36. leht 55-st

Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 29 Juul 2014, 09:51
Postitas eetarga

Paneme palun lukku! Kaubabuss leidis väärikas sisu! :D

Lähen järgmine nädal kaubabussiga Saksamaale, kui keegi midagi vajab, siis saadke palun tsikli asukoht ja siis vaatame edasi. Saan kauba peale pakuda:
tehnilist taipu, 100 % Saksa keelsed oskused ja kogemused tsikli vedamisega.

Kes mõtleb umbes nii, "ole hea mees, õlekasti ees too mulle seda ja seda, ja kui oled tagasi siis ma maksan sulle tsikel kindlasti ka kinni...", palun ära röövige mulle aeg ja närvid. Korralik teenindus väärib palun ka korralik tasu.

Asukoht võiks olla Frankfurt ja ülespool (Berlin, Hannover, Dortmund, Bremen, Hamburg).

Terv. Paunverest - Christoph


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 07 Sept 2014, 18:02
Postitas Hr.Nõel

Nõelal suht kindel plaan minna sept. lõpp- Okt. algus Saksa. Marsruut pole veel kindel. Sellest hiljem.
Pakkuda oleks 2 tsikli kohta.
Võin võtta asjaajamise, Sakslasega suhtlemise enda peale.
Kontaktiks, nagu alati: noelamees@gmail.com ja tel. 56215811


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 13 Okt 2014, 13:18
Postitas Hr.Nõel

NõelalSsaksas käidud ja kundedel rattad käes.
Kohe plaanimas uut trippi. Minek ilmselt Lääne-Saksa. Kohta oleks pakkuda 2 keskmist ratast.
Koha hind sealt Pärnusse 330 eur.
Kui vaja saan aidata Sakslasega suhtlemisel. Võin aidata ka tsikli otsimisel kuna on sealpool päris mitu tuttavat diilerit-händlerit, kellel liigub ka palju selliseid rattaid mis müügi portaalidesse ei jõuagi.
Kuupäevi veel paigas pole. Kindlasti saab toimuma see kas selle kuu lõpp või järgmise algus.
Kontakt- noelamees@gmail.com
tel. 56215811


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 29 Okt 2014, 18:09
Postitas vigurvant

Kas keegi tegeleb ka transpordiga põhja-Itaaliast? Päris Saksamaa see pole aga ei oska seda kuhugi mujale teemasse paigutada. Tarvis oleks üks jett ära tuua.
PS või 5113228
Tänud ette


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 11 Nov 2014, 09:39
Postitas eetarga

Kaubabuss otsib väärikas sisu! :D

Lähen järgmine nädal kaubabussiga Saksamaale, kui keegi midagi vajab, siis saadke palun tsikli asukoht ja siis vaatame edasi. Saan kauba peale pakuda:
ostutehingu ettevalmistamine, tehnilist taipu, 100 % Saksa keelsed oskused ja kogemused tsikli vedamisega.

Kes mõtleb umbes nii, "ole hea mees, õlekasti ees too mulle seda ja seda, ja kui oled tagasi siis ma maksan sulle tsikel kindlasti ka kinni...", palun ära röövige mulle aeg ja närvid. Korralik teenindus väärib palun ka korralik tasu.

Asukoht võiks olla Frankfurt ja ülespool (Berlin, Hannover, Dortmund, Bremen, Hamburg).

Terv. Paunverest - Christoph

Kontakt: eetarga (ätt) gmail . com


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 17 Nov 2014, 13:17
Postitas arendaja

HrNõelalt sai ratas tellitud. Aega läks alla 2nädala ja vurr ongi kodugaraazis. Me täname.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 30 Nov 2014, 22:47
Postitas reinhold5

Tekkis küsimus, et kui palju Saksast ratta toomine kokku maksma läheb? Siin eespool oli juttu 330€-st, aga see on vist ainult transport, ehk registritoimingutega seotud kulud Saksas lähevad sinna juurde veel? (Eestis registreerimine läheb niikuinii veel juurde) Kui ise pole varem Saksast ühtegi sõidukit toonud ja tehnikat ka päris peensuseteni ei jaga, kas oleks mõtet kaaluda ise ratta toomist (sest see tuleb vist veidi odavam)? Kui suur võimalus on Saksas üldse petta saada näiteks?


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 30 Nov 2014, 23:13
Postitas leander

Saksas ei pea sina midagi maksma. Eelmine omanik võtab registrist maha ja omavahel teete vaid ostu-müügi lepingu, mõistlik oleks müüja ID kaardi/PASSi andmed üle vaadata. Kui ostad poest siis on tihti juba registrist maha võetud. Minul oli mõlemal juhul lihtne. Üks oli juba võetud, nii et lükka ainult peale ja teine läks kohe "ARK"st läbi ja võttis maha, 30 min küsimus. Sinule sellega kulu ei kaasne. Meil ARKis arvele võtmin on midagi 150€ ringis, ei mäleta hetkel täpselt. Tahavad saada ostu-müügi lepingut ja Saksa ARKi registrist kustutamise paberit. Petta saamise koha pealt ei oska öelda. Muidugi tasub ratas üle vaadata ja kuidas selline üldine mulje on. Kui ikka müüa tundub imelik siis mina raha letti ei käiks. Seal rattad tuhandeid müügil, küll leiab uue. Mina soovitaks ise minna, elamuse mõttes! Rattaid tasub 3-4tk välja vaadata, et ei tekiks mingit nurka surutud olekut, et "pead ostma". Soovitavalt ühes kandis, muidu sõidad 500km lampi maha. Muide ka siis võib petta saada kui tellid kindla ratta, siis transpordi pakkuja ei vastuta eriti millegi eest, tema ülesanne on kohale tuua ühes tükis. Siis on eriti närune tunne.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 01:08
Postitas will111

võimalus petta saada on ilmselt umbes sama suur kui eestiski...kuigi eks oleneb ka, mida petta saamise all mõtled. mõne arvates on petta saamine see kui 10a vanust kasutatud ratast ostes müüja ei maininud, et a'la veljel on 2 kodarat puudu või amordisimmer lekib, kuigi pidi vahetatud olema. tegelik petta saamine tähendab ilmselt siiski mingit suuremat katastroofi.

aga nagu eelkirjutajagi ütles siis minumeelest suurem võimalus petta saada on pigem kuidagi kellegi kolmanda kaudu sealt ostes kui ise kohale minnes, valides, korralikult vaadates ja võrreldes. kui kogemus puudub ja eriti tehnikat ei jaga siis tasuks anyway enne raha lauale käimist paari samasugust tsiklit proovida. seda muidugi võib võimalusel ka enne eestis teha.

iseenesest saksamaale sõit ei maksa praegusel ajal mitte midagi, kohapealne transport muidugi juba rohkem kui ei satu masin olema just samas linnas, kus lennujaam. sealt kojusõit on vist ka mingi suht tühine sada eurot (kui võtta ainult kütus), küll aga on ilmselt vaja mingit transiitnumbri jura...ei ole hetkel kursis palju see mäng maksab.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 01:23
Postitas isakene
reinhold5 kirjutas:

kas oleks mõtet kaaluda ise ratta toomist (sest see tuleb vist veidi odavam)?

Selle jutu peale ma sätin ennast popcorniga tugitooli ja hakkan mõnuga kuulama... kuidas on võimalik 1 (üks) tsikkel tuua saksast ise kohal käies €330-ga? Jätame välja kohale hääletamise ja tee peal bensiini virutamise või laenamise. Kui sa mulle selle vettpidavalt ära seletad, siis ma teen sulle KÕVAD õlled välja...

Ja muideks, Eesti ARK-i ei huvita, kas tsikkel on saksas arvelt maas või mitte. Kui tsikkel on Saksas arvel, läheb sinna ARKist automaatselt teade, et selline ja selline masin on nüüd siin arvel ja võtke sealt maha. Probleem on sellega sakslastel, sest sealsed kindlustusfirmad võivad arvel ratta riigist välja viimist pahaks panna. Olen mõne tsikli arvelolevana siia toonud ja probleeme pole olnud, samuti ei tea konkreetsetel juhtudel sakslastel mingit probleemi olema olnud.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 02:00
Postitas will111

mis selles 330 euros nii hirmus müstilist olema peaks, eriti kui arvestada täpsustusega, et tegemist on ainult transpordiga? mina saan asjast aru nii, et selle raha eest viskab keegi saksamaal ratta omale rekka peale ja sõidab sellega eestisse.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 08:14
Postitas Hurt

Kõik oleneb kilometraasist. 330 läheb lõhki nii kui nii, eriti veel kui arvestada et keskmine peiker on pehmo ja sõidab päevas 7-8 sotti ning siis oleks öömaja vaja, kõht läheb tühjaks süüa tahaks. Lennujaamast võiks kuidagi tsikli juurde saada jne jne. See siis sellise skeemi järgi et vaatad ratta bremeri ümbrusse, ryanairiga kohale ja sõites tagasi. Kui aga autoga järgi minna, siis pole nagu väga juttugi, sest iga inimene kes vähegi korrutada ja jagada mõistab saab aru, et kui sa just diiselpassatiga ei sõida, mis 3 sajale võtab, siis pole see võimalik.

Mina näen ise toomisel ainult siis jumet, kui ühendada tsikli toomine ja puhkus. Lähed ostad ratta, kolad veidi ringi ja tagasi. Aga 330 läheb lõhki nii ehk naa


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 09:44
Postitas Sam55
isakene kirjutas:
reinhold5 kirjutas:

kas oleks mõtet kaaluda ise ratta toomist (sest see tuleb vist veidi odavam)?

Selle jutu peale ma sätin ennast popcorniga tugitooli ja hakkan mõnuga kuulama... kuidas on võimalik 1 (üks) tsikkel tuua saksast ise kohal käies €330-ga? Jätame välja kohale hääletamise ja tee peal bensiini virutamise või laenamise. Kui sa mulle selle vettpidavalt ära seletad, siis ma teen sulle KÕVAD õlled välja...

Ja muideks, Eesti ARK-i ei huvita, kas tsikkel on saksas arvelt maas või mitte. Kui tsikkel on Saksas arvel, läheb sinna ARKist automaatselt teade, et selline ja selline masin on nüüd siin arvel ja võtke sealt maha. Probleem on sellega sakslastel, sest sealsed kindlustusfirmad võivad arvel ratta riigist välja viimist pahaks panna. Olen mõne tsikli arvelolevana siia toonud ja probleeme pole olnud, samuti ei tea konkreetsetel juhtudel sakslastel mingit probleemi olema olnud.

just.. igal juhul on see 330 odavam kui ise tuua... käisin suvel..no kuna mul oli paar aastat pausi, siis tahtsingi ise minna järele, et saaks sõita jälle :D mobile.de-st võtsin, leidsin hea pakkumise, lennukiga viimase hetke piletid Frankfurt am Main-i ümberistumisega Warssavis (126 Euri), frankfurdist rongiga (ümberistumisega) teatud kohta, sealt 2 km tallataksoga..Saksa arkis jamamist 4 tundi (ulme järjekorrad ja töökiirus) seal vist läks kokku mingi 160 euri kanti (transiitnr. kindlustused), siis tsikli selga.. ja 2400 km järjest sõitu eestisse.. bensukulu, poolas kiirteemaksud... juba ongi üle 330 euri.. ehk siis..mina läksin sõitmise pärast..algul tahtsin küll veits saksas ka ringi sõita, aga asjaolud muutusid ja pidin kiirelt eestis tagasi olema. Igaljuhul soovitaks tsikli lasta siia transportida.. või kui aega on ja ise tahad veits ilma näha, siis kaubikuga tuua..nagu ma eelmise tõin..kordades mugavam asjatoimetuste pärast...


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 09:55
Postitas Hr.Nõel

Selle jutu peale ma sätin ennast popcorniga tugitooli ja hakkan mõnuga kuulama... kuidas on võimalik 1 (üks) tsikkel tuua saksast ise kohal käies €330-ga? Jätame välja kohale hääletamise ja tee peal bensiini virutamise või laenamise. Kui sa mulle selle vettpidavalt ära seletad, siis ma teen sulle KÕVAD õlled välja...

Isake kas see kehtib minu kohta ka ?
Et kui ma sulle ära seletan kuidas ma Berliinist näiteks 330 euriga Eestisse saan ( sh. numbrid). :nono:
Kas siis teed karbi õlli ja minu lahkusest koos joome ära ? :bsmile:


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 10:34
Postitas leander

Läksin enda über vana Transporteriga. Kuna selle mootoris tiksub igasugune veedelik siis läks toiduõli pealt, mida saan umbes 20s/l. Läksin ühe jutiga sinna, tankisin 10l dislat ja 50l toidõli valasin peale, mis oli kaasas. Ainuke mure oleks olnud, kui mõni tolliamentik oleks küsinud õli kanistrite kohta, "mis see on?" :D Kokku vist kulus 300 õli + 80l kütet. Topelt autojuht oli kaasas. Oli tore sõit ja raha kulus koos söökidega 250€, muidugi võib alati juurde liita kaubiku eksplutatsiooni kulu. Ratas oli arvelt maas ja mitte ühtegi € lisakulu ei olnud (ega ajakulu). Tegin müüjaga ostu-müügi lepingu, mis oli mobile.de-st välja prinditud. Õllede üleandmise osas palun PS ;)


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 11:04
Postitas Hr.Nõel

Läksin enda über vana Transporteriga.

Aga Leedu ja Poola maksulised teed ? Või andsid politseile lõuga ja nüüd oled Poolas ja Leedus tagaotsitav. Ja nüüd ei julgegi neid riike enam külastada. :wack:

Tegelt sain Isakese jutust nii aru, et mismoodi on ostetud tsikliga sealt võimalik 330 euriga omal jalgel koju jõuda.

Ma tegelengi praegast kõrgema matemaatikga, et seda paketti reaalselt ( mitte ainult teoreetiliselt) kokku panna.
No niiväga tahaks ju seda va õlut ju saada. :bsmile: :bsmile:

Ps. Auto või öko kaubikuga käiks võib-olla Berliinis isegi kuidagi moodi ära. Aga mitte kaugemale. Aga see on ka puhtalt
85-90ga sõites.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 11:41
Postitas leander

Minu Transporter on kirjas kui "mahtuniversaal", ehk läheb sõiduauto alla ja kaubiku teemaksudest prii. Loodan juba õhtuks õlled külma saada ;) MA vist pean enda eelarvele 30€ juurde panema, Pooles läbisin tasulisi kiirteid Warsavist Berliini peale, seal oli vist 8+8+12€. Nii et juba 280€. Samas, uued Pesukotid ja Renaultid võtavad 4l sajale. Kui panna kerghaagis järgi saab ehk 5ga/100le hakkama?


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 12:17
Postitas Hr.Nõel

Minu Transporter on kirjas kui "mahtuniversaal"

Minu oma on ka kui mahtuniversaal.. Eesti registris. Rahvusvahelise järgi klass N 1.
Sõitsin ka Leedu vahet teadmisega , et pole vaja maksta kuni..... esimese kinnipidamiseni. Kenasti tehti selgeks, et vaja maksta ikkagi. Noh ja tagasihiodlik hoiatus, selline kerge 500 eeku.

Kui panna kerghaagis järgi saab ehk 5ga/100le hakkama?

:ner:
Ja vaata siis Poola kiirteede maksmise putkades kuidas hind kerkib kordades, haagise puhul.
Täpsustuseks sulle, tabelites mis seal kohe nähtaval, ülevalt teine rida...
Üks suund haakega väikeautol massiga alla 3,5t-kokku Poolas 31,6 eur. Leedu vinjett 24 h. 7,9 eur. Tuled tagasi ka. Kokku ca. 80 euri teemaksudeks.
Muidugi võid ka ökot sõita mööda Poola ja Leedu külasid. Sellisel juhul kindlasti kütuse kulu ja aeg kordades tõuseb ja neegri tunne tuleb peale.

Ahh pljääd. Sel teemal võib lõpmatuseni vaielda.
Ma saan aru, et kakleme kahekesi selle kasti kallal. :bsmile:
Minu pakkumine (w)
Lepime sõbralikult viiki ja vaatame kuidas me Isakesel selle kasti suhtes kõrist kinni saame. :bsmile:

Tegelt kui ausalt öelda, siis on sittakanti hea meel, et nad seal Poolas hirmasti oma teid ehitavad. Mu pärast pangu kasvõi kõik tasuliseks. Valge inimese tunne on peal kui saad normaalselt liigelda.
Viimane üllatus oli viimane Saksa tripp, kuu tagasi. Peale Suwalkit kohe, raudtee ülesõidu järel, näitab viit paremale Augustowisse ( vana tee läheb otse). Jumala korralik kaherealine, eraldusega tee läheb Augustowini välja.
Elu areneb. Saaks meil ka kuidagi tee ehituse niimoodi paika nagu Poolakatel. Ah see viimane lause on helesinine unistus ainult jõuluajal.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 12:24
Postitas Sam55

Aga Leedu ja Poola maksulised teed ?

kurja..mis ajast Leedus need teed maksulised on? sõiduautodele ka või? mis teed?


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 13:21
Postitas will111

püha lontti, kõik teed on arengumaades vahepeal tasuliseks tehtud kõigile? :shock: joobanõi ma ütlen, kas minu viimasest eurotripperist on tõesti nii palju aega mööda. alles aaastat viis tagasi sõitsin kõik need leedud, poolad, saksad, slovakkiad ja asjad igatpidi läbi ja sealkandis ainuke, kus tuli mingis kohas mingit maksu maksta oli tsehhi. aga no see oli pigem mingi kaart teatud päevadeks ja maksis siiski kokkuvõttes üsna vähe raha.

poola teed on minumeelest koguaeg olnud perfektsed, senikaua kuni ei pööra mingi täieliku kõrvaltee peale, et sealt "lõigata"...ja ma mõtlen siin aega siis 5+ aastat tagasi juba (made that mistake once!)


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 13:35
Postitas leander

Siis mul lihtsalt vedas Leedu teemaksuga :) Poolas on jah paar uut teed valmis saanud. See kaherealine Augustowi peale ja Warsavist Krakovisse ka nüüd 2+2 täitsa tutikas. Võrreldes 10a tagasi on vahe mäe kõrgune.
Ma mõtlesin et mingi 6-pack on mängus aga terve kast, siis võib muidugi pooleks teha. Kasvõi kolmeks. Aga kindel on see, et minu viimane tripp oli kindlasti alla 330€, tõenäoliselt jääb see ka viimaseks soodukaks, edaspidi teemaksude võrra kallim :D


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 14:15
Postitas Hr.Nõel

Leedus on alates sóidukikategooriast N1. Ehk siis väikeveok.
Seal ongi asi väga peenelt tehtud. Kuskil ei teavitata sellest. Ainult tavalised liiklusmärgid on tee ääres, mis annavad teada et see tee on tasuline. Kuid kellele ja kui palju.... Seda ei teavitata. Seda saad teada siis kui on hilja.
Aga minu teada kehtib see juba mingi 5 aastat.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 15:21
Postitas isakene

Nõels, va juudihing, sinuga võib niisama ka õlutit juua. :bsmile: Aga mõeldud oli siiski et tsikli toomisel start ja finiš Eestis.
Toiduõli ja muuga sõitjatele - ma olen pidanud kaks korda tollimeestele täiesti suvalistes Saksamaa nurkades pikalt seletama, miks mul on paarkümmend liitrit hüdroõli kaasas. Kaasavõetud diislikütuse eest saad kohe laksu ära, tõenäoliselt pisutki suurema koguse toiduõli eest ka. Samuti saad trahvi, kui masinal on originaalist suurem paak ja sa ära ei tõesta, et oled selle Saksas täis ostnud.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 15:30
Postitas leander

Mis siis kokkuvõte on, et ratta toomisel on palju ohte teel. Salajased teemaksud, salakavalad tolliametnikud, kahtlased müüjad, võimalus petta saada (mida võib ka siin samas Maarjamaal saada) jne. Selles suhtes kindel muidugi, et ratta toomine tavalistes tingimustes alla 500€ vist ei juhtu. Aga julge hundi rind on rasvane (ja haavleid täis), proovima peab ;) Edu, hr Reinhold!


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 15:32
Postitas will111

oot mis, et kui saksamaal sõites on sul (kasvõi juhuslikult, minul näiteks eestis sõites on alati taga mingi 10ne täiskanku kütusega) pagassis kanistris diislit siis selle eest tehakse trahvi? tea kas julgebki üldse sinna enam kunagi autoga sõitma minna, tnudub, et trahvi tehakse kõige võimaliku ja võimatu eest :lol:


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 15:53
Postitas isakene
will111 kirjutas:

oot mis, et kui saksamaal sõites on sul (kasvõi juhuslikult, minul näiteks eestis sõites on alati taga mingi 10ne täiskanku kütusega) pagassis kanistris diislit siis selle eest tehakse trahvi? tea kas julgebki üldse sinna enam kunagi autoga sõitma minna, tnudub, et trahvi tehakse kõige võimaliku ja võimatu eest :lol:

Täpselt nii, mul oli kanistripõhjas mingi 7-8 liitrit õli, tollimees hakkas juba peaaegu et pabereid täitma. :) Eesti politsei ja toll on poisikesed selle kõrval, mida idaeurooplastega Saksa teedel tehakse. Neil on vist mingi plaan peale pandud, olen kohanud väga mõistvat ja inimlikku suhtumist ja samas kõrval selliseid meeskondi, kes sõidavadki mööda autobahni ning jälgivad kullisilmadega, millise pisiasja eest järjekordselt vahele võtta ja ära väänata. Ma olen trahvi saanud väga jaburate asjade eest. Eestis oleks pooled nendest vaidlustanud, aga sakslastega lihtsalt ei viitsi mingi mõnekümne euri pärast jamama hakata - kauge käia...:D Muidugi, oleneb kuidas sul parajasti veab, aga sellise sõiduhulga juures nagu minul lihtsalt ei saagi tahta, et alati puhtalt välja tuled. See muideks on ka üks põhjus, miks toomise hind on selline nagu ta on...


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 17:42
Postitas Hr.Nõel

kõik teed on arengumaades vahepeal tasuliseks tehtud kõigile?

Kui vaadata Poolakate teedeehituse kultuuri ja kiirust viimase 5 aasta jooksul.... siis arengumaa... oleme siin paraku meie, Eesti.

Salajased teemaksud, salakavalad tolliametnikud, kahtlased müüjad

Pole siin salajast midagi. Kõik on ju avalik. Tuleb lihtsalt ennast kurssi viia vastava riigi maksudege. Lihtne nagu 1x1.
Siia juurde kuluks ära vana tuntud tõde:
" Seaduse mittetundmine ei vabasta sind seaduse täitmise kohustusest".

Kaasavõetud diislikütuse eest saad kohe laksu ära

Selle kohta ei oska öelda. Varasematel aegadel ( Nüüd püüan olla valge inimene ja toimetan ainult kaardiga) oli mul 30 liitrine nõu kaasas ja öeldud midagi.
Eestisse sisse tulles on väga ähmane jutt tolliameti lehel:

Mootorikütust
Mootorsõidukiga Eestisse saabumisel on lubatud maksuvabalt kütust kaasa tuua mitteärilisel eesmärgil mootorsõiduki (sh veemootorsõiduki) standardses kütusepaagis ja vajadusel lisaks kütusekanistris.

Teadmiseks kaasvõitlejatele veel:
Kui juhtud Poolat läbima- sõiduauto, pakiauto + järelhaage - mille summaarne täismass on üle 3500 kg., siis edasi vaadake siit- http://www.viatoll.pl
Summad muutuvad hoopis teiseks.

Isake, aga õlli võid ju "Jänxijaht 2015" juubeliüritusele kaasa vedada. Seal võime seda timmida.

Aga mõeldud oli siiski et tsikli toomisel start ja finiš Eestis.

Kõige ökom toomine oli millagi 2007 aastal vist. Tingimused: Vanakooli VW Passat caravan, diisel ( Venemaalt kytusetoojate lemmik, oma suure originaalpaagi poolest), Mingi laksuga naked oli. Vist CB 750. kahekesi käisin sõbraga. Vähese tsikli lammutamisega punnitasime ta küliti caravani sisse.Enne mahlad välja puha. Kuskilt Hannoveri kandis tõime. Siis koos paari trahvi ja kaasa toodud õlledega mahtusime mingi 220 euri sisse vist.
Lahe ja fun oli :bsmile:
Aga rohkem küll ei taha korrata seda.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 19:02
Postitas will111

Nõel, see arengumaa minu lauses oligi puhtalt sellise eneseirooniaga öeldud, täiesti nõus, et eesti on absoluutne arengumaa võrreldes nende riikidega seal (õigemini ei saa sedagi öelda, sest siin ei arene eriti midagi, kohati lähevad teed hullemakski). aga noh eks vast sakslased näiteks peavad ka poolat ja slovakkiat arengumaadeks, kui nüüd jälle kuidagi teistpidi võtta...


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 19:32
Postitas Hr.Nõel

Nõel, see arengumaa minu lauses oligi puhtalt sellise eneseirooniaga öeldud, täiesti nõus, et eesti on absoluutne arengumaa võrreldes nende riikidega seal (õigemini ei saa sedagi öelda, sest siin ei arene eriti midagi, kohati lähevad teed hullemakski). aga noh eks vast sakslased näiteks peavad ka poolat ja slovakkiat arengumaadeks, kui nüüd jälle kuidagi teistpidi võtta...

Täiesti ühel nõul sinuga.
Suuremale osale Sakslastele on üldse raske selgeks teha, et mis see Eesti on ja millega seda süüakse. Kui ütled neile, et meil ka euro ja puha, siis lähevad neil silmad imestusest suureks nagu Porsche esituled. Enamiku jaoks oleme me suur, ühtne kriminaalne ida.
Aga ju me oleme selle ise ( loe rahvus) ära teeninud.


Re: Saksast uut ratast tooma.

Postitatud: 01 Dets 2014, 21:25
Postitas jesse

Kas lähiajal on keegi minemas kah? Bremen on see koht kus mul üks tsikkel silma jäi!?