Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused 2
pyta kirjutas:Kas sõidu teksadel on ka muidu taga lukk,et saaks näiteks tagiga ühendada?
Reeglina pole.
Aga näiteks Revit pakkub nahast püksirihma, millel on tõmbelukk jopega ühendamiseks.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2
pyta kirjutas:Kas sõidu teksadel on ka muidu taga lukk,et saaks näiteks tagiga ühendada?
Kindlasti saab lasta rätsepal tuunida sõidu teksasi kui näiteks lukk puudub. Arvatavasti leidub lukuga ja lukuta mudeleid.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2
Margusxx kirjutas:pyta kirjutas:Kas sõidu teksadel on ka muidu taga lukk,et saaks näiteks tagiga ühendada?
Kindlasti saab lasta rätsepal tuunida sõidu teksasi kui näiteks lukk puudub. Arvatavasti leidub lukuga ja lukuta mudeleid.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Oooh just selliseid tahangi endale!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kuidas selliseid "mutereid" nimetatakse ja kust ma neid osta saan?
Vaja oleks M8 ja ideaalis 50-70 mm ketta läbimõõduga. Ei pea ilmtingmata olema tervenisti metallist, kõlbab ka kui ainult mutter on keskel pronksist või terasest ja ketas plastist. Oluline on et oleks madala profiiliga. Ideaalis selline nagu teisel pildil.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mina sain baltic bolt´ist
DIN467 on nimi
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kuidas neid nimetatakse ja kus müüakse? Ikka korralikke, roostevabast terasest on vaja.
Re: Rumalad küsimused 2
Siukse kama jaoks on esmalt mõistlik Baltic Boltist vaadata, kui netis pole, siis kohapealt läbi astuda. Neil on suht igasugust taolist värki lademetes.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Ütle mulle ka, Mäkk, kui sa neid huijoobinaid leiad, mul on jalaraudade "piigid" sellised ja tahaks osad välja vahetada.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Piipz kirjutas:Ütle mulle ka, Mäkk, kui sa neid huijoobinaid leiad, mul on jalaraudade "piigid" sellised ja tahaks osad välja vahetada.
Need mida sina otsid on hoopis teist masti vidin. Sina otsid polte, mina mutreid: sul on headless bolt, mul tapping slotted nut.
See mida sina otsid on Bauhausis riiulis. Äkki olid isegi roostevabad. Mine ja kaalu endale sobiv kogus välja.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Tänavarattal nii kurjad jalarauad? Kui sa uusi polte ei leia siis kõige lihtsam oleks servast / nurga pealt kulunumad keskmistega ära vahetada. Anna siis siia ka teada kas Bauhausi omad sobisid.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Bitter, ei ole need kurjad midagi. Fastway omad on minuarust ülimõnusad ka tänavarattal. Tule ja proovi, kui ei usu.
Mul juba teisel rattal sellised - 2x laiemad, kui originaalid, seega püsti on väga hea tõusta, ei libise üheski suunas ja jalg on kindlalt peal. Sügavast veelombist läbi sõites ei kipu jalga ka pealt ära nihutama. Lisaks on nende asend selline, et nad on törts tagapool ja allpool, pika inimese sõiduasend muutub kohe paremaks (koos lenksu tõstmisega).
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Mis mõõte sul vaja on? Kuhu keeret vaja taastada muidu, need pildil näidatud asjad on ikka väga julmadele jõududele mõeldud, a'la diiselmootorite pihustid ja mootori plokis olevate avade renoveerimiseks kus on mega jõud taga. Eeldab muidugi et taastatava kõrval on korralikult liha.
Inimliku jõuga asjadele on olemas õhema seinaga hülsid.
Mul on vägagi inimlike jõudude jaoks vaja. Õhemaid muidugi. Need olid illustratsioonid, mida suusin veebist leida.
Ma otseselt ei taasta keeret vaid tekitan selle kohta, kus varem pole olnud. Mul on kohvrikinnituste plastist litrid, mille kinnituste-poltidega ma täna rahul pole. Enne kui hakkan kohvrisse auke puurima tahan kinnitusi pisut paremaks teha - mind väga ei köida mõte, et kohvri sees turritavad välja kaksteist M8 poldiotsa mutrite ja plastist kübaratega. Tahaks sisekülje siledamaksd saada, nii et sisekoti ilma tühjaks ladumata kastist kätte saan. Tahan asemele panna M6 poldid ja mõnes kohas keermestda juba ettepuuritud augud nii, et polt seal ka peaks. Pean veel leidma kübaraga uputatava mutri või mis iganes selle nimi on (sleeve nut).
Ostsin NR Teamilt tsiklile küljekohvrid ja sinna juure ka kinnitused. Kohvrid on head aga kinnitused on minusuguse disainmõtlemisega kodaniku jaoks ikka alla allapoole arvestust. Väga lihtsalt saab kõvasti paremini. Tagantjärele tarkusena oleksin võtnud Zen overlandi kinnitused, sest need on palju paremini läbi mõeldud ja teostatud. Aga paraku ei osanud ma seda enne vaadata.
NR Team kinnitused
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kus oleks mõistlik GPS'i ekraani lasta parandada/vahetada?
Klaasis praod sees, aga vist touchscreen ja lcd kokku liimitud ja tuleb täielikult välja vahetada, nagu ühes kohas väideti. Tomtom Start25 on mudel.
St ilmselt uut detaili ja paigaldust tarvis. Tähh.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Pole küll autofoorum, aga kuna siin on üldiselt tehnikateadlikud inimesed, küsin igaks juhuks. Äkki on siin ka mõni Volvo omanik. Sai ca kuu aega tagasi soetatud 2007.a S80 D5 AWD (ls 127 000 km, õige, kontrollitud erinevaid kanaleid pidi). Varasem kokkupuude Volvodega puudub ja nüüd õpin rootslaste loogikat tundma. Mure selline, et töötava mootoriga õlikorki eemaldades kostub õli pealevalamise avast spetsiifiline "paadi päramootori hääl" (kuuldav videos: ), mis pidavat viitama vaakumlekkele. Selle auto vaakumsüsteem jääb aga mulle veel arusaamatuks.
Kõige suurem kahtlus on praegu pidurivõimendi osas...sest kui vaakumpumba juurest pidurivõimu vooliku lahti võtan ja vaakumpumba augu pimedaks teen, kaob ülalmainitud hääl ära.
Siit johtuvalt kaks küsimust:
- Kas pidurivõimendi sisemise lekke korral on sel autol midagi võimalik remontida või aitab ainult uus pidurivõimendi? Imelik on see, et pidurid töötavad ilusti...
- Kas vaakum läheb pidurivõimendist kuskile veel edasi...nt turbo aktuaatori solenoidini (pole veel seda üles leidnud, turbo on üsna peidus) ?
Olgu öeldud, et minu autol ei ole vaakumiga mootoripatju.
Tänades,
Heiki
Re: Rumalad küsimused 2
Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Jesper kirjutas:Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida
Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.
Muhvigi pole kahjuks. Matthewsvolvosite tuhnisin ka läbi, aga väga infot ei leidnud. Vea leidsin siiski üles - lammutasin kõik laiali ja sain teada, et sel autol on vaakumiga seotud ainult pidurivõimendi (kõik muu on väikeste servodega). Pidurivõimendi lekib pedaali juurest ja tõmbab salongist lisaõhku. Nüüd on küsimus, kas aitab ainult võimendi väljavahetamine või saab mingeid tihendeid asendada?
Re: Rumalad küsimused 2
Heikik kirjutas:Jesper kirjutas:Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida
Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.
Muhvigi pole kahjuks. Matthewsvolvosite tuhnisin ka läbi, aga väga infot ei leidnud. Vea leidsin siiski üles - lammutasin kõik laiali ja sain teada, et sel autol on vaakumiga seotud ainult pidurivõimendi (kõik muu on väikeste servodega). Pidurivõimendi lekib pedaali juurest ja tõmbab salongist lisaõhku. Nüüd on küsimus, kas aitab ainult võimendi väljavahetamine või saab mingeid tihendeid asendada?
Pidurivõimu saab remontida. Kasuta margipõhist foorumit e. volvoclub.ee - sealt on see teema läbi jooksnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Heikik kirjutas:Jesper kirjutas:Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida
Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.
Muhvigi pole kahjuks. Matthewsvolvosite tuhnisin ka läbi, aga väga infot ei leidnud. Vea leidsin siiski üles - lammutasin kõik laiali ja sain teada, et sel autol on vaakumiga seotud ainult pidurivõimendi (kõik muu on väikeste servodega). Pidurivõimendi lekib pedaali juurest ja tõmbab salongist lisaõhku. Nüüd on küsimus, kas aitab ainult võimendi väljavahetamine või saab mingeid tihendeid asendada?
Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Rumalad küsimused 2
urmas66 kirjutas:Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html
Õhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.
Re: Rumalad küsimused 2
Heikik kirjutas:urmas66 kirjutas:Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.htmlÕhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Heikik kirjutas:urmas66 kirjutas:Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.htmlÕhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.
Õhk peabki pedaali juures mingil määral liikuma.Kui vajutad pedaali,siis võimendi membraan aitab sinu vajutusele kaasa ja piduri varda ümber olevast avast on midagi ilmselt mingit õhu liikumist kuulda.Peabki olema,sest maht pedaali pool vaaakumit suureneb vajutades ja tagasi liikudes väheneb.Kui sul seal oleks kõik hermeetiline,siis pedaal ei saakski liikuda.Sedasi seda ei defekteerita.Kas membraan on terve või katki saad teada, kui ühendad kellaga ja ventiiliga vaakum pumba.peale vaakumi tekitamist sulged ventiili ja siis on näha kas vaakum kaob või mitte.
Esinduses ei hakka sul keegi midagi kohe vahetama.Diagnostika tegemiseks on ka muid võimnalusi,kui vahtema hakata.Tulemuseks saad teada,mida DIY mees vahetama-remontima peab muidu võib juhtuda,et esinduses kulutatud 300 asemel vahetad 6x50 eest juppe ja auto pole ikka korras.Vanematele autodele pannakse ka Volvo esinduses soovi korral B osa külge ja need B osad võimendid ,kui on ka rikkis ei maksa just liiga palju selles mõttes,et kas tasub remontima hakata.Samas ei pea ju esindusse minema vaid lihtsalt töökotta,kes saab selle vea, juhul kui üldse on viga olemas,lihtsa vaevaga kiirelt tuvastada.
https://www.autovaruosadonline.ee/varuo ... 19336.html
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Vaakumvõimendi tööpõhimõte:
http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/129
Kui p.pedaali ei näpi ei tohiks midagi susiseda!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Maaks kirjutas:Vaakumvõimendi tööpõhimõte:
http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/129
Kui p.pedaali ei näpi ei tohiks midagi susiseda!
heikik kirjutas,et pedaali vajutades on õhu liikumist kuulda.Mina arvan,et pedaali vajutades peabki olema kuulda,kui võmendi töötab.Samuti on tal piduritega kõik korras,mis tekitab ka natuke kahtlusi,et võimendi ikkagi on korras.On korra olnud juhus(mitte küll Volvoga),kus võimendi membraan katki ja siis oli pidurdamine sama nagu mitte töötava mootoriga.Lihtsalt mina laseks ära kontrollida,milles konkreetselt viga.Lihtne töö,aga vajab seadet millega seda kontrollida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused 2
hakkasin 30 aastat vanal mootorrattal esiamordi simmereid vahetama, aga juba jõudsin esimese takistuseni. Tolmukatted on kivistunud alumise toru külge (regular hark) ja nende eemaldamisel jäi suur osa kinni. Kuidas eemaldada kummijäägid alumiiniumilt? Atsetooniga? kuumutamine teeb vist hullemaks?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Alustuseks võid proovida wd-40 või muud roostesurma, need ronivad igale poole vahele. Kui kraabid, kasuta plastikut, et ära ei kribiks alumiiniumi. Mul on selliseks puhuks biltema plastikust jalgratta rehviheeblid.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Piduriõli
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Heikik kirjutas:urmas66 kirjutas:Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.htmlÕhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.
Kunagi oli Sirjedel sama häda. Vanad Fordid hakkasid ka miskil hetkel sealtsamast pedaali juurest vilistama kui pedaali ei näpitud. Seal on tegelikult täiesti olemas spetsiaalne tihend, analoogne klapisääretihendile. Suure nikerdamisega sai ehitatud kõhuli ja selili rooli all külitades mingisugusest klapisääre tihendist uus tihend sellele võllile mis pedaali juurde tuleb. Ütleme nii et tasuvus oli selline 50/60. Jebi oli hullumoodi, poes ei olnud saada, kui siis väga hullu raha eest ning romulates olid enamus jäetud lageda taeva alla ja kuulusid juba utiili. Aasta oli siis mingi 93-95.
Ja membraan ei olnud katki.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Miks kliima soojenemine ainult talve soojendab?