CBR1100XX


saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Küsimus kumba eelistada on nagu iga teise asja puhul, kaalud üles mölema variandi eelised ning puudused ja voila, otsus on suht lihtne tulema.
Karburaatori puhul saavad sind saatma sünkroniseerimise probleemid, kasutatud ratta puhul vöib seal ka nn tuuningutulemusi näha, mis krt teab kuda vöib su ratta minekule, kütusekulule jne möjuda.
Pritsung on töökindlam, kallim kindlasti kui midagi peaks juhtuma, samas on temaga suhteliselt lihtsam opereerida, ei mingit külmkäivituse probleeme, tooreklappi, pöörete reguleerimist jnejne. Andurid korras, vajuta vaid starteri nuppu. Aku täielikul tühjenemisel tekib muidugi see probleem, et sa pritsungiga ratast lihtsalt käima ei lükka kui bensiinipumbale piisavalt voolu ei jätku, kogetud teema. Samas on ju iga söidukiga nii, et piisav hooldus ja remont peaks tagama muredevaba ekspluatatsiooni.
Minu arust ei saa seda paari kw küsimust üldse tekkida, küsimus tekiks ntx kui sa vördleks 800 ja 1100 kuubikut a see on omaette teema.
Minu soovitus on, kui rahakott kannatab, siis igaljuhul pritsung, mille pärast seda tehnoloogiat siis veel arendada kui teda ei kasutata?

See jutt ei pretendeeri abosluutsele töele.
Lugupidamisega, saarlane.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”