Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
Ärge tänitage, mulle tundub kirjapidist pigem, et eesti keel ei ole Begemoti emakeel ja kui see nii on, siis pole põhjust ka hurjutada
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused
spinna kirjutas:Ärge tänitage, mulle tundub kirjapidist pigem, et eesti keel ei ole Begemoti emakeel ja kui see nii on, siis pole põhjust ka hurjutada
ups! sry! peace!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused
Eesti on emakeel aga koolis oli keemia,füüsika,matemaatika jne 5+.Õigekiri
Ma seline nohik
Küsimus ootab vastust
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: Rumalad küsimused
aprill kirjutas:Vahel juhtub nii, et tsikkel ei taha käivittuda, siis on kompressioon ümber väntvõlli keerdu läinud. Aitab kui tsikklit tagurpidi lükata ja kompressioon lahti kerida
Ei olnud plaaniski kedagi solvata. Se on tõestisündinud nali.
Üks vanamehepäss uputas oma K750-ne üle ja läks siis mehaanikute käest abi paluma. Need võtsid küünla maha, veendusid, et on märg, panid küünla peale tagasi, keerasid kraani kinni ja lasid ratast tagurpidi lükata.
Mõningased mehehakatised on saadetud ämbriga laost kompressiooni tooma. Egas laohoidja ka kade pole olnud, saadab lattu tühja õlitünni juurde, et kalla sealt
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
aprill kirjutas:Mõningased mehehakatised on saadetud ämbriga laost kompressiooni tooma. Egas laohoidja ka kade pole olnud, saadab lattu tühja õlitünni juurde, et kalla sealt
NSVLiidu sõjaväes oli kombeks rumalamaid tšurkasid ämbriga (naissoost) laohoidja juurde saata. Menstruatsiooni tooma. "Idi sprasi u njejo polnoje vedro menstruatsii!". Smailit ei pane, mind see naerma ei ajanud.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Rumalad küsimused
bitter kirjutas:polnoje vedro menstruatsii!
Veits praktilisem: laost toodi ämbriga piiritust nivelliiri optilise peatelje puhastamiseks
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Äkki tõesti mõnes ehitusväeosas olid laohoidjad nii tuhmid? Lennuväes, millega mul kogemus, olid täpsed normid - mis otstarbeks, millise intervalliga ja milline kogus piiritust. Väiksemaid koguseid hoiti-transporditi kanistrites, mitte ämbriga.
Normidest kõrvalekaldumine on muidugi omaette teema. Minu ülemus armastas piiritusega käsi pesta. Mille pealtnägemine võttis mõnegi nõrgema (iseloomuga) mehe higiseks ja sundis oma emakeele väljendusrikkuse piire katsetama. Ma mõtlen neid karvasemaid ja mahlakamaid nüansse.
Re: Rumalad küsimused
Begemot kirjutas:Eesti on emakeel aga koolis oli keemia,füüsika,matemaatika jne 5+.Õigekiri
Ma seline nohik
Küsimus ootab vastust
Ära muretse. Sa pole ainus. Endalgi tuleb vigu sisse aga õnneks saab arvutil imeliselt hakkama (word on abiks ). Näiteks õde arvutamisega täielikult jännis (vist puudub ka vajadus, mees arvutab) aga pane joonistama
Head soovides

Re: Rumalad küsimused
Begemot kirjutas:oleks vaja keerulisi aga tõeseid seletusi mõistele surveaste ja kombresjoon.
Ajud tööle härased.![]()
Lihtsald imelik vaidlus tekkis.
põlemiskamber -Vp- on see ruum mis jääb kolvist üles poole, kui kolb on ülemises surnudseisus.
töömaht -Vh- on see ruum mis jääb kolvi alumise ja ülemise surnudseisu vahele .
üldmaht -Vü- on kahe eelmis summa Vp+Vh
surveaste -e- arvutatakse järgmiselt Vü/Vp.
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused
põlemiskamber -Vp- on see ruum mis jääb kolvist üles poole, kui kolb on ülemises surnudseisus.
töömaht -Vh- on see ruum mis jääb kolvi alumise ja ülemise surnudseisu vahele .
üldmaht -Vü- on kahe eelmis summa Vp+Vh
surveaste -e- arvutatakse järgmiselt Vü/Vp.[/quote]
Täpselt mida arst soovitas aga kui keegi teab veel keerulisemat antge tulla.
Kunagi saadeti Viljandis naisülemus bedooni keevitus elektroodi järgi.
läks.
Re: Rumalad küsimused
Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?
Re: Rumalad küsimused
Rekkamees kirjutas:Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?
suvel sõidetakse kõval pinnal mis ei muutu sõidu käigus. jää aga muutub sooneliseks ja väiksema esirattaga võib sõit keeruliseks/raskemaks muutuda(minu arvamus),mõningad kasutavad ka supermotos suurt ratast ees.
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Rumalad küsimused
kas keegi viitsib visata lingi, mis levis reporteris ja mujal tsiklistist, kes lasi läbi tallinna ning pärnu maanteel 250km/h?
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused
kaval kirjutas:Rekkamees kirjutas:Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?suvel sõidetakse kõval pinnal mis ei muutu sõidu käigus. jää aga muutub sooneliseks ja väiksema esirattaga võib sõit keeruliseks/raskemaks muutuda(minu arvamus),mõningad kasutavad ka supermotos suurt ratast ees.
kas siin ei ole seost esiratta pidamisega erinevates oludes? sm vajab laiemat kummi mistõttu peab läbimõõt väiksem olema. esiots ka madalam ja manööverdus parem. jääl lai kumm ei toimi, seega on suurem läbimõõt ja kitsam laius parem. lisaks eelmainitud ebatasasused, milleks suurem läbimõõt parem.
parandage kui puusse oma mõttearendusega panen!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Rumalad küsimused
audikupee kirjutas:kas keegi viitsib visata lingi, mis levis reporteris ja mujal tsiklistist, kes lasi läbi tallinna ning pärnu maanteel 250km/h?
Sa sirvi läbi Hälvik-mootorratturite-teema
Re: Rumalad küsimused
Mis erinevus on URAL ja M mootorrattal?
Edit: Milles seisneb erinevus Ural M-67 või Ural M-66 puhul ja kuidas tuvastada kummaga on tegu?
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
kaval kirjutas:Rekkamees kirjutas:Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?suvel sõidetakse kõval pinnal mis ei muutu sõidu käigus. jää aga muutub sooneliseks ja väiksema esirattaga võib sõit keeruliseks/raskemaks muutuda(minu arvamus),mõningad kasutavad ka supermotos suurt ratast ees.
Lisaks on supermoto veljed ja pidurid üsnagi kallid, odavam on vaid rehvi vahetada kui kogu kompotti.
Let the good times roll.
Re: Rumalad küsimused
Kas tänase ilmaga peavad tsiklil olema naastrehvid (lamellid?)?
Käisin sõitmas ja enne küsiti, et kas olen ikka selge peaga (kamikaze), kas üldse tohin sõita (suverehvid). Samas linnas sõitsin poliseiautoga kõrvuti ning etteheiteid ei kuulnud.
Suurtel teedel ei olnud pidamisega probleemi, kuid kui majadevahele pöörasin nägin ränka vaeva, et ratast püsti hoida ja ka laugest mäest üles saada.
Re: Rumalad küsimused
Overkilla kirjutas:Kas tänase ilmaga peavad tsiklil olema naastrehvid (lamellid?)?
Suurtel teedel ei olnud pidamisega probleemi, kuid kui majadevahele pöörasin nägin ränka vaeva, et ratast püsti hoida ja ka laugest mäest üles saada.
+358458693818
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: Rumalad küsimused
Overkilla kirjutas:Kas tänase ilmaga peavad tsiklil olema naastrehvid (lamellid?)?
Käisin sõitmas ja enne küsiti, et kas olen ikka selge peaga (kamikaze), kas üldse tohin sõita (suverehvid). Samas linnas sõitsin poliseiautoga kõrvuti ning etteheiteid ei kuulnud.
Suurtel teedel ei olnud pidamisega probleemi, kuid kui majadevahele pöörasin nägin ränka vaeva, et ratast püsti hoida ja ka laugest mäest üles saada.
Kas C ja D kategooria sõidukitel peavad olema M+S
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
aprill kirjutas:Kas C ja D kategooria sõidukitel peavad olema M+S
Ei pea olema.
Re: Rumalad küsimused
Begemot kirjutas:creativ kirjutas:Begemot kirjutas:oleks vaja keerulisi aga tõeseid seletusi mõistele surveaste ja kombresjoon.
Ajud tööle härased.![]()
Lihtsald imelik vaidlus tekkis.kombresjoon on midagi uut!!
vabanda kirjavea pärasd
Villem kirjutas:Surveaste on arvutuslik suhe silindri mahu ja mahu vahel, kui kolb on ülemises surnud seisus. Kompressioon on aga mõõdetav suurus ja näitab, kui suure rõhu alla küttesegu silindris surutakse.
Liiga lihtne.Vajaks keerulisemad
survel on täpselt nii palju astmeid kui mitmeastmeline ta on...ja kompressiooni saab ämbriga garaazi alt otsida
Re: Rumalad küsimused
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=216428
Ehk siis selle mehe jutu järgi kaalub see tsikkel kuivalt 231.25 kg? wtf, millest ma valesti aru saan? :) Peaks mingi 200kg kanti olema GSX600F ju?
PS. Pole ise antud tsikli ostust huvitatud, lihtsalt üritan mõista, kuidas kirjeldatud asi võimalik :). (Uurin tsiklikuulutusi sõbrale, kel varsti piiratud A juhiluba saab olema.)
Üks loll küsimus veel, Õnnekas ilmselt oskab aidata. Lugesin just hoolega seadusi:
4.1. Mootorratta juhi koolitus toimub esmaõppe korras kaheastmelisena järgmiselt:
1) algaste koolitaja juures;
2) lõppaste, mille käigus esmase juhiloa omanik süvendab oma teadmisi ja sõiduoskust iseseisvalt igapäevases liikluses 23 kuu jooksul. Enne esmase juhiloa vahetust juhiloa vastu peab esmase juhiloa omanik läbima koolitaja juures juhi lõppastme koolituse, mille eesmärgiks on ohutu liiklemise ja riske vältiva sõiduoskuse, teisi liiklejaid arvestava ning säästliku ja keskkonnasõbraliku sõiduviisi propageerimine.
Ma polnud varem kuulnudki, et tsiklitel ka mingi lõppastme koolitus on, mõtlesin et lihtsalt läheb ja teeb sõidueksami uuesti >=37kW tsikliga ja kogu moos. Ehk siis misasja, tsiklitel ka lõppastmekoolitus? Mingi uus asi või ma lihtsalt ei tea asjast midagi?
Re: Rumalad küsimused
Bladyhell kirjutas:Mis erinevus on URAL ja M mootorrattal?
Edit: Milles seisneb erinevus Ural M-67 või Ural M-66 puhul ja kuidas tuvastada kummaga on tegu?
Ural ja M erinevus on valmistajatehas kõigepealt. Mäletamist mööda on Uralil kepsusaalede asemel laagrid, tsilindripead on "ovaalsed-ümarad" ja klappide sisselaske on pealt. M-il seevastu on tsilindripead "kandilised" ja klappide sisselaske on küljelt. Uralil tänu klapi asetusele ka jõudu rohkem kui M-il
M67 oli käsigranaat, US ja Canada armees kasutusel
M66 on aga põhja-lõunasuunaline riigi põhimaantee Michigani osariigis
Kuidas M66 ja M67 on seotud Urali-iga, ei tea. Ural ikka justkui IMZ (Irbiti Mootorratta Tehas) olnud, seevastu kui M on viidanud Moskva tehasele ...
Aga neti avarused väidavad et:
M66 - trummelpidurid, 23,4KW ja tootmises olnud 1970-st alates
M67 - ketaspidurid, 26,3KW ja tootmist alustati 1993
Mine võta kinni ...
Re: Rumalad küsimused
intz kirjutas:4.1. Mootorratta juhi koolitus toimub esmaõppe korras kaheastmelisena järgmiselt:
1) algaste koolitaja juures;
2) lõppaste, mille käigus esmase juhiloa omanik süvendab oma teadmisi ja sõiduoskust iseseisvalt igapäevases liikluses 23 kuu jooksul. Enne esmase juhiloa vahetust juhiloa vastu peab esmase juhiloa omanik läbima koolitaja juures juhi lõppastme koolituse, mille eesmärgiks on ohutu liiklemise ja riske vältiva sõiduoskuse, teisi liiklejaid arvestava ning säästliku ja keskkonnasõbraliku sõiduviisi propageerimine.Ma polnud varem kuulnudki, et tsiklitel ka mingi lõppastme koolitus on, mõtlesin et lihtsalt läheb ja teeb sõidueksami uuesti >=37kW tsikliga ja kogu moos. Ehk siis misasja, tsiklitel ka lõppastmekoolitus? Mingi uus asi või ma lihtsalt ei tea asjast midagi?
Lihtsalt ei tea, kuna pole vaja olnud . Kui esmase juhiloa omanikul on ainult mootorratta juhtimise õigus (st ei ole B kategooriat), siis ta ei saa ju lõppastme koolitust muu kategooria sõidukiga teha.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 07 Okt 2003, 20:46
- Tsikkel: Suzuki GSX1300R Hayabusa
- Asukoht: Saku vald/Helsinki
Re: Rumalad küsimused
kill kirjutas:intz kirjutas:4.1. Mootorratta juhi koolitus toimub esmaõppe korras kaheastmelisena järgmiselt:
1) algaste koolitaja juures;
2) lõppaste, mille käigus esmase juhiloa omanik süvendab oma teadmisi ja sõiduoskust iseseisvalt igapäevases liikluses 23 kuu jooksul. Enne esmase juhiloa vahetust juhiloa vastu peab esmase juhiloa omanik läbima koolitaja juures juhi lõppastme koolituse, mille eesmärgiks on ohutu liiklemise ja riske vältiva sõiduoskuse, teisi liiklejaid arvestava ning säästliku ja keskkonnasõbraliku sõiduviisi propageerimine.Ma polnud varem kuulnudki, et tsiklitel ka mingi lõppastme koolitus on, mõtlesin et lihtsalt läheb ja teeb sõidueksami uuesti >=37kW tsikliga ja kogu moos. Ehk siis misasja, tsiklitel ka lõppastmekoolitus? Mingi uus asi või ma lihtsalt ei tea asjast midagi?
Lihtsalt ei tea, kuna pole vaja olnud
. Kui esmase juhiloa omanikul on ainult mootorratta juhtimise õigus (st ei ole B kategooriat), siis ta ei saa ju lõppastme koolitust muu kategooria sõidukiga teha.
Mina olen ainult A-kati omanik ja läbinud löppastme koolituse, et lube vahetada. Löppastmekoolitus koosnes minul siis koos B-kat-i omanikega libedasöidu koolituse teooriast ja säästlikust söidust linnas (tsikliga).
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused
Aga libeda sõidu koolidus.
kuidas siis nii ,sind on petetud.
Re: Rumalad küsimused
Tarts kirjutas:Bladyhell kirjutas:Mis erinevus on URAL ja M mootorrattal?
Edit: Milles seisneb erinevus Ural M-67 või Ural M-66 puhul ja kuidas tuvastada kummaga on tegu?
Ural ja M erinevus on valmistajatehas kõigepealt. Mäletamist mööda on Uralil kepsusaalede asemel laagrid, tsilindripead on "ovaalsed-ümarad" ja klappide sisselaske on pealt. M-il seevastu on tsilindripead "kandilised" ja klappide sisselaske on küljelt. Uralil tänu klapi asetusele ka jõudu rohkem kui M-il
M67 oli käsigranaat, US ja Canada armees kasutusel
M66 on aga põhja-lõunasuunaline riigi põhimaantee Michigani osariigis
Kuidas M66 ja M67 on seotud Urali-iga, ei tea. Ural ikka justkui IMZ (Irbiti Mootorratta Tehas) olnud, seevastu kui M on viidanud Moskva tehasele ...
Aga neti avarused väidavad et:
M66 - trummelpidurid, 23,4KW ja tootmises olnud 1970-st alates
M67 - ketaspidurid, 26,3KW ja tootmist alustati 1993Mine võta kinni ...
Tänud põhjaliku vastuse eest!
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused
M-66 ural-3 (1971-1975) kahe osaline sadul
Ural m-67 (1973-) 12v elektri süsteem üks pikk sadul
linnake Irbit asub uuralites kuhu sõja jalust kolis MMZ(moskva mootorrattatehas).