Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ärge tänitage, mulle tundub kirjapidist pigem, et eesti keel ei ole Begemoti emakeel ja kui see nii on, siis pole põhjust ka hurjutada ;)

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas creativ »

spinna kirjutas:

Ärge tänitage, mulle tundub kirjapidist pigem, et eesti keel ei ole Begemoti emakeel ja kui see nii on, siis pole põhjust ka hurjutada ;)

ups! sry! peace! :bsmile:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Begemot
Postitusi: 176
Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
Tsikkel: suzuki Bandit
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Begemot »

Eesti on emakeel aga koolis oli keemia,füüsika,matemaatika jne 5+.Õigekiri :oops:
Ma seline nohik :bsmile:
Küsimus ootab vastust

Viimati muutis Begemot, 25 Jaan 2009, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
Ma ei karda kuradit, olen põrgu Jüriga juttu rääkinud.
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas aprill »

aprill kirjutas:

Vahel juhtub nii, et tsikkel ei taha käivittuda, siis on kompressioon ümber väntvõlli keerdu läinud. Aitab kui tsikklit tagurpidi lükata ja kompressioon lahti kerida :mrgreen:

Ei olnud plaaniski kedagi solvata. Se on tõestisündinud nali.
Üks vanamehepäss uputas oma K750-ne üle ja läks siis mehaanikute käest abi paluma. Need võtsid küünla maha, veendusid, et on märg, panid küünla peale tagasi, keerasid kraani kinni ja lasid ratast tagurpidi lükata.
Mõningased mehehakatised on saadetud ämbriga laost kompressiooni tooma. Egas laohoidja ka kade pole olnud, saadab lattu tühja õlitünni juurde, et kalla sealt :mrgreen:

Kärbseid teile hammastevahele.Forte
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas bitter »

aprill kirjutas:

Mõningased mehehakatised on saadetud ämbriga laost kompressiooni tooma. Egas laohoidja ka kade pole olnud, saadab lattu tühja õlitünni juurde, et kalla sealt :mrgreen:

NSVLiidu sõjaväes oli kombeks rumalamaid tšurkasid ämbriga (naissoost) laohoidja juurde saata. Menstruatsiooni tooma. "Idi sprasi u njejo polnoje vedro menstruatsii!". Smailit ei pane, mind see naerma ei ajanud.


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas grahv »

bitter kirjutas:

polnoje vedro menstruatsii!

Veits praktilisem: laost toodi ämbriga piiritust nivelliiri optilise peatelje puhastamiseks

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas bitter »

Äkki tõesti mõnes ehitusväeosas olid laohoidjad nii tuhmid? Lennuväes, millega mul kogemus, olid täpsed normid - mis otstarbeks, millise intervalliga ja milline kogus piiritust. Väiksemaid koguseid hoiti-transporditi kanistrites, mitte ämbriga.

Normidest kõrvalekaldumine on muidugi omaette teema. Minu ülemus armastas piiritusega käsi pesta. Mille pealtnägemine võttis mõnegi nõrgema (iseloomuga) mehe higiseks ja sundis oma emakeele väljendusrikkuse piire katsetama. Ma mõtlen neid karvasemaid ja mahlakamaid nüansse.

Kasutaja avatar

mõmm
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:45
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mõmm »

Begemot kirjutas:

Eesti on emakeel aga koolis oli keemia,füüsika,matemaatika jne 5+.Õigekiri :oops:
Ma seline nohik :bsmile:
Küsimus ootab vastust

Ära muretse. Sa pole ainus. Endalgi tuleb vigu sisse aga õnneks saab arvutil imeliselt hakkama (word on abiks (w) ). Näiteks õde arvutamisega täielikult jännis (vist puudub ka vajadus, mees arvutab) aga pane joonistama :shock:

Head soovides

........Riga,Iž,Jawa,Ural,GSX 1100F, YamahaTDM850 :) ja head soovides
Kasutaja avatar

magnus0c
Postitusi: 182
Liitunud: 10 Aug 2007, 18:24
Tsikkel: gsx600r
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas magnus0c »

Begemot kirjutas:

oleks vaja keerulisi aga tõeseid seletusi mõistele surveaste ja kombresjoon.
Ajud tööle härased. :twisted:
Lihtsald imelik vaidlus tekkis. :ner:

põlemiskamber -Vp- on see ruum mis jääb kolvist üles poole, kui kolb on ülemises surnudseisus.
töömaht -Vh- on see ruum mis jääb kolvi alumise ja ülemise surnudseisu vahele .
üldmaht -Vü- on kahe eelmis summa Vp+Vh
surveaste -e- arvutatakse järgmiselt Vü/Vp.


Begemot
Postitusi: 176
Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
Tsikkel: suzuki Bandit
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Begemot »

põlemiskamber -Vp- on see ruum mis jääb kolvist üles poole, kui kolb on ülemises surnudseisus.
töömaht -Vh- on see ruum mis jääb kolvi alumise ja ülemise surnudseisu vahele .
üldmaht -Vü- on kahe eelmis summa Vp+Vh
surveaste -e- arvutatakse järgmiselt Vü/Vp.[/quote]

Täpselt mida arst soovitas aga kui keegi teab veel keerulisemat antge tulla.
Kunagi saadeti Viljandis naisülemus bedooni keevitus elektroodi järgi. :twisted:
läks.

Ma ei karda kuradit, olen põrgu Jüriga juttu rääkinud.

Rekkamees
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Mai 2006, 01:21
Tsikkel: XT 600

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Rekkamees »

Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kaval »

Rekkamees kirjutas:

Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?

suvel sõidetakse kõval pinnal mis ei muutu sõidu käigus. jää aga muutub sooneliseks ja väiksema esirattaga võib sõit keeruliseks/raskemaks muutuda(minu arvamus),mõningad kasutavad ka supermotos suurt ratast ees.

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

audikupee

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas audikupee »

kas keegi viitsib visata lingi, mis levis reporteris ja mujal tsiklistist, kes lasi läbi tallinna ning pärnu maanteel 250km/h?

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas creativ »

kaval kirjutas:
Rekkamees kirjutas:

Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?

suvel sõidetakse kõval pinnal mis ei muutu sõidu käigus. jää aga muutub sooneliseks ja väiksema esirattaga võib sõit keeruliseks/raskemaks muutuda(minu arvamus),mõningad kasutavad ka supermotos suurt ratast ees.

kas siin ei ole seost esiratta pidamisega erinevates oludes? sm vajab laiemat kummi mistõttu peab läbimõõt väiksem olema. esiots ka madalam ja manööverdus parem. jääl lai kumm ei toimi, seega on suurem läbimõõt ja kitsam laius parem. lisaks eelmainitud ebatasasused, milleks suurem läbimõõt parem.
parandage kui puusse oma mõttearendusega panen!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

reimps

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas reimps »

audikupee kirjutas:

kas keegi viitsib visata lingi, mis levis reporteris ja mujal tsiklistist, kes lasi läbi tallinna ning pärnu maanteel 250km/h?

Sa sirvi läbi Hälvik-mootorratturite-teema ;)

Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Mis erinevus on URAL ja M mootorrattal?

Edit: Milles seisneb erinevus Ural M-67 või Ural M-66 puhul ja kuidas tuvastada kummaga on tegu?

K1200S
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Vidget »

kaval kirjutas:
Rekkamees kirjutas:

Jäärada sõidetakse krossi/enduro tsiklitega mööda tasasele jääle mahamärgitud kurvilist rada. Suht samasuguseid võistlusi korraldatakse ka suvel, ainult et siis nimetatakse seda supermotoks. Ja minu rumal küsimus oleks:
miks supermotos kasutatakse ees väiksemat esiratast, samas aga jäärajal on krossiratta mõõdus esiratas. Ehk teisisõnu, kas see oleks väga vale mõte, kui jäärajasõitudeks kasutada krossikal ka veidi väiksemat esiratast?

suvel sõidetakse kõval pinnal mis ei muutu sõidu käigus. jää aga muutub sooneliseks ja väiksema esirattaga võib sõit keeruliseks/raskemaks muutuda(minu arvamus),mõningad kasutavad ka supermotos suurt ratast ees.

Lisaks on supermoto veljed ja pidurid üsnagi kallid, odavam on vaid rehvi vahetada kui kogu kompotti.

Let the good times roll.


Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 10 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

Kas tänase ilmaga peavad tsiklil olema naastrehvid (lamellid?)?
Käisin sõitmas ja enne küsiti, et kas olen ikka selge peaga (kamikaze), kas üldse tohin sõita (suverehvid). Samas linnas sõitsin poliseiautoga kõrvuti ning etteheiteid ei kuulnud.
Suurtel teedel ei olnud pidamisega probleemi, kuid kui majadevahele pöörasin nägin ränka vaeva, et ratast püsti hoida ja ka laugest mäest üles saada.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas margus014 »

mootorrattal talverehve olema ei pea.


vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Overkilla kirjutas:

Kas tänase ilmaga peavad tsiklil olema naastrehvid (lamellid?)?
Suurtel teedel ei olnud pidamisega probleemi, kuid kui majadevahele pöörasin nägin ränka vaeva, et ratast püsti hoida ja ka laugest mäest üles saada.

:mrgreen:

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas aprill »

Overkilla kirjutas:

Kas tänase ilmaga peavad tsiklil olema naastrehvid (lamellid?)?
Käisin sõitmas ja enne küsiti, et kas olen ikka selge peaga (kamikaze), kas üldse tohin sõita (suverehvid). Samas linnas sõitsin poliseiautoga kõrvuti ning etteheiteid ei kuulnud.
Suurtel teedel ei olnud pidamisega probleemi, kuid kui majadevahele pöörasin nägin ränka vaeva, et ratast püsti hoida ja ka laugest mäest üles saada.

Kas C ja D kategooria sõidukitel peavad olema M+S :?:

Kärbseid teile hammastevahele.Forte
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

aprill kirjutas:

Kas C ja D kategooria sõidukitel peavad olema M+S :?:

Ei pea olema.


warbiad
Postitusi: 37
Liitunud: 02 Aug 2008, 16:54
Tsikkel: Honda Shadow VT600c
Asukoht: Werro

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas warbiad »

Begemot kirjutas:
creativ kirjutas:
Begemot kirjutas:

oleks vaja keerulisi aga tõeseid seletusi mõistele surveaste ja kombresjoon.
Ajud tööle härased. :twisted:
Lihtsald imelik vaidlus tekkis. :ner:

kombresjoon on midagi uut!! (lol)

vabanda kirjavea pärasd :oops:

Villem kirjutas:

Surveaste on arvutuslik suhe silindri mahu ja mahu vahel, kui kolb on ülemises surnud seisus. Kompressioon on aga mõõdetav suurus ja näitab, kui suure rõhu alla küttesegu silindris surutakse.

Liiga lihtne.Vajaks keerulisemad :bsmile:

survel on täpselt nii palju astmeid kui mitmeastmeline ta on...ja kompressiooni saab ämbriga garaazi alt otsida :D


intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas intz »

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=216428
Ehk siis selle mehe jutu järgi kaalub see tsikkel kuivalt 231.25 kg? wtf, millest ma valesti aru saan? :) Peaks mingi 200kg kanti olema GSX600F ju?

PS. Pole ise antud tsikli ostust huvitatud, lihtsalt üritan mõista, kuidas kirjeldatud asi võimalik :). (Uurin tsiklikuulutusi sõbrale, kel varsti piiratud A juhiluba saab olema.)

Üks loll küsimus veel, Õnnekas ilmselt oskab aidata. Lugesin just hoolega seadusi:

4.1. Mootorratta juhi koolitus toimub esmaõppe korras kaheastmelisena järgmiselt:
1) algaste koolitaja juures;
2) lõppaste, mille käigus esmase juhiloa omanik süvendab oma teadmisi ja sõiduoskust iseseisvalt igapäevases liikluses 23 kuu jooksul. Enne esmase juhiloa vahetust juhiloa vastu peab esmase juhiloa omanik läbima koolitaja juures juhi lõppastme koolituse, mille eesmärgiks on ohutu liiklemise ja riske vältiva sõiduoskuse, teisi liiklejaid arvestava ning säästliku ja keskkonnasõbraliku sõiduviisi propageerimine.

Ma polnud varem kuulnudki, et tsiklitel ka mingi lõppastme koolitus on, mõtlesin et lihtsalt läheb ja teeb sõidueksami uuesti >=37kW tsikliga ja kogu moos. Ehk siis misasja, tsiklitel ka lõppastmekoolitus? Mingi uus asi või ma lihtsalt ei tea asjast midagi?


Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Bladyhell kirjutas:

Mis erinevus on URAL ja M mootorrattal?

Edit: Milles seisneb erinevus Ural M-67 või Ural M-66 puhul ja kuidas tuvastada kummaga on tegu?

Ural ja M erinevus on valmistajatehas kõigepealt. Mäletamist mööda on Uralil kepsusaalede asemel laagrid, tsilindripead on "ovaalsed-ümarad" ja klappide sisselaske on pealt. M-il seevastu on tsilindripead "kandilised" ja klappide sisselaske on küljelt. Uralil tänu klapi asetusele ka jõudu rohkem kui M-il

M67 oli käsigranaat, US ja Canada armees kasutusel
M66 on aga põhja-lõunasuunaline riigi põhimaantee Michigani osariigis
Kuidas M66 ja M67 on seotud Urali-iga, ei tea. Ural ikka justkui IMZ (Irbiti Mootorratta Tehas) olnud, seevastu kui M on viidanud Moskva tehasele ...
Aga neti avarused väidavad et:
M66 - trummelpidurid, 23,4KW ja tootmises olnud 1970-st alates
M67 - ketaspidurid, 26,3KW ja tootmist alustati 1993

Mine võta kinni ...


kill
Postitusi: 102
Liitunud: 10 Sept 2005, 00:28
Asukoht: tln

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kill »

intz kirjutas:

4.1. Mootorratta juhi koolitus toimub esmaõppe korras kaheastmelisena järgmiselt:
1) algaste koolitaja juures;
2) lõppaste, mille käigus esmase juhiloa omanik süvendab oma teadmisi ja sõiduoskust iseseisvalt igapäevases liikluses 23 kuu jooksul. Enne esmase juhiloa vahetust juhiloa vastu peab esmase juhiloa omanik läbima koolitaja juures juhi lõppastme koolituse, mille eesmärgiks on ohutu liiklemise ja riske vältiva sõiduoskuse, teisi liiklejaid arvestava ning säästliku ja keskkonnasõbraliku sõiduviisi propageerimine.

Ma polnud varem kuulnudki, et tsiklitel ka mingi lõppastme koolitus on, mõtlesin et lihtsalt läheb ja teeb sõidueksami uuesti >=37kW tsikliga ja kogu moos. Ehk siis misasja, tsiklitel ka lõppastmekoolitus? Mingi uus asi või ma lihtsalt ei tea asjast midagi?

Lihtsalt ei tea, kuna pole vaja olnud :wink: . Kui esmase juhiloa omanikul on ainult mootorratta juhtimise õigus (st ei ole B kategooriat), siis ta ei saa ju lõppastme koolitust muu kategooria sõidukiga teha.

Kasutaja avatar

Inks
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2003, 20:46
Tsikkel: Suzuki GSX1300R Hayabusa
Asukoht: Saku vald/Helsinki

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Inks »

kill kirjutas:
intz kirjutas:

4.1. Mootorratta juhi koolitus toimub esmaõppe korras kaheastmelisena järgmiselt:
1) algaste koolitaja juures;
2) lõppaste, mille käigus esmase juhiloa omanik süvendab oma teadmisi ja sõiduoskust iseseisvalt igapäevases liikluses 23 kuu jooksul. Enne esmase juhiloa vahetust juhiloa vastu peab esmase juhiloa omanik läbima koolitaja juures juhi lõppastme koolituse, mille eesmärgiks on ohutu liiklemise ja riske vältiva sõiduoskuse, teisi liiklejaid arvestava ning säästliku ja keskkonnasõbraliku sõiduviisi propageerimine.

Ma polnud varem kuulnudki, et tsiklitel ka mingi lõppastme koolitus on, mõtlesin et lihtsalt läheb ja teeb sõidueksami uuesti >=37kW tsikliga ja kogu moos. Ehk siis misasja, tsiklitel ka lõppastmekoolitus? Mingi uus asi või ma lihtsalt ei tea asjast midagi?

Lihtsalt ei tea, kuna pole vaja olnud :wink: . Kui esmase juhiloa omanikul on ainult mootorratta juhtimise õigus (st ei ole B kategooriat), siis ta ei saa ju lõppastme koolitust muu kategooria sõidukiga teha.

Mina olen ainult A-kati omanik ja läbinud löppastme koolituse, et lube vahetada. Löppastmekoolitus koosnes minul siis koos B-kat-i omanikega libedasöidu koolituse teooriast ja säästlikust söidust linnas (tsikliga).

Köik, mis meid iganes veetleb, on nörkused.

Begemot
Postitusi: 176
Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
Tsikkel: suzuki Bandit
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Begemot »

Aga libeda sõidu koolidus.
kuidas siis nii ,sind on petetud. :P

Ma ei karda kuradit, olen põrgu Jüriga juttu rääkinud.
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Tarts kirjutas:
Bladyhell kirjutas:

Mis erinevus on URAL ja M mootorrattal?

Edit: Milles seisneb erinevus Ural M-67 või Ural M-66 puhul ja kuidas tuvastada kummaga on tegu?

Ural ja M erinevus on valmistajatehas kõigepealt. Mäletamist mööda on Uralil kepsusaalede asemel laagrid, tsilindripead on "ovaalsed-ümarad" ja klappide sisselaske on pealt. M-il seevastu on tsilindripead "kandilised" ja klappide sisselaske on küljelt. Uralil tänu klapi asetusele ka jõudu rohkem kui M-il

M67 oli käsigranaat, US ja Canada armees kasutusel
M66 on aga põhja-lõunasuunaline riigi põhimaantee Michigani osariigis
Kuidas M66 ja M67 on seotud Urali-iga, ei tea. Ural ikka justkui IMZ (Irbiti Mootorratta Tehas) olnud, seevastu kui M on viidanud Moskva tehasele ...
Aga neti avarused väidavad et:
M66 - trummelpidurid, 23,4KW ja tootmises olnud 1970-st alates
M67 - ketaspidurid, 26,3KW ja tootmist alustati 1993

Mine võta kinni ...

Tänud põhjaliku vastuse eest! :D

K1200S

Begemot
Postitusi: 176
Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
Tsikkel: suzuki Bandit
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Begemot »

M-66 ural-3 (1971-1975) kahe osaline sadul
Ural m-67 (1973-) 12v elektri süsteem üks pikk sadul
linnake Irbit asub uuralites kuhu sõja jalust kolis MMZ(moskva mootorrattatehas).

Ma ei karda kuradit, olen põrgu Jüriga juttu rääkinud.
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”