Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Intervjuu Marguse ja Kariinaga. Ingliskeelne. Marguse leiad ka meie foorumist tsilonaudi nime alt.
https://advrider.com/inmate-interview-s ... siklonaut/
Intervjuu Marguse ja Kariinaga. Ingliskeelne. Marguse leiad ka meie foorumist tsilonaudi nime alt.
https://advrider.com/inmate-interview-s ... siklonaut/
Veebiavarustest jäi silma: minu silmis päris äge drooni kasutusviis.
"DROONIMAAILMA TEGIJA - MARKO ROHTLAAN"
https://goo.gl/uX6uag
Eesti üks parimaid endiseid motoringraja sõitjaid ja Vihurmoto treener.
Droon on mulle treeneri töös oluline töövahend. Saan kõrgemalt näha rajal toimuvat ning hiljem analüüsida sõitjate tegevust rajal. Loomulikult on droon ise ka niisama põnev ja arendav, aga vajadus drooni järele kerkis esile siis, kui nägin, et on võimalus ka objekti jälitama panna. See lõigi nö “pirni” põlema, et saan jätkata oma tööd maapeal samal ajal kui droon hangib mulle kogu info ülevalt. Sportlaste kui ka päris algajale mootorratturile on väga oluline anda tagasisidet – mitte ainult sõnadega, vaid ka reaalse pildina. Sest, et üks pilt/video ütleb rohkem kui 1000 sõna
114 000 euri maksev caferacer Levis tulemas tootmisesse
Maitse asi, kuid mulle meeldib. Cafed ei pea ju tingimatta olema sellised ühepütased jõuetud, mootorratta häält meenutavad punnvõrrid mida siinmail toodetakse või noh mis pigem rusikareegliks on saanud caferacer stiilis ehitustel. Innovaatilisus rikastab.
No pole nad kõik ka nii nirud kui sa räägid. Näiteks selline Laverda tehti 1977 - tonnine V6 mootor by Ferrari. Aga näeb ikka kordades etem välja
No maitseasi ju. Välimuselt nagu 90ndate kawakas, millel plastikud minema pekstud ja poest fiibersaba soetatud. Taolise välimusega cafet eksponeeris keegi siin foorumis ka, mingi kuldne millel külgprofiilis tundus 2 paaki olevat Aga- tehnika sellel on äge ning välimus ikkagi ajastupärane, tubli töö. Esindab see ikkagi ühte äärmust, mitte neid mida suurem osa (ka mina) oleme harjunud nägema.
https://www.mpmaailma.fi/ktm-rc16-motog ... 0-eurolla/
Pesuehtne Motogp ratas müügis. Krt 19 000rpm on ikka muljetavaldav.
Kes oleks arvanud, et ajad sedamoodi muutuvad, HD on tegemas suurt adventure ratast
https://www.dirtrider.com/harley-davids ... first-look
Nad ilmselgelt hakkasid vaatama, et keskmise ostja vanus on liiga madal, ning otsustasid ka vanemale inimesele midagi pakkuda
mx77 kirjutas: ↑30 Nov 2018, 14:56Kes oleks arvanud, et ajad sedamoodi muutuvad, HD on tegemas suurt adventure ratast
https://www.dirtrider.com/harley-davids ... first-look
Seiklus on teema ja müüb nagu kuum pirukas. Euroopa on ammu adventure lainel aga ameeriklased said sellele globaalsele trendile alles nüüd pihta. Lisaks peab arvestama, et HD ei suuda oma olemasolevate ratastega enam uuele nõudlusele vastata, kus kogemused on olulisemad, kui omamine. Lõppude-lõpuks saavad need paksud, kiilad ja keskealised nahkvestides (klubi)mehed ühel hetkel otsa. HD elektrirataste sihtgrupp on juba mõnevõrra erinev sellest, kus nende tänane põhiturg on. HD elektiratta ostjaks peaks olema "millleeniuminaised".
Suzuki lõpetab 31.detsembril 2018 Hayabusa tootmise, sest need ei vasta Euro4 nõuetele ning uuest aastast on nende müük Euroopas illegaalne.
Mis ajast see euroopa turg mingi müüginäitaja on olnud.Küsigu VAG-i inseneridelt nõu.
Ju siis ikka on, kui USA ja muu maailma turg ei suuda tagada piisavat tootmismahtu. Aga eks põhjused võivad ka muud olla, näiteks ei pruugi antud mudel piisavalt kasumlik olla, vaatamata, et tegemist suht vana arendusega ja peaks olema arenduskulud juba tagasi teeninud.
Ma usun, et oluliseks näitjakas on hetkel ka turu profiili muutus - kogu maailm ostis varasemalt suures hulgas võimsaid bikesid - nüüd on tasakaal muutunud ja nõudmine on pigem klassikaliste ja reisi/seiklusrataste järele.
Midagi rikastele ja ilusatele ja sellistele, kes nõuavad sinivalget märki.
Tuues analoogse tegevuse Maarjamaale - millise pataljoni pädevusse antud tegevus kuuluma peaks, jääb igaühe enese otsustada.
Side-, luure-, logistika-, staap või mõni muu. Osaliselt materjal vormistatud komöödiazanriks.
FAHRENHEIT 160: RENARD’S SMOKIN’ BMW BOBBER
Õhtuleht:
Jüri Raudsik kihutas Mani saarel, kus on hukkunud peaaegu 300 tsiklimeest
https://gofile.io/?c=oYxrdV
Selline kummaliste motikate video jäi sinutorus silma:
F1 endise tähe Nigel Mansell-i Ducati peletis müügiks
Kawasaki w800 tuleb tagasi.
Tundub et Kawasaki on hoolimata oma varasematest kinnitustest meelt muutnud ja toob 2019 Kawasaki W800 tagasi uue, Euro4 mootori ja kahe konfiguratsiooniga: Street ja Cafe.
Postimees: Suur ülevaade: 2018. aastal andsid Eesti liikluses tooni hukkunud mootorratturid
Puudulikest juhtimisoskustest annavad aimu ka õnnetuste peamised põhjused: kõige rohkem on sõidukiga kokkupõrkeid küljelt,
KHMM
Parim tsitaat:
«Meie tänavatel on palju enesekindlaid tolvaneid, kes oma juhilubasid vaadates näevad seal Ott Tänakut»
No sa rebisid kontekstist selle lause välja ja jätsid teise poole lausest siia panemata. ma oleks selle täislausega pigem nõus,kui imestaks.
Aga tegelikult meil ongi jube palju lihtsalt osasõite,mida saaks kindlasti mujale keerates vältida. Kas just tsikliga alati teostatav,aga kindlasti vahel võimalik kuid 4 rattalistega oleks enamusel juhtudel võimalik küll. Sõidetakse teel laupa,külge,tagant sisse jne,selle asemel,et kraavi keerata.
Teema tuli jutuks, laupäeval küla jõulu üritusel, kahe endise eesti tipprallisõitjaga juttu puhudes. Üks neist sõitis õhtul meie külavahe teed mööda kodupoole ja järsku tuli kurvi tagant vastu kaks autot kõrvuti. Mõlemas blondiinid roolis, teel piirang 60km/h - Ääsmäe-Kernu teel Muusika külas.
Ta ütles,et näen,et kui keegi tagasi ei anna,siis tuleb laubakas või pean mina kraavi keerama,sest möödasõidu lõpetamiseks enam maad polnud. Õnneks möödasõitja tegi pidurduse(mööda sõidetav õnneks ei teinud) ja sai tagasi oma ritta ning minu naabrimees sai ka seisma pidurdatud.
Samas näiteks Tartu mnt-l on see suht tavaline ,et kumbki tagasi ei anna,sest ühel on õigus(tema rida) ja teisel vajadus(mööda saada). Ja nende juhiloal vist viirastubki mõne tipp võidusõitja nimi,sest terve mõistusega neid olukordi ei ole üldiselt võimalik selgitada.
Rebisin jah sest ta kirjutab iseendale vastu aga samas on tal ka õigus, mulle on ette sõidetud ainult "taasalgajana" (NSVL aeg ei loe)
edu
Macintosh kirjutas: ↑26 Dets 2018, 09:04Postimees: Suur ülevaade: 2018. aastal andsid Eesti liikluses tooni hukkunud mootorratturid
Https://www.postimees.ee/6483904/suur-u ... orratturid
7780277t1h14ef.jpg
Tea kas sellist asja ka kuskilt välja loeks,kaua need hukka saanud ja ka lihtsalt avariides osalenud, tsiklit reaalselt kasutanud olid?
Kas tegemist oli-on kogenud sõitjatega või äsja ratta saanutega? Kategooria omamine ei anna alati selget vastust, sest ratast paljudel ammu load teinutel ei ole enne olnudki. Näiteks mul vennal pole kunagi tsiklit olnud,aga Akat on mingi 86a alates vist olemas.