Ettevalmistus talviseks puhkuseks

Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Freaksmart kirjutas:
Mõtlesin, et panen oma arvamuse ka....

1. Küsimus neile, kes soovitavad sügisel õli välja valada ja alles kevadel uus sisse panna. Mis selle asja eesmärk on? Mida tahetakse sellega saavatuda, mida kaitsa või kokku hoida? Minu arust on ainult kaks õiget varianti:
a. sügisel õli välja vahetada, et kevadel kui lumi ära sulanud, saaks kohe sõitma minna.
b. kevadel õli välja vahetada (kuid see variant on nats viletsam kuna talve jooksul võivad hinnad tõuseda ja poes ei pruugi õlifiltrit olla. Tuleb tellida ja oodata kuna see kohale jõuab selle asemel, et sõita)
Ma olen kuulnud jutte sellest, et kasutusvälba lõpupoole on õli omadused pisut muutunud. Räägitakse ka sellest, et kasutatud õli pH tase erineb uue omast, st on väiksem. Sellest tulenevalt soovitatakse õlivahetust enne pikemat seismist. On kellelgi äkki mingit vahendit selle teooria kinnituseks? Et mõõdaks vana õli pH-d ja uue oma ja vaataks kas on erinevusi või mitte.
Mingi 3 astmelise skaalaga pesupulbri reklaami indikaatorpaber ilmselt selleks ei sobi. Siit oleks hea kodune ülesanne keemiatundi kaasa võtta. Mind küll hakkas huvitama, et kui suur tõepõhi on selle müügimeeste jutul all, kes räägivad, et õlivahetuse suurim argument on tema happelisemaks muutumine töötamise käigus.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”