Neid seibe annab ka lihvida, kui selleks vastav töömees ja pink olemas.
Seibi lihvimine võib minna kallimaks kui uute ostmine, juhul kui ühte-kahte vaja lihvida. Hea kui leiad, kes ette tahab võtta selle töö.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 12 Jaan 2012, 17:50
Postitas anrdres
suur tänu teile, kes te vastasite. Nüüd vähemalt veidi targem , et kust viga otsida
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 13 Jaan 2012, 16:59
Postitas TDM
davidsoniharald kirjutas:
kurisookaru kirjutas:
Neid seibe annab ka lihvida, kui selleks vastav töömees ja pink olemas.
Seibi lihvimine võib minna kallimaks kui uute ostmine, juhul kui ühte-kahte vaja lihvida. Hea kui leiad, kes ette tahab võtta selle töö.
Oleneb kus lihvimas käia muidugi, minu lihvija näiteks sai ikka mitmeid kordi odavamalt hakkama kui uus massab!
Hind olenes ka muidugi sellest kui palju lihvida tuli!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 13 Jaan 2012, 17:01
Postitas TDM
anrdres kirjutas:
suur tänu teile, kes te vastasite. Nüüd vähemalt veidi targem , et kust viga otsida
Eks sa kurda kui seibe on vaja, mul peaks 6-7 tk olemas olema kui ma ei eksi ja lihvimise hinda võib ka küsida!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 13 Jaan 2012, 17:22
Postitas StreetMoto
StreetMotos on nii 7,5 (7,48) kui 9,5 seibid kohapeal riiulis olemas. 5-6 eur/tk. Lihvija juurde sõit, lihvimise eest maksmine, tagasisõit jne. Tuleb endal arvutus teha, mis mõistlikum tuleb ja kumal juhul tuleb kas oodata või mitte...
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 25 Jaan 2012, 19:24
Postitas anrdres
Tere jälle mehed
Pöördun teie poole järgmise murega. Nimelt otsustasin vahetada oma tdm-il tagumise hammaka puki laagri, kuna on tuvastasin kerge loksu seal. Olen üritanud interneti avarustest leida mis mõõdus simmerling sinna võiks minna, aga pole suutnud miskit leida. Yamu koodile ei anna isegi kõikvõimas google lahendust. Laagri mõõdud kuidagi leidsin. Ehk on keegi teie seast sama probleemiga maadeldes leidnud lahenduse Heameelega vahetaksin muidugi kõik laagrid ja teise poole simmerlingi ka, on muretum sõita kui tead et kõik on vahetatud!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 25 Jaan 2012, 21:55
Postitas Jonc
anrdres kirjutas:
Tere jälle mehed
Pöördun teie poole järgmise murega. Nimelt otsustasin vahetada oma tdm-il tagumise hammaka puki laagri, kuna on tuvastasin kerge loksu seal. Olen üritanud interneti avarustest leida mis mõõdus simmerling sinna võiks minna, aga pole suutnud miskit leida. Yamu koodile ei anna isegi kõikvõimas google lahendust. Laagri mõõdud kuidagi leidsin. Ehk on keegi teie seast sama probleemiga maadeldes leidnud lahenduse Heameelega vahetaksin muidugi kõik laagrid ja teise poole simmerlingi ka, on muretum sõita kui tead et kõik on vahetatud!
Kui mõõte ei tea, siis laagrid näppu ja nt. Laagri- ja tihendikeskusesse. Mina olen sealt kõik laagrid saanud.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 25 Jaan 2012, 22:09
Postitas kurisookaru
Jonc`i jutt õige, mina antud laagrid ja tihendid saanud ntx Hydroscannist või Kavialist Peterburitee äärest.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 25 Jaan 2012, 23:04
Postitas rannamees
anrdres kirjutas:
Tere jälle mehed
Pöördun teie poole järgmise murega. Nimelt otsustasin vahetada oma tdm-il tagumise hammaka puki laagri, kuna on tuvastasin kerge loksu seal. Olen üritanud interneti avarustest leida mis mõõdus simmerling sinna võiks minna, aga pole suutnud miskit leida. Yamu koodile ei anna isegi kõikvõimas google lahendust. Laagri mõõdud kuidagi leidsin. Ehk on keegi teie seast sama probleemiga maadeldes leidnud lahenduse Heameelega vahetaksin muidugi kõik laagrid ja teise poole simmerlingi ka, on muretum sõita kui tead et kõik on vahetatud!
Teine variant on supleriga asjad üle mõõta ja telefon näppu.
Igal poesellil on kataloog ees ja ütleb kohe, kas on kohapeal või tellitav kraam
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 26 Jaan 2012, 17:32
Postitas TDM
anrdres kirjutas:
Tere jälle mehed
Pöördun teie poole järgmise murega. Nimelt otsustasin vahetada oma tdm-il tagumise hammaka puki laagri, kuna on tuvastasin kerge loksu seal. Olen üritanud interneti avarustest leida mis mõõdus simmerling sinna võiks minna, aga pole suutnud miskit leida. Yamu koodile ei anna isegi kõikvõimas google lahendust. Laagri mõõdud kuidagi leidsin. Ehk on keegi teie seast sama probleemiga maadeldes leidnud lahenduse Heameelega vahetaksin muidugi kõik laagrid ja teise poole simmerlingi ka, on muretum sõita kui tead et kõik on vahetatud!
Mina pole nende simmerite uuendamisega viitsinud vaeva näha, kasutan kahelt poolt kinniseid laagreid (2SR)ja suurema sodi ära hoidmiseks vanad simmerid tagasi pannud!
Võin korra garaagest vaadata kas on mõni vana vedelema jäänud, saab sealt mõõdud pealt maha lugeda!
Välis mõõt 56 sise mõõt 42 ja laius oli vist 7mm(viimases ei ole 100% kindel)
Seda siis 3VD l, järgmistel mudelitel ei tea kas on sama!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 27 Jaan 2012, 11:23
Postitas arbs
motoratsutaja kirjutas:
Mul oleks vaja just võimalikult laiasid kaitsmeid, et kaitseksid rohkem tuule ja vihma eest, need tunduvad pildil hästi kitsad olema ja ei täida vist seda funktsiooni kuigi hästi.
Olen otsinud aga ei leia selliseid nagu videos, need täpselt tdm-le
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 27 Jaan 2012, 21:25
Postitas ozzy007
arbs kirjutas:
motoratsutaja kirjutas:
Mul oleks vaja just võimalikult laiasid kaitsmeid, et kaitseksid rohkem tuule ja vihma eest, need tunduvad pildil hästi kitsad olema ja ei täida vist seda funktsiooni kuigi hästi.
Olen otsinud aga ei leia selliseid nagu videos, need täpselt tdm-le
Mul oleks vaja just võimalikult laiasid kaitsmeid, et kaitseksid rohkem tuule ja vihma eest, need tunduvad pildil hästi kitsad olema ja ei täida vist seda funktsiooni kuigi hästi.
Olen otsinud aga ei leia selliseid nagu videos, need täpselt tdm-le
Mul peaks ühed sellised vedelema. Kui huvi on, siis kontaktid allpool, katsun asjad üles otsida.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 01 Veebr 2012, 13:08
Postitas budi
Tere
Ega kellegil TDM 850 (93) silindripea mutreid üle pole? Lammutamisega huvitaval kombel kaduma läinud
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 01 Veebr 2012, 15:09
Postitas arbs
ozzy007 kirjutas:
arbs kirjutas:
motoratsutaja kirjutas:
Mul oleks vaja just võimalikult laiasid kaitsmeid, et kaitseksid rohkem tuule ja vihma eest, need tunduvad pildil hästi kitsad olema ja ei täida vist seda funktsiooni kuigi hästi.
Olen otsinud aga ei leia selliseid nagu videos, need täpselt tdm-le
Kunagi ostsin need, vajavad natuke "tjüünimist", et sobiksid. Tuule ja mõne oksajupi eest kaitsevad, kukkudes kindlasti mitte.
edu
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 29 Veebr 2012, 17:46
Postitas motoratsutaja
Kas ja kust on keegi ostnud 2001.a 850 TDM-le esiamordi simmereid ja tolmukaid ? Kas simmereid läheb kokku 4 tk esiamordile + 2 tolmukat ? Kas mingi lambi tootja omad kannatab panna, st peavad vastu ka või oleks mõistlik originaali poole vaadata ?
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 29 Veebr 2012, 22:03
Postitas margus014
motoratsutaja kirjutas:
Kas ja kust on keegi ostnud 2001.a 850 TDM-le esiamordi simmereid ja tolmukaid ? Kas simmereid läheb kokku 4 tk esiamordile + 2 tolmukat ? Kas mingi lambi tootja omad kannatab panna, st peavad vastu ka või oleks mõistlik originaali poole vaadata ?
Simmereid läheb kokku 2tk ja tolmukaid 2tk. Käi streetmotost või motodepoost läbi ja usu mind, et need on seal olemas
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 10 Mär 2012, 23:01
Postitas margus014
Mötlesin täna, et mootorile tuleb ikka korralik kivi/muda katse ette teha:
Või on see overkill?
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 10 Mär 2012, 23:03
Postitas Loff
Alla teed augud ka, et see jura, mis sinna sisse lendab, sealt ka välja "voolama" hakkab?
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 10 Mär 2012, 23:05
Postitas margus014
Muidugi. Külgedele tuleb ka auke.
Mootorikaitse esiküljele tuleb arvatavasti kaks rida sellise disainiga ventilatiooniavasi:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 10 Mär 2012, 23:13
Postitas Loff
Sellise disainiga vent. avast hakkab esiratta alt ilusti pilust sisse viskama igasugu kraami, või paigutad nii, et avad/pilud jäävad vertikaalasendisse, mitte horisontaali nagu pildil?
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 10 Mär 2012, 23:15
Postitas margus014
Loff kirjutas:
Sellise disainiga vent. avast hakkab esiratta alt ilusti pilust sisse viskama igasugu kraami, või paigutad nii, et avad/pilud jäävad vertikaalasendisse, mitte horisontaali nagu pildil?
Avavused jääksid jah suunaga alt üles, et igasugu jama otse mootori peale lennata ei saaks.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 11 Mär 2012, 08:14
Postitas Macintosh
margus014 kirjutas:
Loff kirjutas:
Sellise disainiga vent. avast hakkab esiratta alt ilusti pilust sisse viskama igasugu kraami, või paigutad nii, et avad/pilud jäävad vertikaalasendisse, mitte horisontaali nagu pildil?
Avavused jääksid jah suunaga alt üles, et igasugu jama otse mootori peale lennata ei saaks.
Sellise disainiga vent. avast hakkab esiratta alt ilusti pilust sisse viskama igasugu kraami, või paigutad nii, et avad/pilud jäävad vertikaalasendisse, mitte horisontaali nagu pildil?
Avavused jääksid jah suunaga alt üles, et igasugu jama otse mootori peale lennata ei saaks.
Aga kogu see Marguse aretis on ilmselge overkill!
Osta, või tee originaalisarnane kaitse, pikenda nats esiporikat ja ongi asi ants
Gey-La meestele sa oma TDM'iga niikui-nii sammu ei pea
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 11 Mär 2012, 08:58
Postitas Macintosh
arbs kirjutas:
Ise olen otsinud tdm originnali aga kusagile ei pakuta
Sellel pole vist olulist tähtsust, kas TDM tarbeks on olemas või mitte. Jutt pigem sellest, et vaadates kaitseid, mis teised inimesed erinevatele ratastele on teinud, saab vältida valesid disainiotsuseid. Vaata lihtsalt põhimõtteid. Selliseid ribisid, nagu sul pole kusagil näha - küsimus taandub sellele, et kas sa oled siinjuures nüüd ülimalt geniaalne või on olemas mingi põhjus, miks selliseid ribisid pole kasutatud. Kaldun viimase poole - kui materjal on piisavalt õhuke, et sellised ribid teha, pole kaitsest endast tühjagi kasu (välja arvatud liiv ja kerge muda), kui materjal on piisavalt paks kaitsmaks, siis sinna pole lihtsalt võimalik selliseid ribisid aretada.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 11 Mär 2012, 10:41
Postitas margus014
macintosh kirjutas:
arbs kirjutas:
Ise olen otsinud tdm originnali aga kusagile ei pakuta
Sellel pole vist olulist tähtsust, kas TDM tarbeks on olemas või mitte. Jutt pigem sellest, et vaadates kaitseid, mis teised inimesed erinevatele ratastele on teinud, saab vältida valesid disainiotsuseid. Vaata lihtsalt põhimõtteid. Selliseid ribisid, nagu sul pole kusagil näha - küsimus taandub sellele, et kas sa oled siinjuures nüüd ülimalt geniaalne või on olemas mingi põhjus, miks selliseid ribisid pole kasutatud. Kaldun viimase poole - kui materjal on piisavalt õhuke, et sellised ribid teha, pole kaitsest endast tühjagi kasu (välja arvatud liiv ja kerge muda), kui materjal on piisavalt paks kaitsmaks, siis sinna pole lihtsalt võimalik selliseid ribisid aretada.
Selliste ribidega terasplekk on mul juba olemas. Paksus sellel plaadil oli silmajärgi 1,5mm. Ja avavused jääksid ülespoole vaatama (ehk siis vastupidiselt ülalolevale pildile). Teeksin mootorikaitse esiosa ja pohjaosa 1,5mm plekist ja küljed 1mm plekist. Samas kui suudaksin ära õppida DC TIG'iga alumiiniumi keevitaise siis on reaalne, et teen kaitse ka alumiiniumist.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Postitatud: 12 Mär 2012, 17:19
Postitas TDM
Sellest kinnituspoldist üles poole ja veel 1,5mm terasest kaitse on kindlasti overkill!
Ja üldse metallist selline kast saab kole raske, ja samas põhja all jääb korraliku kivi nuki jaoks see 1,5mm pehmeks, taob selle kaitse kuhugi vastu ja vibra, ning liivaga lõhub ikka karteri põhja ära!
Mina panin ette pori kaitseks originaalile lisaks 2mm musta plasti ja leegikate kohale augulise pleki seda küll rohkem selleks, et pori ei koguneks sinna mootori esiosa peale.(tüütu pesta ja turba korral, kippus ka leegikate peal põlema minema).
Kui teha siis alu plekist ja nii, et lööki ka talub, või kui pori kaitseks siis õhuke plast.
Põhja augud pigem korjavad sealt kaudu juurde, kui et miskit sealt välja voolab!