Tsikli toomine välismaalt
mina tõin/lasin tuua ratta saksast.
kõigepealt soovitan otsida transa, kea lubab sulle et toob kokkulepitud aja jooksul (a`la 2 nädalat) kokkulepitud summa eest ratta Eestisse. Aja soovitan kokku leppida selle pärast, et minu puhul venis asi 2 nädalat enne kui midagi toimuma hakkas (sakslasele oli ettemaks makstud). Saksa on suur, nii et ratta leidmine sealt on palju kergem kui Eestist transa leidmine, autotreilerid tihtipeale ei tahagi vist peale võtta ja hinnaks öeldi mulle 3-5k. Ratas kinnitati viimase ja eelviimase auto vahele koormarihmadega. Palusin sakslasel pilte teha, hoolimata sellest et rihmad pandi nii nagu õpetasin lõhuti esiporikas transa käigus ära, aga kuna transa oli tuttava-tuttava poolt siis jõudsime kompromissile..
p.s. sakslane(ostsin eraisiku käest) oli jumala shokis et ma autotreileri järgi saatsin, mitte motorbike traileri..
Invoice´i soovitan panna natuke väiksema hinna, (ntx 1600 euri maksva ratta puhul 1300), kui liiga odav hind panna, siis on vist oht et läheb tollis mingisse "punasesse koridori" ja pead hakkama kempelma/tõestama et su ratas ikka ei ole rohkem väärt..
Hiljem midagi tollis vuhveldada ei ole võimalik, tollimaksu arvestab arvuti (minu 43kw ratta puhul tuli 3761 eeki) ja arvelevõtmine läks 1500.- Suure soetamistuhinaga ei maksa ka kindlustust ja ülevaatust eelarvest välja unustada.
minul läks asi maksma umbes nii:
ratas 1600.- euri
raha saatmine saksa ~1000 eek (2 korda, ettemaks+ülejäänu)
transa 3000 eek
toll 3761 eek
arvele võtmine 1500 eek
ülevaatus 200.-
+kindlustus
+veel mõned mõnesaja kroonised kulud, mille "nime" ma ei mäleta.
Tegelikult, kui endal aega, võimalust ja keeleoskust piisavalt siis on muidugi süda kergem kui lähed ise kohale vaatad üle, proovid jne. Ka nii olevat rattaid toodud et sõidetakse äsja ostetud tsikliga põhja-saksa, sealt laevale ja koju.. Odavam ei tule, aga jääb ära see põrsa kotis ostmise variant, -mina ostsin ratta sakslase piltide ja jutu põhjal, tüüp oli aus vend, saatis mulle pildid nii paagil olevast väiksest mõlgist kui geneka kaanel olevatest kriimudest (ratas on vasakule küljele maha pandud), midagi vassima ei hakanud, kusjuures päev enne kui rekka järgi jõudis ütles mulle et aku on kutu ja pakkus mulle ise 50euri tagasi, mille ma muidugi meeleldi tagasi võtsin..
kõigepealt soovitan otsida transa, kea lubab sulle et toob kokkulepitud aja jooksul (a`la 2 nädalat) kokkulepitud summa eest ratta Eestisse. Aja soovitan kokku leppida selle pärast, et minu puhul venis asi 2 nädalat enne kui midagi toimuma hakkas (sakslasele oli ettemaks makstud). Saksa on suur, nii et ratta leidmine sealt on palju kergem kui Eestist transa leidmine, autotreilerid tihtipeale ei tahagi vist peale võtta ja hinnaks öeldi mulle 3-5k. Ratas kinnitati viimase ja eelviimase auto vahele koormarihmadega. Palusin sakslasel pilte teha, hoolimata sellest et rihmad pandi nii nagu õpetasin lõhuti esiporikas transa käigus ära, aga kuna transa oli tuttava-tuttava poolt siis jõudsime kompromissile..
p.s. sakslane(ostsin eraisiku käest) oli jumala shokis et ma autotreileri järgi saatsin, mitte motorbike traileri..

Invoice´i soovitan panna natuke väiksema hinna, (ntx 1600 euri maksva ratta puhul 1300), kui liiga odav hind panna, siis on vist oht et läheb tollis mingisse "punasesse koridori" ja pead hakkama kempelma/tõestama et su ratas ikka ei ole rohkem väärt..
Hiljem midagi tollis vuhveldada ei ole võimalik, tollimaksu arvestab arvuti (minu 43kw ratta puhul tuli 3761 eeki) ja arvelevõtmine läks 1500.- Suure soetamistuhinaga ei maksa ka kindlustust ja ülevaatust eelarvest välja unustada.
minul läks asi maksma umbes nii:
ratas 1600.- euri
raha saatmine saksa ~1000 eek (2 korda, ettemaks+ülejäänu)
transa 3000 eek
toll 3761 eek
arvele võtmine 1500 eek
ülevaatus 200.-
+kindlustus
+veel mõned mõnesaja kroonised kulud, mille "nime" ma ei mäleta.
Tegelikult, kui endal aega, võimalust ja keeleoskust piisavalt siis on muidugi süda kergem kui lähed ise kohale vaatad üle, proovid jne. Ka nii olevat rattaid toodud et sõidetakse äsja ostetud tsikliga põhja-saksa, sealt laevale ja koju.. Odavam ei tule, aga jääb ära see põrsa kotis ostmise variant, -mina ostsin ratta sakslase piltide ja jutu põhjal, tüüp oli aus vend, saatis mulle pildid nii paagil olevast väiksest mõlgist kui geneka kaanel olevatest kriimudest (ratas on vasakule küljele maha pandud), midagi vassima ei hakanud, kusjuures päev enne kui rekka järgi jõudis ütles mulle et aku on kutu ja pakkus mulle ise 50euri tagasi, mille ma muidugi meeleldi tagasi võtsin..

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.