Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas nolev »

yeekim kirjutas:

Nats vaidlen vastu:
Korraliku rehviga TDM on GS 'st parem enduro(matka) :P

Nagu mainisin, siis see minu arvamus ja ise olen täna rahul TDM-iga. Pole küll GS proovida saanud, kuid olen sõitnud tavalise ´88 aasta BMW-ga ja mulle boxer meeldis. Olgugi, et tiba raskem, kui TDM. Aga kellele ema, kellele tütar või uuema aja ütlus - kellele ema, kellele isa.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

ullivilli
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Apr 2011, 17:03
Tsikkel: R1100GS
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ullivilli »

XL1000 kirjutas:

Et mugavam matkata ja just kahekesi,siis TDM 4tx sadul on natuke ebamugav,eriti just tagaistujale,aga ka juhi iste võiks olla veidi pehmem just kohast kust pee ja selg ühinevad.Endal just polster maha võetud ja tuunin seda veidi erinevate materjalidega,otsustasin,et need pampersid,mis istumise alla pannakse(air,gel jne) ei meeldi mulle.Tagaistuja osa on pikema sõidu jaoks liialt ettepoole kaldus.Teen sinna midagi sarnast nagu Varaderol.Mul hea teha Varadero seisab kõrval.
Mis muidu sõidumugavusse puutub,siis TDM on kergem ja mugavam just raskemates oludes ning ka linnas on mulle TDM rohkem meeltmööda.Aga Varadero on ka väga hea ja mugav ratas.Mulle lihtsalt meeldib natuke kergem ja äkilisema rooliga ratas.Keegi siin eespool mainis,et Varadero kütusekulu on palju suurem,siis minu arust see nüüd mingi eriti suur ka pole.Oleneb ikka kuidas sõita.Korras rattaga on kulu suures piirdes võibolla liiter sajale suurem,aga see pole ju argument,kui ratas meeldib.

Varadero oli ka silmapiiril ning arvatavasti mina inisesingi kütte kulu üle.
Liiter lühikeses plaanis ei ole väga palju.
Samas sõites maha 5000km on see 50L, mis juba on ära märkimist väärt kogus ja pea 1000eek reisu eelarvele otsa.

Oled neid geele ja õhkusid proovinud, et ütled, et ei sobi?
Ühes teises teemas räägiti AirHawk-ist, mis pidi tegija olema, kuid endal pole õnnestunud proovida.

Mis puudutab lenksu tõstmist ja jaluste madaldamist, siis näiteks praegusel XJ saaks lenksu häda pärast tõsta, kuid oleks pras töö, kuna pooled on eraldi tükkidena, kuid jaluseid madaldada ei saaks, kuna standardiski kipuvad maha jääma kurvis.

www.minemetsa.ee www.ripptelk.ee - Hennessy, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See aihawk on ilmselgelt liiga kallis ja näeb välja just mitte kõige kaunim.Neid geel patju võiks proovida,aga kuna kuskil proovida polnud ja niisama tellida,et siis kohe tagasi saata ei viitsinud.Leidsin siin foorumis lingi istme ümber ehitamisest ja kuna olin seda isegi mõelnud,siis võtsin polstri maha ja esimesed lõikused on tehtud,ning vahepealne nö tugevam kiht juba liimitud ka.Tõstsin enda istumise keskmist osa veidi sirgemaks(seda nö kaussi),tagumist osa lasin madalamaks ja tagaistuja kannikate alust pehmemaks ning esimest osa kõrgemaks.Panen nö viimase kihi veidi pehmemat porolooni,et saavutada hästi toetav ning samas pehme istumine.Proovin originaal polstriga hakkama saada,sest see tundus suht veniv materjal olema,samas ei taha välimust eriti muuta.Eks paistab mis välja tuleb,loodan et mitte kehvem kui oli.Endal tegelikult erilist probleemi polnud,pigem tagaistuja hakkas liiga vara nihelema.Mina kannatasin ka enne 300km lõtva ühe istumisega lasta.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

Tere - mure järgmine, et TDM´i jahutusvedelik ei ringle (arvatavasti). Temperatuuri näidik tõuseb lõppu, kuid vedelik paisupaagis täiesti külm.
Oskab keegi öelda, milles viga võib olla? Veepump?

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas rannamees »

budi kirjutas:

Tere - mure järgmine, et TDM´i jahutusvedelik ei ringle (arvatavasti). Temperatuuri näidik tõuseb lõppu, kuid vedelik paisupaagis täiesti külm.
Oskab keegi öelda, milles viga võib olla? Veepump?

Tõenäoliselt veepump jah. Võta pumba kaas lahti ja kohe näed, kas tiivik on võlli küljes kinni või mitte.

Pilt
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

budi kirjutas:

Tere - mure järgmine, et TDM´i jahutusvedelik ei ringle (arvatavasti). Temperatuuri näidik tõuseb lõppu, kuid vedelik paisupaagis täiesti külm.
Oskab keegi öelda, milles viga võib olla? Veepump?

Paisupaagis olev jahutusvedelik jääbki täiesti külmaks. Sealtkaugu ringlust ei toimu.

Kasutaja avatar

anrdres
Postitusi: 14
Liitunud: 12 Aug 2010, 17:27
Tsikkel: TDM 850/4TX

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas anrdres »

Põhjus võib olla ka kinni jäänud termostaadis, või mitte töötavas ventilaatoris. samas kui asi on ventilaatoris siis ei tohiks temp sõiduajal üle normaalse tõusta. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas nolev »

margus014 kirjutas:
budi kirjutas:

Tere - mure järgmine, et TDM´i jahutusvedelik ei ringle (arvatavasti). Temperatuuri näidik tõuseb lõppu, kuid vedelik paisupaagis täiesti külm.
Oskab keegi öelda, milles viga võib olla? Veepump?

Paisupaagis olev jahutusvedelik jääbki täiesti külmaks. Sealtkaugu ringlust ei toimu.

Ei ole enda tsiklil seda paisupaaki katsunud, kuid autol läheb ta kindalsti kuumaks. Külm on ta senikaua, kui suur ring avamata. Kui temeperatuur tõuseb etteantud piirini, siis avaneb termostaat ja jahutusvedelik läheb suurele ringile läbi radika. Kuna jahutusvedelik kuumenedes paisub, siis osa läheb sellest paisupaaki ja soojendab ka selle ära. Mina kahtlustan samuti ikka termostaadi kinnijäämist. Töötava mootoriga seisval rattal mõjutab temperatuuri ventilaatori töö, kuid sõidu ajal üldjuhul vendikas tööle ei hakkagi. Jahutab parasjagu juba sõidutuulega.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

Sõites on temp normaalne, kuid nii kui seisma jääd läheb paari minutiga maksimumini - paisupaagis vedelik endiselt külm.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

TDM'il ei käi jahutusvedelik läbi paisupaagi ja samuti ei ole TDM'il väikest ringi.
Paisupaaki tuleb sisse ainlt 1 voolik (teine voolik on ülevool). Selle sissetuleva vooliku kaudu saad vedelik liikuda vaid siis, kui jahutussüsteemis tekib liigne röhk või vaakum (siis avaneb radikakorgi rõhuklapp).
Budi- Sinu tsikkliga on kõik korras!

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas nolev »

margus014 kirjutas:

TDM'il ei käi jahutusvedelik läbi paisupaagi ja samuti ei ole TDM'il väikest ringi.
Paisupaaki tuleb sisse ainlt 1 voolik (teine voolik on ülevool). Selle sissetuleva vooliku kaudu saad vedelik liikuda vaid siis, kui jahutussüsteemis tekib liigne röhk või vaakum (siis avaneb radikakorgi rõhuklapp).
Budi- Sinu tsikkliga on kõik korras!

Kui väidad, et TDM ei ole väikest ringi, siis mille vahel see termostaat on? Või on jaapanlased mingi erilise tehnilise saavutuse teinud sisepõlemismootorite jahutussüsteemis?

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

See oleks tore, kui midagi viga poleks, kuid miks tõuseb temp maksimumini? See päris nii vist ei tohiks olla?!

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

nolev kirjutas:
margus014 kirjutas:

TDM'il ei käi jahutusvedelik läbi paisupaagi ja samuti ei ole TDM'il väikest ringi.
Paisupaaki tuleb sisse ainlt 1 voolik (teine voolik on ülevool). Selle sissetuleva vooliku kaudu saad vedelik liikuda vaid siis, kui jahutussüsteemis tekib liigne röhk või vaakum (siis avaneb radikakorgi rõhuklapp).
Budi- Sinu tsikkliga on kõik korras!

Kui väidad, et TDM ei ole väikest ringi, siis mille vahel see termostaat on? Või on jaapanlased mingi erilise tehnilise saavutuse teinud sisepõlemismootorite jahutussüsteemis?

Termostaat ongi sisuliselt "kraaniks" jahutusvedeliku toru vahel mis läheb silindri pealt radikasse. Küll aga on termostaadil pisikene 3mm auk sees, mille kaudu saab vedelik tasakesti ka sulgunud termostaadi kaudu liikuda.
TDM'i (ja enamuse vanemate tsiklite) jahutussüsteem koosnebki kolmest kummvoolikust: radikast pumpa; mootorist termostaati ja termostaadist radikasse.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

budi kirjutas:

See oleks tore, kui midagi viga poleks, kuid miks tõuseb temp maksimumini? See päris nii vist ei tohiks olla?!

See on täiesti OK. Temp tõuseb max peale, kuna Sa ju ei sõida. Radikast ei liigu ju õhku läbi. Niikaua, kuni temp max'i jõudmisel ventilaator taha rakendub on kõik korras.

Kasutaja avatar

anrdres
Postitusi: 14
Liitunud: 12 Aug 2010, 17:27
Tsikkel: TDM 850/4TX

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas anrdres »

kui sõiduajal kõik on korras, siis kontrolli kas kohapeal käies vent käima läheb? kui ei lähe siis siis on probleem kas ventika kaitsmes, ventika mootoris endas, või termo lülitis ja lisaks muidugi veel võib viga olla juhtmetes mis talvega oksudeerunud vms. termolülitit saad kontrollida kui võtad termolülitilt juhtmed maha ja ühendad otse kokku. kui viga termolülitis siis otse ühendades peaks vent käima minema. Edu vea otsimisel. :bsmile:


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

TDM 850 ja aasta 99
Esimesed sõidud tehtud ja oli vägahea.
Kõik töötas hästi aga tekkis väike küsimus.
Tundus, et vasak silinder läks soendusel rohkem-rutem soojaks kui parem! Ka on normaalne?
Ja mis võiks olla tdm normaaloludes kütuse kulu

Kasutaja avatar

ubin
Postitusi: 90
Liitunud: 08 Mär 2011, 19:14
Tsikkel: Husse FE 501

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ubin »

mul normaalne sõit maantee ja linn 50/50 4,6 L/100km, peenestades ca 5 L/100km


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

arbs kirjutas:

TDM 850 ja aasta 99
Esimesed sõidud tehtud ja oli vägahea.
Kõik töötas hästi aga tekkis väike küsimus.
Tundus, et vasak silinder läks soendusel rohkem-rutem soojaks kui parem! Ka on normaalne?
Ja mis võiks olla tdm normaaloludes kütuse kulu

Ikkagi uuriks kas see on normaalne kui üks soojeneb rohkem, muidu töötab ilusti, või vaja minna sünkima või veel midagi

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Kütusekulu minul 100% linnas sõites 5.2-5.5 l/100 maanteel jääb 4.2-4.5 l/100vahele kuskil

Yaaa-maaa-haaa......

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

arbs kirjutas:
arbs kirjutas:

TDM 850 ja aasta 99
Esimesed sõidud tehtud ja oli vägahea.
Kõik töötas hästi aga tekkis väike küsimus.
Tundus, et vasak silinder läks soendusel rohkem-rutem soojaks kui parem! Ka on normaalne?
Ja mis võiks olla tdm normaaloludes kütuse kulu

Ikkagi uuriks kas see on normaalne kui üks soojeneb rohkem, muidu töötab ilusti, või vaja minna sünkima või veel midagi

Millest sa seda järeldad, et üks silinder soojeneb kiiremini kui teine? Siiralt huvist küsin.


ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ainarh »

motoratsutaja kirjutas:

Kütusekulu minul 100% linnas sõites 5.2-5.5 l/100 maanteel jääb 4.2-4.5 l/100vahele kuskil

Mul pole küll 850 TDM, vaid XTZ 750 ning paagitäite järgi arvutades sihilikult vaikselt kulgedes sain 6,8l/100km. Reisu ajal pidi 270km trip odo. pealt juba tankimise peale hakkama mõtlema, kuigi paak on 21l + reserv 5l. :P Ma loodan, et lahendus saabub peatselt uute nõelte ja kaevudega. Kadestan neid 4-5l/100km rattaid.

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Kui ma hästi rahulikult kulgen saan linnas 5.0 hakkama ja maanteel 4.0-4.2 aga TDM selles mõttes hea pill, et kui raskelt peale keerata, siis kulu linnas tõuseb vbl 0,5 liitrit ainult. Külmade ilmadega, külma mootoriga ja lühikesi otsi törtsutades on suurim kulu vist olnud mingil sügisel 6.0

Yaaa-maaa-haaa......

arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

davidsoniharald kirjutas:
arbs kirjutas:
arbs kirjutas:

TDM 850 ja aasta 99
Esimesed sõidud tehtud ja oli vägahea.
Kõik töötas hästi aga tekkis väike küsimus.
Tundus, et vasak silinder läks soendusel rohkem-rutem soojaks kui parem! Ka on normaalne?
Ja mis võiks olla tdm normaaloludes kütuse kulu

Ikkagi uuriks kas see on normaalne kui üks soojeneb rohkem, muidu töötab ilusti, või vaja minna sünkima või veel midagi

Millest sa seda järeldad, et üks silinder soojeneb kiiremini kui teine? Siiralt huvist küsin.

Kui kohapeal soojeneb ja katsuda silindreid on selgelt tuunda, leegikad aga aga ühtlaselt soojad, kui üles soojeneb siis vahet ei ole

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas isakene »

ainarh kirjutas:
motoratsutaja kirjutas:

Kütusekulu minul 100% linnas sõites 5.2-5.5 l/100 maanteel jääb 4.2-4.5 l/100vahele kuskil

Mul pole küll 850 TDM, vaid XTZ 750 ning paagitäite järgi arvutades sihilikult vaikselt kulgedes sain 6,8l/100km. Reisu ajal pidi 270km trip odo. pealt juba tankimise peale hakkama mõtlema, kuigi paak on 21l + reserv 5l. :P Ma loodan, et lahendus saabub peatselt uute nõelte ja kaevudega. Kadestan neid 4-5l/100km rattaid.

Minu ST võttis enne nõelte/emulsioonitorude vahetust vähemalt 8 toopi sajale. Peale vahetust oli kohe reisile minek ja voila - Euroopa kütusega täislastis tsikkel ja keskmiseks 4,7. Aga Eesti kütusega enam alla 5,2 pole saanud, pigem 5,5...


ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ainarh »

isakene kirjutas:
ainarh kirjutas:
motoratsutaja kirjutas:

Kütusekulu minul 100% linnas sõites 5.2-5.5 l/100 maanteel jääb 4.2-4.5 l/100vahele kuskil

Mul pole küll 850 TDM, vaid XTZ 750 ning paagitäite järgi arvutades sihilikult vaikselt kulgedes sain 6,8l/100km. Reisu ajal pidi 270km trip odo. pealt juba tankimise peale hakkama mõtlema, kuigi paak on 21l + reserv 5l. :P Ma loodan, et lahendus saabub peatselt uute nõelte ja kaevudega. Kadestan neid 4-5l/100km rattaid.

Minu ST võttis enne nõelte/emulsioonitorude vahetust vähemalt 8 toopi sajale. Peale vahetust oli kohe reisile minek ja voila - Euroopa kütusega täislastis tsikkel ja keskmiseks 4,7. Aga Eesti kütusega enam alla 5,2 pole saanud, pigem 5,5...

Vahetasid raamatu mõõtu nõelte vastu või nö ökokomplekt nõule ja düüse ?

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas nolev »

motoratsutaja kirjutas:

Kui ma hästi rahulikult kulgen saan linnas 5.0 hakkama ja maanteel 4.0-4.2 aga TDM selles mõttes hea pill, et kui raskelt peale keerata, siis kulu linnas tõuseb vbl 0,5 liitrit ainult. Külmade ilmadega, külma mootoriga ja lühikesi otsi törtsutades on suurim kulu vist olnud mingil sügisel 6.0

Mul ´93 a masin ja pikematel otstel koos täispagasi ja "seljakotiga" kulu ikka keskmiselt 6,6. Vist midagi tuksis, kui vaadata neid 4 ja 5 liitri masinaid.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Uuematel 4TX masinatel on gaasi asendi andur olemas ja karpa seaded väheke teised ehk sellest ka selline erinevus

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas isakene »

ainarh kirjutas:

Vahetasid raamatu mõõtu nõelte vastu või nö ökokomplekt nõule ja düüse ?

Läksid originaalid. Muidugi seda ka, et peadüüsid loksusid pesas ja nõelad olid lühemad ja peenemad kui originaalis, sellest ka vihane kulu.


ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ainarh »

Kas kellelgi on või kas keegi teab kust leida XTZ 750-le Saito soojendusega vasakut käepidet ?


konu
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Juul 2009, 13:58
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartumaa

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas konu »

ÄRA ANDA
TDM850 3VD järgmised jupid:

  • metallist "saba" (see jupstükk, mille küljes sangad kust tagaistuja saab kinni hoida)
  • bensupump (mingi klapp või membraan lasi vist läbi)
  • starteri relee (paigatud aga töötas)
  • nõelad, karpa ja kraani tihendid (kasutatud)

LÄINUD

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”