vaene ratas

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
m2ger

vaene ratas

Lugemata postitus Postitas m2ger »

Tervist!

Kui nüüd ausalt öelda, siis on ju päris palju asju, mis seoses rattaga endale mõtteainet pakuvad.

- summutid
viimane kord ülevaatusel kukuti kisama, et arvatavasti on mul kärjed läbi põlenud. Uute hind öeldi minule, et tuleb pea sama, kui see, mis ma oma ratta eest välja käisin. soovisk kuidagi odavamalt läbi ajada. minu eesmärk pole see, et asi palju lärmi teeks, vaid et ta ilusti sõidaks ja keegi kobiseda ei saaks. seega midagi oleks vaja nende summutajatega ette võtta. Minu vaatluste järgi kuidagi lihtsalt nad lahti ei käi. seega saab olema tegu nende lahti ja tagasi kokku panekuga kui seda teha. sel juhul on küsimus mida seal just teha annab? mõned räägivad, et igale rattale on enamvähem oma summutaja joonised, aga kust neid leida oleks kah kena teada, seega ehk teadjad ütlevad(link näiteks).

- kroom
et siis kui need summutajad korda saavad, siis tahaks ka torud mootorist summutajani ära kroomida, mõnes foorumis ma siin mõned andmed leidsin, aga alati võib neid veel tuua, et kus ja mis hinnaga.

-üldsegi, palju need seadused ja eeskirjad lubavad oma rattaga mässata, näiteks värvi osas. kui mul on musta punase kirju ratas, registreeritud mustana, siis ma mõtlen, et mõne punase jubina mustaks värvimine ei tohiks keelatud olla, või siis kroomimine.

-veel tagasi summutite juurde, et need võivad minu poolest ka natuke suureneda. peaasi, et ma nad õigesse kohta jälle kinni saan. plaan on ja oli metecist sinna eraldi läikivad plaadid peale lasta teha.

-igapäevane hooldus
kui ma vaatan, et asi liiga porine pole, kett liiga kuiv ja lõtv, õli liiga vähe masinas, kas siis sellest piisab? mida veel nii aegajalt täpsemalt vaadata ja teha?


mäger
Honda CD450s
tartu
Kasutaja avatar

tsiklimees
Postitusi: 84
Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas tsiklimees »

:lol:
No on ikka naljahamehed küll seal ülevaatuspunktis. Päris kõvad spetsid igatahes, kui öeldakse kõrvaga kuulates ära, et sõelad läbi ja originaalis sellist häält ei tee.

Meil oli ka Jõhvis selline juhtum, kus öeldi, et liiga valjut häält teeb, kuigi oli originaalsumps ja 5 aastat vanal tsiklil vähe ebatõenäoline, et seal oleks midagi juba läbi põlenud.

Teema algataja
m2ger

Lugemata postitus Postitas m2ger »

no jah, minu ratsul on juba aastaid rohkem kahjuks seljataga, kõva lärmi teeb ta küll

m2ger
honda cb450s '87
tartu


vabandan kõikide kirjavigade pärast, mis on tulnud, tulid nüüd ja tulevad edaspidi.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

-üldsegi, palju need seadused ja eeskirjad lubavad oma rattaga mässata, näiteks värvi osas. kui mul on musta punase kirju ratas, registreeritud mustana, siis ma mõtlen, et mõne punase jubina mustaks värvimine ei tohiks keelatud olla, või siis kroomimine.
vt foorumi teemat tsikli värvist (ei viitsi praegu linki otsida). Kokkuvõtlikult: värvi kuidas tahad, ARK saab ikka kolmandat moodi aru su tsikli värvigammast. Kui sa ühe musta detaili vahetada punase või kroomi vastu, siis ei pane seda keegi tähele.
-veel tagasi summutite juurde, et need võivad minu poolest ka natuke suureneda. peaasi, et ma nad õigesse kohta jälle kinni saan. plaan on ja oli metecist sinna eraldi läikivad plaadid peale lasta teha.
teiste summutite paigaldamisel ei ole põhiprobleemiks mitte sobivad kinnituskohad vaid õige küttesegu tagamine. Ehk siis kui on standardist erinev sumpa, siis tuleb hakata jändama karpa düüsidega, et segu liiga lahjaks/rikkaks ei läheks.
-igapäevane hooldus
kui ma vaatan, et asi liiga porine pole, kett liiga kuiv ja lõtv, õli liiga vähe masinas, kas siis sellest piisab? mida veel nii aegajalt täpsemalt vaadata ja teha?
aegajalt võiksid näiteks tsekata akupinget ja laadimisvoolu, piduriklotside seisukorda, trosse võiks kord aastas õlitada. Arvesta, et kõik mis liigub ka kulub ning seega on mõtet aegajalt kontrollida kõiki liikuvaid osi: laagrid-hoovad-teljed-veljed jne jms.

Põhireegel on, et hästi kestab hästi hooldatud tsikkel ehk siis vaheta õli ja muid määrdeid-vedelikke ning kuluosi (ntx küünlad) vastavalt ettenähtule.

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

mina käi parem põlvas ülevaatusel. ise käin seal ja pole probleemi olnud. Tartus hakati kohe tulede ja värkide pärast vigisema.

Teema algataja
m2ger

Lugemata postitus Postitas m2ger »

ei no see on ju selge, et ülevaatuselt ikka kuskil läbi saab, aga see pole asja point. liiga lärmakas ei tohi masin olla ja töötama peab korralikult.

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

vaene rattas

Lugemata postitus Postitas timoriik »

Mul samma rattas, samuti 87a. kui ülevaatusel käisin ei pidanud isegi mootorit käima panema. (Pärnu amserv).Oma rattal samuti praegust summutid maas. ühel on purgis auk sees. lihtsalt roostene koht oli, toksisin kruvikaga paar korda ja oligi auk sees. nüüd läheb plekist paik peale. auk tekkis siseküljele alla.teine summ aga paistab kõvasti kõbusam olema. Lahti jah need püttid ei käi. :shock:

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

vaene

Lugemata postitus Postitas timoriik »

Arvan, et kui pütt lahti lõgata ja leida asjalik keevitaja /plekksepp. saa vana pütti järgi uued teha.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

kui ikka rohkem ja rohkem rääkida ülevaatajast ja ülevaatuspunktist, kus tehnika on lihtsalt läbi saanud, ja see jutt ka kaugemale ja kõrgemale jõuab, keerame sitta just nendele ülevaatajatele, kes ülevaatust tehes on mõistvalt asjasse suhtunud ja nii mõnegi kohapealt silma kinni pigistanud. pigem peaks selle kohapealt üle-üldse vait olema ja mitte lärmama, et kui lihtsalt või kus ja millises seisus masinaga läbi sain. ja kui sellised normaalsed mehed on lõpuks kinga saanud, läheb tulevikus ülevaatuse kirja saamisega raskeks või võimatuks nii mõnegi ümberehitatud või ära tehtud motikaga ja kui ikka arki kodulehel olevaid nõudeid jälgida on asi suht karm , sest igasugune muutmine on tegelikult üsnagi piiratud. mõtlen just muudatusi ja pisemaid ümberehitusi ( raam pidurid summuti. esihark rehvid jne.)

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

Kui üldse vahetada sumpat, siis pigem sellepärast et vastusurvet paika saada. heli on ju täiesti ebaoluline, kiirenduseks vaja ikka kw

Teema algataja
m2ger

Lugemata postitus Postitas m2ger »

ikkagi vastu vaidlemiseks viimasele kommentaarile, et minu jaosk on see heli oluline. enamasti liigun ma ringi just mitte autoga, seega tänava helid jõuavad otse minuni ja sooviks tihtipeale natuke vaiksemat keskkonda. võibolla olen ma liiga rahumeelne, et eelistan vaikset podisemist suurele kiirendusele, aga õigupoolest olen ju ikkagi mina see, kes peab selle ratta seljas istuma ja müra endaga kaasas kandma. mõneti on vist ikka õigem need sumpad rahule jätta, aga ma veel mõtlen, olenevalt teiste kommentaaridest
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

tegelikult sõltub sellest kui kaua ja palju sõita kavatsed. kuigi olen noob, siis eelistan "vaiksemaid" sumpasid, kui ikka pika maa lörisevate sumpadega cruiseriga ringi sõidad (200 - 250km) siis mingi moment hakkab see häirima (vähemalt mind hkkas). linna vahel cruisimiseks sobivad ka valjuhäälsed sumpad.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

siiski ma arvan et remontida pole erilist mõtet neid. parem otsi kuskil kasutatud originaal sumps. Mingil Leedu leheküljel nägin meeletu hulk sumpasid mida müüdi kusagil 50 eurot tükk või oli veelgi odavam.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: vaene

Lugemata postitus Postitas tali »

timoriik kirjutas:
Arvan, et kui pütt lahti lõgata ja leida asjalik keevitaja /plekksepp. saa vana pütti järgi uued teha.
You! Mine Karmi juurde, teeb Sulle täpselt sellised torud ja summid, nagu tahad :)
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

vaene rattas

Lugemata postitus Postitas timoriik »

õige, mine Karmi jutule. olen tema tehtud summe näinud ja kuulnud. üv nii palju, et kui sinna sõitsin oli ruumi uks pärani. tüüp kuulis , et hääled korras. ma arvan sellest talle piisas, et pärast ei käskinud käivitada, ma ei ütleks , et lihtsalt läbi sain . kont: pidureid, tulesid, kiige lõtkusid, rehve, kiivrit. :shock:
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

Sorry ot. aga palju on neid ülevaatuspunkte kes tõsti "soundi" mõõdavad?
Käisin oma "devil" sumpaga ülevaatusel ja ei kobisetud midagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

01.11.2005 käisin ülevaatusel samal päeval Saksast Eestisse jõudnud tsikliga ja mõõdeti helitugevust. Ülevaatuse koht siis Laki tänaval Veski Kõrtsi vastas. Väga positiivne suhtumine on seal ja tehti ülevaatus ilma kehtivat kindlustuspoliisi omamata ära. Seadusega ei pidavat saama seda nõuda, lihtsalt ARK on andnud korralduse, et ilma läbi ei lastaks. Nemad peavad seda, aga valeks ja seal saab ka ilma kindlustuseta.
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Kui ma enda rattaga ülevaatusel käisin mõõtsid üv.tegelased kul oma aparaadiga heli aga ei pogisenud küll midagi, aga kui politse mööda sõitis ennem üv. punkti jõudmist keris kohe akna alla ,et kuulda mis hääl on kah.Muidugi mull on rattal mölemal poole pea meetrised roostevabad torud mille läbimõõt ligi 100mm, arvatavasti tuli noist torudest päris meeletu db välja ,aga ega ma uurima ka hakanud, mine tea äkki ei lasegi ülevaatuselt läbi :D

Teema algataja
m2ger

Müüdud

Lugemata postitus Postitas m2ger »

umbes aasta tagasi müüsin selle armsa ratta maha, ma ei tea mis mul hakkas. ostsin auto asemele. nüüd sooviks teada kas tartu lähedal keegi mootorrattaid laenutab. nii väga igatseks väikestki sõitu teha.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”