Re: Rumalad küsimused 2
Ma ei tea siiani on soiutud soojenemisest.
Ma ei tea siiani on soiutud soojenemisest.
simp kirjutas:Madlobster kirjutas:Miks kliima soojenemine ainult talve soojendab?
![]()
kuna tegu on kliimamuutusega, mitte ainult kliima soojenemisega
Teooriaid on erinevaid kuni lapiku maani välja Ühed vähem, teised rohkem usutavad. Eks kindla peale näitab tulevik, et mis ja kuhu suunda siis ikka muutub.
Kas sellele aastal suvi ka tuleb või jääb seekord vahele?
mu küsimuse mõte oli samasse auku mõeldud
homme kaheks päevaks lubab natuke paremat
Macintosh kirjutas:Kas sellele aastal suvi ka tuleb või jääb seekord vahele?
Eelmine reede ju oli juba suvi. Palju teil vaja on?
Madlobster kirjutas:Ma ei tea siiani on soiutud soojenemisest.
soojenemine vs kliima muutus: https://climate.nasa.gov/resources/global-warming/
Ehk siis, globaalne soojenemine on üks osa üldisest kliimamuutusest. Lihtsustatult võib öelda, et soojenemist märgati lihtsalt esimesena.
http://ec.europa.eu/regional_policy/sou ... climat.pdf (lk 8 ümber on graafikuid ja teksti)
Extreme weather events which are expected to increase in likelihood and intensity in Europe as a result of climate change are droughts and heat waves, particularly in Southern Europe, storms, extreme precipitation and resulting floods. Even in some areas with a decrease in average temperature, a large increase in the intensity of rainfall events is expected.14Extremes of daily precipitation are very likely to increase in northern Europe.
Ehk siis, meie kliimavööndis, on viimasel ajal ja tulevikus rohkem "intensiivseid vihmasi"(flash flooding) ja üldine sademete kogus suureneb(trend on kasvav).
(http://www.keskkonnaagentuur.ee/failid/ky_2013_pt3.pdf)
ja lõpetuseks häid uudiseid ka, prognooside järgi läheb edasi ainult hullemaks.
(http://www.klab.ee/kohanemine/wp-conten ... ruanne.pdf)
Vähemalt selline on praegune "üldtunnustatud" teooria.
Muidugi võib lihtsalt öelda, et kilpkonnad, kes hoiavad üleval elevanti, kes hoiab üleval lapikut maad, on viimasel ajal sitasti ujuma hakanud ja pritsivad rohkem vett üles
ja nüüd vihmakombet ostma
Ilmaga pidi nii olema tänavu, et jaanipäevani on jahe ja siis läheb külmaks.
Kust saaks sobiliku pingestabilisaatori, kui maakohas on vool nii nõrk, et üle 2kw valgustusvoolu elektrimootor ei jaksa käima minna?
pühak kirjutas:Kust saaks sobiliku pingestabilisaatori, kui maakohas on vool nii nõrk, et üle 2kw valgustusvoolu elektrimootor ei jaksa käima minna?
Pingelanguse vastu stabilisaator ilmselt ei aita.
Pane vahele kondekas, nagu süvavee pumpadel näiteks.
Ma peast ei mäleta, aga sama suurusjärk peaks võimsus olema ja läheb rahulikult käima.
Garaazhis on üks komplekt üle ja võin ära ärida, kui huvi on, katseks annan ka.
Kas kuskil on mingi kaardirakendus, mis näitab ära kelle halduses tee on?
Nimelt on mul kodukoha lähedal täidetud tee äärt (kruusa osa) kurvis. Tegemist on pimekurviga ja kogu kurv on kive täis (plärts maha kummikuga kinni ja jeehat)
Kuna seal on olnud alati puhas asfalt siis sõitsin tavaliselt (vbl mõni km/h pluss). Üsna ebameeldiv oli kui kaldes olles selline pilt järsku avanes. Õnneks vastu ei tulnud, lasin püsti ja aeglustasin vastassuuna vööndisse. Kui oleks vastu tulnud oleks üsna huvitavaks kiskunud.
Tegelikult on vist selline asi keelatud (peale töid tee selliseks jätta). Karistada keegi sel puhul loomulikult kunagi ei saa (kuigi võib põhjustada kaudselt ka surma)
Aga sooviks haldajale oma pahameelt natuke väljendada ning järgmiste tsiklimeeste elu turvalisemaks teha. Kuigi midagi ei juhtunud on pahameel sellise töllakluse peale üsna suur.
Ma pigem kaldun arvama, et tee on kive täis tänu paarile kurvilõikajale. Ei jõua ükski haldaja sellist teed puhta hoida. Nähtud küll neid kurvi siseääre täitmisi, vähemalt kaks nädalat on tee kruusane.
enduroinimesena selliste murede suhtes immuunne
Seda kiviläbu (sellised parajad, mis tõstavad ratta õhku ja siis veerevad alt ära) on liiga palju lõikajate süüks ajamiseks. (ka selles suunas, kus lõikaja peaks vastassuunas lõikama. Pimekurvis ebatõenäoline.)
See on kastist pudenenud ja pohui olnud ja pühkimata jäetud.
Ei suuda see enduro ka füüsikareegleid eirata. Kui tsentrifugaaljõud ületab rehvi pidamise siis olgu või kõige kallim ratas kõige kallimate rehvidega, ei aita (kindlam kindlasti kui asfaldipüssiga aga mingist kuulikindlusest ei maksa rääkida)
Madlobster kirjutas:Seda kiviläbu (sellised parajad, mis tõstavad ratta õhku ja siis veerevad alt ära) on liiga palju lõikajate süüks ajamiseks. (ka selles suunas, kus lõikaja peaks vastassuunas lõikama. Pimekurvis ebatõenäoline.)
See on kastist pudenenud ja pohui olnud ja pühkimata jäetud.
Ei suuda see enduro ka füüsikareegleid eirata. Kui tsentrifugaaljõud ületab rehvi pidamise siis olgu või kõige kallim ratas kõige kallimate rehvidega, ei aita (kindlam kindlasti kui asfaldipüssiga aga mingist kuulikindlusest ei maksa rääkida)
Peaks vist nii olema, et nende puhul:
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... 24lisa.pdf#
https://www.mnt.ee/et/tee/riigiteede-kaart
Saab maanteeametist kontakti otsida ja ülejäänud juhtudel KOVi poole pöörduda.
pead ei anna
Madlobster kirjutas:Kas kuskil on mingi kaardirakendus, mis näitab ära kelle halduses tee on?
Nimelt on mul kodukoha lähedal täidetud tee äärt (kruusa osa) kurvis. Tegemist on pimekurviga ja kogu kurv on kive täis (plärts maha kummikuga kinni ja jeehat)
Kuna seal on olnud alati puhas asfalt siis sõitsin tavaliselt (vbl mõni km/h pluss). Üsna ebameeldiv oli kui kaldes olles selline pilt järsku avanes. Õnneks vastu ei tulnud, lasin püsti ja aeglustasin vastassuuna vööndisse. Kui oleks vastu tulnud oleks üsna huvitavaks kiskunud.
Tegelikult on vist selline asi keelatud (peale töid tee selliseks jätta). Karistada keegi sel puhul loomulikult kunagi ei saa (kuigi võib põhjustada kaudselt ka surma)Aga sooviks haldajale oma pahameelt natuke väljendada ning järgmiste tsiklimeeste elu turvalisemaks teha. Kuigi midagi ei juhtunud on pahameel sellise töllakluse peale üsna suur.
Helista numbril 1510 ja kurda oma muret,samas saad ka teehooldaja teada.
Kellegil tööinspektsiooni töövaidluskomisjoni istungitega on kogemusi?
pyta kirjutas:Kellegil tööinspektsiooni töövaidluskomisjoni istungitega on kogemusi?
Olen korra ühe vaidluse töötajaga lükanud töövaidluskomisjoni.
Mis auto see võiks olla? Tagarehv kõrgemal kui küljejoon. Sellised T-katused olid vist 80-tel.
Ford gt pole või?
pyta kirjutas:Ford gt pole või?
Ford GT ja siis täpsemalt selle uusversioon
vs. originaal
Vaakum pump imeb võimendi poolt õhku. Kuhu see õhk peale pumpa edasi läheb? Õhk lähebki klapikambri kaane alla ja sealt mootori tuulutuse kaudu edasi. Sellist labapumba häält sealt korgi august kuulda ongi. Hoia kork peal ja naudi sõitu!
Kas on reaalne, et õnnestub 18650 akupulgale kaablid või klemmid külge joota ilma seda pekki keeramata? Oli mitu kuud laadimata ja ei võta originaallaadijat jutule. Võibolla õnnestub suurema pingega ehmatada aga tundub õigem see pulk parema vastu vahetada.
Mis sinna lihtsamini külge hakkab kas vaskkiud või klemm nagu pildil?
Ma olen autoakuga neid ellu ehmatanud, ei ole vaja midagi jootma hakata.
Targad laadijad ei suuda päris tühjasid akusid hästi ära tunda, seega piisab tavaliselt lausa mõnest sekundist ehmatusest.
Mis puutub aga UltraFire akudesse, siis need on täielik saast.
bitter kirjutas:Kas on reaalne, et õnnestub 18650 akupulgale kaablid või klemmid külge joota ilma seda pekki keeramata? Oli mitu kuud laadimata ja ei võta originaallaadijat jutule. Võibolla õnnestub suurema pingega ehmatada aga tundub õigem see pulk parema vastu vahetada.
Mis sinna lihtsamini külge hakkab kas vaskkiud või klemm nagu pildil?
olles tegelenud pikalt automudelismiga siis joota saad sinna külge klemme küll, lihtsalt jootekolb peab hea olema- hetkeline kõrge temperatuur pole mul ühelegi kokkujoodetavale elemendile kunagi liiga teinud
Tänan. Ultrafire oli illustratsiooniks. Ehmatamist vajab LG DAHA. Kui asja ei saa, asendan TrustFire-ga.
Punktkeevitusega pannakse elemendid siiski kinni, mitte ei joodeta. See ei tähenda samas, et jootmine häda pärast ei toimiks.
Plaan sillutuskiviga autoparkla üle teha. Küsimus - kui auto rullib pidevalt ainult üht rada ja seisab suht sama koha peal pidevalt, see vajub ju lohku kui midagi ette ei võta? Mis võetakse sellisel juhul ette? Muidu sillutuskivi aluse kihtide ja tööga olen kursis.
Vapsik kirjutas:Plaan sillutuskiviga autoparkla üle teha. Küsimus - kui auto rullib pidevalt ainult üht rada ja seisab suht sama koha peal pidevalt, see vajub ju lohku kui midagi ette ei võta? Mis võetakse sellisel juhul ette? Muidu sillutuskivi aluse kihtide ja tööga olen kursis.
Kui on alus õigesti tehtud ja piisavalt kinni trambitud,siis ei jää sinna sõiduautost jälgegi.Isegi matkabussist ei jää,kontrollitud.
Lihtsalt alus tuleb teha vastav,et ei vajuks ära.
ranel kirjutas:Punktkeevitusega pannakse elemendid siiski kinni, mitte ei joodeta. See ei tähenda samas, et jootmine häda pärast ei toimiks.
kui hakkad sellises suuruses ja Li-ion elemente kokku punktima kutsu mind ka vaatama- tahaks seda tulede- vilede mängu jälgida
tegemist sisuliselt sama suure elemendiga kui on AA patarei, lisaks on tegemist suhteliselt "elava" Li-ion akuga mis võtab väga kenasti tule üles kui temaga hooletult ringi käia- olen nii mõnegi sellistest elementidest koostatud akupaki parematele jahimaadele suutnud saata- ei ole meeldiv kogemus
diugu kirjutas:ranel kirjutas:Punktkeevitusega pannakse elemendid siiski kinni, mitte ei joodeta. See ei tähenda samas, et jootmine häda pärast ei toimiks.
kui hakkad sellises suuruses ja Li-ion elemente kokku punktima kutsu mind ka vaatama- tahaks seda tulede- vilede mängu jälgida
tegemist sisuliselt sama suure elemendiga kui on AA patarei, lisaks on tegemist suhteliselt "elava" Li-ion akuga mis võtab väga kenasti tule üles kui temaga hooletult ringi käia- olen nii mõnegi sellistest elementidest koostatud akupaki parematele jahimaadele suutnud saata- ei ole meeldiv kogemus
Googelda, oled natuke valesti aru saanud,et mida silmas pean. See näites ultrafire on ka punktkeevitusega kokku lastud.
bitter kirjutas:Tänan. Ultrafire oli illustratsiooniks. Ehmatamist vajab LG DAHA. Kui asja ei saa, asendan TrustFire-ga.
kui vähegi tõsisemat elementi otsid, siis piilu LG HG2'e poole.