Suzuki 1200 Bandit
Moderaator: Moded
Re: Suzuki 1200 Bandit
pyta kirjutas:oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi?
![]()
müüs vist enda sv maha ja ärandas proua bandiidi
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
rinx85 kirjutas:pyta kirjutas:oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi?
![]()
müüs vist enda sv maha ja ärandas proua bandiidi
Krt, kui ta lahjemat tahtis, siis oleksin enda 650-se tema 1000-se vastu vahetanud
Re: Suzuki 1200 Bandit
rinx85 kirjutas:pyta kirjutas:oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi?
![]()
müüs vist enda sv maha ja ärandas proua bandiidi
Nii ta on, täiesti õigesti pakutud. Vahelduseks on päris mõnus vaikselt Bandiidiga vuristada. Aga katki pole midagi - sihin endale 1200st Bandiiti - ei ole veel suutnud välja mõelda, kas samuti N varianti (ja jätkuvad need tuule ja vihma rõõmud maanteel), või siis S varianti (minu jaoks välimuselt-olemuselt tunduvalt koledam, kui N, aga hulga praktilisem).
Sõita tuleb nii, et säiliks tasakaal
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Kas on mingi oluline põhjus, miks SV-st loobusid ja Bandiiti tahad? Või lihtsalt erinevate proovimise pärast?
Re: Suzuki 1200 Bandit
holma kirjutas:Kas on mingi oluline põhjus, miks SV-st loobusid ja Bandiiti tahad? Või lihtsalt erinevate proovimise pärast?
Ei olnud olulist põhjust. SV on siiani olnud nö best bang for the buck. Kõik on tore, aga maanteel pikemaid otsi tehes kippus pisut tuuliseks ja lärmakaks ära
Aga linnavahel viis pluss riistapuu - väga kerge, kiire ja väga hästi juhitav. Ning piisavalt kompaktne, et pea igas kohas seisvate autode vahelt foori alla ette ära imbuda.
Nii et jah, vaataks huvi pärast ka muid tsikleid - suurem osa maailmas leiduvast on ju läbi proovimata. Ning suure bandiidi kohta suutsin netiavarustest kokku veerida, et äärmiselt töökindel, kasutajakindel ning samas iseloomutu-emotsioonitu riistapuu. Sellist vanale mehele vaja ju tegelikult ongi.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
timoriik kirjutas:Tunnen tüüpi kes selle ratta kunagi ehitas. Ees on tõesti 1100 gsxr-i esihark. Edasi astus ka loomamoodi ja muidugi ka hääled. See sinine värv päriselus väga ilus, ja kuldsed veljed ka üli hästi sinna sobivad. Muidugi maitsed on erinevad. Ei kujuta ette palju neid omanike sellel rattal vahepeal olnud. Millalgi liikus Kuressaare vahel
Pole seda asja saaremaal veel sõitmas trehvanud, aga just google streetview -ga mõõda linna kolistades jäi ette seesama sinine asi:) Ikka on liikunud
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki 1200 Bandit
praeguseks hetkel peaks olema müüdud, eks esmaspäev viskan tööjuures pilgu peale, lubati näitama tulla
Re: Suzuki 1200 Bandit
Nii ta tõesti on, sain endiselt omanikult just siis meili kui vahetult ennem ära müüdi. Aga eks tuleb uus ja parem leida! Kui kellelgi on pakkuda mõnd ausat Banditi või Horneti laatset kirjutagu mulle postkasti! Tänud Arutluse eest! Oskan nüüd isegi rohkem tähelepanu pööratateatud asjadele.
Re: Suzuki 1200 Bandit
Kas keegi 1200se bandiidi omanik oskab kommenteerida...
Kütusepaak peaks olema 19l, kui suur reservi osa peaks olema?
Ma saan sõita kuskil 220-240km, siis on vaja reservi peale keerata.
Üldiselt tangin muidugi varem, siis kui kütuse seier punasesse alasse vajub ja siis läheb sisse 12 või hea punnitamisega 13 liitrit.
Reservi osa ma kuivaks sõitnud ei ole (õnneks), küsimus olekski, et kas keegi on seda teinud ja teab, kui palju saab reaalselt sõita veel kui kraan reservi peale keeratud?
Re: Suzuki 1200 Bandit
rtf kirjutas:Kas keegi 1200se bandiidi omanik oskab kommenteerida...
Kütusepaak peaks olema 19l, kui suur reservi osa peaks olema?
Ma saan sõita kuskil 220-240km, siis on vaja reservi peale keerata.
Üldiselt tangin muidugi varem, siis kui kütuse seier punasesse alasse vajub ja siis läheb sisse 12 või hea punnitamisega 13 liitrit.
Reservi osa ma kuivaks sõitnud ei ole (õnneks), küsimus olekski, et kas keegi on seda teinud ja teab, kui palju saab reaalselt sõita veel kui kraan reservi peale keeratud?
19L paak ja 5L reserv
See "kütusenäidik" näitab aiateibaid, suhteliselt kasutu asi.
Re: Suzuki 1200 Bandit
rinx85 kirjutas:AVarik kirjutas:Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu
MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secs
Tibu alles ostis esimest ratast nüüd juba tark valmis!
Tasuks ikka rattad enne oma perssega ära proovi siis hakata rääkima 1200 ja 600 ühe sekundisest vahest.
Re: Suzuki 1200 Bandit
KKKKKK kirjutas:rinx85 kirjutas:AVarik kirjutas:Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu
MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secsTibu alles ostis esimest ratast nüüd juba tark valmis!
![]()
Tasuks ikka rattad enne oma perssega ära proovi siis hakata rääkima 1200 ja 600 ühe sekundisest vahest.
tibu?
... ja tutvu teemaga mitte ära otsi konti mida järada, kukk
-
Teema algataja
Re: Suzuki 1200 Bandit
KKKKKK kirjutas:rinx85 kirjutas:AVarik kirjutas:Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu
MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secsTibu alles ostis esimest ratast nüüd juba tark valmis!
![]()
Tasuks ikka rattad enne oma perssega ära proovi siis hakata rääkima 1200 ja 600 ühe sekundisest vahest.
Ega selline vahe ongi 400m sõidus, 1200 võim võrreldes 600-ga tuleb esile alles 150km/h juures. See on 3-4 katse tulemusel selgeks saanud.Linnasõidul on 1200 muidugi oluliselt mõnusam sõita, rohkem väänet madalamatel pööretel.
Re: Suzuki 1200 Bandit
Küll vana teema, aga kas keegi omab 1250 banditit ja oskab seda kommenteerida. Tänan!
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Suzuki 1200 Bandit
AVarik kirjutas:rtf kirjutas:Kas keegi 1200se bandiidi omanik oskab kommenteerida...
Kütusepaak peaks olema 19l, kui suur reservi osa peaks olema?
Ma saan sõita kuskil 220-240km, siis on vaja reservi peale keerata.
Üldiselt tangin muidugi varem, siis kui kütuse seier punasesse alasse vajub ja siis läheb sisse 12 või hea punnitamisega 13 liitrit.
Reservi osa ma kuivaks sõitnud ei ole (õnneks), küsimus olekski, et kas keegi on seda teinud ja teab, kui palju saab reaalselt sõita veel kui kraan reservi peale keeratud?19L paak ja 5L reserv
See "kütusenäidik" näitab aiateibaid, suhteliselt kasutu asi.
See kütuseseier on väga mugav. Minu uuel motikal puudub seier ja krdi nõme on koguaeg kilomeetreid pähe taguda, või nullida. Jh lõpuks läheb tuli küll põlema, aga seieriga saab ikka parema pildi.
Ise olen rekord maa saanud bandiidiga sõita 280km. See oli matka ajal ja ülirahulik sõit. Kõik oleneb sellest ju kuidas sõidad. Olen saanud ka 160 km paagi tühjaks.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Suzuki 1200 Bandit
Magician kirjutas:Küll vana teema, aga kas keegi omab 1250 banditit ja oskab seda kommenteerida. Tänan!
Loe see sama teema algusest läbi, seal veic juttu:
Oil-Cooled kirjutas:ma ei puudutaks seda uut vesijahutusega mootorit isegi mitte sitase pulgaga.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Magician kirjutas:Küll vana teema, aga kas keegi omab 1250 banditit ja oskab seda kommenteerida. Tänan!
Samasugune pommikindel ratas nagu vana 1200. Seda eelmise posti pulga juttu ei tasu eriti südamesse võtta. Internetiavarused väidavad vastupidist, seda ka tuunimise osas, kui see peaks üldse oluline olema.
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ühtegi konkreetse ratta omanikku ei ole siin foorumis, kes kommenteerida oskaks?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki 1200 Bandit
Hehe, minu vana kommentaar
1250 on hea ja töökindel pill, asi on pigem selles et vana õlijahutusega 1200 motor on tuunitavam (tegemist vana GSXR mootoriga), lihtsama ehitusega ja odavam.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Soendaks teemat? Keegi uurimas /puurimas käinud? http://bike.motors24.ee/vehicles/367755 ... =price.ASC
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Mina olen, mis muret teeb?
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Magician kirjutas:Ühtegi konkreetse ratta omanikku ei ole siin foorumis, kes kommenteerida oskaks?
Oma kanniga proovinud ei ole, aga mu kahel väga heal semul on sellised (ühel N, teisel S). Mehed on rahul. Töökindel, edasi rebib võimsalt, aftermarket pakub pea kõike nodi ka sellel rattale. Päris alasti variant pidi 240 ära astuma, poolgondliga on siis ehk veel tiba kiiremgi. Pritsung töötab laitmatult, sujuv ja käivitub iga pauk. Nuputasime siin ükskord, kuidas äärmiste püttade küünlaid kätte saada, raam jäi nagu ette. Aga siis avastasime muhedad lohukesed raami toru alaküljes, kuhu piibud ülespoole tõmmates sisse pugesid kenasti .
Ja vedelikjahutus imho on ainult pluss. Seda just palavate ilmadega. Kunagi sõbra motopolitseinikuga rääkisin, kes vana bandiidiga jalgrattureid turvas võistlustel. Ütles, et pidi vahepeal kiiremaid ringe tegema, et õli keema ei läheks. 30 km/h töristades läheb kiirelt kuumaks palava ilmaga.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ajee Banditi omanikud. Rääkige nüüd ausalt kuidas te ratta sadulaga rahul olete? On keegi asja kuidagi mudida ka lasknud?
Ning üks küsimus veel. Olen siin viimase aja elanud paanikas, et mu rattal on puudu ühed mootorikinnitused (pildil ringi sees)
Täna Bikepicsi sirvides, aga hakkas mulle silma palju rattaid, millel see puudu, ning sarnaselt minu omale, ka raamil kinnitusaval korralikud plastikpunnid ees
Oskab keegi ütelda, millest selline vahe? Piltidel peaks olema sama aastakäigu rattad.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
keegi härrasmees viskas siin mingis teemas õhku väite, kuidas Bandit pidadagi hakkama paukuma, peale sportsummuti lisamist.. oskab nind keegi selle teemani juhatada?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
MarekM kirjutas:Ja ka sul on selle kukkumisraua all se alukolmnurk olemas.
vaatasin eile õhtul , et vanal 750 gixxeril on ka need kolmnurgad seal olemas, hoiab mootorit ja plastik kinnitub sinna.Tundus enamvähem sama auguvahega olevat.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
MarekM kirjutas:keegi härrasmees viskas siin mingis teemas õhku väite, kuidas Bandit pidadagi hakkama paukuma, peale sportsummuti lisamist.. oskab nind keegi selle teemani juhatada?
Jah, hakkab küll paukuma. 1250 kupsasel (2007-praegu) on sindri peade küljes kaks neljakandilist musta junni, mis lisavad väljaheitegaasidele õhku, et põlemata kütusejäägid ära põleksid. Kui sport summuti paned, siis hakkavad need jäägid põledes pauku tegema kui gaasi maha lased. Kus see pair süsteem 1200 peal asub, seda ma ei tea kuna pole seda otsinud kuid see on ka seal olemas. 1250-sel on kaks võimalust paukumise peatamiseks: esiteks kas paned kinni pairi õhuvõtuvookliku (mingi kõrvatropp sinna sisse vms) või siis eemaldad kogu süsteemi.
Suvakast foorumist leidsin sellise asja: http://www.riderforums.com/general-band ... valve.html
The pair line, aka pulsed air injection line for smog, is on the right side just behind the head. you can see it and get to it without removing anything. Just disconnect the grey hose from the black hose, and then use a small rubber cone to stick into the grey line. My cone came with my TFI tuning box, but you can get one at a hardware store. Here's a pic from the Hole Shot website.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.