algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


krissu606
Postitusi: 155
Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
Asukoht: Pärnumaa,Tori

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas krissu606 »

Ise ka mõtlesin seda. :oops: Kuskilt siit foorumist otsisin ja oli selline soovitus ja sai proovitud. :)


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

Kas keegi lahke inimene oskaks suunata mõnele lingile, kus oleks näidatud kuidas pesta roll-off prille. Võite proovida ka seletada, et mis ja kuidas.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

jaanus kirjutas:

Kas keegi lahke inimene oskaks suunata mõnele lingile, kus oleks näidatud kuidas pesta roll-off prille. Võite proovida ka seletada, et mis ja kuidas.

Mis sind konkreetselt huvitab?


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

mx77 kirjutas:
jaanus kirjutas:

Kas keegi lahke inimene oskaks suunata mõnele lingile, kus oleks näidatud kuidas pesta roll-off prille. Võite proovida ka seletada, et mis ja kuidas.

Mis sind konkreetselt huvitab?

kas pesuks tuleb rullid küljest monteerida või võib pesta koos rullidega. Kui koos rulidega pesta siis jookseb vesi rullide vahele...

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Teed rullikassetid lahti ja võtad rullikile ettevaatlikult välja. Klaasi koos tühjade kassettidega pesed niisama. Pärast paned ettevaatlikult rullikile tagasi, kui oled vähe kasutanud. Aga õige oleks uus rull panna.


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

mx77 kirjutas:

Teed rullikassetid lahti ja võtad rullikile ettevaatlikult välja. Klaasi koos tühjade kassettidega pesed niisama. Pärast paned ettevaatlikult rullikile tagasi, kui oled vähe kasutanud. Aga õige oleks uus rull panna.

natuke nadi uut rulli panna kui enamus rullist veel pruukimata


Ketilukk

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Ketilukk »

Tervist. Küsimus oleks honda crf250 07a kohta. Nimelt kõik töötab nagu peab, ainult et gaasi maha lastes jäävad tuurid hetkeks kõrgemale kui peaksid ja siis langevad alles. Ning külmana aegajalt paugub ka veits. Millest on selline asi tingitud? Karbussi puhastasin ära, klapivahed peaks enamvähem olema, kuna käivitub normaalselt. Või võtab kuskilt lisaõhku?

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Kas mõlemad gaasitrossid on küljes ja paigas?

Ketilukk kirjutas:

Tervist. Küsimus oleks honda crf250 07a kohta. Nimelt kõik töötab nagu peab, ainult et gaasi maha lastes jäävad tuurid hetkeks kõrgemale kui peaksid ja siis langevad alles. Ning külmana aegajalt paugub ka veits. Millest on selline asi tingitud? Karbussi puhastasin ära, klapivahed peaks enamvähem olema, kuna käivitub normaalselt. Või võtab kuskilt lisaõhku?

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee

Ketilukk

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Ketilukk »

Mõlemad on paigas ja töötavad. Siiber liigub üles-alla probleemideta. Vahest kui jääb nõks kõrgemale pööre, siis tühikäigu kruvi kruttimine aitab ka hetkeks.


Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

Karburaatori allosas, põhjakaane silindripoolses servas asub väike kütusekruvi (fuel screw), millega reguleeritakse bensiinikogust tühikäigul ja madalatel pööretel läbi düüsi (pilot jet). Originaal kütusekruvi saab keerata tavalise lapiku kruvikeerajaga, kuna aga mootori ja karburaatori vahel on vähe ruumi, siis peab tavaliselt karbraatori lõdvikutest lahti laskma ja põhja väljapoole keerama (asja saab ka lihtsamalt, kasutades mõne cm pikkust kruvikeerajat või selleks kohandatud tööriista). Umbes 15 euri eest saab ka pikema kruvi soetada, mida on võimalik lihtsalt näppudega keerata.
Alustada tuleb sellest, et kõigepealt peab selle kruvi lõpuni sisse keerama (tavaliselt jääb vahemik 1,5 kuni 3 pööret põhast), siis keerata 2 täispööret välja, seejärel SÕITA mõne minuti jooksul mootor töösoojaks, peatudes kõigepealt gaasisiibri tühikäik keerata selliseks, kus mootor töötab vahelejätmiseta ühtastel madalatel pööretel (1700-1800 p/min). Mootori töötamise ajal tuleb seda segukruvi keerata kõigepealt aeglaselt sissepoole ja oodata, kas pöörded tõusevad või peaaegu sisse keerates hakkab mootor välja surema (vajalikust suurema düüsi puhul suhteliselt ebatõenäoline). Kui pöörded küll tõusevad, aga see asend jääb alla 1 pöörde põhjast, siis tuleb (pilot jet) düüs väiksema suuruse vastu vahetada.
Kui pöörded tõusevad algasendist (2 täispööret põhjast) väljapoole keerates, aga alles üle 3 pöörde, siis on vaja düüs suurema numbri vastu vahetada.
Pilot jetile ligi saab põhjapunni ära keerates.
Kui düüs osutus vale suurusega, siis peale vahetust peab reguleeringut otsast peale alustama.
Õige reguleeringuga karburaator jätab mootori peale gaasi maha keeramist kohe ühtlasele tühikäigule.
Kui eelpoolnimetatud settingud on valed, siis on madalatel pööretel ebamugav sõita (peab gaasi ja siduriga mängima), lisaks ei käivitu ratas õigesti soojalt ega külmalt. Sõltuvalt reguleeringu valest astmest peale tühikäigule jätmist kipub mootor kas välja surema või siis mõneks asjaks kõrgematele pööretele jääma.
Vale suurusega peadüüs, nõel ja selle asend tühikäigul töötamist ei mõjuta.

Sai vist pisut segane jutt...

Viimati muutis Maida, 01 Sept 2011, 23:24, muudetud 1 kord kokku.

Ketilukk

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Ketilukk »

Aga kas karbussi viltu keeramine selleks ajaks kui seda kruvi keerata ei mõjuta kuidagi mootori tööd? Praegu ta mul umbes 2,midagivähe ringi ongi lahti keeratud. Eks homme proovin töötava mootoriga sisse-välja kruttida seda ja vaatan kuidas pöörded muutuvad. Seniks tänud nõuannete eest.


erix32
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2004, 18:04
Asukoht: Tartu

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas erix32 »

Ei ole küll algaja aga küsiks nõu.250 Kawasaki krossiks seisnud puutumatult garaazis ja nüüd tuli vajadus tagaratas alt saada,ja oh üllatust,tagaratta võll nii kinni,et ei liigugi.Mutrid seibid eemaldatud,sai isegi suurema haamriga koputatud,kasu pole midagi.Mida siis teha,kui kuuma anda siis kuhu ja on oht simmerid kõrvetada,mingeid lahti leotamis möginaid ka nagu ei saa lasta,simmerid ju ees.Väga suure sepa kuvaldaga ka peksta ei julge,äkki lööb rummud pooleks või võlli kõveraks ja kahjustab ka keeret.On veel variante?


Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

Ketilukk kirjutas:

Aga kas karbussi viltu keeramine selleks ajaks kui seda kruvi keerata ei mõjuta kuidagi mootori tööd? Praegu ta mul umbes 2,midagivähe ringi ongi lahti keeratud. Eks homme proovin töötava mootoriga sisse-välja kruttida seda ja vaatan kuidas pöörded muutuvad. Seniks tänud nõuannete eest.

Karbussi võid lahti ja viltu keerata ikkagi seisva mootoriga, kui on seal originaalkruvi, siis tee ise vastav kruvikeeraja, viili või vastava jämedusega nael lapikuks ja keera kõverus otsa, et keerata saaks.
Juba pool pööret vales suunas võib mootori tühikäiku ja sõitu madalate pöördetega väga palju mõjutada. Mõnda tsiklit ei saagi käima kui need settingud paigast ära.
Meie kliimatingimustes reeglina pilot jet düüsi vahetada pole vaja kui kord õige valitud, küll on aga vaja vastavalt õhutemperatuurile ja niiskusele seda kruvi mõnikord keerata (et kõige "magusam" koht leida).
Samas selle düüsi ja kruvi näppimisega pole võimalik midagi nii p... keerata, et remonti vaja teha oleks. Liiga väikese peadüüsi ja lahja seguga võib ruttu mootori kokku küpstada.
Tühikäigu pöördeid ei tohi siibri reguleerkruvist väga madalaks teha (alla 1700), on küll lahe mootoriga pidurdada, aga külma ja leiget mootorit on raske käima saada.

Viimati muutis Maida, 01 Sept 2011, 23:24, muudetud 1 kord kokku.

Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

erix32 kirjutas:

Ei ole küll algaja aga küsiks nõu.250 Kawasaki krossiks seisnud puutumatult garaazis ja nüüd tuli vajadus tagaratas alt saada,ja oh üllatust,tagaratta võll nii kinni,et ei liigugi.Mutrid seibid eemaldatud,sai isegi suurema haamriga koputatud,kasu pole midagi.Mida siis teha,kui kuuma anda siis kuhu ja on oht simmerid kõrvetada,mingeid lahti leotamis möginaid ka nagu ei saa lasta,simmerid ju ees.Väga suure sepa kuvaldaga ka peksta ei julge,äkki lööb rummud pooleks või võlli kõveraks ja kahjustab ka keeret.On veel variante?

Põhjus on lihtne, võll on laagrite sisesaaledesse kinni roostetanud - neid on kolm tükki, kaks kõrvuti hammaka poolel ja üks piduriketta poolel.
Ükskõik mida sa seal ka kuumutada ei ürita, keerad midagi tuksi (kummist simmerid või alumiiniumist rummu-kiige) laagriteni see kuumus ikkagi ei jõua.
Keera ratas vasakule küljele (eeldusel, et kinnitusmutter on paremal), otsi vastava suurusega torujupp, et võlli mutrita ots jääks toru sisse, aga toru toetuks kiigele selle ümber, toru peab toetuma jäigale alusele (betoon või siis mingi metallist alus muul pinnasel). Keera paremale poole mutter tagurpidi otsa (splindisälgud sissepoole) nii, et mutri serv jääks võlli otsaga tasa või pisut üle. Üks keskmise suurusega haamer pane lapiti vastu mutrit, teise pisut suuremaga anna paras kolakas ja lööd võlli lahti. Otse haamriga mutrit ja võlli ei soovita taguda, juhul kui pisut eksid, pead pärast ka näiteks uue pidurisuporti leidma :bsmile:
Edaspidi tee võll õliseks enne ratta allapanekut. Paari nädalaga võib see umbselt kinni roostetada.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 426f »

pane tsikkel külili ja vala vanat mootori õli peale küll sealt simmeri vahelt läbi voolab ja hommikul katseta kas tuleb võll välja

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

yamu manual annab tühikäigupööreteks 1900-2100, honda 1700+-100, kawasaki 1800. ???


Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

mx77 kirjutas:

yamu manual annab tühikäigupööreteks 1900-2100, honda 1700+-100, kawasaki 1800. ???

Uups, minu viga (tühine tuhat jäi eest ära :wack: ) loomulikult 1700-1800 rpm, parandasin ära.


Ketilukk

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Ketilukk »

Nii, alguses keerasin 2keeret välja selle kruvi. Sõitsin mootori soojaks, seadsin tühikäigule tuksuma ja hakkasin kruvi keerama. Pool pööret sisse ja pöörded tõusid. Pool pööret kahest välja ja jälle pöörded tõusid. Mis edasi?


Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

Ketilukk kirjutas:

Nii, alguses keerasin 2keeret välja selle kruvi. Sõitsin mootori soojaks, seadsin tühikäigule tuksuma ja hakkasin kruvi keerama. Pool pööret sisse ja pöörded tõusid. Pool pööret kahest välja ja jälle pöörded tõusid. Mis edasi?

Pool pööret sisse, pöörded tõusid, kõik loogiline, pilot jet enam-vähem sobiva suurusega, sellesse asendisse tuleb kruvi jättagi ning tühikäigupöörded uuesti paika keerata. Seejärel uuesti pisut kruvi sisse-välja liigutades leida vajadusel õige koht. Kui enne oli kruvi teises asendis, siis peaks juba madalate pööretega sõites aru saama, et asi läks paremaks - vedu on ühtlasem. Samas targad inimesed on proovinud ja katsetanud, et kõige parem on setting kui kütusekruvi on 2 (+- 1/4) pööret põhjast väljas (siis jääb erineva välistemperatuuriga hooajal ainult kruvi kruttimise vaev, pole vaja düüsi vahetada). Sellele tuleb vastav pilot jet leida. Sinu ratta puhul (juhul kui õige koht on 1,5 pööret) peaks pilot jet olema järgmise mõõduga (näiteks, et praegu 42, järgmine mõõt 45, väiksem 40).
Loogiline, et ka väljapoole keerates pöörded veidi tõusevad, kütust hakkab ju rohkem peale tulema, aga sel juhul tühikäigu süsteem ei tööta õigesti (põhimõtteliselt pole enam vahet, kas keerad 2,5 pööret 3 või enam), järsul gaasi andmisel hakkab mootor alt puterdama, võib ka välja surra. Samuti peaks töösoojal mootoril tühikäigule jäämine toimuma väikese viivitusega (umbes nagu sul varem oli).
Karbussi reguleeringuid ei ole mõtet teha kusagil siseruumis (garaaž, kuur jne), väid ikka lageda taeva all. Mõneruutmeetrises ruumis ei pruugi tsikkel teinekord üldse käivituda, kui õhus palju bensiiniaure, liiga vähe hapnikku, liiga palju CO-d eelnevast käivitamisest. Pisikeses ruumis piisab minutist, et töötav mootor keskkonna sassi lööb, ratast enam käima ei saa, raiu palju tahad.

Viimati muutis Maida, 02 Sept 2011, 11:51, muudetud 1 kord kokku.

Ketilukk

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Ketilukk »

Selge pilt. Sätin ta nii paika.
Tänud vastamast! :)

Viimati muutis Ketilukk, 02 Sept 2011, 12:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Maida kirjutas:
Ketilukk kirjutas:

Nii, alguses keerasin 2keeret välja selle kruvi. Sõitsin mootori soojaks, seadsin tühikäigule tuksuma ja hakkasin kruvi keerama. Pool pööret sisse ja pöörded tõusid. Pool pööret kahest välja ja jälle pöörded tõusid. Mis edasi?

Pool pööret sisse, pöörded tõusid, kõik loogiline, pilot jet enam-vähem sobiva suurusega, sellesse asendisse tuleb kruvi jättagi ning tühikäigupöörded uuesti paika keerata. Seejärel uuesti pisut kruvi sisse-välja liigutades leida vajadusel õige koht. Kui enne oli kruvi teises asendis, siis peaks juba madalate pööretega sõites aru saama, et asi läks paremaks - vedu on ühtlasem. Samas targad inimesed on proovinud ja katsetanud, et kõige parem on setting kui kütusekruvi on 2 (+- 1/4) pööret põhjast väljas (siis jääb erineva välistemperatuuriga hooajal ainult kruvi kruttimise vaev, pole vaja düüsi vahetada). Sellele tuleb vastav pilot jet leida. Sinu ratta puhul (juhul kui õige koht on 1,5 pööret) peaks pilot jet olema järgmise mõõduga (näiteks, et praegu 42, järgmine mõõt 45, väiksem 40).
Loogiline, et ka väljapoole keerates pöörded veidi tõusevad, kütust hakkab ju rohkem peale tulema, aga sel juhul tühikäigu süsteem ei tööta õigesti (põhimõtteliselt pole enam vahet, kas keerad 2,5 pööret 3 või enam), järsul gaasi andmisel hakkab mootor alt puterdama, võib ka välja surra. Samuti peaks töösoojal mootoril tühikäigule jäämine toimuma väikese viivitusega (umbes nagu sul varem oli).
Karbussi reguleeringuid ei ole mõtet teha kusagil siseruumis (garaaž, kuur jne), väid ikka lageda taeva all. Mõneruutmeetrises ruumis ei pruugi tsikkel teinekord üldse käivituda, kui õhus palju bensiiniaure, liiga vähe hapnikku, liiga palju CO-d eelnevast käivitamisest. Pisikeses ruumis piisab minutist, et töötav mootor keskkonna sassi lööb, ratast enam käima ei saa, raiu palju tahad.

Oot, üritan pisut kaasa mõelda. Kui ta 1,5 peale keeras ja need see oli õige koht, siis peaks ju tühikäigudüüsi osas minema mitte järgmise (suurema) peale vaid just väiksemaks, et saada segukruvi 2 pööret välja?


Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

mx77 kirjutas:

Oot, üritan pisut kaasa mõelda. Kui ta 1,5 peale keeras ja need see oli õige koht, siis peaks ju tühikäigudüüsi osas minema mitte järgmise (suurema) peale vaid just väiksemaks, et saada segukruvi 2 pööret välja?

Väga õige tähelepanek, minu puudulik väljendusoskus ja eelneva teksti pealiskaudne kirjutamine. Kui sujuv töö alla 1,5 pöörde võiks väiksema düüsi panna, kui üle 2,5 pöörde, siis suurema.


raidor87

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas raidor87 »

Tervist!

Mis võimsuse ja suurusega ratast peaks vaatma 100 kg krossiharrastaja.Varasemad kogemused krossis puuduvad.

Tänud

Kasutaja avatar

Lang
Postitusi: 873
Liitunud: 15 Jaan 2007, 22:12
Tsikkel: XV1700 RS WARRIOR
Asukoht: Pärnumaa

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Lang »

raidor87 kirjutas:

Tervist!

Mis võimsuse ja suurusega ratast peaks vaatma 100 kg krossiharrastaja.Varasemad kogemused krossis puuduvad.

Tänud

Kriitikuid on igasuguseid, aga arvan et oma tagumenditunnetus ja mõnda aega harjutamine paneb asjad paika. Ühed ütlevad, et 250 4-takti näiteks on maa ja ilm alustamiseks, teised jälle et nii suur mees peaks ikka 450-se "nelari" võtma. Mina sama mõõtu mees kui sinagi ja võtsin suurema. Tõsi ta on et kangutamist jagub ja väsitab rajal, ent pusin küll edasi sellesamaga veel.
Kui saaks nii nädala jagu hullata 250-se 4-taktilisega, nii et oma suurest ei peaks loobuma - saaks võrdlusmomenti küll. Selleks aga oma suurt maha ärima ei hakka, et nüüd mõnda aega väiksemat proovida.
/sõidan vähe ja alustasin alles selle aasta algusest - sõitnud kuskil nii 15h kokku üldse. tänaval enne seda kolm aastat aktiivselt/

SREU #0273
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 426f »

raidor87 kirjutas:

Tervist!

Mis võimsuse ja suurusega ratast peaks vaatma 100 kg krossiharrastaja.Varasemad kogemused krossis puuduvad.

Tänud

110cm3 pitbike

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

raidor87

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas raidor87 »

Mõtlesin enne ostu uurida arvamust ka neilt kes juba tegelevad krossiga. Oli ka endal mõte,et peaks vaatama 450. Tänud Lang.

Loodan,et ka 426f suutis rahuldada enda huumorimeele

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 426f »

miks sa arvad et 4 takti 250cm3 su 100kg all lahjaks jääb,suurema mootoriga tsikli eeliseks on see et juppidel pikem eluiga,aga krossi ei sõideta poole gaasiga töristades.ma ise mõtlen et oleks ikka 250 4t pidanud soetama,suure 4 taktilisega võib väsimusest korralikult kukkuda sest kiirused on suured

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

raidor87

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas raidor87 »

Lähen vaatan nii 250 ja 450 eks siis tuleb miskit ära osta.

Tänud 426f ja vabandused, et enne pahur olin :wack:


alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas alambe »

Mina sama kaalu ja samade oskustega nagu sul ,valisin endale 250se 4t pilli ja olen väga rahul, sellest käib ikka osaliselt vahepeal jõud üle ka:) ning saab ikka nö põhja keerata. Enne seda 7 aastat linnarattaga sõitnud, aga see ei oma absoluutselt mingit eelist ega tähendust krossirajal.
Pigem on kahjuks isegi sest rajal sõita on hoopis midagi muud.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 426f »

ma 65kg ja oma esimeseks krossitsikliks tõin 426,aega väiksema vastu vahetada küll (lol)

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”