Selline tunne on sees , et peaks ka paar sõna ütlema.
Prooviks ka Jawamehe uudishimu rahuldada. Täiesti loomulik, et inimene tahab teada mis toimub kui tema tsiklit tahab.
Eelnevalt mainin ära, et mina vaatan, toon ja soovitan sõpradele AINULT Saksa päritolu/passiga tsikelid.
Kysimus- MIKS? -Mulle meeldib/armastan Sakslaste korraarmastust ehk "ordnungi". Ülejäänutest Itaalia,Prantsuse,Inglise, Leedu, Poola, Somaalia, Venemaa jne. passidega tsiklitest kõnnin suure kaarega mööda. Lihtsalt nii on ja nii jääb. Edasi komenteerimisele ei kuulu.
Kysimus 1.
kas Te garanteerite, et ma saan ratta Eestis arvele? Näiteks, et rattal pole vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud esituli, mille vahetus on tõenäoliselt iga ratta puhul kurb summa vms.
Vastus: Kui ta on juba Saksas arvel olnud, siis kindlalt saad.
Kui tekkib kahtlus mingi politsei tagaotsimise suhtes,saan kontrollida lasta käigult . See on minu mure.
Kysimus 2.
kuidas toimub raha maksmine ja millised garantiid saan peale mehe hea maine foorumis, et ma oma raha eest saan tsikli?
Variant 1. Otsid ise tsikli välja netist, suhtled müüjaga, teed ostu müügi läbi neti ja mina teen esmase kontrolli ja toon ära.
Variant 2. Otsid ise netist, mina aitan sind sobiva ratta leidmisel . Suhtleme müüjaga läbi neti, teeme bronni, mina lähen kohale, vaatan , kontrollin, suhtlen ja maksan sinu kaasa antud raha müüjale.
Ps. Mingit garantiid ma peale foorumis oleva puhta tausta ei anna. Mainiksin, et minu puhas nimi on kindlalt palju, palju rohkem väärt kui kilose CBR hind. 
Kysimus 3.
kas ja mis raha eest leidub inimene, kes toob soovitud ratta ära Leedust?
Loe minu postituse 2-st lõiku.
Kysimus 4.
kas kellegil on pildistatud/skanneeritud "dokumentide paketti", mis kõik on vaja saada näiteks Saksamaalt sõidukit ostes?
Pole mingit paketti. On Saksa Brief( sõiduki pass) mis koosneb 2-st osast. Lihtsamalt öeldes väike ja suur. Liikurid mis arvele võetud enne / ei mäleta täpselt seda terminit. Oli millalgi 2003,2004/ piisab ka vana passi suurest osast ainult. Ja OM leping.
Rohkem sul ARK-s vaja pole. Kuigi reeglina annab müüja kaasa kõik tsikliga kaasneva paberimajanduse. Alatse TÜV paberitest kuni ...näiteks suvaliste piduriklotside ostu tsekkideni.
Kysimus 5.
kas saaks paar näidet teenuse hinnast kujul: ratta mudel(hinnaklass)-asukoht-teenuse hind?
Normaalse ratta puhul minu hind praegusel momendil: Normaalse koha pealt Pärnusse 300. Sügisel oli see hind 330. Kui kütuse hind peaks kerkima hakkama, siis kerkib ka hind.
Normaalne ratas- tavaline 125-1000 naked, bike, enduro jne. Loomulikult võtab näiteks FJR 1300 või suurem 1500 Custom sellise ruumi mis kulub 2-le tavarattale. Sealt tuleb neile ka kahekordne hind.
Normaalne koht. Eelnevalt välja pakutud piirkond. Näiteks Berliin Hannover-Dortmund- Kassel-Berliin. Kui tsikkel jääb sinna piirkonda + 50 km. kõrvale .
Paljud, isegi 90% minu kundedest on kysinud- Kas tingida saab? Saab ju küsida seda. Aga sellel on oma hind. Ka minul peab olema motivatsioon kaubelda. Olen alati oma kundedega kokku leppinud- Tingitud summa pooleks. Oma kogemused: 2900 ratta sai lõpphinnaks 2300. Ja 8000 maksnud rattast sai alla ainult 50 eur. Nii et yhest äärmusest teise.
Kysimus 5.
kuidas Teie hindate/testite ratta tehnoseisundit? Kui sügavalt toimub läbivaatus? Näiteks, kui tegemist on 2010a. CBR1000RR-ga- kas ka lihtsamalt mahakäiv gondel tuleb maha, et vaadata
üle, kas seespool kõik sama ilus, kui pildil.
Läbivaatus, proovimine toimub samuti nagu sa Eestis läheksid ratast ostma. Visuaalne, käivitamine, proovisõit jne. Julgen arvata, et Eestis võid enne petta saada kui seal. Sakslane on piisavalt aus vigadest enne rääkima.
Kogemustest või öelda, et kui ostad vigase ratta, siis on ta paremas olukorras kui Sakslane öelda oskab.
Näide elust enesest: Eelnevalt suheldud- räägitud. Sakslase väitel on karpad perses, mootor ei lähe pöördesse. Tuleb ette võta karpade remont.Tegemist oli gondlis rattaga. Kohapeal käivitades tundsin, et gaasirutska käis kergelt. Polnud midagi, lõime käed. Hiljem selgus ( algul nii arvasingi)- gaasitross puru.
loodan, et jaffimees ja teised huvilised said ammendava vastuse.
Asi millest veel. Alati kui olen kohapeal/ ratta kõrval, siis ma helistan uuele võimalikule omanikule ja suhtlen temaga, et mis ja kuidas. või et siin kriips ja seal koliseb jne.
Cris mainis:
Ma ei julge isegi Eestis välja sõita, kui ei ole 3 x 4 ALeCoq pakk autost, kõige odavam viis hästi meelde jääda ja "aitäh" õelda.
Alati on kaasas mõned väikesed 100 grammised "Vana Tallinna" lapikud. See on väga hea tänu neile.