Kõrin
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kõrin
Oli siis selline sündmus et sõitsin oma rolleriga umbes 20 km. Kui lõpetasin sõidu siis kuulsin mingit kõrinat. See on ainult siis kui gaas on põhjas. Ise arvasin et see tuleb variaatorist aga ei tea täpselt.
Katsetuste käigus siis selgus et kõrin tuleb tekib siis kui sõidad umbes 30-35 km/h ja 60-75 km/h. 50 sõites seda ei ole.
Et järsku te oskate siin aidata või teil on endal selline probleem olnud
Katsetuste käigus siis selgus et kõrin tuleb tekib siis kui sõidad umbes 30-35 km/h ja 60-75 km/h. 50 sõites seda ei ole.
Et järsku te oskate siin aidata või teil on endal selline probleem olnud
-
Teema algataja
Starteri hammasratas? Äkki mõtlesid pendiksit? Kui kaan maha võtta siis pendiks logisepki, pendiksi teine pool kinnitub variaatori külge, kui variaatori peale paned(pendiksil on otsas nagu pulk, ning see pulk läheb variaatori kaande pessa, puksi põhimõttega)owen kirjutas:võtsin variaatorilt kaane maha ja siis leidsin et see starteri hammasratas mis seal on logiseb (Üles alla) et ise arvan et viga võib selles olla aga ma ei oska seda kuidagi kinnitada.
Äkki mõni sidurivedru katki?
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
mul kõlises sama moodi vario juurest kogu sõidu.Võtsin järgmine päev maha ja arvasin et need nii kandid kui olla saab.aga ei olnud nad midagi täitsa ümmargused olidxzburnoutzx kirjutas:Kui krõgiseb/viliseb siis on need suht kindlalt rullikud. Ehk siis on kandiliseks kulunud. Kui terve sõidu ajal krigisevad, siis ei soovita eriti ringi uhada. Vaheta õige need ära. Rullid maksavad u 200,-

Lauri.

-
Teema algataja
-
Teema algataja
50-80 kr.owen kirjutas:mca15 kirjutas:Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.ivar kirjutas:aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.
Palju see maksta võiks
Mudakoll
-
Teema algataja
kl-vennal oli sama probleem cpi ga viis parandusse ja olin ise kõrval kui varjaator võeti lahti,tuli välja et automaailmas (Pärnus)oli pandud varjaator valesti tagasi,jäeti seibid panemata nii et varjaatori taldrikud loksusuid ja käisid kaheksasse faking ebareaalne....need olid vastu varjaatori kaant ennast puruks peksnud ja kui sai taldrik lahti võetud kukkus seal sõna otses mõttes metallitükke!



-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
äkki oskate aidata endal suht sarnane jama aga kõrin selline ei oska õeldagi kuidas seletada et rolleriks on cpi hussar ja kui gaas põhjas ja kiirus on juba kõige tipus ehk siis tagant tuul kaa veel siis hakkab midagi kõrisema nagu vario taldrikud hakkaksid kõikuma tipp kiiruse juures??
oskate aidata, Peale leovince RR läks kiirus suuremaks ja sellest see tuligi peal ka uued rullid ja sidurivedrud!
Oskate õelda milles jama?
oskate aidata, Peale leovince RR läks kiirus suuremaks ja sellest see tuligi peal ka uued rullid ja sidurivedrud!
Oskate õelda milles jama?

-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
mul ka hussar ja 70 ccm tehtud.mul on variaator mitu korda labist lahti tulnud.mutter on täiesti kinni aga see metallist jublakas mis variaatori külge kinnitud on alati tükkideks.nüüd läks variaator üldes p...se.tellisin miku käest tnt variaatori
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Väga-väga palju oleneb see omanikust. Tunnen meest(ligi 50 aastane)Reiks kirjutas:See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.
minu sõbral on stock ja tal on nii palju asju persse läinud,kuigi ta ostis selle 1,5 kuud tagasi!aga muidu sinu jutus iva sees!![]()
kes sellega kolm hooaega tööl käinud. Läbisõit on 8000 kandis. Mitte ainsatki probleemi. Siiamaani käib regulaarselt hoolduses. Ütles, et järgmine aasta peaks vist natu hooldemestel sudida asja laskma. Tüdis ära 55km/h sõitmisest. Ju näeb, kuidas siis tal see kestab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.