Kõrin

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
owen

Kõrin

Lugemata postitus Postitas owen »

Oli siis selline sündmus et sõitsin oma rolleriga umbes 20 km. Kui lõpetasin sõidu siis kuulsin mingit kõrinat. See on ainult siis kui gaas on põhjas. Ise arvasin et see tuleb variaatorist aga ei tea täpselt.
Katsetuste käigus siis selgus et kõrin tuleb tekib siis kui sõidad umbes 30-35 km/h ja 60-75 km/h. 50 sõites seda ei ole.
Et järsku te oskate siin aidata või teil on endal selline probleem olnud

vare271
Postitusi: 249
Liitunud: 30 Juul 2005, 20:36
Asukoht: Suure-Jaani/Aprilia Sr 50 Racing

Lugemata postitus Postitas vare271 »

vänt ei kolise :?:

Teema algataja
owen

Lugemata postitus Postitas owen »

Ma ei usu sest ei kõrise ju kogu aeg

JA oli ka selline asi et uurisin siis seda kõrinat ja lõpuks võtsin variaatorilt kaane maha ja siis leidsin et see starteri hammasratas mis seal on logiseb (Üles alla) et ise arvan et viga võib selles olla aga ma ei oska seda kuidagi kinnitada.

DerbiPR
Postitusi: 351
Liitunud: 24 Apr 2004, 21:47
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas DerbiPR »

owen kirjutas:
võtsin variaatorilt kaane maha ja siis leidsin et see starteri hammasratas mis seal on logiseb (Üles alla) et ise arvan et viga võib selles olla aga ma ei oska seda kuidagi kinnitada.
Starteri hammasratas? Äkki mõtlesid pendiksit? Kui kaan maha võtta siis pendiks logisepki, pendiksi teine pool kinnitub variaatori külge, kui variaatori peale paned(pendiksil on otsas nagu pulk, ning see pulk läheb variaatori kaande pessa, puksi põhimõttega)

Äkki mõni sidurivedru katki?

ufoplast
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Sept 2005, 07:54
Asukoht: Põlva/BMW F650

Lugemata postitus Postitas ufoplast »

mul ka variatoris mingi klõbin aga mul on sõidu ajal kõikaeg see hääl ei tea kas sidur?
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Kui krõgiseb/viliseb siis on need suht kindlalt rullikud. Ehk siis on kandiliseks kulunud. Kui terve sõidu ajal krigisevad, siis ei soovita eriti ringi uhada. Vaheta õige need ära. Rullid maksavad u 200,-

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

Äkki summuti sõelad??
Kasutaja avatar

lauri554
Postitusi: 119
Liitunud: 14 Mär 2005, 15:44
Asukoht: Tallinn-Laagri-Gilera Ice
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas lauri554 »

xzburnoutzx kirjutas:
Kui krõgiseb/viliseb siis on need suht kindlalt rullikud. Ehk siis on kandiliseks kulunud. Kui terve sõidu ajal krigisevad, siis ei soovita eriti ringi uhada. Vaheta õige need ära. Rullid maksavad u 200,-
mul kõlises sama moodi vario juurest kogu sõidu.Võtsin järgmine päev maha ja arvasin et need nii kandid kui olla saab.aga ei olnud nad midagi täitsa ümmargused olid ;) .ja panin uued leovince rullid alla ja enam ei krõbisenud.

Lauri.
Pilt

ufoplast
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Sept 2005, 07:54
Asukoht: Põlva/BMW F650

Lugemata postitus Postitas ufoplast »

mul klõbisesid hoopis ketaspiduri klotsid : olid valesti kokku pandud,aga kulunud ei olnud

Teema algataja
SferaRST50cc

Lugemata postitus Postitas SferaRST50cc »

vända vedru võib see olla !
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7

Teema algataja
schnellrider

Lugemata postitus Postitas schnellrider »

Reduktori hammasrattaid oled vaadanud? Mul sõbra rolleril lihtsalt murdusid ära.

Teema algataja
crazyman14

Lugemata postitus Postitas crazyman14 »

vabalt võib olla kepsulaager
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

ivar kirjutas:
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.
Mudakoll

Teema algataja
owen

Lugemata postitus Postitas owen »

mca15 kirjutas:
ivar kirjutas:
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.

Palju see maksta võiks
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

owen kirjutas:
mca15 kirjutas:
ivar kirjutas:
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.

Palju see maksta võiks
50-80 kr.
Mudakoll

Teema algataja
Reiks

Lugemata postitus Postitas Reiks »

kl-vennal oli sama probleem cpi ga viis parandusse ja olin ise kõrval kui varjaator võeti lahti,tuli välja et automaailmas (Pärnus)oli pandud varjaator valesti tagasi,jäeti seibid panemata nii et varjaatori taldrikud loksusuid ja käisid kaheksasse faking ebareaalne....need olid vastu varjaatori kaant ennast puruks peksnud ja kui sai taldrik lahti võetud kukkus seal sõna otses mõttes metallitükke! :evil: :!:

Teema algataja
45

Lugemata postitus Postitas 45 »

No mul oli ka mingi kõrin sees siuke tunne oli et roller läheb ka põlema aga nüüd kaks päeva tagasi näitasin sõbrale panin hargile ja andsin gaasi tuli see hääl ja kui sõber jala peale pani sumpale siis kadus ära no ja oligi mingi kruvi oli täitsa lahti keerasime selle kinni ja hääl kadus kah ära!

Teema algataja
45

Lugemata postitus Postitas 45 »

No mul oli ka mingi kõrin sees siuke tunne oli et roller läheb ka põlema aga nüüd kaks päeva tagasi näitasin sõbrale panin hargile ja andsin gaasi tuli see hääl ja kui sõber jala peale pani sumpale siis kadus ära no ja oligi mingi kruvi oli täitsa lahti keerasime selle kinni ja hääl kadus kah ära!
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

Kustuta palun topelt postitus ära :evil:

Teema algataja
funkybmx

Lugemata postitus Postitas funkybmx »

äkki oskate aidata endal suht sarnane jama aga kõrin selline ei oska õeldagi kuidas seletada et rolleriks on cpi hussar ja kui gaas põhjas ja kiirus on juba kõige tipus ehk siis tagant tuul kaa veel siis hakkab midagi kõrisema nagu vario taldrikud hakkaksid kõikuma tipp kiiruse juures??
oskate aidata, Peale leovince RR läks kiirus suuremaks ja sellest see tuligi peal ka uued rullid ja sidurivedrud!
Oskate õelda milles jama? :roll:
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Andrea »

mul ka hussar ja 70 ccm tehtud.mul on variaator mitu korda labist lahti tulnud.mutter on täiesti kinni aga see metallist jublakas mis variaatori külge kinnitud on alati tükkideks.nüüd läks variaator üldes p...se.tellisin miku käest tnt variaatori
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Teema algataja
Reiks

Lugemata postitus Postitas Reiks »

selle jutu järgi siin otsustades cpid lagunevad ikka ropult!:D :!:

sinisalo
Postitusi: 220
Liitunud: 31 Mai 2004, 13:13

Lugemata postitus Postitas sinisalo »

Reiks kirjutas:
selle jutu järgi siin otsustades cpid lagunevad ikka ropult!:D :!:
See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.
Yamaha Aerox GP1 Full 70cc :P

Teema algataja
Reiks

Lugemata postitus Postitas Reiks »

See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.

minu sõbral on stock ja tal on nii palju asju persse läinud,kuigi ta ostis selle 1,5 kuud tagasi!aga muidu sinu jutus iva sees! :!: :wink:
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Reiks kirjutas:
See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.

minu sõbral on stock ja tal on nii palju asju persse läinud,kuigi ta ostis selle 1,5 kuud tagasi!aga muidu sinu jutus iva sees! :!: :wink:
Väga-väga palju oleneb see omanikust. Tunnen meest(ligi 50 aastane)
kes sellega kolm hooaega tööl käinud. Läbisõit on 8000 kandis. Mitte ainsatki probleemi. Siiamaani käib regulaarselt hoolduses. Ütles, et järgmine aasta peaks vist natu hooldemestel sudida asja laskma. Tüdis ära 55km/h sõitmisest. Ju näeb, kuidas siis tal see kestab.
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

hm mul on minuteada se kõrin alati olnud 60-70km/h peal
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”