vaene ratas
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
vaene ratas
Kui nüüd ausalt öelda, siis on ju päris palju asju, mis seoses rattaga endale mõtteainet pakuvad.
- summutid
viimane kord ülevaatusel kukuti kisama, et arvatavasti on mul kärjed läbi põlenud. Uute hind öeldi minule, et tuleb pea sama, kui see, mis ma oma ratta eest välja käisin. soovisk kuidagi odavamalt läbi ajada. minu eesmärk pole see, et asi palju lärmi teeks, vaid et ta ilusti sõidaks ja keegi kobiseda ei saaks. seega midagi oleks vaja nende summutajatega ette võtta. Minu vaatluste järgi kuidagi lihtsalt nad lahti ei käi. seega saab olema tegu nende lahti ja tagasi kokku panekuga kui seda teha. sel juhul on küsimus mida seal just teha annab? mõned räägivad, et igale rattale on enamvähem oma summutaja joonised, aga kust neid leida oleks kah kena teada, seega ehk teadjad ütlevad(link näiteks).
- kroom
et siis kui need summutajad korda saavad, siis tahaks ka torud mootorist summutajani ära kroomida, mõnes foorumis ma siin mõned andmed leidsin, aga alati võib neid veel tuua, et kus ja mis hinnaga.
-üldsegi, palju need seadused ja eeskirjad lubavad oma rattaga mässata, näiteks värvi osas. kui mul on musta punase kirju ratas, registreeritud mustana, siis ma mõtlen, et mõne punase jubina mustaks värvimine ei tohiks keelatud olla, või siis kroomimine.
-veel tagasi summutite juurde, et need võivad minu poolest ka natuke suureneda. peaasi, et ma nad õigesse kohta jälle kinni saan. plaan on ja oli metecist sinna eraldi läikivad plaadid peale lasta teha.
-igapäevane hooldus
kui ma vaatan, et asi liiga porine pole, kett liiga kuiv ja lõtv, õli liiga vähe masinas, kas siis sellest piisab? mida veel nii aegajalt täpsemalt vaadata ja teha?
mäger
Honda CD450s
tartu
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa

No on ikka naljahamehed küll seal ülevaatuspunktis. Päris kõvad spetsid igatahes, kui öeldakse kõrvaga kuulates ära, et sõelad läbi ja originaalis sellist häält ei tee.
Meil oli ka Jõhvis selline juhtum, kus öeldi, et liiga valjut häält teeb, kuigi oli originaalsumps ja 5 aastat vanal tsiklil vähe ebatõenäoline, et seal oleks midagi juba läbi põlenud.
-
Teema algataja
vt foorumi teemat tsikli värvist (ei viitsi praegu linki otsida). Kokkuvõtlikult: värvi kuidas tahad, ARK saab ikka kolmandat moodi aru su tsikli värvigammast. Kui sa ühe musta detaili vahetada punase või kroomi vastu, siis ei pane seda keegi tähele.-üldsegi, palju need seadused ja eeskirjad lubavad oma rattaga mässata, näiteks värvi osas. kui mul on musta punase kirju ratas, registreeritud mustana, siis ma mõtlen, et mõne punase jubina mustaks värvimine ei tohiks keelatud olla, või siis kroomimine.
teiste summutite paigaldamisel ei ole põhiprobleemiks mitte sobivad kinnituskohad vaid õige küttesegu tagamine. Ehk siis kui on standardist erinev sumpa, siis tuleb hakata jändama karpa düüsidega, et segu liiga lahjaks/rikkaks ei läheks.-veel tagasi summutite juurde, et need võivad minu poolest ka natuke suureneda. peaasi, et ma nad õigesse kohta jälle kinni saan. plaan on ja oli metecist sinna eraldi läikivad plaadid peale lasta teha.
aegajalt võiksid näiteks tsekata akupinget ja laadimisvoolu, piduriklotside seisukorda, trosse võiks kord aastas õlitada. Arvesta, et kõik mis liigub ka kulub ning seega on mõtet aegajalt kontrollida kõiki liikuvaid osi: laagrid-hoovad-teljed-veljed jne jms.-igapäevane hooldus
kui ma vaatan, et asi liiga porine pole, kett liiga kuiv ja lõtv, õli liiga vähe masinas, kas siis sellest piisab? mida veel nii aegajalt täpsemalt vaadata ja teha?
Põhireegel on, et hästi kestab hästi hooldatud tsikkel ehk siis vaheta õli ja muid määrdeid-vedelikke ning kuluosi (ntx küünlad) vastavalt ettenähtule.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
vaene rattas

vaene
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: vaene
You! Mine Karmi juurde, teeb Sulle täpselt sellised torud ja summid, nagu tahadtimoriik kirjutas:Arvan, et kui pütt lahti lõgata ja leida asjalik keevitaja /plekksepp. saa vana pütti järgi uued teha.


"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
vaene rattas


-
Teema algataja
Müüdud
umbes aasta tagasi müüsin selle armsa ratta maha, ma ei tea mis mul hakkas. ostsin auto asemele. nüüd sooviks teada kas tartu lähedal keegi mootorrattaid laenutab. nii väga igatseks väikestki sõitu teha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.