ka sellel rattale. Päris alasti variant pidi 240 ära astuma, poolgondliga on siis ehk veel tiba kiiremgi. Pritsung töötab laitmatult, sujuv ja käivitub iga pauk. Nuputasime siin ükskord, kuidas äärmiste püttade küünlaid kätte saada, raam jäi nagu ette. Aga siis avastasime muhedad lohukesed raami toru alaküljes, kuhu piibud ülespoole tõmmates sisse pugesid kenasti :P .
Ja vedelikjahutus imho on ainult pluss. Seda just palavate ilmadega. Kunagi sõbra motopolitseinikuga rääkisin, kes vana bandiidiga jalgrattureid turvas võistlustel. Ütles, et pidi vahepeal kiiremaid ringe tegema, et õli keema ei läheks. 30 km/h töristades läheb kiirelt kuumaks palava ilmaga.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 24 Juul 2014, 00:58
Postitas MarekM

Ajee Banditi omanikud. Rääkige nüüd ausalt kuidas te ratta sadulaga rahul olete? On keegi asja kuidagi mudida ka lasknud?

Ning üks küsimus veel. Olen siin viimase aja elanud paanikas, et mu rattal on puudu ühed mootorikinnitused (pildil ringi sees)
Pilt

Täna Bikepicsi sirvides, aga hakkas mulle silma palju rattaid, millel see puudu, ning sarnaselt minu omale, ka raamil kinnitusaval korralikud plastikpunnid ees
Pilt

Oskab keegi ütelda, millest selline vahe? Piltidel peaks olema sama aastakäigu rattad.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 24 Juul 2014, 08:47
Postitas renXx

Minu rattal oli selle kohapeal kukkumisraua kinnitus, tundus et originaal.

Pilt


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 24 Juul 2014, 09:44
Postitas MarekM

Ja ka sul on selle kukkumisraua all se alukolmnurk olemas.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 30 Juul 2014, 11:44
Postitas MarekM

keegi härrasmees viskas siin mingis teemas õhku väite, kuidas Bandit pidadagi hakkama paukuma, peale sportsummuti lisamist.. oskab nind keegi selle teemani juhatada?


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 30 Juul 2014, 12:22
Postitas Margusxx
MarekM kirjutas:

Ja ka sul on selle kukkumisraua all se alukolmnurk olemas.

vaatasin eile õhtul , et vanal 750 gixxeril on ka need kolmnurgad seal olemas, hoiab mootorit ja plastik kinnitub sinna.Tundus enamvähem sama auguvahega olevat.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 30 Juul 2014, 12:27
Postitas MarekM

Tänud. uurin.


Re: Suzuki 1200 Bandit

Postitatud: 30 Juul 2014, 13:43
Postitas Tonis_T
MarekM kirjutas:

keegi härrasmees viskas siin mingis teemas õhku väite, kuidas Bandit pidadagi hakkama paukuma, peale sportsummuti lisamist.. oskab nind keegi selle teemani juhatada?

Jah, hakkab küll paukuma. 1250 kupsasel (2007-praegu) on sindri peade küljes kaks neljakandilist musta junni, mis lisavad väljaheitegaasidele õhku, et põlemata kütusejäägid ära põleksid. Kui sport summuti paned, siis hakkavad need jäägid põledes pauku tegema kui gaasi maha lased. Kus see pair süsteem 1200 peal asub, seda ma ei tea kuna pole seda otsinud kuid see on ka seal olemas. 1250-sel on kaks võimalust paukumise peatamiseks: esiteks kas paned kinni pairi õhuvõtuvookliku (mingi kõrvatropp sinna sisse vms) või siis eemaldad kogu süsteemi.
Suvakast foorumist leidsin sellise asja: http://www.riderforums.com/general-band ... valve.html

The pair line, aka pulsed air injection line for smog, is on the right side just behind the head. you can see it and get to it without removing anything. Just disconnect the grey hose from the black hose, and then use a small rubber cone to stick into the grey line. My cone came with my TFI tuning box, but you can get one at a hardware store. Here's a pic from the Hole Shot website.