Re: Rumalad küsimused
kassikas kirjutas:Kas soome y-tunnust on eraisikul kah võimalik kuidagi teada saada,otsida ise eestis olles? St, et pole iidamast-aadamast vaja läinud ja nüüd läheks aga ei mäleta ja kuskilt vaadata kah nagu ei oska.
kassikas kirjutas:Kas soome y-tunnust on eraisikul kah võimalik kuidagi teada saada,otsida ise eestis olles? St, et pole iidamast-aadamast vaja läinud ja nüüd läheks aga ei mäleta ja kuskilt vaadata kah nagu ei oska.
bratest kirjutas:Kas liiga külma ilmaga sõitmine võib bike mootorit rikkuda kuidagi? Jutt käib hetkel olevast +5 kraadi ligi olevast ilmast ning Kawasaki Zx7r rattast. Tänud!
mõtle mis on temperatuurid töösoojal mootoril. Pole erilist vahet, kas käivuitada +5 või +20 juures. Samuti pole erilist vahet käivitada seda -10 juures, temperatuurivahe on nii väike. inimesed on stereotüüpsed, kujundavad mõtlemise vaid vee sulamise ja külmumise ümber Aga kuna aku sisaldab suures koguses vett, siis seal hakkab temperatuur juba mängima.
Moosikas kirjutas:
Jätsin ennist täpsustamata , et vaja oleks teada saada enda y-tunnus.Nii umbkeelne nagu olen , sain aru,et sealt saab otsida ainult firma mitte eraisiku y-tunnust.
Y tunnus on ainult firmal, ehk siis Yritys- ja yhteisötunnus, eraisikul on henkilötunnus e. eesti keeli isikukood ja need ei ole avalikult kuskil saadaval
keegi pyramid parts tellinud on, oskab öelda kaua sealt kaup tulnud ?
tazavi kirjutas:Samuti pole erilist vahet käivitada seda -10 juures, temperatuurivahe on nii väike. inimesed on stereotüüpsed, kujundavad mõtlemise vaid vee sulamise ja külmumise ümber
Aga kuna aku sisaldab suures koguses vett, siis seal hakkab temperatuur juba mängima.
Aga mida Sulle starter ütleb, kui -10 kraadi juures peab pakse õlisid ringi ajama?
Kas sellest aastast on kohustusliku liikluskindlustuse hinnad tõusnud?
Ei mäleta küll eelmise aasta summat, aga tundub nagu kudagi kallis...
jutt oli mootorist, mitte starterist Kui on korralik õli sees, siis päris tavott see küll pole, et starter nüüd vedada ei jaksa. Aga jah, tänapäeval on asi väga piiri peale aetud, et saaks odavamalt müüa ning remonditurg oleks ka olemas. Nii et tõepoolest võiks 1 starter tagavaraks olla, või siis tõmbad tsikli rattast käima
Raiki kirjutas:Kas sellest aastast on kohustusliku liikluskindlustuse hinnad tõusnud?
Ei mäleta küll eelmise aasta summat, aga tundub nagu kudagi kallis...
Juba oktoobris uut poliisi tehes selgitati mulle, et hinnad on "natuke" tõusnud. Kõigest nii veerandi jagu või nii.
Ivoonu kirjutas:Raiki kirjutas:Kas sellest aastast on kohustusliku liikluskindlustuse hinnad tõusnud?
Ei mäleta küll eelmise aasta summat, aga tundub nagu kudagi kallis...Juba oktoobris uut poliisi tehes selgitati mulle, et hinnad on "natuke" tõusnud. Kõigest nii veerandi jagu või nii.
Mul on sel aastal 0,43% odavam (Iizis teen), Sapul on jälle tõusnud 11,52%.
Sapul? Mis asjal?
Old-Thompson kirjutas:Sapul? Mis asjal?
Raiki kirjutas:Kas sellest aastast on kohustusliku liikluskindlustuse hinnad tõusnud?
Minul on küll 6 kuu kindlustus 0.54€ jagu soodsamaks läinud.
Teah, kas miskitele 80' hondadele (cb900) mingeid karpa upgrade kitte ka tehakse?
Mis reaalselt vahet ka teeks. Paremad membraanid jms... Ebays kipub asi rohkem paari vedru ja poldi tasemele jääma.
Sõber helistas, ütles et ajas mu ratta küllili ning sellega seoses purunes esigondlil tuuleklaas. Kustkohast uut saada, täpselt õiget klaasi ei loodagi saada aga nn toorikut?
Rattaks Suzuki GS 500E, Five Stars gondliga.
No aga kui sa ratta marki, mudelit ja aastat ei ütle, siis sa ei saagi teada, äkki kellelgi on lausa üle sobiv klaas..
willie kirjutas:Old-Thompson kirjutas:Sapul? Mis asjal?
Ega äkki see masin müüa pole???
Ostaks ära.
Mis vanad autod on hinda läinud vä? Lahe, ma võin varsti on olümpia-aasta kopika kellelegi ära kinkida. Võibolla.
kassikas kirjutas:Moosikas kirjutas:Jätsin ennist täpsustamata , et vaja oleks teada saada enda y-tunnus.Nii umbkeelne nagu olen , sain aru,et sealt saab otsida ainult firma mitte eraisiku y-tunnust.
kirjutad sinna Hakusana kohale oma nime ja kui oled regitreeritud näiteks "Yksityinen elinkeinonharjoittaja"-na, -> Hae yritykset -> ja leiad oma y-tunnuse.
Ehk siis mitte ainult firmadel vaid ka meiekeeli FIE-del on Y-tunnused.
Ja mida ma kirjutasin? Loe uuesti ja kenasti Y tunnus on ainult ettevõtlusega seotud, vahet pole millises vormis, FIE, OY mida iganes, eraisikul on isikukood, ettevõttel (ka FIE on muide ettevõtluse vorm) on Y tunnus ja kui inimene küsib oma isikliku Y tunnust, siis sellist asja ei eksisteeri, ta saab küsida oma ettevõtte Y tunnust.
ja mida mina kirjutasin? seda, mida inimene küsis - enda y-tunnuse kohta. oleks ta henkilötunnust küsinud, oleks vastus teine olnud.
verd, verd tahan näha:)
Raiki kirjutas:Ega äkki see masin müüa pole???
Ostaks ära.
[/quote]
Ei ole, aga otsi portaalidest- osta.ee, börs, hydra, soov (hetkel on soovis 1977 aasta 968A müügis), jne.
Kuidas on 14-liitrine bensupaak rattale mahutatud, kui selle asemele on paigutatud kiivri panipaik ning väliselt ei ole "bensupaagi" mõõtmed suurenenud?
Tegemist Honda NC700S-ga. http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=99
bensukas on sadula all
Nongrata kirjutas:Raiki kirjutas:Ega äkki see masin müüa pole???
Ostaks ära.
Ei ole, aga otsi portaalidest- osta.ee, börs, hydra, soov (hetkel on soovis 1977 aasta 968A müügis), jne.[/quote]
Ega me päris vanaraua kogujad ka pole.
Auto peab olema originaalkonditsioonis, hästi säilinud ja tehasevärviga.
mx77 kirjutas:bensukas on sadula all
Just. Samamoodi on see ju ka näiteks v-rod'i puhul lahendatud, ehkki bensupaagi tavapärase koha asemel pole kiivri jaoks panipaik.
badandevil kirjutas:Kas paagivõrgud on kõik sama suurusega, et võib nö pimesi osta ja sobib?
Reeglina on koormavõrgud sama suurusega!
badandevil kirjutas:Kas paagivõrgud on kõik sama suurusega, et võib nö pimesi osta ja sobib?
Neil võrkkudel on selline komme et venitatavad, nad kummist punutud. Muidugi tootjatel võib olla erinevusi aga arvan et kohanevad nii paagile kui sadulale heasti
Mis kiirusest alates mootoratastel üldse ABS rakendub? Teatavasti on sõidukitel ka mingi kindel kiirus alla mille ABS ei tööta!