Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 16 Apr 2009, 12:31
- Tsikkel: CBR 900RR fighter.
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hälvik- Mootorratturid
Piipz kirjutas:Ma ei näe ka mis seos oli oldmopedi hälvikmootorratturil ja moblaga rääkimisel.
Mis puutub situatsiooni endasse, siis oi kui paljud siinsed bikeri kasutajad pluss veel mõned mu tuttavad on sellega eksinud ja autole vasakpöörde ajal külje pealt sisse kütnud. See on vist number üks õnnetus statistika järgi ja ikka tehakse nii
vedas hullult sellel vanal.
Aga teeks ühe asja selgeks ehk siis törtsu offtopicut
Telefoniga tohib väljaspool asulapiiri ka ilma handsfreeta rääkida (lihtsalt fakt, paljud ei tea siiamaani).
Iseendast - autoga sõites ma kunagi HF ei kasuta (tsikliga pole lihtsalt valikut)
, sest:
1: ma ei taha veel lisaks mingit laetavat junni mille aku saab tavaliselt muul ajal tühjaks, kui mu mobla oma . Kaabliga oleks jälle ülimalt ebamugav. Korralik auto HF on kallis jällegi.
2: minu arvamus on, et mitte mobiili käes hoidmine ei hajuta tähelepanu, vaid hoopis rääkimine ise, seega vahet pole, kuidas ma moblat hoian, halb on rääkimine sõidu ajal igal juhul. Olen piisavalt kaua autoga sõitnud, et ära tunda need juhid, kes liikluses moblaga räägivad, olenemata sellest, kas handsfreega või ilma. Ma sõidan nende kõrvale ja 90% juhtudest panen mõttes täppi, et kas oli kõne parasjagu või mitte. Selle lollaka seaduse järgi peaks olema ka ühe käega roolimine keelatud siis. Mida see mobla hoidmine asjasse puutub, niikuinii on enamus ajast üks käsi vaba ju?
P.S. ei tahaks edasi fleimida - kui keegi tahab teemat jätkata, tehke vabasse teemasse uus "moblaga rääkimine sõidu ajal" ja tulistame
Respect.
Re: Hälvik- Mootorratturid
andrezoo9 kirjutas:.Aga peale seda olen paar korda veel näinud kuidas see mees enamus peterburi tee ristmikud nii läbib nagu suva mis tuli fooris on.
Eks ta varem või hiljem lõpetab haiglas sellise sõidustiiliga. Ehk siis kolksatab tilk mõistust pähe juurde.
Teemasse ka - igasugused autode vahelt ristmikule pugejad võiksid kasvõi veerandi jagu liikluseeskirju tunnistada. Enamik Tallinna teedel olevatest sõiduradadest on nii märgitud, et legaalselt auto ja vähegi suurem tsikkel ikka kõrvuti ei mahu - no pohhui sellest. Kui samas suunas on 2 sõidurida ja autod seisavad, siis las see tsikkel pugegu vaikselt ristmikule välja (Riias ja Stockholmis on teed piisavalt laiad, et saab vabalt sõita, mitte pugeda/ronida).
Küll aga võiks ära jätta sellise pulli, et ronitakse ristmikule üle ühe või lausa kahe pidevjoone kõrvaltee või vastassuuna kaudu. No t*** küll, eile nägin Sõles sellist vastassuunavööndisse ronijat (muidugi üle pidevjoonte).
Veerennis oleksin kuu aega tagasi autoga sõites aga ühe ulja jobu äärepealt omale kapotile tõmmanud. Situatsioon oli siis järgmine: mina tulen Järvevanalt ning pöördun Veerenni tänavale üle raudtee ülesõidu. Kohe pärast ülesõitu on minu suunas mulle vastu sõitmas tsiklimees. Kui mu reaktsioon olnuks kehvem ja ma üht jõhkrat rahmakat rooliga paremale poleks teinud, oleks tüüp mul läbi klaasi süles ja tema tsikkel mul kapotis kinni. Kretiin vaatas, et paremalt üle kruusa ei saa ja kahe Järvevanale suunduva autorea vahelt ei mahu. Suva siis - lähme aga üle pidevjoone vastassuuna vööndisse ja proovime sealt. Krdi potentsiaalne organidoonor.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik- Mootorratturid
Minagi imestan vahel kuidas mõni tsikli mees liikluses paugutab. Punased tuled on vahel ilu pärast.
Mina hakkan ette poole ronima kui on kindel värk, et koht on olemas ja ruumi on. Enamasti mul pole väikses järjekorras seismise vast midagi, kui ma olen kindel, et saan järgmise tsükliga üle, sest hiljem arvatavasti saan nendest ikka ette.
Ükskord olen ka vea teinud ning hommikul kuskil 8 ajal jõudsin järvevana ja tartu mnt ristile et vasakule keereta tartu maanteele. Nägin enda ees üks 7-8 autot kõigis reas. Ja kuna ruumi oli, hakkasin ette poole ronima. Siis aga kui ma olin umbes 2 auto juures läks foori tuli roheliseks ja autod hakkasid liikuma. Mina aga sain nibin nabin kahe esimese auto vahelt läbi vupsatud. tundus küll. et mõlemaga oli vahe 5cm.
Vabandan nende kahe juhi ees kes, arvatavasti ehmusid. enam nii ei tee.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ja siis üks vend käib ka enda musta supermotoga närvidele sõidab siin lasnamäel igasugu väikstel tänavatel.esiteks käib sellepärast närvidele et tal see masin teeb nagu täiega kõva häält ja teiseks sellepärast et ta sõidab siukstel väikstel tänavatel kus lapsed koguaeg uljaspea üle tee jooksevad.Ja kohe aru saada et täie gaasiga paneb seda ta käest juba näha.Mees sõidab siis musta supermotoga mingid camo rohelised püksid jalas ja nahktagiga.Keegi teab teda võiks öelda et las kihutab kuskil rajal.On ise rahul ja teised ka rahul.Naabrid räägivad siin juba pulkade kodaratesse loopimisest jne.Kui ise seda loed siis tea et hästi see sul ei lõppe.Ma ei ähvarda millegiga aga jh arvan et on palju inimesi kellele see ei meeldi.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kri$o$ kirjutas:oxide otsi endale mingi roogitav räim, võtab pinged maha ja on vähem põhjust siin foorumis paukuda.
vaatan,et küll sina oled üks viisakas poiss kes siin paugub.lihtsalt mainisin,et telefoniga ei tohi rääkida.ja teemasse kah.kust see rattur pidi teadma,et teda nähti.ennast ajaks kah veits segadusse,kui nagu auto hakkab pöörama aga siis jätab selle pooleli ja jääb lihtsalt seisma.kurat seda teab mis ta järgmiseks teeb.
Re: Hälvik- Mootorratturid
§ 100. Pöörates ristmikevahelisel teel vasakule või tagasi, peab juht andma teed vastusõitvale ja temast möödasõidul olevale juhile.
Nii et oldmoped, mitte et "annan talle teed kuna mul kuhugi kiiret pole" - niikuinii pead teed andma.
Neid juhte, kes ühe käega telefoni hoides ei leia võimalust suunatuld sisse lülitada ning sooritavad manöövri suvalt, on terve ilm täis. Silmates ise läbi eesliikuva auto tagaklaasi, et juht tegeleb kõrvaliste asjadega, nagu söömine, joomine, suitsetamine, telefoniga rääkimine või juuste kammimine, olen topelt ettevaatlik ning 1 kord sajast tasub see ka ära.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Rattur ju ei olnud möödasõidul....ise ma reeglina sellises olukorras sõidan ikka paremalt mööda
Re: Hälvik- Mootorratturid
[quote="oldmoped"]Mõtlesin tükkaega, et kas kirjutada või mitte, aga siiski otsustasin seda teha.
Lgp Haapsalu mootorrattur, kes sa sõida tumepunase metallikvärvi kalssikalise mootorrattaga - palun söö vähem lõvishokolaadi!
Üldiselt on see sinu süü, lisaks telefoniga rääkimisele otsustasid, et tuled tsiklijuhile vastu, mõeldes nagu tsiklijuht, see on aga vale, sest tegelik tsiklijuht ei teadnud, et sa mõtled nagu tsiklijuht, ega eeldanud, et tegemist on tsiklimehega autoroolis, seega esitlesid ennast kui kaootilist autojuhti.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ratas ei olnud minust möödasõidul vaid kui keerama tahtsin hakata, nägin teda peeglist minust umbes 200m tagapool eelmiselt teeristilt tulemas. Kuna endal olid kaks masinat kongis oleks mu pööre suhteliselt rahulikult ja suure kaarega toimunud ning oleksin selleks momendiks, kui ta minuni oleks jõudnud, tee blokeerinud sellises laiuses, et nii paremalt kui vaskult möödumine oleks olnud selline adreka värk.
Oleks ma oma manöövri normaalse autojuhi moodi ja liikluseeskirjade järgi lõpuni viinud, oleks õnnelikuma versiooni korral rattur tõenäoliselt teinud korraliku pidurduse ja te oleks saanud siinses hälvikautojuhtide teemas lugeda, kuidas mingi m**n* talle ette keeras...
Kogu minu siine teemaalgatus oli sellepärast, et antud ratturi käitumisest oli väga konkreetselt aru saada, et tema arvates oli tal eesõigus ning järjekordne pime või moototrrattureid vihkav m**n* autojuht kavatses talle lihtsalt tuima näoga või teda tähelepanemata ette keerata, aga mingi ime või jumaliku sekkumise läbi sai kuidagi teda viimasel hetkel märgates pidama ja iseenesestmõistetavalt tuli oma suhtumisest ju ka autojuhile teada anda.
Tõenäoliselt ta lihtsalt ei pannud tähele, et ma tema ees sõitsin vaid arvas, et ma teeäärest talle ette välja keerasin.
Lihtsalt elu jooksul neljarattalisega läbitud 700000 ja erinevate kaherattalistega 100000+km ning piisavalt sarved mahajooksnud ja rahulikuks muutunud olek paneb automaatselt tegutsema nii, kuidas oma tegevusi sättida, et kaasliiklejaid oma tegemistega vähem häirida ja üksteistega arvestada.
Olen segaduse tekitamises süüdi ja enam nii ei tee, järgmine kord lihtsalt keeran ja hooga, nagu normaalne inimene.
Vabandan kõigi kaasfoorumlaste ees siin toimunud minu algatatud peaaegu leheküljeliseks veninud fleimi eest ja rohkem sellel teemal sõna ei võta.
Lähen parem mõne kaherattalisega ringi sõitma ja lugema, kui mitu korda mulle endale täna õhtul proovitakse ette keerata või must üle sõita.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tegelikult peaks olema seadusese raamatus ka selline lause, mööda sõitude all, et ei tohi mööduda vasakult, vasak pööret tegevast autost vms.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6795
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
dawg313 kirjutas:Tegelikult peaks olema seadusese raamatus ka selline lause, mööda sõitude all, et ei tohi mööduda vasakult, vasak pööret tegevast autost vms.
Paljuga load ostsid?
Liikluseeskiri:
- peatükk
MÖÖDASÕIT
§ 132. Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
1) ükski tema järel sõitev juht pole alustanud temast möödasõitu;
2) ees sõitev juht pole andnud vasaksuunamärku;
3) möödasõiduks kasutatav rada on vajalikus ulatuses vaba;
4) möödasõitu lõpetades saab ta naasta pärisuunavööndisse, ohustamata ja takistamata juhte, kellest ta mööda sõidab.
§ 133. Kui möödasõidu ajal ilmneb takistus või liiklusoht, mida juht ei saanud ette näha või ei osanud õigesti hinnata enne möödasõidu alustamist, tuleb möödasõit katkestada. Kui möödasõidu katkestanud juht tahab naasta pärisuunavööndisse, peavad taga sõitvad juhid seda võimaldama.
§ 134. Juht, kellest mööda sõidetakse, ei tohi möödasõitu takistada sõidukiiruse suurendamisega ega muul viisil.
§ 135. Mööda sõita ei tohi:
1) ristmikul ja ristmiku vahetus läheduses sellele suubuval teel, välja arvatud selline ristmik, kus teistest suundadest lähenevad juhid peavad andma teed;
2) raudteeülesõidukohal ja selle vahetus läheduses enne ülesõidukohta;
3) reguleerimata ülekäigurajal;
4) piiratud nähtavusega teelõigul.
§ 136. Asulavälisel teel, kus sõidutee seisund või tihe vastassuunaliiklus ei võimalda mööda sõita sõidukist, mis ei sõida sellel teelõigul lubatud suurima kiirusega, peab viimase juht hoiduma võimalikult paremale ja vajaduse korral peatuma, et lubada mööda enda taha kogunenud sõidukid.
§ 137. Pärisuunavööndis ei tohi ees sõitvast sõidukist mööduda:
1) piiratud nähtavusega teelõigul, kui pärisuunavööndi sõidurajad pole tähistatud teekattemärgistega;
2) reguleerimata ülekäigurajal;
3) aeglustusraja, teepeenra või ühissõidukipeatuskoha teelaiendi kaudu. Nõue ei kehti möödumisel sõidukist, mis on vasak- või tagasipöördel.
§ 138. Vastusõitvast sõidukist möödumisel tuleb kitsal sõiduteel hoiduda võimalikult paremale, vajaduse korral võib sõita teepeenrale.
§ 139. Kui möödumine on raskendatud takistuse tõttu, peab teed andma juht, kelle ees see takistus on.
§ 140. Liiklusmärgiga «Järsk lang» tähistatud langul peab takistuse juures teed andma laskuv juht.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kui sa nüüd enda kopeeritud teksti loed ja vaatad sealt:
§ 132. Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
1) ükski tema järel sõitev juht pole alustanud temast möödasõitu;
2) ees sõitev juht pole andnud vasaksuunamärku;
3) möödasõiduks kasutatav rada on vajalikus ulatuses vaba;
4) möödasõitu lõpetades saab ta naasta pärisuunavööndisse, ohustamata ja takistamata juhte, kellest ta mööda sõidab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6795
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
dawg313 kirjutas:Kui sa nüüd enda kopeeritud teksti loed ja vaatad sealt:
§ 132. Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
1) ükski tema järel sõitev juht pole alustanud temast möödasõitu;
2) ees sõitev juht pole andnud vasaksuunamärku;
3) möödasõiduks kasutatav rada on vajalikus ulatuses vaba;
4) möödasõitu lõpetades saab ta naasta pärisuunavööndisse, ohustamata ja takistamata juhte, kellest ta mööda sõidab.
dawg313 kirjutas:Tegelikult peaks olema seadusese raamatus ka selline lause, mööda sõitude all, et ei tohi mööduda vasakult, vasak pööret tegevast autost vms.
Kust Sa siis mööda sõita tahad: sõiduki alt, sõiduki pealt või läbi eestsõitva sõiduki
Re: Hälvik- Mootorratturid
üldjuhul ikka lastakse vasak pööret tegeval autojuhul ära pöörata või kui ruumi on siis paremalt mööda.
Re: Hälvik- Mootorratturid
ants01 kirjutas:dawg313 kirjutas:Tegelikult peaks olema seadusese raamatus ka selline lause, mööda sõitude all, et ei tohi mööduda vasakult, vasak pööret tegevast autost vms.
Kust Sa siis mööda sõita tahad: sõiduki alt, sõiduki pealt või läbi eestsõitva sõiduki
eemalda esimese lause viimane koma, nii peaks seeditav saama...
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Vasakpööret ootavast / tegevast sõidukist möödutakse paremalt, kasutades selleks vajadusel ka teepeenart! Nii on kirjas LE 's ning vastavad küsimused on ka ARK teooriaeksamil. Vasakpööret sooritavast sõidukist vasakult möödume - tule jumal appi ... suitsiidi teha saab ka nii, et see kellegi teise "kraesse" ei jääks.
Villem aka Villu aka Madis

Re: Hälvik- Mootorratturid
Villem kirjutas:Vasakpööret sooritavast sõidukist vasakult möödume - tule jumal appi ... suitsiidi teha saab ka nii, et see kellegi teise "kraesse" ei jääks.
Aga just seda üks tarkpeast autojuht politseile väitiski, kui maanteel temast vasakult mööda läksin ning tema justkui oleks kenasti suunatuld näidates vasakpööret sooritanud. Peale minu veel tsikleid. Kuna ma ju nägin, et temal mingit suunda sees polnud, siis sellesama loogikaga ta vahele jäigi. Isegi purjus juht ei läheks vasakult mööda, kui eessõitja vasak suund sees manöövriks valmistub, rääkimata tsiklitest.
Benelli TNT 1130
Re: Hälvik- Mootorratturid
Täna oli juhus kus, minu ees sõitva rekka ja minu auto vahel oli kogunenud 3 ratast ja läksid möödasõidule nii, et 2 vasakult, kuigi vastu tuli autosi ( hädapärast on see veel mõistetav, kuna vastutulev auto tõmbas ka pisut kõrvale) ja 1 paremalt. Need 2 läksid madal lennul hästi rekka külje alt. Aga kui rekka oleks tahtnud ruumi teha ja paremale tõmmata, siis...??? Ma ise sõidan tsikliga aastas 7 tuhat, aga pole sellise mõtte peale tulnud ja autoga 80 tuhat ja pole kah varem selliseid näinud... Selline trikk just väga ei tõsta austust tsiklite vastu.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ootasin tsikliga Hipodroomi ristmikul suunaga Rocca Al Mare poole foori taga. Läks roheliseks ning keset ristmikku olles ei kusagilt tuli Bike mingi 90-100 kiltsa tunnis kahe autorea vahelt läbi, napilt pääses rida vahetanud autost mööda. Häbi oli ilmselt nii suur, et andis rutskat juurde. Mulle tundus, et Merimetsa Selveriga kohakuti olles võis tal rauas olla juba 120-130kmh 50ne alas . Minu hinnang on -ehtne debiilik-
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 46 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
krdi hommikutunnid ei mõju hästi eriti kui avastad ratta juures õlilekke, liivalaia-veerenni ristil tegin väikse möödaarvutuse, kahe rivi vahelt sain normaalselt läbi aga viimased autod kes foori all olid, said mõlemad peegliga pihta ehk siis 1cm mõlemalt poolt jäi puudu, käis kerge plixplax, viskasin käppa kohe mõlemale õnneks keegi molli kütma ei tulnud, siinkohal tahaks vabandada nende autojuhtide ees ja kaasbaikerlaste ees et mainet vähe rikkusin. luban et püüan parandada ennast, nüüd siis uut tihendit otsima
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mootorratturile, kes Sa eile veidi enne kella 14 sõitsid Viljandi linnas tumedal chopperil, kolbamask ees. Tegid Vaksali tänavalt vasakpöörde Kaalu tänavasse:
Ole kena: tee oma mootorratas niipalju korda, et see igal gaasi tagasilaskmisel kohe summutis põlemata kütust õhkama ei hakkaks. Igati tüütu on, kui väsinud ja magada tahtev laps nende kärakate peale üles ärkab ja ehmatusest nutma hakkab. Ma saan aru, et need kärakad on eriti šefi mootorratta ja mootorratturi tunnuseks, aga... lihtinimese jaoks on see lihtsalt tunnuseks, et tihend sadula ja lenksude vahel ei viitsi oma mootorratta korrashoiuga tegeleda.
Või kui tegu oli pulsejet tüüpi jõuallikaga motoprototüübiga, siis ehk reklaamiksid ennast veidi laiemalt...nii haruldane jõuallikas mootorrattal...
A.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 144 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
aspelund, sa tee omale parem selgeks, miks osad rattad teevad nii ja ära loobi tundmatuid väljendeid.
minu rattale on tehase poolt selline paukumine, mis tekib gaasi mahalaskmisel tekkiv, sisseehitatud.
ning sama süsteem on ka vääääga paljudel teistel, tänapäeva "roheliste normidega" ratastel.
seega võibolla ta ei saa seda korda teha, sest on juba korras?
lapsed võib alati teise tuppa magama viia/aknad kinni panna/maale ära kolida?
"piipz@paukuva rattaga ning väikese ja väsinud lapse isa"
P.S. selle "paugutaja" saab küll maha võtta, kuid tegelikult pole see ratta korda tegemine, vaid hoopis rikkumine.
aga kuna ma siin juba juttu alustasin, siis võin lühidalt seletada, misasi see siis pauku teeb.
Õhufiltrikorpusest on viidud voolik otse väljalaske kollektorisse, klapp on vahel. Kui lased gaasi lahti, klapp avaneb ja "süstitakse" värsket õhku sumpsi. See aitab põlemata gaase põlema panna, mistõttu ka need paugud. Vooliku võid kinni küll vajutada, kuid sellega rikud mingeid emissiooninorme. Kõige rohkem sellele on rõhku pandud usas, California osariigis. Meil veel õnneks ülevaatusel seda punkti ei kontrollita, et kuidas ja kas me oma "õhupritse" ümber teinud oleme.
teine asi on muidugi see, et kui on vaiksem summuti, siis seda paukumist pole eriti kuulda, selle osaga võiksin isegi enamvähem nõus olla.
ning kolmandaks, võibolla tõesti on ta rattal midagi viga, kui selline süsteem puudub
P.S.2. tegelikult ma ei taha üldse vaielda sellel teemal, kui palju mõni ratas võiks ja peaks häält tegema. see käib juba fleimi alla rohkem, sest siin on täpselt kaks eri arvamust ja kumbki pool sellest ei tagane
Re: Hälvik- Mootorratturid
Villem kirjutas:Vasakpööret ootavast / tegevast sõidukist möödutakse paremalt, kasutades selleks vajadusel ka teepeenart! Nii on kirjas LE 's ning vastavad küsimused on ka ARK teooriaeksamil. Vasakpööret sooritavast sõidukist vasakult möödume - tule jumal appi ... suitsiidi teha saab ka nii, et see kellegi teise "kraesse" ei jääks.
99% juhtudest kui ''vasakpööret sooritavast'' autost vasakult möödutakse on nii, et kas siis autojuht ei näita üldse suunda, või alles kuskil pool sekundit enne reaalset pööramist. Endalgi on väga palju juhtunud olukordi kus vaatan et mingi järjekordne debiilik ei saa aru mis ta tegema peab ja siis lihtsalt pmst seisab või veereb keset teed, siis ju loomulikult sõidan mööda ja jätkan oma teekonda, kuid alati on umbes siis pöörama hakatud kui ma auto kõrval olen ja see ei ole kift. Mitte keegi ei ole kohustatud ega igaljuhul ei jäägi seisma ja lihtsalt ootama keset teed kuni mingi arenguga maha jäänud b-kategooria omanik endaga keset liiklust võitlust peab
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik- Mootorratturid
ants01 kirjutas:§ 134. Juht, kellest mööda sõidetakse, ei tohi möödasõitu takistada sõidukiiruse suurendamisega ega muul viisil.
Ma nüüd küll ei tea kas peaks oma küsimusega kolima rumalate küsimuste alla või mitte, kuid
a) millisest hetkest olen mina see juht kellest mööda sõidetakse (kui lähedal peab möödasõitu tegev juht minule olema)?
b) alustades möödasõitu kiirendavast sõidukist, siis kas ees sõitev juht peab kiirendamise lõpetama ja minu möödasõidu kestel liikkuma ühtlase sõidukiirusega?
Viimase on aeg-ajalt olnud aktuaalne kiiruspiirangute lõppemisel 50->70, 50-90, jne., kui tagant tulev juht hakkab ees juba niigi kiirendavast sõidukist mööda pressima. Olen ühekorra, selliselt täiesti üllatuslikult enda kõrvalt avastanud punaselt õhetava näoga juhi, kes võttis oma sõidukist viimast minust mööda pressimiseks ja oma olemisega liigitas ta mind selgelt sinna hävikute kategooriasse.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik- Mootorratturid
mux2hot kirjutas:ants01 kirjutas:§ 134. Juht, kellest mööda sõidetakse, ei tohi möödasõitu takistada sõidukiiruse suurendamisega ega muul viisil.
Ma nüüd küll ei tea kas peaks oma küsimusega kolima rumalate küsimuste alla või mitte, kuid
a) millisest hetkest olen mina see juht kellest mööda sõidetakse (kui lähedal peab möödasõitu tegev juht minule olema)?
b) alustades möödasõitu kiirendavast sõidukist, siis kas ees sõitev juht peab kiirendamise lõpetama ja minu möödasõidu kestel liikkuma ühtlase sõidukiirusega?Viimase on aeg-ajalt olnud aktuaalne kiiruspiirangute lõppemisel 50->70, 50-90, jne., kui tagant tulev juht hakkab ees juba niigi kiirendavast sõidukist mööda pressima. Olen ühekorra, selliselt täiesti üllatuslikult enda kõrvalt avastanud punaselt õhetava näoga juhi, kes võttis oma sõidukist viimast minust mööda pressimiseks ja oma olemisega liigitas ta mind selgelt sinna hävikute kategooriasse.
No eks see ole igaühe enda otsustada.
a) phm oled sa siis see juht kellest mööda sõidetakse, kui tagumine paneb suuna sisse ja hakkab liikuma vastassuuna võõndisse.
b) ei pea. Tagumine juht on lihtsalt poole-toobine antud juhul. Tsikliga ei tekita see erilisi probleeme, kuid mõne kohvijahvatajaga küll, kes arvab, et tema 1,0 Micral on ikka s*taks kõva mootor.
Põhimõtteliselt kui nüüd täpseks minna, siis ta ei saa sinust mööda sõitu alustada. Kiirendada tohib alates lubavast märgist alates ning sina ( esimene auto ) jõuad sinna enne ja saad natuke eest ära kiidendada, enne kui teine nö tohib kiirendama hakata. Nii, et juht kes siis möödasõitu ürita oma masinaga peab natuke sooda olema või siis on tal võimas püss istme all ja ta teeb selle möödasõidu edukalt.
Aga sina ei pea küll midagi tegema.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mõni päev tagasi kulgesin Piiteri mnt. mööda Tallinna poole, jõudsin järgi punase (vist)Stari mehele, kes alustas veits enne Kuusalut(110-ne alas) rekkast möödasõitu ja törts enne Kiiut selle edukalt lõpetas Selle "operatsiooni" käigus suutis ta end vasakus reas parasjagu nii laiaks venitada, et otsustasin juhti mitte traumeerida (kuigi ületamatu soov oli kõrvale sõita ja aidata vähe gaasi juurde keerata) ja topelt möödasõitu mitte teha ning ootasin millal suudab rekkast mööda võbeleda. Ma ei taha seda meest nüüd hälvikuks tituleerida sest vbl. oli tegu tee omanikuga, kes selle lõigu oli ära ostnud aga sellegi poolest võiks ka tee omanik vahest peegleid kasutada - need ei ole isegi kroomi küljes ainult iluasjaks ja liikluses natukenegi ka teiste liiklejatega arvestada. Edu.
Re: Hälvik- Mootorratturid
piloot kirjutas:Mõni päev tagasi kulgesin Piiteri mnt. mööda Tallinna poole, jõudsin järgi punase (vist)Stari mehele, kes alustas veits enne Kuusalut(110-ne alas) rekkast möödasõitu ja törts enne Kiiut selle edukalt lõpetas
Selle "operatsiooni" käigus suutis ta end vasakus reas parasjagu nii laiaks venitada, et otsustasin juhti mitte traumeerida (kuigi ületamatu soov oli kõrvale sõita ja aidata vähe gaasi juurde keerata) ja topelt möödasõitu mitte teha ning ootasin millal suudab rekkast mööda võbeleda. Ma ei taha seda meest nüüd hälvikuks tituleerida sest vbl. oli tegu tee omanikuga, kes selle lõigu oli ära ostnud aga sellegi poolest võiks ka tee omanik vahest peegleid kasutada - need ei ole isegi kroomi küljes ainult iluasjaks ja liikluses natukenegi ka teiste liiklejatega arvestada. Edu.
Kuidas lood kiirusega olid? Äkki ei tahtnud ta kiirust ületada, aga enda oma alla polnud nõus ka langetama paari km/h võrra, et rekkaga üks oleks.
Selle möödasõiduga ongi nii, et mina pooldan pigem lubatust suurema kiirusega aga seejuures kiirelt möödumist, kui lubatu piires kruiisida kilomeetrite viisi vastasuunavööndis. Kumb tegelikult ohutum on?
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Hälvik- Mootorratturid
Rekka kiirus võis olla kriips alla 90-ne. Kuna sinnamaani liikusin spido järgi 110 alas 10-15+ siis kriips üle üheksakümne väldanud möödasõit tundus selline: "aga ma saan nii". Samas situatsioonis, kui oma liikur ei võimalda kiirem liikuda või ise ei taha siis laseks kõigepealt tagant tulevad kiiremad mööda, nagu see mujal maailmas kombeks on ja on ka meil kombeks saamas. Ei mäletagi viimasel ajal mõne sõiduautoga sarnast situatsiooni, rekkameestest saab veel aru, liiguvad ju need valdavalt piirajas, sellisel teel ja mõnekilomeetrise kiiruse erinevuse juures võtab möödasõit tahtmatult aega.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Saksas küll ja küll näinud nö. "euromöödasõite" kus üks rekka läheb teisest rekkast mööda ja venib nagu härja ila, vahepeal seisavad kõrvukuti siis jälle millimeeter liigub. Kui on üle 2 rea ühes suunas siis savi, muidu aga võib vihale ajada küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.